Ivf/icsi/cryo okt,nov,dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 15 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Ja, inmiddels al 3 echo’s verder. 1 met 6+2.. was nog geen duidelijkheid en gad bloedverlies. Afgelopen week bij de gyn met 7+3 met een mooi kloppend hartje. Vorige week woensdag de laatste x naar de kliniek en een mooie echo om af te sluiten daar. Ik ben sinds maart 2018 in behandeling gekomen en juni dat jaar eerste iui. 9x geen succes. Daarna beginnen aan ICSI. 1e terugplaatsing zwanger maar werd een miskraam. Dit was de 4e cryo vd minste kwaliteit :rolleyes: maar tot nu toe doet dit kleintje het prima.

    Dus ook als is het wachten lang.... zet hem op, race door de feestdagen en met positieve kijk naar de volgende poging.
    Waarom zat er voor jou trouwens een rustmaand tussen? Sorry als ik daar overheen heb gelezen
     
    Lin18 en Palmpje vinden dit leuk.
  2. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    @Lindawen79 zo , je hebt al best een lang traject achter de rug, maar eindelijk is het zover voor jou! En zo zie je maar dat de kwaliteit van een cryo ook niet altijd uit maakt. Fijn dat de laatste echo's goed waren, dat moet een geruststellend zijn voor je.

    Ik zou in september de punctie hebben, maar doordat ik te weinig eicellen aanmaakte is de poging gecanceled.

    Nu dus pas in december de punctie gehad. Dit jaar nog lekker wijntjes drinken met de feestdagen! Dat kan dan weer wel haha.. we moeten t maar positief bekijken inderdaad.
     
  3. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Lieve meiden

    Ik wens jullie alemaal een fijne kerst, en een mooi gelukkig 2020.
    X
     
    Patricia8 en Palmpje vinden dit leuk.
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Fijne dagen allemaal ❤️
     
    Patricia8 en khloe877 vinden dit leuk.
  5. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Leuke dagen toegewenst ❤
     
    khloe877 vindt dit leuk.
  6. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Hele fijne kerstdagen voor iedereen!!
     
    Patricia8 en khloe877 vinden dit leuk.
  7. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hele fijne kerst!!
     
    Patricia8 en khloe877 vinden dit leuk.
  8. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Goedemorgen ladies,

    Even een update vanuit mij.. ik ben inmiddels ongesteld geworden. Ook nog even een testje er tegen aan gegooid vandaag (14dpo) en negatief.

    Ik kan vanaf nu ook gewoon stoppen met de utrogestan bolletjes toch?

    Zouden jullie een wijntje drinken in mijn geval? Ik denk nu ik ben toch niet zwanger , dus waarom niet. Of zouden jullie officieel wachten tot de bloedtest van vrijdag?
     
  9. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Fijne dagen ❤️

    @Patricia8 wat kak zeg :$ bij mij werd gezegd dat ik ook met bloedverlies door moest gaan met de utro. Maar ik vind het lastig om advies te geven. Je test negatief en bent ongesteld dan lijkt het mij dat je kan stoppen en een wijntje kan drinken. Ze zijn zeker niet te bereiken vandaag? Dan kan je het overleggen
     
  10. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Lastig he.. en vandaag met kerst zijn ze niet bereikbaar haha.. nou ik stop gewoon ermee hoor.. 14 dpo een negatieve test geeft genoeg duidelijkheid vind ik.. en heb geen zin om bolletjes in te brengen tijdens mijn menstruatie wanneer ik op familie bezoek ben :roflmao:
     
  11. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    snap ik! Die dingen zijn al vervelend helemaal als je op bezoek bent.. maar als je ongesteld bent lijken ze mij helemaal kut :oops:
     
    Patricia8 vindt dit leuk.
  12. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat jammer @Patricia8. Sterkte!
    Zou van het wijntje genieten ;)
     
    Patricia8 vindt dit leuk.
  13. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He wat super shit...
    Ik zou het wijntje wel drinken, maar toch met de bolletjes nog even doorgaan...
    Just to be sure... Maarja vooral doen wat goed voelt. Sterkte!
     
    Patricia8 vindt dit leuk.
  14. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Dank dames voor jullie reacties en lieve woorden.. fijne dagen ❤
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  15. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    @Patricia8 ohh wat super jammer!! Ik zou inderdaad ook nog even doorgaan tot de officiële datum.. of misschien morgen even bellen als ze evt open zijn?
    Lekker genieten van een wijntje en hopelijk de volgende poging in 2020 raak
     
    Emmy30 vindt dit leuk.
  16. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
  17. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    @Patricia8 ben ook benieuwd hoe het gaat.

    Hier inderdaad rustig. Vol spanning weer voor mijn afspraak bij de gyn morgen. Als het goed is ben ik dan 9 weken en 3 dagen. Kwaaltjes komen en gaan. Enige dat blijft zijn de uiterst pijnlijke borsten :oops:
    Blij als morgen alles ok is.. maar merk dat de twijfel weer toeslaat een paar dagen na een goede echo. :$ Denk dat dat nog het trauma van de eerste zwangerschap is.. ik laat morgenmiddag iets weten!

    Voor iedereen hele fijne oud op nieuw!!!
     
  18. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Dankje voor het vragen, lief van jullie. Het gaat goed, veel afleiding nu rond de feestdagen en ben er nauwelijks mee bezig.

    Vrijdag bloed wezen prikken en negatief, wat ik natuurlijk al wist. Rustmaand is verplicht omdat mijn eierstokken nu waarschijnlijk nog groot zijn.

    13 januari een gesprek om het vervolg te bespreken.

    @Palmpje hoe is het met jou? Over een weekje heb jij je gesprek volgens mij?

    @Lindawen79 Ik ben jouw verhaal even vergeten.. is het misgegaan met je eerste zwangerschap? Ik snap dat het dan extra spannend is. Succes morgen, hopelijk met goed nieuws het nieuwe jaar in.
     
  19. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Die afleiding is wel fijn he! Vind ik ook :) Wel flink balen dat het deze ronde niet gelukt is. Nu alle hoop vestigen op de volgende!

    Ik heb 9 januari de afspraak :) Met mij gaat het wel goed. Maar ben blij als ik weer mag starten hoor.
     
  20. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Geeft niet! Ik kan ook niet alles onthouden ;) ja, eerste zwangerschap bleek met de eerste echo een miskraam te worden. En dan is alles nu natuurlijk extra spannend.
    Voor jou nog even afwachten tot de 13e.
    Ik had na de punctie (van 31 follikels:|) ook fors vergrootte eierstokken en heb echt lange tijd rust gehouden. Is ook best verstandig ook al zegt je gevoel.. dooooor!

    Fijne jaarwisseling allemaal :)
     

Deel Deze Pagina