Ivf/icsi/cryo okt,nov,dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 15 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw

    Oh dat weet ik eigenlijk niet... in december voor het laatst gebeld...toen kon het nog.. vond ik altijd best lastig dat je nooit rechtstreeks iemand aan de lijn krijgt. Ik sta voor de klas en terugbellen komt nooit geleden.
    Hopelijk inderdaad niet het weekend. Aan de andere kant is het dan misschien minder druk? Als het maar snel gaat gebeuren :)
     
  2. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Het is toch een kwestie van een beetje geluk hebben denk ik. Dat het maar snel gaat idd!

    Hoe gaat het met jou?
     
    Lindawen79 vindt dit leuk.
  3. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Op zich wel oké! Deze week op een nieuwe werkplek begonnen (zelfde werkgever) minder risicovol. Dat is wel fijn!

    Maandag ‘bijna 12 weken’ screening bij de gyn. Toch weer heel spannend. Ik durf er gewoon nog niet helemaal van te genieten gezien de miskraam voorheen. Af en toe wel, soms weer angst. Zal moeten groeien denk ik.
     
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Dat is zeker fijn!

    Ik kan me heel goed voorstellen dat je daardoor angst hebt. Hopelijk komt de tijd snel dat je wel kunt gaan genieten!
     
  5. DaisyVA

    DaisyVA Actief lid

    7 nov 2016
    139
    247
    43
    Vrouw
    bediende
    België
    Goeie morgen

    hier was het vrijdag weer negatief, nu weer wachten op ongesteldheid, had even een dipje en weet niet goed of ik nu een ronde moet wachten of terug doorgaan.
    Ik heb nog 3 cryo's dus kan nog even door maar mentaal weegt het wel.
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat het volgende keer wel lukt?

    Misschien stress vermijden en een paar dagen thuis blijven?

    Groetjes
     
  6. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    @DaisyVA ohh balen... ontspanning doet zeker goed! Ik ben de dag voor terugplaatsing gaan thermen. Heerlijk! De dag van terugplaatsing alleen de ochtend gewerkt en de middag vrij genomen.
    Of het de truc was .. geen idee. Maar het doet wel goed!
    Ik ben inderdaad ook steeds doorgegaan. Soms doet een pauze ook mentaal goed. Maar voor mij voelde dat als ‘verloren tijd’
    Toi toi voor de komende terugplaatsing
     
  7. DaisyVA

    DaisyVA Actief lid

    7 nov 2016
    139
    247
    43
    Vrouw
    bediende
    België
    @Lindawen79 Dat is misschien wel een goede tip, denk dat ik dat eens ga proberen, de dag erna ook vrij nemen om helemaal te ontspannen,
    Natuurlijk heb ik nog een kindje van 1 jaar dus daar moet ik wel rekening mee houden. Kwestie van niet weg te moeten doen snap je

    groetjes
     
    Lindawen79 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina