IVF/ICSI/cryo vanaf maart 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Muisje2016, 17 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Oh wat gek krijg ook geen updates van deze groep, nu pas dat jij reageert @Muisje2016

    Hier gaat het vooralsnog goed. Heb 14 juni mijn tp gehad van een 3 daagse embryo. Mag aankomende zondag testen dus zit in mijn laatste wachtweek.
    Erg spannend want voel niet zo heel veel behalve af en toe wat licht zeuren in mn onderbuik.
    :)

    Hoe is het met jullie meiden?
     
  2. Daantje89

    Daantje89 Lid

    18 feb 2020
    29
    16
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal, met mij gaat het wel goed. Ik ben nu 8 weken zwanger, maar ben blij als ik dadelijk die 12 weken gepasseerd ben. De ene dag ben ik erg misselijk, de andere dag heb ik bijna geen kwaaltjes waardoor ik weer aan het stressen ben of alles nog goed gaat. Volgende week maandag heb ik weer een echo...echt aftellen! Ik heb nu wel een aantal keren wat bloedverlies gehad, dit duurt steeds een paar uurtjes. De gynaecoloog gaf aan dat dit door de medicatie kon komen, maar kon het eigenlijk ook niet verklaren. Ik moet tm week 9 estrofem en utrogestan gebruiken. Ik vind het spannend om te stoppen, maar de gynaecoloog gaf aan dat gebruiken tm week 12 geen meerwaarden heeft. Tot wanneer moeten jullie de medicatie gebruiken bij een zwangerschap?
     
  3. Daantje89

    Daantje89 Lid

    18 feb 2020
    29
    16
    3
    Vrouw
    De laatste wachtweek is super spannend! Je bent dan zo bezig met of je lichamelijk iets voelt. Het zeurderige gevoel in de onderbuik had ik ook. Bij mij pakte het dus positief uit, ik hoop bij jou ook! Ik duim met je mee!
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  4. Daantje89

    Daantje89 Lid

    18 feb 2020
    29
    16
    3
    Vrouw
    Hé wat jammer zeg! Het is pas de eerste poging waardoor je er toch nog wat positiever in staat dan wanneer je al de zoveelste poging achter de rug hebt. Hopelijk gaat de volgende wel goed groeien en hoef je geen nieuwe ivf-poging te ondergaan.
     
  5. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Ja ik merk het nu indd dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik dacht.
    Had jij verder geen andere klachten behalve dat zeurderige gevoel?

    Las net dat je wat bloedverlies hebt gehad, ook stressen voor jou. Dan heb je de eerste wachtweken gehad moet je nu weer wachten op een echo. Maar komt wel vaak voor in het begin van de zwangerschap. En die klachten staan er ook om bekend dat ze komen en gaan.

    Ik moet de utrogestan gebruiken tot het moment van testen. Daarna stoppen. Maar zit er stiekem aan te denken ermee door te gaan tot de 1e echo mocht ik positief testen.
     
  6. Daantje89

    Daantje89 Lid

    18 feb 2020
    29
    16
    3
    Vrouw
    Ik had verder geen klachten, op wat hoofdpijn na, wat ook van de medicatie kan komen. Bij dat zeurderige gevoel kwamen rond de testdatum wat vaker steken die uitstraalden naar mijn liezen. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  7. Daantje89

    Daantje89 Lid

    18 feb 2020
    29
    16
    3
    Vrouw
    En.... heb je een zwangerschapstest gedaan?
     

Deel Deze Pagina