IVF/ICSI/cryo vanaf maart 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Muisje2016, 17 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Thanks schat! Hopelijk meer zwangeren de aankomende maanden!! En allemaal plakkers!!
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  2. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Sara wat fijn dat je lijf het zelf heeft opgelost. Nu dus deze maand wachten en bij menstruatie weer starten of volgende week gelijk al?

    Soof het wachtbankje om op een wachtbankje te komen, het is allemaal wat.
     
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw


    Nee wachten tot me volgende menstruatie komt..maar is wel fijn gevoel dat me eisprong eraan komt..kan nog natuurlijk klussen haha, we hebben de afgelopen tijd niet veel sex gehad vanwege alle gedoe.. niet dat er veel kans is maja beter dan helemaal niks..
     
    Kaaat vindt dit leuk.
  4. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent. Hoe ziet de planning er nu uit?
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  5. Daantje89

    Daantje89 Lid

    18 feb 2020
    29
    16
    3
    Vrouw
    Hoe was de intake geweest?
     
    Muisje2016 vindt dit leuk.
  6. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Ah, kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Maar het kan echt nog alle kanten op hoor! Hebben ze trouwens ook een beleid dat er een minimum aantal follikels moet zijn voordat ze een punctie doen? Daar was bij mij de vorige keer even sprake van, bij te weinig follikels was het zonde van de punctie omdat je die maar 3x vergoed krijgt. Dan zouden ze liever een nieuwe ronde met andere (dosering) medicatie proberen. Weet alleen niet meer wat het benodigde aantal was. Maar bij mij viel de eerste echo toen ook tegen maar kwam t later toch goed. Duim dat dat bij jou ook zo gaat!
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  7. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Was heel kort :roflmao: Maar wel positief hoor.

    We gaan starten met terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Ik verwacht morgen of overmorgen ongesteld te worden. Moet dan op cyclusdag 10 komen voor een echo, dan verder kijken en moment bepalen om pregnyl te spuiten. (Die wel alvast meegekregen.)

    Dus we gaan beginnen!! Heb er echt zo'n zin in!
     
    Daantje89 en Palmpje vinden dit leuk.
  8. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Dan gaan we redelijk gelijk op. Ik verwacht morgen of overmorgen ongesteld mijn menstruatie en ga dan ook voor terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Ben ook vrijwel altijd regelmatig, wel 28 dagen, dus utro vooralsnog niet nodig. Fijn als het helpt natuurlijk, maar wordt niet super vrolijk van die smurrie...
     
    Kaaat vindt dit leuk.
  9. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Wat fijn dat je eindelijk verder kunt! Ik duim voor een goede zwangerschap de volgende ronde!
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  10. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Ik weet het minimum niet maar ik ga geen punctie doen bij 3 of minder. Wil er echt minimaal 4 zien op de echo. Welke aantallen had jij dan op die eerste echo, en die erna? Zegt niets voor mij natuurlijk, maar ben wel nieuwsgierig :)

    Wat fijn dat je kan starten in natuurlijke cyclus! Spannend weer he :)
     
  11. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij op de eerste echo 3 goede zichtbaar en nog 2 die misschien iets konden worden maar dan moesten ze wel een flinke spurt maken. En de echo erna al 5 goede. Uiteindelijk dus 7 aangeprikt.

    Ik hoop dat ze bij jou ook nog ff flink groeien! Is natuurlijk verstandig om geen punctie te doen bij te weinig follikels, alleen baal je dan wel gigantisch.
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  12. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Dat is wel mooi zeg! Hoop dat ik straks ook zo’n mooi verhaal heb :D
     
  13. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Klinkt goed muisje ik moet ook altijd op dag 10 dus zullen echt vrijwel tegelijk lopen, leuk!
     
    Muisje2016 vindt dit leuk.
  14. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Wachten op me volgende menstruatie dan kan ik weer beginnen met de medicatie..

    Me baarmoederslijmvlies was ook al 5.5.. me eisprong komt er ook aan gelukkig...ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld wordt..;)

    Heb volgende week dinsdag nog gesprek met mijn eigen arts hierover..dat is wel fijn..:)
     
  15. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Vanmorgen ongesteld geworden, het is lang geleden dat ik daar zo blij mee was :D

    Kan dan volgende week vrijdag voor de uitgangsecho en dat komt precies handig uit met school- en werkdagen.

    Heb me tot nu toe aardig aan mijn voornemen gehouden om het geheim te houden (behalve 1 vriendin die zelf ook in de mmm heeft gezeten). Gisteren kwamen mijn schoonouders oppassen maar die dachten dat man en ik de stad in gingen om een nieuw pak en jurk voor een bruiloft te kopen. Dat gingen we ook doen, maar erna. Alleen waren mijn schoonouders een halfuur te laat, zich van geen kwaad bewust: jullie hoeven niet op tijd terug te zijn, jullie hebben de hele dag. Heb toen maar gezegd dat we een afspraak hadden in de pakken-winkel want ze snapten niet waarom ik zo liep te stressen :D

    Voelt wel een beetje raar om zo te liegen, de vorige keer was ik gewoon overal eerlijk over.

    Edit: normaal gesproken zou ik dat halfuurtje later echt geen ramp hebben gevonden namelijk.
     
    Kaaat, Palmpje en Sara190 vinden dit leuk.
  16. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Haha ik voel je stress haast door het berichtje heen. Ik kan ook heel slecht tegen te laat komen en ben dan ook een echte stress kip. Laatst moest ik er om 9 uur zijn wat betekende dat ik om 7.15 al in de auto zat ivm files. Zijn we er bijna, zie ik mijn dochter in achteruitkijkspiegel spugen. Wat een nachtmerrie:roflmao:
    Bij ons weet vrijwel iedereen het helaas. Planning was om het dit keer ook meer geheim te houden maar een miskraam, overstimulatie bij icsi en vervolgens weer een miskraam maakt dat veel mensen het al weten. Ook omdat ik hun hulp op dat moment gewoon heel hard nodig had, was het niet voor oppas dan was het wel voor gewoon wat support. Het is niet anders.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  17. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Oh soms heb je van die dagen inderdaad! Mijn zoontje presteert het op de een of andere manier ook altijd om een poepluier tot in zn nek te hebben net als ik deur uit wil gaan :rolleyes:

    En snap heel goed dat je het gewoon vertelt als je hulp en steun nodig hebt hoor. Misschien dat dat bij ons uiteindelijk ook wel gebeurt. Wat dat betreft vind ik het nog het lastigst om tegen mijn moeder mijn mond te houden. Die staat altijd klaar als ik haar nodig heb en heeft de vorige keer ook veel opgepast en gesteund. Maar het lijkt me ook leuk om haar te verrassen met goed nieuws. Zolang alles soepel gaat houd ik het dus nog voor me, maar weet zeker dat wanneer ik in de knoop kom met afspraken of er iets naars gebeurt ik toch mijn moeder bel :D
     
  18. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Fijn Muisje weer van start, snap je haast gevoel. Voor sommige dingen moet je op tijd zijn.

    Ja het wel en niet vertellen. Bij mijn eerste wist van mijn familie dus ouders en broer/zussen iedereen het ook van mijn man. Bij de tweede hebben wij het stil gehouden, maar toen ik 6 weken zwanger was zo misselijk en het doen toch verteld. Mijn ouders paste toen nog 3 keer per week op mijn dochter.

    Bij de jongste wisten mijn ouders en schoonouders het wel, maar de rest pas met 12 weken.

    Iedereen weet nu wel dat we weer in het ziekenhuis lopen, maar niet precies wanneer er een tp is, dus beetje een tussenweg.
     
  19. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Ow en ik ben tegen al mijn eigen verwachting nog niet ongesteld, nu 13 dpo. Meestal op 12 dpo ongesteld, zul je altijd zien he.. Grrr.
     
  20. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Testen?
     

Deel Deze Pagina