ST, jouw droge reactie naar je ex... Lees ik net jouw ongi vanmorgen. Meid, wat zwaar klote! Joepie!!!! Tat kan bij de meeting zijn! Tori, wat prettig dat je jouw kookkunsten ook heb opgegeten. Wat was het? Balen dat je ongi is doorgebroken. Sonne, wat kan ik zeggen om je pijn te verzachten? Ik weet het niet. Alleen een enorm dikke knuffel! Juulzon, wat klote dat het nog steeds niet zo mag zijn. Hopelijk blijf je niet te lang in je holletje zitten en zal de zon snel weer binnen piepen. Een enorm dikke knuffel! Hier geen nieuws. Alleen maar wachten tot 5 mei.
Oke, wat spreken we nu af voor 12 mei? Waar precies en hoe laat? DATE 12 Mei, na 13.00 Ergens in de buurt van Utrecht Angelica Brabbbel Tat Timon ST?
Even een knuffel voor de dames die het nodig hebben. Hier gaat het niet lukken om bij de meeting te zijn helaas. Die dag moet ik helaas toch werken. En de andere helft moet ik klussen. Ga eind van de maand verhuizen. En het moet dan zover af zijn dat ik erin kan trekken. Had er graag bij willen zijn en iedereen willen ontmoeten. Maar helaas heb ik pas vanaf juni weer tijd om wat te plannen. Tot die tijd veel weekenden werken. (heb vaak op dinsdag en vrijdag tijd om dingen af te spreken, dus ga ik dan maar wat leuks doen) Huis is wel verkocht als het goed is. Volgende week worden de voorlopige koopcontracten getekend. Helaas met verlies, maar wat ST ook al schreef. Als ik nog een jaar dubbele lasten heb en ze bieden dan ook stuk lager ben je het hetzelfde bedrag kwijt. En het ziet er niet naar uit dat de huizenmarkt beter wordt aankomende tijd. Hoor dat het waarschijnlijk alleen maar slechter gaat worden. Geeft dus ook wel beetje rust. Dit is het risico dat we genomen hebben en moeten ons er maar bij neerleggen. Hadden we eerst moeten verkopen en dan pas kopen, maar dan had ik het huis wat ik nu gekocht heb niet gehad met mooi vrij uitzicht. Voor timon komt de afspraak nu ook lekker dichtbij. Hier nog geen idee wanneer we verder gaan en of we verder gaan. Moet ook zeggen dat mijn hele hoofd nu ook even naar andere dingen staat dan de mmm. Af en toe kriebelt het wel weer om door te gaan, maar heb nu toch geen tijd en energie om met de mmm bezig te zijn. Zo heel verhaal weer getypt. Voor iedereen een dikke knuffel en fijn weekend
Hallo allemaal, ben er weer.. De bruiloft was fantastisch! Bedankt voor jullie prive berichtjes! We zijn heerlijk naar egypte geweest verrassing van me man hihi pff het was 31 graden dus ben super bruin we zijn gisteren terug gekomen naar dit koude kut land hahaha. Hoe is t met jullie? Zonnetje, goed dat je huis verkocht is!! St, balen dat je poging mislukt is timon nog een weekje! Spannend ! Verder nog niet echt bijgelezen ga k morgen even doen..
Ooooooh sammy... nog van harte!!!!!!!!! Fijn dat t zo fijn was!! Mooie verrassing!!! Geniet van je witte broods weken (ofzo)
Timon, moet ff weer nadenken wat ik nog maar had gekookt ... ohja ik had kip in reepjes gesneden en deze opgebakken en daarna een kippenbouillon met 2 uitgeperste citroenen erdoor erbij gedaan en toen verder laten stoven. En daarbij een komkommer even 3 minuten voorgekookt en nog 5 minuten bij de kip in gedaan. Smaakte heerlijk fris! En wat rijst erbij natuurlijk. Nog een weekje en dan ga je naar DD, dat moet een fijn gevoel zijn! Heb nu gelukkig niet veel last meer van de ongi, gisteren behoorlijk wat bloed en vond het ook best wel oud eruit zien. Hopelijk zijn alle resten van de vmk er nu uit. Vandaag al bijna geen bloed meer, dus ben er al bijna weer van af. Dat is wel prettig, maar goed ... of dat positief is om zwanger te worden, hmm. Sammy, gefeliciteerd! en naar het heerlijk warme Egypte geweest, kan me voorstellen dat dat een super huwelijksreisje was. Ze hebben daar ook van die romantische strandjes (ben er ook een paar keer geweest). Zonnetje, jij ook gefeliciteerd met de verkoop ; kan je dat weer achter je laten en over het verlies (hopelijk niet al te veel) kom je weer heen. En wat je zegt: nu heb je wel je droomhuis, dus een foute beslissing is het niet geweest. ST, hoe is het nu met je? geen ongi klachten meer?
Torie dank je wel! Wat rot dat je een miskraam heb gehad ik hoop dat we nu allemaal gauw zwanger mogen worden.. St thanx lief!
Sammy gefeliciteerd heb je nog wat donjon gezien in egypte Meiden hcg was cistern neg ik hoef geen controle echo Nu hopen dat mijn cyclus Niet van slag is meestal wordt ik na 7 wk ongi
Moet even m'n hart luchten meiden....vriendinnetje belde, ligt in het zkh. Het is een bbz, moet worden geopereerd, eileider wordt weg gehaald.... Vind het zo vreselijk erg!! En voel me zo machteloos omdat ik niets kan doen om de pijn en het verdriet weg te nemen. Voel me zo rot dat ik me van de week zo verdrietig voelde en nu dit
ohno Tat, dat is echt geen leuk nieuws! pfff... hopelijk komt ze er weer een beetje bovenop. maar je niet schuldig voelen hoor, want jouw verdriet op dat moment dat is heel normaal. Dat hebben we vlgs mij allemaal hier wel. Ik hoorde vandaag ook weer van een goede vriendin dat een vriendin van haar ook zwanger is nu terwijl ze net de mmm in zouden gaan. Ik ben nu de enige van haar vriendinnen (waarvan ze weet dat die een kindje willen) die nu niet zwanger is, aaargh. Nouja, mijn tijd komt nog wel denk ik dan maar weer. Sammy, ja... die laatste miskraam was ook geen pretje. Hopelijk nooit weer. De tijd zal het leren, maar ik blijf positief. Ik ga er gewoon: in juni ben ik zwanger!! En jij hopelijk ook en alle andere meiden hier die ook al zo lang wachten. Fijne avond allemaal!
Sammy, alsnog van harte met jullie huwelijk!! Het is duidelijk dat de huwelijksreis super geslaagd is. Zonnetje, jammer dat je niet bij de meeting kan zijn. Nu je bijna gaat verhuizen is veel werken niet altijd prettig. Je hebt zoveel andere dingen te doen. Ik hoop van harte dat het definitieve koopcontract getekend snel zal worden. Dan zijn jullie het huidige huis echt kwijt. Angelica, nu is het echt over. Meid, wat klote! Laat de ongi maar op tijd komen. Hahahaha! Tori, je gaat ook echt nadenken wat je had gegeten. Nou, het klinkt wel erg lekker. Hou voor ogen dat ook jullie een kindje zullen krijgen. In juni zwanger is een topidee!!!! Tat, wat een naar nieuws over je vriendin. Hopelijk herstelt ze snel. Jij hoeft je niet verdrietig te voelen omdat je je eerder rot voelde. Dit was toen jouw gevoel. Ja, over een week kan ik jullie verblijden met mijn vervolg van de mmm: de intake! Het gaat steeds meer kriebelen bij mij. Manlief ziet het allemaal wel. Zoals hij gisteren zei: Hij hoeft alleen maar een potje vol te schieten. Tssssss, mannen.
haha, jaa wat stil hier! maar goed, het was ook wel een heerlijk zonnige dag! Heb enorm genoten met m'n vriendje vandaag. Timon, ja mannen denken er soms wel heel makkelijk over. Jij moet het zware werk straks weer gaan doen. Het is al snel 5 mei!! Ik ga nog ff weer verder met genieten van deze vrije dag. Morgen werken en dan alweer 'weekend'!
Jij heb mazzel met je bijna 'weekend'. Ik heb vanmiddag gewerkt en mag deze week nog, behalve woensdag. Manlief weet wat me straks te wachten staat. Hij doet nu luchtig...
Pff wat een dagen!! wij hebben gisteren vanaf 1 uur smiddags tot 11 uur savonds voor de deur gezeten met ouwe troep haha. doen we elk jaar bij oma van 80 voor de deur met de hele familie hihi 220 euro verdient. lekker de stad in gegaan en ons bezat haha half 5 bedje in en vandaag om half 7 zaten we er alweer! nou half 5 vanmiddag alles opgeruimd. nog is 105 euro verdient voor dingen die je normaal weggooid. ben nu helemaal gebroken lig lekker in bedje desperate housewives te kijken en morgen om 10 over 10 echotje. pff geen zin erin heb et eigenlijk helemaal gehad met de mmm maar goed man wil graag verder en k heb ook geen zin om steeds uit te blijven stellen dus ja maar weer verder.. succes allemaal!
Zooo daar ben ik eindelijk weer!!!! Paar drukke dagen gehad maar nu weer tijd om te reageren Tori: wat fijn dat je geen last meer hebt van je ongi!!! Hier was t ook erg kort eigenlijk! Do heftige pijn en was er echt beroerd fijn! Hoop bloed en kleine stolsels (wel meer en dikker/groter als normaal maar niet zo als jaar terug!) vrijdag stuk minder!! Zaterdag bijna niets en dacht nog kan nu toch nog niet over zijn?! Is dag 3! maar zondag was het gewoon weer normale ongi gister ook nog wel wat maar minimaal en nu ist klaar! En gelukkig ook na donderdag geen last meer gehad!!! Sammy: your welcome en sluit me helemaal bij je aan!!!!! Jullie mogen eind deze maand weer voor tp!!! Spannend!!!! Angelica: wat fijn dat je controle klaar bent meid!! Nu maar hopen op een mooie cyclus schat! Hoest verder?!?!?! xxxx Tat: sterkte met je vriendin meid!!!!! Wat een k*ote nieuws!!!! Dikke knuf Timon: het is mei!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend!!!! Tis net of ik mn eigen man hoor!!! Hij zei vd week ja jij altijd met je ziekenhuis bezoekjes! (was trouwens tijdens het dollen hor! Meende we niet!!! dus ik : ja hallo tis ook voor jou kind! Hij: zit niets van mij bij! Doe er niets voor! Dus ik : uuuuh helft is echt van jou hor! Tenzij de dokter het verkeerd doet! dus hij : ja maar ik hoef alleen maar ff filmpie te kijken, potje te vullen en jouw te boppen! (hij is altijd de chauffeur namelijk!) hahahaha mannen! hihi Sammy: go for it girl!!! Heerlijk genoten dus het weekend!!! En nu weer de mmm in! gelijk heb je hor!! succes vandaag!!!!!!!! Zo, nog ff snel een ego!! Zaterdag met manlief lekker op de markt gelopen en geshopt! En savonds ff lekker samen wat gedronken bij een tentje bij ons in de buurt! 2 sappies gedaan en daarna weer in de stromende regen en windkracht max naar huis gefietst maar was wel ff lekker om er ff uit te zijn! Zondag voetbal gekeken bij vrienden en daarna nog vakantie fotos avondje gehouden en we waren pas tegen 11e weer thuis! (40min met de trein bij ons vandaan!) en gister met manlief Amsterdam in geweest!! lekker met zn 2e en was SUPER gezellie en prachtig mooi weer!!! Echt genoten!!!! Heerlijk zon leuke dag samen! En ook ff echt lekker van elkaar genoten! Gewoon super fijn!!! Helaas had ik aant eind van de dag vreselijk hoofdpijn !! en wou alleen nog maar asprine en naar bed maar we moesten nog ruim uur met de trein en die had storing dus ging niet verder en toen hebben we zwager gebeld of ie ons wou halen! Gelukkig kon dat en waren we half 12 thuis!!! (ipv 10uur) meteen hoop water gedronken 2 pijnstillers en mn bed in! en voel me nu stuk beter!! Al voel ik de hoofdpijn nog wel lichtjes en ben ik best moe hahaha (geen 18meer he!? Hihi) Vd week afspraak gemaakt voor weer de eerste fm/bms meting!!! Op cd 10! En die hebben we zaterdag 5mei! Dan gaat de nieuwe poging weer van start!!!! zooo zin in!!!! en we zijn druk bezig met dingen uitzoeken voor onze vakantie! We gaan nog lang niet maar we moeten hoop uitzoeken en plannen en regelen dus genieten alvast van de voorpret! Nu lekker op mn werk tot 5 en morgen weer oppasdag!!
zo, rustig hier!! Iedereen aan het bijkomen van Koninginnedag? Wij hebben nog nooit zo'n rustige gehad! Onze buurman begon om half 8 zijn schoorsteen, die grenst aan onze muur, uit te breken. Vriend is gaan fietsen en ik ben maar gaan hardlopen. 's avonds naar vriendin geweest. Mocht gelukkig naar huis en nu begint het grote verwerken voor ze. Zo naar allemaal, bah! Zondag op en neer naar Harlingen gegaan en de foto's zijn gemaakt. Zal als ik er aan denk een paar in mn album gooien Zaterdag had ik een Tatdag! Lekker gaan sporten en in huis gerommeld, terwijl vriend op een vrijgezellendag was. Ook wel eens fijn. Nu wachten op menstruatie (liever niet natuurlijk) zodat ik een afspraak kan maken voor HSG in Voorburg. Zie ik best tegenop, na mn heftige punctie en hysteroscopie....iemand ervaring? Evt ook qua pijnstilling? pcm gaat 'm voor mij echt niet worden vrees ik. Sammy, hoe is je echo gegaan? Timon, lekker vrij vandaag. Bijna 5 mei....spannend joh! Voor jou ook ST, is 5 mei de dag! Tori, weekend?? Bofkont! Moeten jullie wachten tot 15 mei met alles voordat je verder kunt? Zonnetje, hoe staat het met de overdracht van het huis? Dat geeft misschien ook rust en is er dan ruimte om evt verder te denken over behandeling? Juulz, kom je al een beetje uit je holletje gekropen? Sonne en Angelica hoe gaat het met jullie? Brabbel, zwaai!! Wie vergeet ik...???! In elk geval, dikke knuffel van mij!