Tat, leuke kledingkeuze he?! Hahahaha, jullie zullen me zo ook wel herkennen he, zonder de jurk... Oh lieve Babii, lijkt me heel erg leuk! De meiden geven ook aan t niet erg te vinden als ik kom, dus t lijkt me niet erg als jij ook kom... (Als ik ff voor mn beurt mag spreken) Angelica, lijkt me een goed idee!
Meeting: Brabbel, bij welk wegrestaurant wil je afspreken, Deil of De Meern? Dan zal ik toch de auto moeten pakken. Oooo, ja... jij met soepjurk! Jij heb een mooie exemplaar uitgezocht!!!!! Tat, jij moet dan wel met een brede glimlach binnen komen, want anders zien we de beugel niet. Babii, komen!!!! Leuk!!!!! Jouw buik valt niet op naast Brabbel. Waar ga jij vandaan komen? Mag pb, hoor. Meerijden zal er vast niet inzitten, he? Angelica, doe je dan hoge hakken aan? Dan zien we je vast binnenkomen. Oke, ik heb er dus zin in!!! ST, ik heb om 10.00 de afspraak. Zal erna aan je denken, want moet mijn gedachten wel bij het gesprek houden. Nog 2 nachtjes slapen en dan naar DD. Spannend!!! Het kan zomaar zijn dat ik met de meeting moet beginnen met m'n schema.
Tat, jeee je hebt je beugel. Hopelijk heb je niet al teveel last nu. Goed dat je t doet, op naar een mooi gebitje! Au, pijnlijk dat ze kiezen zelfs omhoog hebben gezet. Maar goed, het is t allemaal waard! Sonne, knuffel voor jou. De dromen die je hebt heb ik ook zo vaak... Maar het idee dat t nooit werkelijkheid gaat worden... Maakt je best wel verdrietig. Timon, tuinieren is ontspannend he? Ik doe t ook wel eens (nu we eindelijk weer een fatsoenlijke tuin hebben). Heb nu ook een kasje met worteltjes, prei enzo . Nog maar 1 dag en dan ga je al naar DD, succes daar! ST, jij ook een goede FM meting zaterdag! Wij zijn nu met z'n tweetjes in Duitsland, voor werk en plezier. Vandaag een heavy dag op de beurs, maar morgen lekker genieten van t zonnetje tijdens het shoppen en t tersjes pakken . We hebben t gisteren ook gehad over de cryo terugplaatsing en besloten om het toch maar na de zomervakantie te doen, dus eind juni/begin juli. Vind het wel moeilijk, maar goed... Het is misschien ook beter en die maand is toch ook zo weer voorbij.
Babii leuk Mijn lichaam maakt antistoffen aan Wij komen waarschijnlijk Niet in aanmerking Ps ik Ben zo een doos geweest die hair eigen naam heeft gebruikt op deze forum
Dat weer je niet timon, misschien groeit m'n buik wel zo snel dat hij al enorm dik is. Meerijden gaat niet nee...
Kom even gedag zwaaien. Nog druk bezig met huis en werk. Wij dachten ons huis verkocht te hebben, gaat het waarschijnlijk niet door. Zucht Ivm geen vast contract hebben en een werkgever die niet wil tekenen dat hij zeker mag blijven. Is nu dus even afwachten. Het blijft bij mij druk met van alles. Hoop volgende maand eindelijk beetje rust te krijgen, want dit houd ik niet al te lang meer vol ben ik bang. Zit nu te wachten op mijn ongi, ben benieuwd wanneer die komt. Had hem eigenlijk al gisteren dinsdag of woensdag verwacht. Lijf zal wel van slag zijn. Ik vind het erg jammer dat ik zaterdag 12 mei niet kan, maar helaas. Even een dikke knuffel voor de dames hier en ik ga maar weer eens verder met mijn bezigheden. Ben vandaag mijn huisje waar ik nog woon aan het soppen. Voor Tat: ik kreeg van het ziekenhuis naproxen mee voor mijn hsg. Moest die een uur van te voren innemen. Moet zeggen dat ik het niet fijn vond, vooral niet toen ze mijn bm-mond vast werd gepakt. Vloeistof inspuiten was ook gevoelig, maar op het moment dat ik het dacht dat het niet meer ging was het klaar. Voor timon; succes met de intake. @sammy: nog gefeliciteerd met je huwelijk. All; lees vaak snel tussendoor bij. maar denk vaak aan jullie ook al reageer ik hier weinig door chronisch tijdsgebrek en energietekort
Brabbel : mooie jurk ! hihi Angelica: heftig hor!!!! Ik heb er ook al eens naar zitten kijken! Toen ik wou weten wat al onze mogelijkheden en optie waren enzo! Maar is niet niets Tat: oeeee pijnlijk!!!! Maarja, dan heb je ook wat Ik ben nogsteeds hard aan het sparen :-s maarja,..ik spaar voor zoveel!!! Timon: deal!!! Dan denk ik aan jou voor ik ga hahahaha tis dat we niet int zelfde zh lopen .anders kwam ik je miss wel tegen Spannend hor meid!!! Veel succes!!! Tori: geniet lekker van jullie werk/ontspan weekendje!!!!! Tis verdiend!!! En meid, voor je het weet is het al eind juni!!! Je bent er zo!!! Neem maar ff lekker de tijd voor jezelf en elkaar!! Angelica: waarom kom je niet in aanmerking?! Door de anti stoffen?!!? En zon doos ben je niet hor!! Je bent echt niet de enige hihi Babii: nou ik ben benieuwd naar je toeter hihi Zonnetje: jeetje, .wat een gedoe!!!! Ik hoop zooooo voor jullie dat de verkoop doorgaat!!! Wahahahhahahah tat ik heb echt zon beeld van je lippen nu!!! Whahahahaha lol Al voelt het waarschijnlijk voor jou niet lollig! sorry All/ego: nou ik ben dan dus degene zonder soepjurk en zonder beugel en zonder dikke buik (nouja, heb van mezelf wel een buikie) en de grootste van de 2 die binnen komen (als ik met angelica mee rijd) hahahahah die blonde met die dikke kont! Haha Wat een lol vandaag!!! Ik heb eigenlijk verder geen nieuws! Ben op mn werk en heb totaal geen zin meer!!!! Maar vanavond lekker visite en gezelligheid en morgen naar gyn! En verjaardag van mn jongste broertje!! (heb er maar 1 jonger dan mij hor ) o en manlief is morgen werken en dat betekend voor mij, grote schoonmaak! (bed verschonen ramen lappen en badkamer soppen! Beneden dwijlen en stoffen en de ramen doen en de hondjes in bad! Dus druk dagje!!!! Want alles gebeurd NA dat ik bij mn broertje ben geweest! dus eind van de dag! Nouja wellicht dweil ik als ik wegga dan kan het mooi drogen!
st leuk weekend dus Ik had blond haar nu niet meer beetje lichtbruin, had ook lang haar nu ook niet meer hahaha ik hou het spannend voor mijn man
Hee Timon, je hebt een PBtje!! Restaurant komt in pbtje te staan... En bijn dd! WOW! Spannend zeg. Kijk je er wel naar uit, of vind je t ook eng? Tori, geniet lekker met zn tweetjes,soms is opladen echt nodig hoor! Ik kan t me nog goed herrineren, ik had altijd een dubbel gevoel over een maand extra wachten. Jammer dat we weer een kans laten liggen, maar de maand erna voelde ik me veel posi en sterker dan daarvoor. Soms ren je je eigen voorbij, en wil je maar doorgaan, en dan is zo een rustmaandje achteraf helemaal niet zo slecht geweest. Angelica, oooh wat jammer zeg. Heb je nog wel verdere stappen in gedachte? Adoptie, pleegzorg?? Babii, ik weet niet waar je woon, maar als je wil kan ik je ophalen als t op de route ligt .. Heb je FB en wil je deze uitwisselen, dan kunnen we zo ook contact houden? Als je t liever niet wil, begrijp ik t ook hoor... Ik hoor t wel. Zonnetje, wat balen zeg van jullie huis. Had je net zo een mooi vooruitzicht,en nu weer zo een tegenvaller!! En echt HEEL JAMMER!!!!!!!!!!!!!! Dat je niet mee op date gaat . Had je zo graag ff real life geknuffeld! Tat, SEXY! Nieuwe trend aan t zetten met je lippen?! Kan niet wachten tot meeting, kunnen we je mooie beugeltje bewonderen! ST thanks! En gefeli met je broertje! ================================================ Er komt een pbtje aan voor alle meiden met de info over de date! Knuffels voor alle lieve schatjes!
ik kom uit leiden en ik haal st op in a'dam dus ik heb nog plek voor 2. Ik hoop mijn nieuwe auto dan al te hebben die van opa stinkt daar rij ik nu al maanden in
Whahahahaha, stinkie auto! Welke auto rijd je dan nu, en wat voor een krijg je dan? ============================= Ik heb iedereen een pbtje gedaan, hoop dat t duidelijk is! Als er iets niet duidelijk is, of als er vragen zijn dan hoor ik t wel. Knuffies!
ik had een peugeot 206 alleen iemand reed achteruit op de snelweg ze had haar afrit gemist..... mijn auto is total los. we hebben een nieuwe hyundai i30 cw (zwart) De Hyundai i30CW: een echte gezins- én zakenauto | hyundai.nl
Hoi meiden! Brabbel, bedankt voor de pb. Je hebt er eentje terug! Leuk groepje voor komende zaterdag. Gezellig! En leuk dat Babii ook komt. Verder zwaai ik naar iedereen. Zondag zal ik uitgebreider reageren. Ik ga me opfrissen en ontbijten. We gaan zo op weg naar de intake in DD. Ik ben zo benieuwd! Een beetje brrrr...