Tori, geniet van deze dag in Duitsland. Het lijkt soms ver weg en voor je het weet is het zover en heb je je eskimo bij je. Babii, ik heb je buik inmiddels gezien. Mooi, hoor! Nog niet zo dik als die van Brabbel. Zonnetje, ondanks alles blijf jij doorgaan. Bikkel!!!! Dat het een keer op is is te begrijpen. Blijf naar je lichaam luisteren. Erg jammer dat je de 12e niet mee kan. Ik had je graag eens ontmoet. Tat, heb je die zoeloe lippen door de beugel? Sterkte. Angelica, wat lees ik nu over je vorige auto? Welke muts rijdt nu achteruit omdat ze de afslag heeft gemist? Jij mooi je auto aan diggelen. Gelukkig heb je nu een nieuwe! Ik heb Babii gevonden! Was je een tijdje terug ineens kwijt. Of ik bij de meeting kan zijn laat ik eind van de week weten. Ik wil heel graag, maar het is even zien. Zie mijn verslag... Verslag! Gisteren was het zover. We hadden bij mijn ouders geslapen. Om 8.00 zijn we gaan rijden. Het was rustig op de weg. In DD was het even zoeken, maar daar was het dan... de kliniek. We waren tegen 9.45 binnen, even wat formulieren invullen en plaatsnemen in de wachtkamer. Die zat goed vol. Snel werd 'ie steeds leger, omdat de echo's vlot achter elkaar gingen. Om 10.30 mochten wij eindelijk naar binnen, een half uur verlaat dus. Eenmaal binnen kregen we informatie die eerder nooit met ons was gedeeld. Toen dr. S. mijn FSH (7.2) van 2009 zag zei hij direct dat die wat afwijkend was. Verder onderzoek is nooit gedaan, ondanks meerdere malen aandringen van mijn kant. Ons traject: ICSI met IMSI en embryoscope. Ik heb aangegeven dat ik eind volgende week ongi moet worden en dan wil starten. Hij was er niet echt voor omdat de uitslag van de AMH pas over 2 weken binnen kan zijn. Nu gaat hij het proberen. Meds zijn afgestemd op eventuele aanpassing, want hij hoopt over een week zeker te weten. Ik moet bellen als ik ongi ben geworden. De uitgangsecho gaf nog een verrassing. De cyste die al jaren zit was nog steeds aanwezig en wel ruim 3 mm groot. Dit moet leeggezogen worden voordat de stimulatie gaat beginnen. Deze punctie moet op cd 2 of 3 gebeuren. Dat zal betekenen dat ik waarschijnlijk vrijdag of zaterdag er weer heen mag. Dus... ik zal 2 puncties hebben! De één met plaatselijke verdoving (de cyste). Kan ik m'n lol op.... Altijd een hel geweest. De ander onder algehele narcose. Volgens Dr. S. mag ik pas na de goedkeuring van de zorgverzekering starten. Ik vind dat gek. Zij mogen deze poging niet weigeren en ik ga dus gewoon starten. Na de goedkeuring de rekeningen doorsturen. De meds worden komende week thuisgestuurd. Zo fijn! Schema vanaf cd 1: Neusspray Synarel, 1x 's ochtends en 1x 's avonds cd 2 of 3: punctie cyste vanaf cd 3: Gonal F 's ochtends, Menopur 's avonds cd 8: fm & bloedtesten Tijdens de intake zei manlief dat hij zo blij is dat we er zaten, want we kregen zoveel duidelijkheid. Het voelde erg goed. We zijn er klaar voor!
Goed zo Timon fijn DD " goed" voelt! zo kunnen jullie met nieuwe en wellicht verhelderende info weer voorwaarts! positief deze ronde in! you go girl ( & timon man
Dank je Robing. We gaan zeker met een enorm goed gevoel daar onze 3e ICSI doen. Het is alleen een eindje rijden...
Ja, omdat ik heel veel mensen verwijder die ik nooit spreek. Zou ook wel vreemd zijn als hij zo dik als die van brabbel is, haha. En m'n laatste buik is van 2 weken geleden. Het is nie gek dat hij dat zegt, want de zorgverzekering vergoed de Nederlandse tarieven voor IVF of icsi. De rest moet je zelf bijbetalen. Daarbij moet de zorgverzekering ook toestemming geven voor behandeling in het buitenland, anders kunnen ze je alle kosten in rekening brengen. Spannend allemaal! Succes"
Babii, toch ga je lekker, want je ziet er goed uit. Over een tijdje is jouw buik vast net zo dik. Een zorgverzekering moet mijn 3e poging, die ik in het buitenland wil doen, toch vergoeden? Het is een bepaald gedeelte, maar daar zijn we van op de hoogte.
Nee, na toestemming. Ze mogen wel weigeren hoor, is wat ik geleerd heb bij freya. Pb Maartje84 eens...
Timon Ik had begrepen dat ze zorg in het buitenland niet meer mogen weigeren, dit is besloten in de europese unie. Mijn zorgverzekeraar is aangesloten bij uzgent dus ik betaal helemaal niets alles wordt vergoed Wel spannend hoor... wachten duurt altijd zo lang
Nu alleen de twijfel wat ik op het aanvraagformulier als startdatum moet invullen. Deze maand terwijl ik 'm dan letterlijk net heb opgestuurd? Kan het gevolgen hebben?