IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    waar woon je ook alweer Babii?

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tat, fijn dat je ongi weer voorbij is. Hopelijk is de volgende dan ook kort.

Angelica, volg je gevoel met je nieuwe leidinggevende.

Brabbel, wat heb jij het dan netjes gedaan met je 14 kilo.
    Je hoeft mij niet op te halen.:( Ik kan namelijk niet bij de meeting zijn ivm mijn aanwezigheid in DD.

Meiden, heel veel plezier zaterdag!!! Ik hoop een volgende keer erbij te zijn, want ik ben erg benieuwd naar jullie!

Zaterdag heb ik om 11.00 de afspraak staan. Alleen is er een beetje onduidelijkheid wat er nu zal gebeuren. De arts was er niet en dus werd een ander geraadpleegd. Ik ga ervan uit dat ik een punctie onder plaatselijke verdoving krijg om de cyste weg te halen, zoals afgesproken met de nederlandse arts.
    De ontbrekende menopur bleek op te zijn en morgen zal het per pakketdienst aankomen. Gelukkig!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Brabbel neem je mijn boek mee?

Ik woon in Voorschoten als ik iemand op moet halen dan hoor ik het wel... TIMON jammer, maar heel veel succes

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Timon:
    Wat fijn dat je nu een volledig beeld hebt meid! Das ook wel fijn!! Hoest met de ongi!? Weggebleven?! Hoop het voor je skat! Je moet natuurlijk wel alles hebben als je mag beginnen!!

Tat:
    Meid wat vervelend!!! Nog een maand wachten! Maar zoals je zelf al zegt, de tijd gaat snel lieverd en je hebt mooie leuke dingen voor de boeg! Kan je nog ff lekker volop genieten! En ontspannen de nieuwe ronde in ;) (ik probeer het positief voor je te bekijken skat)

Tori:
    Wat vervelend van je blaasontsteking!!!! Gelukkig gaat het alweer wat beter!
    Ik geloof niet dat het enige invloed heeft hor meid! Je gaat gewoon een mooie ronde tegemoed :D succes!!!!

Angelica:
    Wat naar zo’n voorgevoel! Maar misschien valt het reuze mee meid!!! Laten we het hopen! Want dat werkt niet prettig!! Of laat er lekker in de uk zitten ;)

Brabbel:
    Wat een fijn nieuws meid!! Alles goed met de kleine :D en je gewicht is idd erg netjes hor!!! You go girl!! Ga zo door!! Wel vervelend van je ijzer!! Heb je er geen last van?!?! Gelukkig goed op te lossen! ;)

Timon (2):
    Wat spannend voor zaterdag meid!!! Heeeeeel veeeeel succes!!! Komt helemaal goed!!!!
    En dan opwerken naar de juiste punctie ;) xxx

All/ego:
    Zo! T was idd ff stil vanaf mijn kant maar heb t onwijs druk gehad de afgelopen dagen!!! Druk met oppassen huishouden werken en afspraakjes! Is zal proberen ff korte ego te houden maar ik ben erg goed in lange verhalen zoals jullie wel hebben gemerkt! 
    Woe bij meting was mn ei aan linkerkant niets gegroeid. Slijm was 4,5 a 5 mm en das netjes op schema voor mijn doen op cd 14! En,…aan de rechterkant kwam nu 1 van al die kleine follikels naar voren met 12a13mm!!! (vandaar die krampen en buikpijn de afgelopen dagen! Vandaag weer opnieuw wezen meten! Slijm was mooi!! Bijna 7mm!! Nog NET niet! En ei links (dat rare platgewalste ding) was weg!! waarschijnlijk een cyste die behoorlijk veel op een ei leek ! haha maar,….mn rechter ei was 16mm! YES!!!! Mooi op schema!!!! De afgelopen 3mnd gaan super goed zonder medicatie! En mooi op schema netjes elke keer op cd 17/18 rijp! Zoals dat hoort bij mij :D wel grooooot nadeel,….morgen moet ik dus WEER voor meting!! En kan ik dus HELAAS niet mee met onze date!!!  vind dat zooooo k**te!! Had jullie zoooo graag ontmoet!!!!!!!! Hoop gauw eens WEL af te kunnen spreken!!
    Als morgen mn ei en slijm goed zijn moet ik savonds pregnyl prikken dan heb ik maandag mn ei en vrijdag de terug plaatsing!! :D YES!!!! (is alleen mn werk niet blij mee maar das dan ff pech!) kan ik mooi t weekend plat! En weekend erop gaan we naar belgie! Naar vrienden! Erg zin in en lekker afleiding! Gister op kraambezoek geweest bij mn zwager en zn vrouw! wat een lief ventje zeg! erg leuk!!! Hun hadden een kraambezoek boek! Vet leuk!!!! Én daar versprak mn zwager zich,…we worden WEER oom en tante! Niet van hun hor ;) maar man zn zus verwacht een 2e ! tis nog heeeeel pril en officieel weten wij het dus nog niet! Ze moeten ons nog ff bellen :D maar wel super leuk!!! Werd wel ff met mn neus op de feiten gedrukt maar vind het toch ook wel SUPER!!
    Zo meiden,…dat was me weer een boekwerk! Ik ga weer ff aan mn werk maar komt straks weer gluren :D xxxxx dikke knuf en sorry voor morgen schatten!

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes timon morgen.
    St: jij ook succes en ik vind het knap dat je zo goed kan omgaan met zwangeren in je familie. Ik merk bij mezelf dat ik nogsteeds veel moeite heb met zwangere schoonzus die ik zondag zie. Gun het hun, maar wil zelf zwanger worden.

Voor de andere dames ook knuffel, maar kan hier niet alles bijhouden.
    Hier nog onzekerheid over verkoop huis. Is helaas nog niet rond.
    Van de week ongi geworden na 5,5 weken. Had stille hoop op een wonder, maar helaas niet. Verder nog geen nieuws over de mmm. Als ik een hint in die richting geef gaat man er helaas niet op in.
    Merk ook dat de sfeer onderling hier wat minder is door moeheid vh verbouwen. Over 2 weken gaan we verhuizen. En dan hopelijk beetje rust. Verder druk met werken.

De dames die wel gaan, veel plezier morgen.
    Ik ga zo maar eens weer op zoek naar een kwast en verf.

Ps: ik heb ook facebook. Mocht je me willen toevoegen stuur dan even een pb-tje. Dan geef ik mijn gegevens.

Zo, duik weer mijn andere bezigheden in.

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zonnetje: ik vind het ook niet altijd even makkelijk hor! maar ben zoooo blij voor hun!!!
    jeetje meid,....na 5,5 wk eindelijk!!!! kan me voorstellen dat je hoopte op een wonder lieverd! das wel ff k*t dan , en dat manlief niet reageerd op je stille hints,..maakt het er ook niet makkelijker op allemaal!
    en dan ook nog je huisie niet verkocht! en druk met verbouwen!! pff neem lekker de tijd voor jezelf skatje! en er zal strakkies na de verhuizing vast meer rust komen! dikke knuf iig!!

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    liefies,...hele fijne dag morgen!!!!!!!!!!!! zal aan jullie denken hor!!!!!! xxxxxx

timon: succes!!!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    spannendetijden, bedankt voor je positiviteit :). Ik voel me al helemaal zwanger :D hahaha. NOD is 20 mei, ... hmm beetje vroeg om dat nu al te hebben. M'n haar voelde vanochtend dikker aan, dat is voor mij een goed teken!
    Maar goed, verder is de blaasontsteking nog niet helemaal weg helaas. Hopelijk heb je gelijk en maakt dat niet uit voor de eigen poging.

Zonnetje, net als jij heb ik ook moeite met alles bijhouden ; er wordt ook zoveel geschreven door best wel veel verschillende meiden.
    Moeilijke tijden heb jij nu ook even, maar er komen weer betere tijden hoor. Daar ben ik van overtuigd. Gelukkig kan je hier je gedachten wel kwijt, als je dat bij je man even niet kunt.
    Ik heb het ook, net als jij, best wel lastig met zwangeren in mijn omgeving ... maar goed ; zij schijnen het ook lastig te vinden omdat ze weten dat ik het al zo lang wil en het maar niet lukt.

Woensdag gaan we op kraamvisite bij m'n neef, zijn vrouw is op koninginnedag bevallen van een zoon. En bij hen was het na 1x proberen gelukt, pfff. Had ik ook maar zo'n geluk gehad denk ik vaak.

Timon, succes morgen! En hopelijk heb je de menopur nu 'in tha house'.

Andere meiden, veel plezier morgen tijdens jullie ontmoeting :). Ik hoor hier wel weer hoe het was.

Ik neem nog even weer een theetje, dat vindt mijn blaas fijn.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Gaat iedereen nog

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ik ga zo rijden!

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Groepje is nu, jij ik babii, en tat.
    Babii heb ik net gesproken, die komt iets later!

Ik rijd zo meteen aan naar de plaats!

Tot zo!
    xxx

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    leuk, tot zo!! Ik bel jou als ik er ben Brabbel!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik ga nu weg

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, wat jammer dat ik jullie nu niet IRL kan zien en spreken. Vast dat jullie veel plezier hebben.

EGO
    Gisteren, eind van de middag, belde de anesthetist op ivm de punctie onder narcose. Samen erover gehad of een plaatselijke verdoving niet handiger was, maar met mijn helse punctie-verleden zou een lichte narcose beter zijn. Dan is er geen stress. Afgesproken dat ik om 10.30 ipv 11.00 aanwezig zou zijn ivm de voorbereidingen.

Vanmorgen erg op tijd vertrokken. We hadden geen file en waren dus doodleuk ruim een half uur te vroeg. Het was erg druk in de wachtruimte en we vonden een plekje bij de ingang, met de rug naar de receptie. Om 11.00 werd ik geroepen voor de echo. Gewoon volgens schema... De cyste was wat geslonken. In de linker eierstok zijn enkele kleine follikels aanwezig en rechts kon hij niet vinden. Niets nieuws voor mij. In het UMCU moest ik altijd op een stapel handdoekjes liggen zodat ze 'm konden vinden. Maar alles bij elkaar was hij tevreden. De cyste ligt de follikels niet in de weg, dus GEEN PUNCTIE!:D Mijn AMH is 1,8 (grens= 2). Iets te laag maar ik hoef niets extra te spuiten.
    De volgende echo is vrijdag, cd 9 ipv 8. Nu even kijken hoe dat zal gaan met manlief, want het lijkt erop dat hij een aantal dagen iets met het werk moet gaan proberen te regelen.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon ohh spannend duim voor je

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Spannend Timon! Ook ik duim....

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Timon, goed nieuws! Hoop dat et lukt voor je man om iets te regelen en hij erbij kan zijn.

rest van de dames....was gezellig vanmiddag en leuk om nu een gezicht bij jullie namen te hebben! :)

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Even een knuffel voor ons allemaal op deze dag ;)

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    zonnetje het zit jou ook allemaal niet mee he pff hoop dat es snel betere tijden komen!

st wat goed! dus heb je bijna tp?

timon beter dat je geen punctie hoefde voor die cyste!

nou hier gaat het klote.. heb vorige maand geen tp gehad ivm de bruiloft. he toen een cyclus gehad van 45!!! dagen! dat is me echt nog nooit gebeurd maar goed. nu had ik dus echo op cyclusdag 12 Niets te zien, dag 14 niks te zien, dag 17 niks te zien,dag 20 niks te zien! zit nu inmiddels op dag 23 en moet dinsdag weer dus dag 25! ik snap es niets van. me arts is op vakantie dus kan niet overleggen. heeft iemand hier ervaring mee? :(

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sammy helaas kan ik je niet helpen

st hoe was het

Deel Deze Pagina