IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    timon succes!

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Timon!! Wat leuk!
    Geniet ervan!:)
    Ik duim voor je!!
    (ik kwam even kijken hoe het met jullie gaat).

Liefs,
    Minnie

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, wij zijn thuis na heerlijk bij mijn ouders te zijn geweest.

EGO
    We waren rond 10.45 bij de kliniek in DD. Zo'n 5 minuten later mochten we al naar binnen. Manlief kwam voor het eerst in de echokamer.
    Van de assistente kreeg manlief de foto's van onze emmy's: een blasto en morula.:D Ook kregen we te horen dat de andere 3 emmy's in de embryoscope waren gestopt bij 3, 6 en 7 cellig. Heel erg jammer. Dan ben ik erg blij met de 2 eskimo's.
    De onderkleding uit en weer in de stoel, benen in de beugels en beginnen maar! Dr S was zo snel met de eendenbek dat ik nu nog niet weet waar hij 'm vandaan heeft gehaald. Met het lab werd gebeld en daar kwam de laborante met het spuitje met onze emmy's, in een wat grotere pennenblik. Zo grappig! Terwijl dr S de emmy's inbracht hield de assistente de echo (buik) vast. We konden helemaal meekijken. Later nog een foto gekregen met daarop aangegeven waar ze nu zaten. :D
    Met 10 minuten was het gepiept en om 11.04 waren we al bij de auto. Zo snel is het niet eerder gegaan.

Wij mogen 7 juni testen!:$

Op last van mijn ouders mag ik nu niet meer tillen. Tassen, boodschappen, wasmand naar zolder... mag ik even niet meer. Best gek, want nu voel ik me aardig belemmert in mijn doen.
    Het gaat dus betekenen dat ik de laatste dagen van mijn vakantie veel boeken uit zal lezen.;)

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Timon, hier heb ik maar een woord voor: WOW!!!!

Wat klinkt dit goed joh! Een blasto en een morula... Ik zeg Twins :) !!!

Doe maar wat je ouders zeggen: rustig aan en broeden maar. Gezond eten, veel slapen en die twee gaan innestelen. Moet gewoon!

Duim voor je!

xxx

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je schatje. Ik zal me de komende dagen koest houden.;)

Wel of geen tweeling, ukkie(s) is/zijn welkom!

Hoe is het met jou? Ik las dat de vakantie geslaagd was.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Timon, gefeliciteerd! Dat klinkt als een super TP. Hoe lang 'moet' je dat niet tillen volhouden van je ouders, toch niet de hele eerste helft van je zwangerschap? haha. Geniet nog even van je vakantie samen met de 'kleintjes'.

Hier verder geen nieuws, alleen dat we flink aan het 'oefenklussen' zijn voor de komende eisprong. Die is dit weekend :D alweer. Dat gaat wel lekker zeg maar, haha.

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wow, klinkt goed Timon! Wat gaaf dat je kan en mag meekijken op de echo! Geniet maar lekker van je opgelegde beperkingen :)

Tori, hier hetzelfde. Ik heb eigenlijk geen hoop op een natuurlijk wonder, maar oefenen kan geen kwaad he :D
    Ik hoop natuurlijk dat mn ongi uitblijft, zo niet, dan op naar HSG en ICSI II daarna. Zin in, maar toh ook best weer spannend allemaal.

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo te lezen weer een paar mooie tp's hier met hele mooie emmy's.

Sammy, ST en Timon (hoop dat ik niemand vergeet), succes met broeden en hopelijk allemaal straks 2 mooie roze strepen.

Succes Timon met niet tillen, mocht ik van manlief ook meestal niet of minimaal. Veel leesplezier.

Zo, ik zit ondertussen in mijn nieuwe huis. Deel van de verhuisdozen zijn uitgepakt. Rest komt nog en nu alles nog verder afmaken. Maar ben wel blij dat ik in 1 huis woon.

En ik denk dat hier ooit de mmm ook wel weer gaat opstarten, alleen weet ik niet wanneer ik daar weer klaar voor ben. Eerst beetje energie opdoen.
    Man begon zondag zelf ineens over het feit dat de kamers nog weleens als slaapkamer gebruikt konden gaan worden. Was erg verbaasd. Heb afgelopen tijd bewust even helemaal niks over de mmm gezegd en ons even gericht op het huis.
    Wat trouwens goed bevalt, hoewel ik nog wel een beetje het idee heb in een vakantiewoning te zitten. Ben alles zoek en geniet dagelijks van het groene uitzicht.

Heb helaas veel te weinig tijd voor ZP, blijft volgens mij deze week ook nog wel even zo.
    Zijn allebei vrij, maar ook druk met andere dingen. (hier kom ik niet eens aan boeken lezen toe)

Dikke knuffel en ik blijf wel elke keer even tussendoor meelezen en hoop op goed nieuws hier binnenkort

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie zijn lief. Ik mag deze week niet tillen. Eens zien hoeveel last ik krijg van mijn rug als ik moet werken.;)

Tori en Tat, veel plezier met het oefenklussen en het vinden van je ei. Leuk weekend hebben jullie in het vooruitzicht.:D

Zonnetje, is het overhuizen soepeltjes verlopen? Jammer dat dingen momenteel zoek zijn. Komen vast weer boven water!
    Goed teken dat manlief over slaapkamer begon. Eerst het huis aan kant en met de terugkerende rust misschien ook jullie kinderwens.
    Is jullie oude huis nu eigenlijk verkocht?

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zooo eindelijk weer tijd om te reageren!!!

Timon: wat een prachtig verhaal meid!!!! Dat wordt een 2 ling :D hihi goed broeden nu he!!!
    En ik ben het helemaal met je ouders eens! Niet tillen nu en lekker rustig aan doen!
    (hier krijg je zowiezo te horen dat je de eerste wk zo min mogelijk moet bukken en niet moet tillen!)
    Spannend hor!!! En je mag al gauw testen zeg!!! wat fijn!!!!!
    Trouwens: wat super dat jullie ziekenhuis je laat meekijken! Ik krijg wel foto en krijg ze dus op schermpje ff 2min te zien maar als je mag meekijken lijkt me dat zooooo gaaf!!!!!!!!

Tori: goed bezig!!!!!! :D klus maar raak :D hihi t weer is goed voor gierende hormonen hahahahhaha
    Toch ook wel weer spannend hor!!!!

Tat: hoest met jou?!?!?!?! Wanneer verwacht je je ongi?! Ik hoop dat t weg blijft skat!!!

Zonnetje: wat fijn dat je in je nieuwe huisje zit nu!!!!! Geniet er maar lekker van!!!!! En ook fijn dat je man nu zelf over de molen/toekomst begon!!! Komt allemaal goed skatje ! maar eerst nog ff lekker de rust voor jezelf nemen ;)
    Xxxx knuf

All/ego: had weinig reageer tijd,…waren vanaf vrijdag ochtend naar belgie en had daar geen internet! We hebben echt een TOP weekend gehad!!!!!! We hebben ontzettend gelachen! Genoten van t prachtige weer ! de rust! De omgeving! En alle liefde van onze vrienden!! Het was gewoon heeeeeerlijk !!! en natuurlijk is het gewoon fijn om even weg te zijn!! T waren maar paar dagen maar voelde als een hele vakantie!!!! Zo fijn!!! En gister waren er nog vrienden bij ons ! we zaten lekker in de tuin maar smiddags koelde het hier flink af vanuit zee dus zijn we verplicht binnen gaan zitten maar hebben heeeerlijk Mexicaans gegeten met zn allen en hebben t weekend mooi afgesloten zo!
    Zaterdag moest manlief me dus zelf prikken,..maar dat ging erg goed! Al deed het best zeer!! Vind de pregnyl in mn buik maar niets! Ben een paar dagen flink bol geweest (vanaf tp tot eergister) maar dat is nu bijna zo goed als weg! aan de ene kant voelt dat fijn want ben niet meer zo opgeblazen voor mn gevoel maar aan de andere kant vind ik het maar niets want het geeft het gevoel alsof het weer niet is gelukt  maar goed,…nog paar dagen afwachten! Ik had vandaag best ongi gevoel en ging net zelfs met tampon naar het toilet maar ben nog steeds witter dan wit :D dag 13 na ei! Morgen dag 14! Maar denk dat de ongi wel gaat komen hor! Voelt zo in mn buik en mn borsten doen ook flink zeer! Vooral mn tepels!!! En voelde gister mn bm mond ook erg diep zitten en dat heb ik meestal rond ongi. Helaas!!!!!!!!!!!!
    Daarbij ben ik niet te genieten en voel ik me gewoon niet zo top! Al heb ik echt tot zondag het idee/gevoel gehad dat het raak is!!
    Vandaag ben ik nog lekker op het werk dus heb mooi afleiding weer! (net als het weekend! Das was echt fijn! Hoop volgende keer weer t weekend na tp weg te kunnen!) morgen moet ik oppassen en do vr werken!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    ST, jij blijft ook lekker bezig. De deca is gewoon een klotespuit! Ik hoop zo voor je dat de ongi wegblijft.

Ach, soms heb ik het in me een goed verhaal te vertellen.:p Ik ben de hele dag al series aan het kijken die ik had opgenomen. Eigenlijk wel heel erg die verplichting om niet te tillen, etc.;)

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    whahaha goed bezig timon!!!! ;)

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    haha, doe je goed Timon!!

ST, zegt toch nog helemaal niets al die dingen die je nu opnoemt!! Ik blijf nog flink voor je duimen. Met zoveel leuke dingen gaan de wachtweken wel lekker makkelijk voorbij zonder er al teveel aan te denken. Lekker is dat.

Zonnetje, wat fijn dat je nu maar in één huis woont. En die spullen komen nog wel op hun plek ; nu nog maar ff zoeken soms, haha.
    En als straks alles weer helemaal op de rails is ... misschien weer verder in de mmm. Knuffel!

Tat, net als ST ben ik ook benieuwd hoe het met je is!

Dat oefenen is niet goed voor mij zeg, vanmiddag aan het eind van m'n dag opeens weer blaasontsteking... aargh. Vond al dat ik zo vaak naar de wc moest ... had vanochtend meteen een cranberry pil moeten nemen. Nu dus weer flink aan de thee, hopelijk is het zo weer weg.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tori, balen dat je nu blaasontsteking hebt!

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Timon, ja ik snap niet waarom ik dat nu weer heb. Maar het lijkt ook alweer beter te worden, dus hoop dat ik er ook meteen weer van af ben. Nu lekker slapen, welterusten aan wie dit nog leest vanavond!

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Timon fijn dat alles goed gegaan is zeg!! en wat mag je al snel testen zeg! hoop op 2 strepen!! :D

ah zonnetje wat beter zeg gewoon 1 huisje! Ik hoop dat je snel weer begint met de mmm en dat je dan lekker et kamertje op kan knappen voor je baby! gun ik je zo schat!

St fijn dat je een leuk weekend hebt gehad dat is echt lekker afleiding hé ! en et weer zat ook mee gelukkig! maar NEEEEE JOH die menstruatie blijft gewoon lekker weg hoor ! et word nou wel x tijd dat et gaat lukken toch!! duim voor je!

Tori wat irritant dat je blaasontsteking hebt! hoop dat et snel weg is!

tat hoop dat je ongi lekker 9 maanden wegblijft ;)

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon, goed broeden meid. Het klinkt allemaal positief ik ben druk aan het duimen

St ik hoop dat je ongi lekker uitblijft

Tat ben je al begonnen met lezen?

Tori hoe gaat het nu met je? Sinds ik in de mmm zit heb ik alleen maar problemen daar bah bah

Hier, beetje in een dip. Ik weet niet of ik het verteld heb maar een vriendin van mij (nou eigenlijk meer van mijn zus) stuurde vorige week zaterdag een chat dat ze 10 wk zw is (nu12) en dat haar dochter op mijn man's verjaardag een t-shirt zal dragen met ik word een grote zus. Ik ben helemaal uit mijn plaat gegaan en ik ben van slag geweest. Ze had dit met mijn zus besloten... al onze vrienden en fam zijn op de hoogte van onze problemen... Ik wil niet verdrietig zijn op mijn man's verjaardag door haar. Als ze komt en iedereen ziet dat shirtje dan gaan ze naar ons kijken en vragen stellen hoe wij ons voelen en daarnaast heb ik niet zo lang geleden een mk gehad... sindsdien zie ik het niet zo positief meer.

Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Angelica, wat n ongevoelige mensen lopen er toch rond zeg, bah.
    Als jij t niet wil, dan moet je dr opbellen, t is tenslotte jou man z'n verjaardag.
    Dan kunnen anderen wel met "leuke" ideeën komen, maar als jij je er ongemakkelijk bij voel, moet je dat gewoon laten weten.

Ik zou ook not amused zijn, en echt heel verdrietig worden dat anderen geen rekening met mij houden.

Knuffel... :)

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    St,al getest????????
    Angelica, vind dat echt niet kunnen. Zal haar bellen en jouw gevoel hierbij uitleggen. Vind dit echt te ver gaan en kan me jouw gevoel heel goed vooorstellen. Vind het zelfs egoistisch van die vriendin, zoiets doe je gewoon niet. Laat haar zelf maar een aankondigingsfeestje organiseren, dit is notabene de verjaardag van jouw man!!!!!

Dikke knuffel, xxx

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    pfff, jeetje Angelica, dat ze daar hun eigen feestje voor uitkiezen en niet uitgerekend bij diegene die in de MMM zit gaan lopen pronken met zwangerschap!!!! Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet tactvol!! Bah! Dikke knuf voor jou!!
    Ik ben trouwens ook nog steeds niet "on speaking terms" met mn zus vanwege een misplaatste opmerking. Zelf toen ik zei dat ze me kwetste, kreeg ik een blik van : stel je niet aan. Tja.... hoe duidelijk je ook bent, sommigen mensen zullen zich nooit in jouw schoenen kunnen of willen plaatsen.

Ben trouwens al wel begonnen in je boek en zit het met grote ogen te lezen! Wow!

Verder hier alles zn gangetje. Vorige week ergens mn ei geweest en druk aan het klussen. Ondanks dat ik weet dat de kans ieniemini is en nergens op hoop (hou ik mezelf voor) tijdens een "gewone" cyclus, weet ik dat de teleurstelling toch wel altijd aanwezig is als ik weer ongi word.
    Dus ik probeer er geen rekening mee te houden (haha) en verwacht mn ongi dan ook ergens volgende week. Dan zal ik meteen een afspraak gaan maken voor mn HSG en ICSI II gaan inplannen. Vrees dat dat richting september zal zijn vanwege onze vakantie en andere gemaakte plannen. Stap voor stap maar weer.

Hoe gaat het met de broedende dames, Sammy, ST, Timon??

Tori, balen van je blaasontsteking. Ik hoop dat het snel over is!

Juulz, Brabbel, en de rest knuffel!

Deel Deze Pagina