IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ach lieve Angelica, wat een rotnieuws zeg.
    Hopelijk helpt het vele drinken en plassen en gaat de punctie gewoon door!!! Sterkte meid.

Hier alles nog steeds rustig. Soms wat voorweeën (denk dat het dat is in ieder geval). Pijn/steken in onderbuik. Afwachten...

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh zo spannend, gelukkig voel je je nog wel goed.

3. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @angel, wat een kut nieuws zeg!!

@Tori, dat klinkt echt dat je last van je schildklier kan hebben.. ook dat je geen gram aankomt terwijl je wel veel eet.
    Ik zit in het MST in Enschede en mijn man moet straks de eitjes naar Zwolle brengen en jij?

4. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Begin van de middag had ik steken in mijn buik en kreeg vanmiddag een echo mijn folikkel was heel erg gegroeit :) (21mm bij 20,5)ik heb er op dit moment niks aan maar wel fijn om te weten dat je lichaam zijn werk doet vanavond of morgen gaat hij springen moet woensdag bloed prikken.
    De waardes van mijn man zijn bloed waren verder ook goed.. heb alleen suiker mee laten testen en 1 waarde daarvan was wat verstoord.

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hé angelica, wát klote voor je zeg ik had dat ook maar t was wel gewoon door gegaan de punctie. En daarna kreeg ik hét pas erger last van me buik enz. Maar was wel zwanger..! Hoop voor je dat de punctie gewoon door gaat! Zonnetje rustig aan doen is ook wel een x goed voor je! Gaat hèt al wát beter op hèt werk?

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    @Angelica: Echt K dat het dan weer anders gaat dan dat het zou gaan door te hoge bloedwaarden. Ik hoop ook voor je dat het toch door kan gaan. Sterkte!

@Zeenhondje: spannend zeg ... je kan elk moment gaan bevallen. Dit soort spannend lijkt me wel vele malen leuker dan telkens die 2 weken na de inseminatie. Hopelijk gaat de bevalling een beetje makkelijk en beval je straks van een gezond babytje.

@Hanneke88: Ja, klinkt wel zo he? ik heb ook al een keer een cyste gehad bij m'n schildklier, dat schijnt veel voor te komen bij vrouwen boven de 30. Misschien ook aangeven van m'n enorm goed werkende schildklier.
    Wij zitten bij het IVF-centrum van het VU in Amsterdam. Denk alleen zelf dat we beter naar het AMC in Amsterdam hadden kunnen gaan, ze schijnen daar wat verder te zijn qua kennis. Alles is wel onder 1 dak ; de eitjes moeten we ook naar het IVF-centrum brengen, waar ik ook de FM's heb.

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Vandaag even boeken in de byb gehaald waar dingen in staan over icsi.. tjonge van ivf/icsi vind je bijna geen boek en dan heb je rijen vol met allemaal zwangerschapsboeken.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, hoe gaat het drinken en piesen?

Ik ben zooo benieuwd naar de testen van Brabbel en Babii. Lieverds, hoe is het afgelopen?

Wie wil volgende week zaterdag meedoen aan de meeting?

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    De testen laten nog even wachten denk ik. Is nu pas 1 week na tp.

Ik kan volgende week helaas niet.

Boeken over ivf zijn er inderdaad weinig. Wel veel op internet te vinden.

Hier even dipje. Vandaag op verjaardag liet zwager doorschemeren een wens voor de 2e te hebben. Maar nog niet te weten wanneer. Masr schoonzus deed ook zo vaag over sms-jes. Dus raar gevoel erbij. Blijf het lastig vinden als andere zwanger zijn. Gun het ze wel hoor, maar wij zijn al eerder voor de 1ste begonnen en hun gaan al voor 2e kindje. Ben dan toch wel beetje jaloers en wil ook graag zwanger zijn en ons eigen kindje hebben. Deel vd verjaardag ging over kideren en dan hoor je er toch niet bij.
    Had het idee dat ze dingen voor ons verzwegen.
    Maar kan het ook mis hebben, zucht, wat is het soms toch lastig allemaal.

@ angelica: succes morgen

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ah zonnetje, ik snap precies wát je bedoelt! Ik heb dat ook :( maar ik vertrouw er maar op dat die tijd er voor mij ook komt! Dikke k n u ffel voor jou!

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik schaam er er soms wel voor eigenlijk dat ik er dan zo moeite mee heb, maar het foet zoveel met me. Hier is dat vertouwen soms weg dst het gaat lukken. Zijn nu al 4 jaar bezig voor een beebje.
    En vooral omdat het leek alsof er wat verzwegen werd vond ik lastig, maar heb niet echt verder gevraagd, relatie met zwager en schoonzus is nooit zo soepel geweest.

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik kom morgen op iedereen reageren, nu nog niet de fut om ALLES bij te lezen.
    En ik wil wel op iedereen komen reageren, dus t duurt wat langer, maar dan heb je ook wat he?

Hier alles goed, morgen meer!

Dikke knuffel, en iedereen een fijn weekend!
    Kussies!

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zie in je onderschrift dat er maar 4 emmy's zijn ingevroren brabbel.
    Hoop dat ze niet nodig zijn en denk lekker aan jezelf nu.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Och, ben ik zo in de war? De meiden moeten echt nog een week. :)

Een stel dat zo niet bij elkaar past blijkt zwanger te zijn van de 1e IVF. Wij voelen dat als zo oneerlijk. Hoe kan het toch? Ik heb hier veel meer moeite mee dan met ieder ander. Pffff, zo maar even dit gevoel in huis wegpoetsen.

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hé zonnetje, hoe is hèt met jou op hèt werk enmet je huis? En zie in je onderschrift dat je niet weet wanneer je verder gaat? Wel dit jaar of niet?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even snel een reactie op Timon; geen idee hoe je erbij komt dat ik al moet testen? Sowieso mag ik nog niet testen, en daarbij test ik nog niet ;).

Test pas als ik zeker weet dat ik moet testen, als mijn gevoel het zegt. Vindt het onnodig om vroeger te gaan testen, ben dat inmiddels wel zat, en heb er ook goed van geleerd......

Dus ik mag uiterlijk woensdag testen, en dan is het ook maar afwachten of ik test haha.

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Progynova wordt ook gebruikt voor vrouwen die in de overgang zitten. Het remt de eigroei, dus houdt het je eierstokken rustig. Wellicht moet je het daarom gebruiken ;).

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Even ego
    waarde weer gestegen
    morgen weer prikken, nog hoger dan moet ik naar het zkh
    het gekke is dat ik geen pijn heb

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Angelica, de pijn komt pas na de punctie, oeeiiii en dat is niet aangenaam. Heb het helaas zelf meegemaakt, maar wat enorm **** meissie......

Even voor Timon:

Ik ben overigens niet positief hoor, of niet erg positief. Heb gisteren en eergisteren mega vette menstruatiekrampen en pijn gehad. En nu is het nog zeurderig, dus ja....

Dat zegt voor mij niks goeds, maar het is allemaal afwachten. Woensdag maar eens zien of er geen streep staat of wel een streep. En als hij er staat, hopelijk een knaller!!

Liefs

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Babii er staat toch een streepje nu daar!
    Kan dat nog van je pregnyl zijn.
    Anders toch wel erg spannend hoor:D

Deel Deze Pagina