he tat met mij gaat het wel goed! balen dat je dan HSG moet zeg! angelica ik vind et echt niet normaal! toen mijn man 30 werd en we vierden het in een zaal pakte mijn "vriendin" de microfoon van de dj en kondigde even aan dat zij 9 weken zwanger was. iedereen keek mij aan met een blik van wat is dit! vervolgens zei ze ach mensen kom op hoor sam krijgt ook heus ooit wel een kind! nou toen barste bij mij de bom!!! je moet dat echt niet pikken hoor! jij weet et nu van te voren ik stond toen echt met een mond vol tanden. kut allemaal joh! st en timon hoe is et met jullie mini's? juultje wanneer ga jij weer verder meis?
Angelica, ik kan niet begrijpen dat iemand dit juist bij een stel als jullie wilt doen, op jullie feestje. Waar zit hun verstand??? Ik word spontaan :x met je. Lieverd, hopelijk ga jij snel lekkerder in je vel zitten. Dat is je zo gegund. Tat, belachelijk als mensen geen rekening met je houden. Soms moet je hen maar laten nadenken waarom jij geen contact met ze opneemt. Hopelijk hoef je geen afspraak te maken in het zh. Knuffel! Sammy, dat meen je niet!!!! Met z'n hoevelen hebben ze haar de zaal uitgezet?? Ik neem eigenlijk aan dat de vriendschap over was? Babii, leuk om je weer even te zien. Alles goed? Juulz, hoe is het met jou? ST, hoe gaat het met jou? Alle meiden die ik ben vergeten een dikke knuffel! Ik ben een grappig boek aan het lezen: Krijg nou tieten! van Claudia de Breij. Vanmorgen dacht ik echt ongi te worden. Mensen, wat een druk in de onderbuik.... Ik ben echt op de wc gaan broekloeren. Natuurlijk was er niets.
ST, heb je nu al getest??? Babii, knuf voor jou lieverd... Timon, blijf een mega-goed gevoel hebben, je hebt gewoon een blast en een morula! Betekent dat ze goed doordelen (zijn doorgedeeld!). Nu het innestelen nog... Duim voor je! Sammy, word je toch verdrietig van, zulke mensen... Triest. Voor hun. Missen een stukje EQ... Angelica, knuffel voor jou lief! Tat, heel goed dat je hebt geklust, Wonderen Bestaan...! Tori, jij in juli weer verder... Spannend toch weer...! Zonnetje, succes met jullie huis! Ons huis heeft uiteindelijk een kleine 3 jaar te koop gestaan, waarvan ongeveer twee jaar 'onbewoond' , omdat er nog onwijs veel moest gebeuren in ons huidige huis (leidingen vervangen etc.). Maar afgelopen vrijdag is het EINDELIJK echt verkocht... Met zwaar verlies, je wil niet weten hoeveel... (dag spaarrekening... hallo lening bij paps en mams). Maar goed, weer een last minder. Hopelijk jullie huis ook gauw verkocht!!! Ego: Na de vakantie ben ik eigenlijk weer direct het werkende drukke leven in gedoken en zit even wat minder te schrijven. Maar dat komt wel weer... Moet overigens vrijdag naar een Ziekenhuis in de Buurt van Mijn Werk omdat ze daar evt tussentijdse echo's kunnen maken voor De Volgende Punctie (wanneer die gaat zijn) en krijg ook vrijdag de uitslag van mijn bloedonderzoek om te zien of de Thyrax aan is geslagen of opgehoogd moet worden. Een medisch dagje dus. Daarna moet ik voor mijn werk weer een midweekje op reis (meer reis dan daar zijn geloof ik...) en de 11e hebben we dan de evaluatie bij de prof. Heb al wel wat vragen voor haar opgesteld en ben benieuwd wat ze gaat zeggen, of ze ons nog een kans geeft... Aangezien de prof heel direct en eerlijk is, vind ik het best wel spannend... Nou lieve meiden, sorry voor het verwaarlozen, maar lees wel mee en denk aan jullie!!! Liefs!
Juulz, gefeliciteerd met de verkoop van je woning. Weer een last minder, ondanks het megaverlies. Zwaar klote, want als huizenbezitter ben je mooi je appeltje voor de dorst kwijt. Ik denk soms dat huren beter zou zijn dan kopen. De drukte op je werk leid natuurlijk ook af. Na je vakantie kan dit wel even goed zijn totdat het medische weer begint. Jij gaat vrijdag zeker genoeg medisch aan je hoofd krijgen. Hopelijk hoef je geen ophoging en zal alles gaan zoals jullie het willen, inclusief een zwangerschap. Meid, ik denk aan je. Ik hoop dat jouw gevoel waarheid zal zijn.
Angelica, echt een belachelijk idee van die vriendin van je zus ... ik zeg: die mag niet op de verjaardag komen (en begreep dat ze uiteindelijk ook niet is gekomen?)! Knuffel voor je! Met mij gaat het nu wel weer, weg is het nog niet ; maar het is nu niet heel erg vervelend meer. Zou 't komen van de mmm dat ik het nu vaker heb (na sex waarschijnlijk)? Zucht... is het toch ergens zeker níet goed voor geweest. 1 al omdat het je sexleven behoorlijk veranderd en 2 omdat je dus sneller last krijgt van blaasontsteking ... wat dan ook weer niet echt posi is voor de sex. ZUCHT Sammy, dankje! De intake in gent komt voor jou nu al heel dichtbij . Pff, jouw verhaal is ook érg; hoe kan iemand dat doen op iemand anders z'n feestje?! Ik snap dat niet. En dan ook nog dat zeggen ... zo tactloos! Juulz, zeker spannend ; de tijd kan me niet snel genoeg gaan. Al denk ik daar op vakantie denk ik wel anders over, haha. Succes vrijdag op je medisch dagje, hopelijk positieve uitslagen. St, heb je al nieuws?? Timon, alweer een dag voorbij van de wachtweken. Lukt het nog een beetje? Tijd om naar bed te gaan... morgen proberen extra vroeg op te staan om eerder te beginnen op m'n werk. Laatste dag voordat mijn vakantie begint, nog veel te veel te doen. Trusten! Tat, goed bezig!! hier ook al druk aan het oefenen voordat het ei er straks is (dit weekend waarschijnlijk) ... wel k dat ik erdoor weer last heb gekregen van blaasontsteking, dat moet niet!! bedankt, ik hoop ook dat het snel helemaal weg is zodat we er weer voor kunnen gaan op ons eigen houtje. I.v.m. vakantie kan ik ook pas eind juli voor een TP gaan ... maar jullie dus nog langer wachten voor het vervolgtraject, pff september, nouja gelukkig vliegt de tijd soms voorbij; en met de zomer en de uitjes in het vooruitzicht zal dat ook wel snel gaan.
pff nou hier over gisteren na sex heel veel bloed nu niets meer maar meestal word k dan na paar dagen ongi dus helaas weer mislukt!
Neeee Sammy Ik heb ook wel eens bloedverlies na sex, kan het niet komen omdat het meer doorbloed is nu? knuf
Iedereen vindt m'n zwangerschap snel gaan, maar god.. De tijd lijkt hier wel stil te staan... Ga me even klaarmaken voor de 20 weken echo!
Babii, geniet van je 20 weken echo. Ik snap je wel, het blijft een groot en onvervangbaar gemis. Met jou gaat het allemaal naar omstandigheden?
Sammy, ik duim nog even door voor een zwangerschap. Misschien was er gisteren een adertjes gesprongen? Angelica, wat laat het lang op zich wachten. Laat de ongi maar komen!! Knuffel!
Zoooo daar ben ik weer Tori: wat naar van je blaas ontsteking!!!! Hopelijk ben je er weer gauw vanaf! En kan je t weekend flink door oefenen hihi ik hoop dat het allemaal niets zegt meid!!! Maar helaas blijven de twijfels opt moment heeel sterk! Maar wil blijven geloven! Tot het tegendeel bewezen is! Sammy: thanx voor de goede spirit!!! Uiteraard hoop ik dat je gelijk hebt!!! Angelica : thanx meid, . Enuh, .is ze helemaal gek geworden?!?!?!?! Dat doe je toch niet?!?!?!?!?!?!? Vind t echt heel raar hor schat! Sorry dat ik het zeg! maar vind het gewoon niet kunnen! Snap best dat ze wat speciaals wil, maar doe het dan lekker op een ander moment! Organiseer een bbq ofzo in de trant van gezellig met de fam en dit mooie weer! En ik vind dat je je gewoon moet laten horen hor lieverd! Ze zal het vast en zeker begrijpen maar zal er gewoon nu met haar eigen geluk niet zo overna denken!!! Maar als je met dr praat wel! En anders zijn wij er om je te steunen!! Xxxx dikke knuf en kus! Dat heb je verdiend! Juulz: wahahahahahha neeeeee hier niet getest!!! Dat durf ik niet! En heeft ook weinig zin gezien ik zaterdag nog pregnyl 1500 heb gespoten maar morgen krijg ik de uitslag toch al ! - Jeetje wat is er veel geschreven hihi Tat: hoop houden en geloven in wonderen mag altijd!! Gewoon lekker klussen in natuurlijke cyclus, you never know!!!! ik duim gewoon lekker voor je meid!!! Enuh, wij zijn er voor je hoor bij eventuele icsi2 en je HSG! Xxx knuf En maak je niet druk om je vakantie,..miss is het juist wel prettig! Sammy (2) wat belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik snap dat soort mensen niet!!!!! Sommige personen zijn zoooo ongevoel loos!!!! Of je merkt dat ze zich eigenlijk helemaal niet in je probleem verdiepen! En dood leuk zeggen: ach , er is toch altijd nog zoiets als ivf als optie?!?! Dat komt het wel goed! HALLO!!! Dat is ons laatste middel en dat doen we al een tijdje hor! Pfffffff (die hoorde ik toevallig vd week!) Ik merk aan mezelf dat ik eigenlijk op het moment slecht tegen dat soort opmerkingen kan. Of t makkelijk praten over kindjes krijgen in het algemeen enzo. Of de manier waarop mensen vertellen dat er weer iemand zwanger is binnen een fam of vrienden groep! Maargoed, genoeg daarover vanuit mijn kant! (zit momenteel beetje op mn klaag/zeik stoel! Sorry) Babbi: neem lekker je tijd schatje!! Hele dikke knuffel terug voor jou!!! 19 weekjes alweer zeg!!! meid je gaat HARD!!!! xxx Whahaha Timon: ik moet al lachen bij de tietel Enuh hoe het hier gaat, ..zelfde als bij jou, continu ongi gevoel en broek loeren verder,..zie ego Juulz (2) : neeeeeeee nogsteeds niet!!!!! Ahahahhahahahahha Wat fijn dat je huis verkocht is!!! ondanks het verlies! De extra kostenpost is erger hor meid!!! Wij hebben 3 a 4 jr terug int zelfde schuitje gezeten! Wat fijn dat je misschien dichterbij je werk voor echos kan enzo! En ik kan me heeeel goed voorstellen dat je het allemaal rete spannend vind!!!! Sluit ik me helemaal bij aan en tis je vergeven hor, .ook hier druk en weinig i-net tijd! Vandaar dat ik nu ff mn baas zn tijd misbruik hihi Sammy: neeeee?!?! Wat KL*TE meis!!!!!!!!! Miss stomme vraag, maar was het echt jou bloed?!?!?!!? Wat een kut zooi zeg!!! (sorry voor mn taal gebruik maar baal enorm voor je!!!) Hele dikke knuf xxxxxxx Babii (2) succes met je 20 wk echo!! Geniet ervan schat! X Timon: ff nat maken met wat speeksel (werkt gewoon prettiger) en dan met je middelvinger naar binnen. Als je erbij komt voel je een bolletje en die kan open of dicht zitten,..je voelt dan echt een gaatje! (stomme vergelijking maar zie het als het topje van een eikel maar dan inwendig ) Soms voel je hem al gauw zitten bij het inbrengen van je vinger, soms ligt ie hoog, diep of gekanteld en dan kan je er niet zo goed of helemaal niet bij. Gewoon beetje expirimenteren dan voel je het gauw genoeg! Angelica: laat je ongi maar komen meid!!! Ik wacht (on)geduldig met je mee! Wat zijn eventuele volgende stappen!??! Ego: hier weinig nieuws meiden. Gister was ik mega saggo! En had echt mn dag niet! Was ontzettend moe voelde me beetje naar in de maag en had nergens zin in! gelukkig maakte het oppassen het wel beetje goed! Vandaag voel ik me niet veel beter helaas. ben nogsteeds moe en moest er helaas half 6 uit voor mn werk. Heb ongi gevoel en ben nogsteeds niet te genieten!! Heb ook vette scheitmail gemaakt voor mn collegas , dat zal wel enige ellende brengen maar wordt zo saggo en moe van die 2! T werkt gewoon niet prettig! En zoals ik dus al zei: mn ongi gevoel is zo dusdanig aanwezig dat ik het echt somber inzie nog! En ben ook steeds aant broeken loeren! Haha ik blijf hoop houden en geloven maar eigenlijk geef ik het nog weinig hoop deze ronde! Verwacht vandaag nog mn ongi en anders morgen voor het bloedprikken! Ik krijg morgen middag tussen 2 en 4 de uitslag! Heb ik het om 4uur nog niet, dan kan ik zelf nog bellen !!! maar ik zit op mn werk en manlief krijgt t nieuws. Inmiddels weet ik precies wat de bedoeling is , als het niet zo is dus hij hoeft niets te vragen ofzo. Dus laat lekker hem gebeld worden want ik zit tot 5uur op mn werk in mn eentje en heb daar dus geen zin in slecht nieuws! Nou schatjes, dat was het wel voor nu! Fijne dag allemaal!!!!! xxxx
Ehm Timon, een 20 weken echo is echt geen pret echo.... Iedereen roept steeds: veel plezier, maar jeetje, ze kunnen zoveel ellende ontdekken, ik vond het echt een rot echo!! Maar komt ook omdat k dit met meerdere meiden op een form heb meegemaakt dat er afwijkingen werden gevonden.... Je bm mond voelt hard en Ehm streperig aan, haha. Maar het is echt niet goed om t poeren hoor. Ik deed het overigens ook. Haha. Even snel een reactie, maar alles is helemaal goed met de kleine meid. Geen open schedel, geen open buik, niertjes en maagje werken, buikje is dicht, 10 vingers en 10 tenen, geen klomp voeten, benen goed op schema, ruggetje dicht, geen hazenlip, slagaders op de juiste plek, 4 hartkamers waaronder 2 boezems en 2 hartkamers ofzo, en ze liep exact op schema. Kortom, een gezond meisje
Lieve ST, Ook ik voelde dit zo, was heilig overtuigd van een menstruatie!! Maar kijk waar ik nu sta. Ik duim heel hard voor je door!
Owww Sammy, wat vreselijk dat je zoveel bloed verliest zeg! Gebeurde hier ook weleens na de seks, dan wekt het op één of andere manier op. Wat zwaar klote dat het weer is mislukt! Dat is dus één van de redenen, dat ik het erg moeilijk vindt om mee te schrijven!!