IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ik sluit me aan bij Tori lieve Angelica! We weten hier precies wat je meemaakt en dat mag je jezelf nooit kwalijk nemen! Wij hebben hier niet om gevraagd. we zijn zo sterk en dan mogen we ook tranen laten zien. Zorg goed voor jezelf meis, juist nu! knuf!

Lieve ST en Sammy, wat is dit balen zeg!! Ik had goede hoop voor jullie allebei! Denk aan jullie lieverds!!

Timon, hoe gaat het met jou?

Hier vandaag wat krampen in mn buik, dus het vermoeden is er al dat ongi er aan komt. Was te verwachten he. Zit op cd 26 nu, dus gok op maandag of dinsdag.
    Dan hopen dat ze dit keer WEL plek hebben, anders moet ik wéér een cyclus wachten op mn HSG. daar heb ik ff geen trek in hoor. Get it over and done with zodat we we weer door kunnen!

Lieve meiden geniet van jullie weekend!! en voor jullie allemaal een hele grote bak met knuffels....gewoon, omdat we dat zo nu en dan ook verdienen! Sterke vrouwen wij hoor, vergeet dat niet!!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ach lieverds toch, wat balen dat er hier geen goed nieuws is voor jullie.
    ST en Sammy, bah, heel veel succes voor de volgende keer!

Angelica meid, doe rustig aan. Knuffel.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, klote dat je ongi nu al is gekomen. Een enorme knuffel!!

Angelica, TOPPIE! Gefeliciteerd met het slagen, nu nog presenteren.
    Meid, ik lees dat je er even helemaal doorheen zit. Niet jezelf haten!! *Bied mijn schouder aan om op uit te huilen*

ST, dit is niet wat zo voor je had gehoopt. Toch ongi.:(

Babii, fijn dat de echo een geweldige uitslag had. Je meisje doet het goed! Sorry dat ik te blij was over deze echo.

Met broekloeren ben ik gestopt. Ik heb een heftig werkdagje gehad. Geheel ontkomen aan tillen lukte niet. Vreselijk emo (vol tranen) toen ik ineens voor een gesprek werd gezet, maar ben er aardig doorheen gekomen. Nu op de bank rust houden. De hele middag namelijk al een zwaar gevoel in mijn 'eierstokken', om het even zo te noemen. Heel gek.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jullie Zijn schatten
    Het gevoel krijg ik door mijn eigen vrienden en fam wat er al vaker is gezegd ze begrijpen ons Niet

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    timon dank je! nog minder als een weekie dan mag je testen!
    wat denk je?

angelica, ik heb dat ook vaak begrijp precies wat je bedoelt! dikke knuffel voor jou meis! sterkte xx

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, ik hooooooooooop het zooooooooo! Maar pfffff, ik zeg niets. Laat ik het zo zeggen... ik ben niet eerder zo emo geweest. Het vaag misselijk zijn, die druk in de onderbuik, alles is nieuw.
    Ik zat me te bedenken dat ik geen reactie heb gehad op de pregnyl. Eerder knappende tieten.;)

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Timon, over 5 dagen mag je al testen! Ik ga voor een positieve test :).

Angelica, voor mensen die niet zo lang hoeven te wachten om zwanger te worden is het niet te begrijpen en daardoor zeggen ze soms dingen waardoor wij 'meiden in de mmm' ons niet prettig voelen... en eenzaam. Jammer dat het zo is, dat ze zich niet in kunnen leven. Gelukkig hebben we het forum, waar we onze gedachten kunnen delen met meiden in hetzelfde schuitje.

Sammy, hoe is het met je nu ; niet al teveel last van ongi pijn hoop ik.

Mijn eisprong is duidelijk op komst, meer last van afscheiding ... dus tijd om op bed te gaan en ff te klussen :) hihi.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ahhh timon, hoop het ook zo voor je!! gun et je zo meid! ben lekker voor je aan et duimen.

Tori t gaat wel goed thnx! ben alweer klaar met sip zijn!
    lekker sporten et is nu heerlijk weer dus zit lekker in de tuin nu. op naar de volgende cryo! en op naar de intake maandag!
    en hoe is et met jou? zelf klussen is altijd leuk ;) hihi

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wat is het stil hier!

Sammy succes morgen met je intake!
    Timon, hoe voel jij je eigenlijk nu?
    Tori, fijn geklust? :D

Hier vrijdag wat laat van wat bruin/rood verlies, maar nu al 2 dagen niets?! Morgen toch maar ziekenhuis bellen voor de zekerheid. Kan maar een afspraak hebben staan nietwaar?

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Sorry sorry sorry meiden,…heb jullie het weekend absoluut vreselijk verwaarloosd!!! Zal gauw mn schade inhalen !!!

Tori: hoe was je weekend meid?!?! En hoe ging het rondom je ei?!?!?! ;) geen pijn meer?!?!
    En bedankt voor je lieve woorden!! Miss heb je ook wel gelijk maar zoals we allemaal weten,…ga je redenen en excusses zoeken maar ik weet t,…wij kunnen er zelf niets aan doen!

Babii: weet ook wel dat we het beide niet verkeerd bedoelen hor!! ;) maar wou het toch ff zeggen ;) hihi en sorry dat ik me niet aan mn afspraak heb gehouden! Volgende maand wel hor!!!! Dat beloof ik hahahahaa dikke knuf! Xxxx

Angelica: 8 is nog van pregnyl! Had ik vorige ronde ook!
    En lieve lieve lieve angelica,….haat jezelf niet schat!!!!!! Dat is nergens voor nodig!!!!!!!!!!!
    (al begrijp ik je wel hor! En is het best herkenbaar! )
    Oooh ik wou dat ik je ff een hele dikke knuffel kon geven!!!!!!! xxxxxxxx pas goed op jezelf schatje!
    En wat je fam en vrienden betreft,…ze hebben het recht niet om jou dat gevoel te geven omdat ze gewoon niets weten van de hele mmm!!!! Trek het je niet aan!!!!!!! Ze zijn gewoon “ontwetend”!
    En wij hier begrijpen je wel en vinden je een top wijf!!!!!!!!!!!!! Je bent een fantastische sterke vrouw!!! En je voelt je miss eenzaam en alleen maar dat ben je absoluut niet meid!!! Je mannetje en wij zijn er altijd met en voor je!!!!

Tat: thanx!
    Hoest met jou?!?!!? Al ongi?!?!! Ik ga duimen voor plek voor je meid!!! Moet idd nu wel een keer tijd worden!!! Dan kan je weer door meid!!!!
    En idd,….goede woorden van je!!!!! :D hihi

Zeehondje: dank je wel lieverd!
    Hoe is het met jou!?!?!? En hoe is het met de kleine sophie ?!?!

Timon: jeetje,….dat zijn geen fijne werkdagen!!! Wat vervelend voor je meid!!!!! Hopelijk ben je nu weer wat tot rust gekomen!! Én is het vervelende gevoel in je buik/eierstok weg! en gaat het broeden volgens plan ;) mn duimen draaien door hoor!!!!! Knuf
    En je mag al bijna testen!!! Spannend!!!!!!!! Test je tuis?!?!

Sammy: fijn om te lezen dat je weer zo positief bent meid!!!!
    Op naar nieuwe ronde!!!! En ik doe gezellie met je mee ;) ga straks bellen voor FM 1. Ik gok op zondag maar vorige keer zei 1 vd artsen dat ik wel op dag 12 mag komen omdat mn slijm en ei toch niet zo hard gaan. En ik dus voor echo’s blijf komen! Dus ,..we zien het wel!

Zal n ego nu ff kort houden ;) voel me weer stukje beter hor als vrijdag! Hebben heerlijk weekendje samen gehad! Vrijdag bij zwager en zn vrouw geweest en was erg fijn. Zaterdag was ik alleen en heb mezelf echt door de dag moeten slepen met hoop gepieker enzo maar gister had ik heerlijke dag met manlief en alles zit weer op zn plekje bij me! Man en ik hebben het nog over onderzoeken gehad en ik ga eens uitzoeken hoe en of ik eventueel voor onderzoeken naar buitenland kan! Wat de mogelijkheden zijn, wat het gaat kosten, wat er gedekt wordt door verzekering, hoe t in zn werk gaat enz. want man en ik zijn daar toch wel erg benieuwd naar. Vooral manlief.
    Vandaag en morgen lekker werken! Ik zou vanavond weer lekker gaan hardlopen maar heb op 1 of andere duistere wijze vette spierpijn op mn borstkast / ribben opgelopen (denk gister verkeerd gelegen met tv kijken/snurken op de bank) dat ik nog niet weet of ik ga! Miss is morgen beter plan want ben behoorlijk geremd zo in mn doen en laten  en woe heb ik oppas dag en ben ik alleen met de spruit want mannetje is werken!

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    grrrrrr, ff gal spuien hoor!! Net het zkh gebeld voor afspraak HSG. Ongi nog niet helemaal doorgebroken, maar dat kan nooit lang meer duren, dus ik dacht ik bel maar alvast. Ik heb toch 5 dagen speling omdat je tussen dag 7-12 die ingreep hebt en vorige keer zaten za al vol. Zitten ze nu wéér vol!!!! :( :( Ik kan wel janken. Weer een maand ongevraagde vertraging.
    IK BAAL!!! :(

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #2232 Timon, 4 jun 2012
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
    Ego
    Manlief was halverwege de middag thuis. Een half uurtje later stond ik vol zenuwen te testen. Het schermpje loopt vol met de druppels urine... Negatief! *zucht* *slik* Trillende lip en manlief aankijken werd janken. In zijn armen op de badkamer... weer een mislukte poging. Twee supertoppers die niet hebben willen aanhaken. Wat ben ik verdrietig. We zijn beiden verdrietig, maar bij hem geen tranen. Hij zorgt gelijk weer voor mij en ik krijg zo thee. We balen zo stevig. Waarom is het nog steeds niet onze tijd? Heb ik niets van de pregnyl gemerkt, niets van de utrogostan, maar vanaf dat de emmy's waren teruggeplaatst deed mijn lichaam van alles. Ga je 2 dagen voor tijd testen is 'ie zo wit als het maar zijn kan. Ik trek dit niet lang meer. We hebben nog 2 eskimo's, maar het vertrouwen raakt zo op. Ik voel me zo leeg, maar ook zo vol... met tranen.

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    lieve Timon, ben je niet gewoon nog te vroeg met testen? Denk aan je meis!!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jij bent niet de eerste die mij dit zegt. Ben ik dan echt een muts dit keer dat ik veel te vroeg heb getest?

Ik ben de symptomen allemaal kwijt. Heb alleen wat last van mijn onderrug terwijl ik dat nooit heb. Ook niet voor ongi.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ff vanuit een nat oostenrijk een berichtje van mij :)

Sammy, sporten doet meestal wel goed. Fijn dat je weer uit het dipje bent.

Tat, haha jaaaa wij hebben heel fijn geklust. Was wel n hard bed in het hotel in Duitsland maar voor klussen is dat perfect! Hihi
    Ik dacht dat mn eisprong vrijdag was maar toen had ik steken in mn hele buik gehad donderdagavond. Gisteren aan t eind van de dag steken aan de rechterkant onderin en vandaag ook wat rechtsonderin, dus denk nu dat de eisprong toch gisteravond of vandaag is geweest (zitten we dus wel goed qua klussen! Ooh ik hoop t zo, zou mooi zijn om niet ogs te worden deze vakantie).

Wij gaan nu een ijsje eten :)
    Fijne avond allemaal.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Timon, lees nu pas jouw bericht. Hele dikke knuffel voor jou.
    Hopelijk maak je gewoon niet zo snel HCG aan. Na zoveel behandelingen moet t nu toch es jouw tijd zijn!
    Sterkte!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Timon ik hoop dat je te vroeg was..
    dikke knuffel voor nu

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    lieve timon, ik denk veel te vroeg hoor 7 dagen na tp! volgens mij zien de meeste hier pas na 9 dagen licht streepje! ik denk echt dat je te vroeg bent. probeer je beetje rustig te houden en doe over 2 dagen nog een testje! sterkte. meis knuffel!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh, hele dikke knuffel voor jou Timon. Ik hoop nog even mee hoor.

Wat een raar verhaal Tat, weer geen plek. Bij onze IVF daar was het zo dat als er de ene maand geen plek was je zeker de maand erna aan de beurt was. Waarom is dat met een hsg dan ook niet :(.

ST, hier alles goed. Vind het alleen heel moeilijk om leuke en vrolijke verhalen hier te vertellen. Natuurlijk weet ik wel dat iedereen dat niet erg vind. Maar diep in je hart wil je het toch liever niet lezen/weten allemaal. Dat had ik toen in ieder geval :(.

Knuffel voor jullie meiden.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe kunnen ze dit maken? Kan jij niet op je strepen gaan staan? Serieus belachelijk dat je hierdoor zolang moet gaan wachten. :x

Deel Deze Pagina