IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Mari, dankje. Heb tijdens de pil wel meer last van afscheiding maar niet bruin, dus kan je er verder niets zinnigs over zeggen.

Timon, wat heavy zeg ... ik voel met je mee! Zo K gewoon!!
    Maar goed, het kan ook heel goed zijn dat dit komt van het ene embryo'tje en dat de andere nog goed zit. Ik blijf voor je duimen.
    Helemaal begrijpelijk dat je ff niet op ZP komt, ff niet teveel eraan denken is het beste.
    Maar wij denken hier wel megaveel aan jou!! :) Knuffel

ST, erg spannend ... je kan zeker bijna niet wachten tot het maandag is? voor mij mag dat wel nog even duren, hihi ; al hebben we nog genoeg dagen op vakantie.

Hier kwam er wat afscheiding vanmiddag ... niet veel en het was nogal waterig, maar zeker niet rood. oooh, maar ik voel in m'n rug wel alsof er ongi aan komt. Jakkes.
    Nouja vanmiddag nog wel lekker wezen snorkelen zonder dag ik last had.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    SChaam, schaam.
    Ben al een tijdje hier niet geweest en wat zag ik! Timon zwanger.
    Gefeliciteerd meid.
    En ik hoop zo dat het gewoon nog allemaal goed zit. Duimen ga ik voor je.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Bah, vannacht ogs geworden. Ik moet de eigen poging hoop nu toch echt maar eens op gaan even.
    Ik ga in de lees/reageerstand tot de cryo TP (eind juli).

Ooh hopelijk snel iemand met succes hier, timon ik hoop zo dat jij goed nieuws kunt brengen... Denk aan je!

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Hé bah Tori :( geniet nog wel even van je vakantie hoor meis! En dan met frisse moed op naar je cryo!

Timon al nieuws?

Rest knuf en zwaai!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    We zaten net aan het water (ik en m'n vriendje) en hebben besloten me nu al aan te melden voor een cryo TP :D.
    Hopelijk kan het, want ik kan pas zondag voor een eerste echo heen en de eisprong is dan ongeveer woensdag of donderdag ... Maar goed ; op zich moet dat lukken dan. Normaal gesproken doen ze de eerste echo op dag zes en dit zou dan dag 8 zijn.
    Morgenmiddag moet ik dus m'n tel bij me houden want dan word ik gebeld!

Nu weer genieten van de vakantie :).

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ego
    Na donderdag was vrijdag ook geen leuke dag.

Op het werk naar de wc gegaan en wat ik daar zag heeft me overvallen. Ik moet lijkbleek wankelend in de kantine zijn gekomen. Daar ben ik vuurrood geworden en heb mijn collega's flink laten schrikken. Ik kreeg snel een stoel onder de billen en werd gekoeld. Bekertje water vasthouden ging onhandig ivm heftig trillen. Na een half uur was ik weer op de been en moest naar huis. Ik heb zelf gereden, niet heel verstandig. Ik heb het heel rustig aan gedaan en eenmaal thuis laten weten. Ik heb de rest van de dag op de bank gelegen en gezeten. Hoezo rustig aan? Veel roodverlies, zonder stolsels.
    Gisteren geen krampjes of rood. In de winkel had ik even wat misselijk. Zal het? Ik heb veel gebukt in de tuin en het is goed gegaan. Soms een steekje in mijn onderrug, maar da's niets bij afgelopen dagen.
    Wij hebben nog vertrouwen in de zwangerschap. Manlief hoopt nog steeds op 2 ukkies en ik verwacht 1 ukkie.
    Vandaag een enorm rustig dagje zonder al die gekke dingen.

Op 25 juni zullen we het met de echo echt weten. Eerder gaan we niet testen.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Jeetje zie ik je naam staan hoop ik op goed nieuws .
    Maar nee laat je me behoorlijk schrikken pff.
    Denk om je zelf man domkop , niet weer alleen in de auto jij!!
    Ik duim me een ongeluk voor je . 25 juni heb jij een mooie echo dat moet.
    Dan zijn wij 18 jaar bij elkaar en 5 jaar getrouwd . voor ons een mooie dag , voor jouw een top echo .
    En als jij je deze week niet kalm houd kom ik je persoonlijk een tik onder je billen geven.
    Zo ik heb gesproken!!
    dikke knuf

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon ik duim rustig met jullie mee. Die onzekerheid is idd zwaar ... naar.

He Marnat hoe gaat het nu met jou?

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O Timon, ook ik had gehoopt positief nieuws te lezen, maar helaas is dit alles behalve positief :(.

Ook ik ga keihard voor je duimen!! Denk dat je nog steeds de utro gebruikt, toch? Dat kan er wel voor zorgen dat je bms redelijk intact blijt en het bloeden uitblijft.

Toch duim ik keihard dat er nog 1 wondertje zit. Doe je rustig aan? Dus echt goed aan jezelf denken, enz?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Breekt in.. Timon ik duim me suf voor je en hoop dat alles goed is. Breekt uit.

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zo, eindelijk weer reageer tijd!!
    Was lekker druk het weekend en op pad! Zaterdag hele dag van de zon genoten en geen internet zin en gister oppad geweest naar t bos, en naar fam. En bij vrienden gegeten en voetbal gekeken in de tuin!! En LAAT thuis!! Pfffff

Tori: wat *** dat je ongi is doorgebroken meid!!! En je had zoooo;n goede moed!!! Niet opgeven hor!!!! En wat fijn dat jullie hebben besloten voor cryo tp te gaan!! Doe je goed! Wel spannend weer idd!!! Succes meid en geniet nog even lekker van je vakantie!
    moest mezelf idd door t weekend trekken , en nu door de week tot woe/do. Maar dat lees je wel in mn ego ;)
    ps: volgens mij moet dat wel lukken (ik krijg normaal op dag 10 eerste echo en nu dag 14!)

Zeehondje: hoest meid?!?!!?

Timon: wat naar dat je je zo vervelend voelde schat!!! Dat zal wel schrikken zijn geweest!!!! gelukkig gaat het nu beter met je schat! En laat t rode nu maar wegblijven! De teken van misselijkheid is natuurlijk wel weer fijn! Ik geloof erin meid!! En voor jou,… NEEM JE RUST!!!! Doe het lekker rustig aan allemaal en doe zo min mogelijk! Denk aan je skattie! Xxx knuf
    Enuh,…als je weer last hebt van duizelingen,…niet zelf gaan rijden hor!!!!
    (weet niet wat de oorzaak was, maar duizelingen zijn ook vaak goed teken ;) )

Marnat: wat een mooie datum zeg de 25ste!! Gefeliciteerd alvast :D

Babii: zag dat je fotos op FB had gezet van je mooie buikie maar volgens mij heb ik jou niet in mn fb  was wel benieuwd ;) hoest verder?! 22 weekjes vandaag!! :D

Ego: vandaag fm gehad! Eitje groeit gestaagd (15 a 15.5 mm en das mooi :D ) en slijm is 6.5mm. DUS,….we mogen deze maand meedoen!!!! WHOEA! Woensdag ochtend moeten we weer te meten en hopelijk savonds pregnyl en dinsdag de TP!!! Ik hoop het want donderdag pregnyl en woe de plaatsing komt niet uit! (ivm oppas) maargoed,…we zullen zien! Over de bespreking van ons dossier kon deze arts niets zeggen (vind t ook echt een ….arts maar goed!) hij nam ons ook niet ff mee naar kantoor maar besprak alles vluchtig in t onderzoekskamertje en nam ook niet ff de tijd (had t idee dat ie me snel weer weg wou hebben) hij kon ons geen antw geven,..had t wel ff over de kijk operatie als optie mar dat wordt dan volgende cyclus en over asistant hatching maar dat moet in belgie en dan moeten we t deels zelf betalen maar dan gaat het wel in combi met het zh hier! (vraag me af hoe dan want mn eitjes liggen in het amc dus zal dan wellicht moeten wachten tot volgende punctie) maar hij kon geen discreet antwoord geven van hoe en wat en ik moest maar afspraken maken met de arts die ik van de week had die zei ons dossier te gaan bespreken. Dus ik heb voor donderdag ochtend een afspraak bij hem staan! Dan krijgen we uitgebreid alles te horen!
    Ben benieuwd! Maar eerst maar ff duimen voor groenlicht woensdag! :D
    Fijne dag meiden!!!!!! xxx

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    even dikke knuf voor Timon! Pas goed op jezelf en doe rustig aan. Petje af dat je niet test, poeh!

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi lieve Timon (en de rest ook hoor),

Moest veel aan je denken. Net als Babii schrok ik ook erg van je rood-bruinverlies en ik hoop - net als iedereen hier- dat het een innestellingsbloeding is geweest en je strx een mooin hartje ziet. Ik zou het niet kunnen hoor, niet testen. Vind het knap dat je dat volhoudt.
    Wat ik me afvroeg, hoeveel bloed-bruinverlies heb je nu gehad? Minder dan bij een normale menstruatie? Hoeveel dagen precies?
    Mijn ervaringen met rood-bruin zijn de 2x dat ik positief heb mogen testen nooit goed geweest. Helaas. Las altijd vol hoop de verhalen van meiden die daarna een gezond beebje op de wereld hebben gezet. Ik duim en bid en klaver en fik dat dit bij jou ook zo mag zijn!!!

Op naar een knipperlichtje de 25e!!! Dat hoop ik echt!!! Dat er nog een vechtertje zit daarbinnen in jouw buikje!!!

xxx
    (ook voor de rest!)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie zijn lief.

Ik heb 2 dagen bruin/rood gehad. Daarin heb ik 2 grote stolsels gehad en verder niets. Ja, krampjes die maar 1 avond hebben aangehouden.
    In vergelijking met 2 jaar geleden stelde dit niets voor. Toen stond ik op mijn kop van de krampen en had ik zo'n heftige bloeding wat ik heel vroeger als ongi had gehad. Dat al was nu echt niet. Daarom hou ik vertrouwen dat ik alsnog zwanger ben van 1 ukkie.

ST, ik zal met een ev volgende duizeling niet meer zelf rijden. Beloofd.

Babii, ik gebruik nog steeds de utro.

Juulz, ik heb geen behoefte aan testen. Schiet er niets mee op als het toch helemaal mis is en ik hcg in mijn lijf heb. Dus wachten we nog een week. Vast dat het weekend zwaarder zal worden.;)

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, ik ga heel hard voor je doorduimen. Hopelijk is het allemaal loos alarm en zit jullie ukkie er goed.

@ Juulz, je krijgt een pb terug hoor! Moet er even voor zitten lieverd.

@ St, heeeeee, hoe weet jij dat nou ;)? Anders voeg je me toe, toch?

Het gaat wel, net weer check up gehad en bm en kleine goed gegroeid. Neemt niet weg dat ik verdorie nog steeds niet goed kan genieten, ben veel te bang haar kwijt te raken. Ben mijn lief immers ook al kwijt #zucht

Whoeeeeee, goed man dat alles zo goed gaat! Op naar een mooie tp met GOED resultaat, je hebt het me beloofd :cool:

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    babii: ik zal je ff PB sturen ;)
    wat fijn dat je checkup goed was ! en dat de kleine meid het goed doet allemaal! das altijd fijn!!!!
    en schatje je angst is zooooo vanzelf sprekend! maar je raakt je meisje echt niet kwijt! maar snap je zoo goed!
    en tis gewoon *** dat je niet volop kan genieten! ook begrijpelijk en is/blijft moeilijk meid! dikke knuf!
    en idd,.....ik heb t je beloofd en ga mn stinkende best doen!!!!!! :D op naar een topper!!!! volgens de pendel moet juni hem worden dus we gaan ervoor ;) moet mn eitje wel ff zn best doen,..want zo schiet het niet op! maar t mag nu groeien! :D hihi heb de datum van de 25ste gehaald dus we kunnen ervoor gaan ;)

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oh oh oh
    ff ego,...heb net met zorgverzekering gebeld en ze hebben contract met UZ Gent dus,...we kunnen onze 3e ivf poging kosten loos in belgie doen :D !!!! JEEEEJ moet alleen ff met gent zelf bellen over AH want volgens mij moeten we DAT wel zelf betalen en kan nergens vinden wat het kost!
    maar wat een opluchting!!! nu hebben we nog 6 cryo's int AMC dus deze poging wordt zowiezo nog hier, en miss gaan we in juli nog en dan met vakantie! en dan nog 1x na vakantie (als we dan nog cryo's hebben) in okt/november en dan starten in gent hopelijk!!

ga donderdag wel nog ff vragen hoe het zit met 3 cryo's terug !
    onze cryo's zijn per 2 ingevroren en als 1vd2 het niet red, krijgen we er maar 1 terug. maar man en lief willen het risico wel nemen om er 3 terug te krijgen! das toch ons besluit denk ik dan?!?! ons lichaam ons risico?! en er zijn toch ook vrouwen die natuurlijk 2 kindjes krijgen?!?!
    de kans dat ze alle 3 niet blijven plakken is grote dan 1 wel!!! dus ,...why not?!?!

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes timon. Wat een onzekerheid. Doe rustig aan en laat je werk maar even links liggen en denk vooral even aan jezelf.

Babii, het is ook niet niks wat je doormaakt. De angst is logisch, zeker ook met je mk's in het verleden en het onverwachte verlies van je man. Had het zo graag anders voor je gezien. Hele dikke knuffel.

Voor de andere dames ook een knuffel en een zwaai.
    Voor st en sammy deze maand een tp zo te lezen.
    Balen van je ongi tori, maar voor jou ook weer een tp.

En tat helaas nog niks deze maand. Heb ook even zitten denken aan voorburg, maar gaat daar dus ook niet heel soepel zo te lezen.

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ego, ff snel want het is hier echt mega warm... Puf. Ben gisteren gebeld dat ik deze ronde niet mee mag doen voor een cryo TP. Ik had me voor hal 12 aan moeten melden zij ze... Nou als dat het enige probleem is snap ik t niet! Ik had verder ook geen zin om in discussie te gaan en meld me dus bij de vlgd menstruatie smorgens op tijd aan, dat is over 24 dagen...
    Zo nu weer ff niet nadenken over zwanger raken (al is het best lastig met al die jonge gezinnen om ons heen op de camping!).

Timon, knap dat je het zo goed volhoudt. Ik duim voor je!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wacht je pb wel af St.!

En top dat je zo postief bent.

En tori, ik snap je helemaal. Soms is een discussie aangaan zinloos en zonde van je energie.

Ik ga weer even verder forummen, want ben hondsberoerd. Hooikoorts, yeah...

Deel Deze Pagina