Nou nee hoor . Pregnyl is op 26 september gespoten, ik mocht maar 5000 IE i.p.v. 10.000 i.v.m. overstimulatie. Ben ook ''een van de weinige vrouwen bij wie Pregnyl al na 5 dagen weg is, 10.000 of 5000, het is zo weg. Dit is dus niet meer van de Pregnyl, ik zit 3 dagen voor testdatum .
Maar een streep bij mij zegt echt niets.... Ben dus ook niet blij ofzo. Heb al vaker een streep gehad en een vmk erachteraan. Het is gewoon afwachten, zeker omdat ik krampjes heb, vertrouw het allemaal niet . Woensdag maar weer testen .
Ik ook voor al mijn vmk's...... Krijg direct deja vu's naar de vorige keren, maar goed. Eerst maar afwachten of hij donkerder wordt, meer dan dat kan ik niet doen. Hopelijk blijft ie zitten dit keer.... Krampen zitten ook maar aan 1 kant, de rechterkant. Heb 2 dagen geleden ook al mijn eten eruit gespuugd, maar dat viel m.i. gewoon verkeerd. Daarna nergens meer last van, althans wel van krampen. Verklaart misschien ook waarom 1 poes me dag en nacht wakker maakt en ineens achter me slaapt whahahahaha. Nou ja, afwachten, meer dan dat kan niet.
@babii; toch maar wel een testje gedaan? Is inderdaad afwachten en blijven duimen voor je. @angelica; succes vandaag. Hopelijk moet je niet blijven. En zo wel, mag dat dan in Nederland of niet. @timon; het is inderdaad soms oneerlijk. En ja, schijnbaar vind dat stel wel dat ze goed bij elkaar passen. Maar vraag me soms waarom hun wel en wij niet. @sammy: zit nog in twijfel of ik dit jaar verder ga of niet. Zo nog een poging kunnen doen in nov. Maar ben er nog niet uit wat ik wil. Ivm 2 huizen en mijn werk. Daarnaast zit ik op dit moment even niet zo goed in mijn velletje, dus weet niet wat handig is. Aan de ene kant wil ik in nov een poging doen. Aan de andere kant is wachten misschien beter en pas in febr weer verder. Maar duurt zo lang voordat ik dan weer verder kan. En zeker nu zwager/schoonzus voor een 2e willen gaan vind ik de keus moeilijk. Weet nu al dat ik flink moet slikken als ze weer zwanger is van de 2e en wij nogsteeds niet van de 1ste. Wij zijn al eerder voor de 1ste begonnnen dan hun en hun gaan gewoon al voor de 2e. Dus in dat opzicht zeg ik november verder. Maar dat is niet de manier waarop ik moet kiezen. Maar zit al 2 weken in twijfel wanneer verder. Maar merk wel elke keer dat schoonouders veel meer naar zwager en schoonzus trekken, die wonen in de buurt en hebben een kind. Voel me dan altijd beetje buitengesloten. Hier loopt het allemaal tegelijk niet zo lekker lijkt het wel. Zijn nog druk bezig om de zolder hier af te maken dan kunnen we gaan verkopen. En de koop voor het andere huis loopt nog, waren nog wat dingen die aangepast moest worden in koopcontract en de hypotheek heeft ook al snel 6 weken nodig voordat het definitief is. Dus loopt nog allemaal. Maar ga er vanuit dat het door gaat. En op mijn werk wordt er niks meer over gezegt door degene die ik gesproken heb. Begin nov staat er pas weer een gesprek. En ja, ze waren even verbaasd dat er dus al veel eigen uren in zaten. Maar merk wel dat ik de sfeer anders vind, maar rest doet alsof er niks gebeurd is. Maar na deze discussie voel ik me bijna verplicht om af en toe extra te werken, omdat er al veel scheve gezichten waren. Dus moet eigenlijk op kort termijn even mijn goede velletje zoeken, maar is soms best lastig als alles tegelijk speelt. Heb ik helaas vaker last van dat alles tegelijk komt. @brabbel: voor jou dus ook nog even geduld. @all; succes voor degene die het nodig hebben. En een dikke knuffel Deze maand heb ik volgens mij een vroeg ei gehad. (weet het niet zeker, maar voelde wel zo en temp was vandaag hoog, maar heb alleen vandaag temp opgenomen). Maar door alle drukte en moeheid van manlief en mij hebben we totaal niet van ei gebruik gemaakt. Kans op een wonder is al heel klein, maar nu dus helemaal niet. Vanavond moet ik nog werken, dus ook weinig kans op een gezellige avond. En heb weinig zin om te werken, heb het hele weekend ook al gewerkt. Morgen gelukkig deel vd dag vrij, moet wel voor een overleg 2 uurtjes terug.
Ff snel korte reactie: @Babii: Meis, ik duim voor je... ik zie een streepje... ookal weet ik dat je al veel vmk's hebt gehad duim ik nu voor een plakker!
Hanneke, januari is nog ver weg, tegenvaller? of vind je het wel goed zo? Ach, de voorbereidingen zijn al in volle gang, dus t komt er aan voor jullie! Zeehondje, ZEG! GA JIJ EENS BEVALLEN OFZO! :x ZWWWAAAAAIIIIII en handkus naar jou!!!! Timon, jawel koffie is lekker!!! I LOVE KOFFIE! Heb sochtends ook wel minimaal 1 bakkie nodig, willen mijn ogen omhoogtrekken vanaf mijn knieen en terug in de normale stand komen hoor! Drink m ook alleen zwart, dat is t lekkerste, melk en suiker verpest de koffie! Je bent er al achter gekomen dat Babii en ik wat later konden testen dan dat jij dacht he? Warhoofdje! Ik ben zaterdag van de partij, zal hieronder in mn ego nog een stukje over schrijven. Enneuh, gevoel weggepoetst? Flippo, fijn dat de operatie goed is gegaan, hoe voel jij je nu? Al wat beter? Zonnetje, wens van ander mensen aanhoren is altijd moeilijk, ik kap t gesprek meestal af, en wil er niet meer aan denken. Kop in t zand, en er is niks meer aan de hand. Ik heb t daar ook erg moeilijk mee met tijden. Vooral omdat je s-zus er al een heeft, en jullie in diezelfde tijd de MMM in gingen. Gewoon stom! Knuffel daarvoor! Angelica, wat een drama zeg, met die overstimulatie, pfff, wat een ellende. Tja, t zou ook eens een keer meezitten he? Ben benieuwd wat je uitslag vandaag is, ik denk aan je! Babii, wat ziet mijn oog!? Ik zie m, ik zie m, ik zie m!!!!!!! Ohhhh, ik kan niet wachten tot jou test van woensdag, ik hoop t zo! Heb jij mijn kaart al aangekregen of niet?? Spannend schat, wachten wachten wachten, meer kunnen we niet doen nu. Niet aan vmk denken, dat mag niet! :x Date: Ik kan aanstaande zaterdag ook, wie konden er nog meer? Timon en ik kunnen sowieso, en t liefst in Utrecht, dat is het makkelijkste voor iedereen denk ik. Kan iedereen even zich melden die mee wilt? Babii, misschien Angelica? Juulzon misschien? Kwaaltjes: Ik heb weer wat hoor: Als ik naar de wc moet om te plassen, klapt mn blaas haast uit elkaar, doet pijn!! De andere boodschap gaat ook lastig, als ik voel dat ik moet, lijkt t wel dat t als een baksteen op mn doos ligt te drukken. AUW! Borsten zijn weer HUGE! Echt niet meer normaal, maar wel weer een ander soort pijn aan de borsten. Lijkt meer onderin de borst te zitten, meer op mn borstkas zeg maar, terwijl eerst juist boven op de borst pijn deed rond de tepel. Testen: Van ons ziekenhuis mag je 2 weken na TP testen, dat zou aankomende zaterdag zijn. Maar ik WEET gewoon dat je op 10 dagen na TP een mooie test kan hebben als je zwanger ben. Dat zou dan woensdag zijn. Maar ik ben nu zo relaxt dat ik eraan zit te denken om toch zaterdag pas te testen. Lijkt me zo raar, dat ik nu gewoon zwanger kan zijn! Voor mijn gevoel KAN dat helemaal niet. Zo heppiedepeppie dat ik vorige keer met de IVF was, zo relaxt ben ik nu. En dat terwijl het juist meer positiviteit zou moeten geven dat er nu 2 toppertjes TP zijn. Dan zou je toch voor je gevoel meer kans hebben, en er positiever tegenover staan? Tja ik niet, die 2 TP zorgt niet echt voor kriebels ofzo. Gekke Brabbel! Iedereen een dikke knuffel, LOVE YOU ALL!!!!
Brabbel ik kan ook zaterdag, ik moet alleen even afwachten wat ze vandaag willen bespreken. Ik hoop nog steeds op de punctie
Zou heel leuk zijn, lijkt me weer gezellig. Ik hoop dat je vandaag nog goed nieuws krijgt, ik denk aan je. Laat maar horen als je meer weet, knuffel!
Babii, afwachten is inderdaad het enige wat je kan doen nu. En je kan het helaas niet sturen. Maar ik wil toch wat positiviteit jou kant opsturen! Brabbel, zou graag willen bevallen, maar denk dat ze nog wel even blijft zitten. Weet niet waarom, maar de zwangerschap verloopt zo goed/rustig, dat ze het denk ik wel naar d'r zin heeft in mijn buik. En bij jou hebben ze het ook naar hun zin in jou buik!!! Die blijven daar ook nog een heeeeeeeele tijd zitten meid. Angelica, balen dat je bloedwaardes nog niet goed waren. Ik hoop nog steeds dat de punctie/bevruchtingen/tp doorgaan!!! KNUFFEL VOOR DE REST VAN DE MEIDEN HIER.
@brabbel: hoop dat de kwalen een goed teken zijn. Helaas kan het ook nog van de utro komen die kwalen. Maar hoop voor je dat er 1 of 2 zijn blijven plakken bij je. En ja, was niet echt een gesprek over de kinderwens. Was meer dat we de zolder gingen bekijken die ze hadden veranderd. En toen bleek het dus ineens hun slaapkamer te worden. Iedereen van familie en vrienden wisten dat dus, alleen hebben ze het ons nooit verteld. Alleen dat ze een muurtje hadden gebouwd en een raam hadden laten plaatsen. Dit is een stuk kleiner als kamer dan ze nu hebben, dus vroeg manlief wat ze met hun huidige kamer gingen doen. En toen was het dus dat het speelkamer voor neefje werd en toekomstige babykamer. Dus liep heel raar. En hoorde allerlei dingen over sms-jes die van de week gestuurd waren waar niks over gezegd mocht worden en dat het allemaal lastig is.. Dus hield er een raar gevoel aan over. Is nu al enigszins weg hoor, maar voelde niet fijn aan. Alsof je er niet bij hoort eigenlijk. En ja, ben niet zo van kop in het zand steken eigenlijk. Ben supergevoelig voor emoties en die voeren vaak de boventoon helaas. Succes nog even met de laatste loodjes. @angelica; wanneer hoor je meer over je bloedwaardes?
@zeehondje; je zit nog niet aan de 40 weken. En heb weleens begrepen dat de 1ste vaak wat langer blijft zitten.
Bah, ik verveel me, zit nog in mijn huispak, en heb pijn in mn rug. Totaal geen zin/fut om ook maar iets te doen vandaag. Ben echt een lamme tak vandaag.
Arme jij brabbel, maar schijnbaar heeft je lichaam even rust nodig. Lekker warm kruikje tegen je rug aanleggen misschien. Zit vast in het weer, hier nog iemand die geen zin heeft. Alleen ik moet vandaag dus nog wel werken. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar voordat je zover bent. Moet ook zeggen dat ik het meestal heb al ik 'savonds moet werken. Ben je op de dag al bezig en dan moet je daarna nog 8 uur werken. En je zit te wachten tot je weg moet.
Was vandaag iets voor 10en uit bed, heb mn keuken opgeruimd, vaatwasser aangesligerd, was in de droger gedaan, 2 wassen weggevouwen, en nu heb ik geen zin meer. BLERGH! Morgen en woensdag weer 2 lange dagen werken, dus ik ga lekker genieten van niks doen, de rest van de dag. Over dat later op de dag werken, heel herkenbaar. Vroeger moest ik om 1 of 4 uur s'middags beginnen, is je dag bijna voorbij, mag je aan de slag. PFFFFF
Dan heb je al een hoop gedaan. Hier ook al was weggestreken, nog niet opgeruimd, was opgehangen, eten gekookt, opgeruimd enz. En dan zo dus beginnen. Ga eens mijn brood smeren wat ik mee moet nemen. Daarnaast merk ik dat ik ook al het weekend heb gewerkt, ben alleen vrijdag vrij geweest en nu pas weer vrijdag een hele dag vrij. Morgen heb ik maar 2uurtjes overleg, maar ben je toch met je werk bezig. Is van 14-16uur, dus ook nog zo tijdstip dat je niks aan je middag hebt. Geniet dan lekker van het niks doen. Ga lekker een boek lezen of tv kijken. (als er wat is tenminste)
Zit net terug te lezen in de oude IUI topics, zo grappig. Moet je eens kijken met hoeveel meiden we toen schreven. Van 3/4 hebben we nooit meer wat gehoord. Echt grappig om ff door te spitten. Voor de liefhebbers: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/16780-iui-1717.html http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/186741-iui-deel-2-a-13.html