Avondspreekuur bij verloskundige. Voordeel dat je geen vrij hoeft te nemen. Maar zou ook de hele dag in spanning zitten.
Voor zo'n belangrijke echo is dat toch nie normaal?!!? Wel goed overigens dat t kan. Ik zit WEER kokend bij de apotheek...weer geen pregnyl!!!! Waarom bellen ze dan niet ff he?!!? Dan had ik t besproken met de gyn...nu zit ik weer vol stress en dat is dus wat ik nou net NIET wil!!! Ze bespreken nu om me 5000te geven. dat zou betekenen 15000 totaal waar ik 4500 verbruik en dus 11000 weggooi dat is BELACHELUJK van zo'n schaars product voel me dan echoistisch ik ontneem dan zeker 2 x een eispong en dat voelt niet tof!!!! Baal er enorm van!! Maargoed ff kijken wat eruit komt
Oh oké st, bij t mck zeggen ze dat terug plaatsing in natuurlijke cyclus beter is zonder hormonen. Maar ja voorlopig ben ik na 4 cryos nog niet zwanger! Maar ja haha timon where are you??
Ik had wel gevraagd of ik utro bij mocht en dat daadde ze dus wel af. timon....kom op meid...hoest met je?!!?
jaiks, wat een spanning hier ... Timon, ik heb mega voor je geduimd en aan je gedacht! Hopelijk konden ze iets moois zien op de echo.
We zijn wat down. Nog steeds geen duidelijkheid. In elk geval nu geen knipperlichtje, maar toch zit er iets. De vk zei dat het de grootte van 5w had ipv 6w5d. Volgende week staat weer een echo gepland. *zucht* *snik* Ik weet het even niet meer... Tranen willen komen, de teleurstelling... Waarom? Echt het enige wat we willen is papa & mama worden. Gaat die kans langs ons heen? We hebben nog een kleine kans met dit ukkie en nog 1 eskimo. Na al die jaren... *ff tranen wegvegen* Ik zie wel wanneer ik weer langskom.
ooooh Timon, geen knipperlichtje nog dus ... kan me voorstellen dat jullie nu wat down zijn na zo'n echo ... Ik hoop zo voor je dat het ukkie gewoon wat langzamer is en het hartje heel snel gaat kloppen! Een hele dikke knuffel voor jullie beide! Ik voel met je mee ... voel 't in m'n hart!
Niet het nieuws waar jullie op gehoopt hadden. Maar het kan nóg. Geef de moed niet op . 1 milimeter verschil kan qua meting veel verschil maken. Ik blijf stug duimen. Voor nu dikke knuffel
Timon hele dikke knuf schat!!! Neem lekker de tijd voor jezelf en je mannetje! En ik blijf voor jullie duimen op naar knippertje xxxx
Hele dikke knuffel voor timon. Ik snap de teleurstelling. Zo blij met een positieve test en dan de slopende onzekerheid. Blijf hopen dat er bij de volgende echo wel een knipperlichtje te zien is. Ga nu maar weer braaf verder werken.
Timon @ Ik voel je tranen , meis neem de tijd , denk aan je en duim keihard door . dikke knuf al heb je er weinig aan meer kan ik niet doen.
... Ben er ook stil van... Hoopte zo op dat ene wondertje voor jullie. Wat zei ze over het bloedverlies? En wanneer heb je dan een echo in DD? Wat zegt je eigen gevoel? En wat zagen ze dan wel? Wat was het 'iets' dat ze zag?. Dikke knuffel meis... St., balen vd Pregnyl zeg.... Pfffff Angelica, wanneer ga jij weer verder? Rest: liefs en een knuffel!
Juulz ik heb zaterdag de tp van 2 cryo's de aller laatste van poging 3. Ik wil na deze poging rust.... Ook omdat ik dhea wil gaan proberen en via DD intralipid. Ik ga wel kijken of dit via Gent kan. Jij had dit toch ook besproken? Ik hoop dat de s dan terug is. Ik heb geen vertrouwen in de eskimo's.... de s vertelde op de tp dat de rest te slecht was en ineens zijn er 2 ingevroren