Pfff.. Timon ... Knuffel!!!!! Ik duim ook voor je dat ie gewoon een beetje traag is en dat je je knipperlichtje nog te zien krijgt!!! X
holy crap timon, dat is niet waar we op gehoopt hadden oh lieverd, ik hoop dat er volgende week meer duidelijkheid is voor je, want dit is niet niks en zo oneerlijk. Waarom blijft ons MMM-meisjes nou niks bespaard. denk aan je lieverd! rest ff knuf, ik lees mee en leef mee!!
Ff snel een ego. Vanmorgrn bij anesthesist was alles goed! Dus als de kijk operatie nodig is, ga ik lekker onder zeil En we zijn nu onderweg naar onze cryo's over uurtje zitten ze/ zit ie in mn buikje spannend hor ik kom miss vanmiddag/vanavond ff uitgebreid reageren! En anders morgen xxxx
Timon, lieverd ook ik blijf duimen! Hopelijk hebben ze gewoon niet goed gekeken en is alles goed! Hele dikke knuffel!!
Sammy 88, duim voor je cryo's aankomende donderdag. St succes meid, zet m op! Angelica, ik denk aan je zaterdag, en ik duim mn duimen blauw voor je. Oh ja, ik stuur je zometeen even een pbtje! Lieve Timon, ik had zo gehoopt dat je hier een super heppie de peppie berichtje mocht gaan plaatsen. Ipv vreugde, alleen maar twijfels. Ik hoop duim bid, en doe alles wat ik kan, in de hoop dat je over 8 maanden een mooie frummel vast mag houden. Juulz dikke knuffel, ik lees net in een ander topic dat ook jij met ???? zit op dit moment. Alle andere meiden ook dikke knuffel, en ik lees nog steeds met jullie mee. Zou willen dat ik iets kon doen......
Ik wens iedereen veel geluk. Geen knipperlichtje, geen zwangerschap. De 2e vmk in 3 jaar. Het mag weer niet wezen. De bloeding bij 5w1d bleek de vmk van beide ukkies te zijn. Vandaag is dat in het zh zichtbaar geconstateerd. Dankzij de ha hebben we een spoedecho in het UMCU gehad ivm alle onzekerheid. Bms was 2 mm. We zijn er kapot van. Ze hebben een dermoïdcyste gevonden bij mijn rechter eileider. Over 2 weken heb ik een echo om de status te bekijken. Is 'ie niet naar wens kan een kijkoperatie volgen. Dermoïdcysten komen vaak voor bij jongere vrouwen. Deze cysten kunnen erg groot worden tot wel 15 cm in doorsnee. Ze kunnen vreemde zaken bevatten zoals haar, delen van tanden of botten, vetweefsel, etc. Dit komt omdat deze cysten zich ontwikkelen vanuit cellen die eitjes maken in de eierstok. Een eitje heeft de mogelijkheid om zich te ontwikkelen in elk type cel. Daarom kunnen deze cysten verschillende soorten weefsel maken.
Oh lieve Timon.... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil jou en Timon-man alleen heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Wat oneerlijk. Als je ooit je verhaal kwijt wil kan je altijd aankloppen bij me als je er behoefte aan heb. Hele hele hele dikke knuffel...... Lieve Sammy, ik zet even een linkje neer, daar kan je lezen hoe t met me gaat. Makkelijker voor diegene die er geen behoefte aan hebben om mijn heppie-de-peppie berichten te lezen. Dan klik je gewoon niet..... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm-471.html#post13026843
Lieve Timon ben er stil van... ik gun je het zo. Ik wens je heel veel sterkte meid. idd als je vragen hebt. sta voor je klaar ST waar zit je nou
Timon, denk aan je. Heel veel sterkte de komende in deze zware tijd. Onbegrijpelijk waarom dit nu weer is gebeurt. Kan zo'n dermoïdcyste ook uit zichzelf uit de eileider gaan of blijft hij zitten als ze bepalen dat ie 'naar wens' is?
Hele dikke knuffel voor timon. Het is allemaal zo oneerlijk. Succes met dit verlies een plekje te geven. Had het zo graag anders gezien voor je. Helaas verdwijnen dit soort cystes niet vanzelf. Zijn 2 soorten, 1 die meestal vanzelf weg gaat en de ander die dus operatief verwijderd moet worden.
Angelica: die 2 van zaterdag zijn vast toppers schat!!! Heb vertrouwen!!! Ik ga voor je duimen!!! Xxx Wat is intralipid?!?!?! En bedankt voor je succes wensen!! (eerslijk gezegd zit ik ook wel beetje met minder goed gevoel hor,..zie mn ego maar!) Sammie88: thanx!!!! Laten we het hopen he Hoest met jou?!?! sammY88: jij ook bedankt!!!! (ook grappig eigenlijk dat jij en sammie zelfde naam hebben op de y/ie na :d ) en zie mn ego over hoe t gaat al zenuwen voor morgen meid?!?!?! spannend weer hor!!!!! Mn duimen gaan over uren draaien morgen!!!!! brabbel: dank je schatje hoest met jou/jullie?!!?!? Timon: NEEEEEEEEE meid, wat een vreselijk naar en verdrietig berichtje schat!!!! Ik had gehoopt dat je volgende wk nog een echo kreeg waar WEL een knippertje te zien zou zijn, maar je hebt dus gister nog een uitgebreide echo gehad! Arme schat! Ik vind het zooo erg voor je!!! Ik wou dat ik wat kon betekenen voor je! Hele hele hele dikke knuffel voor jou én je mannetje!!! En heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Meer kan ik helaas niet zeggen of doen schat! Xxx maar je kan altijd bij mij (en de meiden hier) terrecht als je er behoefte aan hebt! Het is zooooo oneerlijk! Gadver!!!! Ben er gewoon zelf sip van!!! Ps: wat een bijzonder en vaag ding zon dermoidcyste had er nog nooit van gehoord!!! Ego: nou dames, na het verdrietig nieuws van Timon durf ik amper te verschijnen met mn ego. (voelt beetje raar om nu over mn eigen ding te praten ) maar goed, zal het kort houden voor zover me dat lukt. Gister ochtend bij e anesthesist geweest. Alles is goed en ik mag bij eventuele kijk operatie volledig onder narcose. Wat een oplichting! En ik weet meteen waar mn duizelingen weg komen! Mn bloeddruk is te laag. Maar daar hoef ik me verder niet druk om te maken! Gister middag dus naar amc geweest. Ik had niet eerder gereageerd omdat ik beetje sip/teleurgesteld was en moe! Maar ook wel weer blij. Lekker dubbel dus. Ik was blij want we hebben 2 sterkte cryos terug gekregen maar, .de ene is maar 5 cellig en de ander 6! Dat was wel ff teleurstellend. Én we hebben er van de 6 die we nog hadden 4 moeten ontdooien!!! Dat kwam ff hard aan zeg! 2 tegelijk niet ontdooit hebben we nog nooit gehad!!! We hebben nu dus 2 (matige) cryo;s in mn buikje en nog 2 in de vriezer!!! Wel ging alles verder erg goed! Was super ontspannen en had een fa die we al eerder hadden gehad en hebben t lekker over vakanties gehad dat werkte goed ontspannend! En daarna heb ik in de wachtkamer op bed knabbel en babbel liggen kijken hihi. ik hoop dat de minimale cellen niets te betekenen heeft. We wachten t af! Wel heb ik weer nieuw prik schema?! Vandaag pregnyl 1500 prikken (normaal was t om de dag na tp) dan vrijdag en zondag weer. Wel ben ik er nogsteeds kwaad om want er was maar 1 ampul van 1500. Dus dat betekend dat ik 2x 1500 moet halen uit 2potjes van 5000. Dan gooien we toch 7000eh weg! Das toch weer een eisprong voor iemand. Of voor 1,5 pers bijspuiten. En dat vind ik zoooo zonde van die eh. Het is zooo schaars! Maargoed, .ik kan er niets anders aan doen. Ook ik heb t gewoon nodig! (miss is het voor de fabriek slimmer om het te verdelen in eh van 1000 ofzo! Das makkelijker verdelen en minder verspilling!) Nou schatten, ik ga weer lekker film kijken!!! Lig heeeerlijk op de bank te rusten! (fa zei: doe de eerste 3 dagen rustig aan! In die 3 dagen vind de innesteling plaats!,..dus dat doen we )
st dat is idd niet fijn om te horen..... ik ben ook zo bang voor het ontdooien... Beloof me goed te gaan broeien. Vrouwen bij wie een ivf-behandeling keer op keer op keer mislukt, hebben met een nieuwe behandeling vijf keer zoveel kans op een zwangerschap. Bovendien daalt de kans op een miskraam. Wat het is? Het is eenvoudig en goedkoop: een calorierijk drankje dat normaal wordt gebruikt als infuusvoeding voor mensen die niet zelf kunnen eten. Bij één op de vier vrouwen die problemen hebben met zwanger raken, ligt de oorzaak bij het immuunsysteem. Daardoor stoot het lichaam de embryo steeds af. Deze vrouwen ondergaan vaak zonder succes meerdere dure ivf-behandelingen. De vruchtbaarheidskliniek Care Fertility in het Britse Nottingham heeft ontdekt dat een drankje op basis van soja-olie ervoor kan zorgen dat de kans op een succesvolle zwangerschap toeneemt. Het gaat om Intralipid, dat normaal wordt gebruikt als infuusvoeding voor mensen die bijvoorbeeld vanwege maagproblemen of een operatie niet zelfstandig kunnen eten. Aan het onderzoek van Care Fertility deden bijna 100 vrouwen mee die gemiddeld 6 mislukte ivf-behandelingen hadden ondergaan. Van hen kregen 50 vrouwen een infuus met het drankje Intralipid en 46 vrouwen niet. Van de vrouwen die Intralipid kregen, raakte de helft zwanger en werden uiteindelijk 23 babys geboren. Bij de vrouwen die een gewone ivf-behandeling ondergingen, was dat slechts 9% (4 babys). Volgens Dr George Ndukwe, medisch directer van de kliniek, is het drankje goedkoop, wordt het goed verdragen en geeft het geen bijwerkingen. Het is alleen niet geschikt voor vrouwen met een ei- of soja-allergie. De behandeling kost slechts 240 euro.
angelica: schat,..ik beloof je dat ik mn best doe met broeden!!! ondanks de minimale cellen geloof ik in mn wondertjes!!!! en wat intressant zeg dat stukje,...zo bijzonder dat ze dat weten en het gewoon niet standaard doen he?!?! maar als je de mogelijk hebt,...zeg ik,..uitproberen!
ik ben aan het onderzoeken wat de juiste hoeveelheden zijn en ik probeer het via mijn huisarts te regelen
Timon, ben er stil van.... Wat oneerlijk. Sterkte met het verdriet en het vewerken lieverd. Wat een teleurstelling weer. St, ik bekijk het positief: je hebt weer 2 mooie cryo's in je buikje (ik heb ooit maar 1x 1 cryo gehad...) en nog 2 in de vriezer. Dus nog 2 reservespelers. Ik moet voor iedere TP een punctie hebben... Dus wat dat betreft zijn alle cryo's extra kanshebbers. En wie weet groeien deze wel heel goed oor meis, ze hebben het ontdooien in elk geval overleefd. Doe jij maar rustig aan... Zonnestraaltje, herken het iets mindere actief zijn erg goed. Ook wij lekker ah rommelen in tuin / huisje. De alledaagse dingen. In augustus waarschijnlijk de 8e ICSI-poging.... Lange adem, diepe zucht... Knuffel voor jou. Angelica, wat spannend, dit weekend weer TP! De prof is geen voorstander van intralipid, maar zie Sikki en Maartje... Ben erg benieuwd of het gaat lukken met het recept. Wil het zelf de volgende ronde ook gaan proberen..... (Volgende ronde vermoedelijk pas in augustus). Sammy, jij gaat toch ook naar Gent?? Hoe is het met je? Tori en Tat, knuffel voor jullie. Nu weer aan het werk........ xxx