oh lieve timon wat oneerlijk weer Sterkte met het verwerken met dit verlies. Het is niet eerlijk Dat dermoïdcyste klinkt ook niet prettig. SUcces lieverd. lieve ST, goed broeden meis! Het zijn kanjers want ze hebben het ontdooien overleefd, die horde is al overwonnen! Angelica, klinkt heel interessant. Ik hoop dat het is gaat zijn! Zaterdag in elk geval een tp. Krijg je dan al die ondersteuning? Sammy, ook jij op naar een mooie tp! Juulz & Tori, knuf voor jullie ook! Spannend weer hier dus. Ik duim dames! Hier weinig nieuws onder de zon. Druk geoefend vorige week en leuke uitjes op het programma. Gister naar Pearl Jam geweest en zaterdag naar Rockin' Park. Kunnen we er weer even tegen op het rockgebied Ik ga weer in de meeleesstand!
juulz: je hebt ook helemaal gelijk schat!!! en ik weet dat ik dankbaar moet zijn met de cryo's die ik nog heb en had en in mn buikje heb!!! das al wonderlijk genoeg!!! (ben gewoon beetje verwend met mn goeie aantal en cellige ben ik bang! :s ) en eerlijk is waar,...ze hebben het ontdooien idd overleeft dus zijn kanjers!!!! jij werkze nog ff mop!! xxx tat: you rock girl haha
Juulz deze ronde alleen prednison als we nog voor poging 4 gaan is dat pas in okt nov. Ik wil even aan mezelf en onze relatie denken (ook sparen) Ik ga na deze poging kijken hoe ik intralipid en thuiszorg kan krijgen. Ik laat je het wel weten
Wat verschrikkelijk verdrietig Timon. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen bij dit verdriet. Een mislukte poging is al enorm oneerlijk, maar een poging waarbij het raak is em misgaat, is nog oneerlijker. Herken het als geen ander. Nogmaals heel veel sterkte!
Timon@ Nee niet weer dikke knuf meer kan ik niet doen. Oneerlijk zo als bibi zegt klopt pijn doet het als de poging mis gaat , maar een zwangerschap die lukt en dan boem mis doet nog veel meer pijn. En ook ik weet er alles van . Veel sterkte lieverd .
Timon: nogmaals knuf skat angelica: goed dat je vanalles uitzoekt mop maaruh......dit weekend ga je knallen!!!!!! tori (geloof ik ...sorry) succes mrt de tp vandaag!!!!! Marnat hoest met jou?! Ego: ik heb geen nieuws
Jullie zijn lief. Het gaat even niet zo goed met mij en ik ga hulp zoeken. De hele dag lopen de tranen over mijn wangen en ben ik als een zombie. De hele wereld kan me gestolen worden. De vele waarom vragen hebben geen antwoord. De pijn is nog niet zo heftig geweest als deze keer.
sammy oh wat erg. knuf Timon, Ik heb ook hulp gezocht en het helpt. Neem de tijd om dit te verwerken.
ooooh meiden sorry sorry sorry,...dom dom dom ,... ik heb sammy verward met tori!!!!! maar bedoelde natuurlijk sammy veel succes! helaas lees ik net dat de ontdooing niet goed is gegaan!! wat verdrietig voor je meid!!!!!! nu op naar ongi en nieuwe poging?!?!?! hele dikke knuffel schat timon: liefje,...wat vervelend dat je je zo naar voelt schat!!! maar wel erg begrijpelijk hor!!!! en vind het goed van je , dat je hulp zoekt! (niet iedereen ziet in dat het soms beter is! en de stap zetten is vaak te groot helaas) het komt allemaal goed met je schatje!!! hele dikke knuffel!!!!! xxx angelica: hoest met jou schat?!?! bijna weekend spannend hor!!! ego: was vanmorgen beetje kort af , maar net op het moment dat ik begon te typen stond mn moeder voor de deur! die kwam gezellig koffie doen voel me opzich helemaal top. heb wel beetje last van mn onderbuik en voel me niet zo lekker door de pregnyl! maar verder,....voel ik me top! doe lekker rustig aan ( wat manlief beetje irri vindt merk ik, maar daar reageer ik niet op! voelt voor mij het beste zo!) en geniet lekker van het weer! morgen komen de kindjes en heb dr zin in! alleen manlief mag ze tillen enzo! van het weekend hebben we weinig plannen en maandag moet er weer gewerkt worden!
st maakt toch niet uit ja, bijna weekend. ik probeer positief te zijn maar het zooooo moeilijk. Gisteren vroeg iemand of ik kinderen had en toen zei ik nee ik ben onvruchtbaar... ik schrok zo van mezelf dat de tranen in mijn ogen stonden...... Als deze poging niet lukt wil ik voor mijn relatie en mezelf gaan...daarom voorlopig even niks. Mijn man wil stoppen maar ik wil intralipid nog proberen en de eerste poging was eigenlijk mislukt dus die tel ik niet.
Timon@ Lieverd je hebt gelijk hulp zoeken helpt heel goed meis geloof me. Laat je daar wel gaan meis ze zijn wat gewent hoor. Laat de tranen vooral gaan emmers vol geeft niks ze moeten er uit. Ik laat ook nog wel eens een traan , dan zie ik het ook even niet meer , maar raap me zelf met moeite weer op. Denk om je zelf nu he Dikke knuf . St@ Het gaat hier goed meis dankje . Druk in huis aan het klussen ben behang aan het scheuren , wil wel blijven door gaan. Heb wel een buik niet normaal , maar heb me nu gezegt dat ik me er niks van aan trek en nu gewoon op ons huis concentreer . Met jouw ook alles ok? De rest dikke knuf .
aaargh Sammy, wat een teleurstelling dat de TP niet door ging ! Dikke knuffel voor je. Ik heb 2 cryo kansen, maar ben ook best wel bang voor dat het ontdooien niet goed gaat... je hoort het zo vaak. Timon, sterkte!! En erover praten is zeker een goed idee, je moet hier net zelf mee blijven lopen. Zoveel verdriet is zwaar voor je hart! Angelica, pfff ja zo'n vraag heb ik gelukkig al een hele tijd niet meer gehad. Praat ook heel openlijk erover dat we 'bezig' zijn en het niet lukt dus de mensen in mijn omgeving passen ook wel op. 7 kansen nog dit jaar (7 x eisprong, 2 cryo kansen) en daarna is het voor mij ook klaar. Dan ben ik zelf en alle andere dingen in het leven weer top priority. Lijkt me zo fijn om niet meer te hoeven denken aan zwanger worden ... Zucht. ST, lekker rustig aan doen hoor. haha wat je mannetje ook denkt ; daar komt ie wel weer overheen ; dat je ff niet zoveel doet lijkt mij! Tat, jaa Pearl jam was super he? Heerlijk avondje, heb er ook erg van genoten. Nog ffies en dan ga je lekker op vakantie, ik wil ook weer!! haha Juulz, jij in augustus dus weer een nieuwe ronde. Sterkte met wachten. Knuffel aan iedereen!! Ik ga ff douchen (wezen tennissen) en ga ook ff in de leesstand (ben hopelijk ook aan het broeden, gisteren of eergisteren was m'n eisprong en wederom goed ons best gedaan en ik voel nu al vanalles, aaaargh moet mezelf niet gek maken).
Sammy, wat erg.... Was dit de laatste cryo van je 2e punctie? Wat een teleurstelling zeg... Angelica, voor jou ook een spannend weekend toch? Duimduimduim.... St, goedzo dat je naar je gevoel luistert. De beste graadmeter. Lekker rustig aan doen . Timon, kan me je teleurstelling zo goed voorstellen.... Hoe is je mannetje eronder? En heb je je ziek gemeld op het werk? Hopelijk wel wat begrip van je collega's mag ik hopen. Hier een stevige knuffel en neem de tijd voor het verlies van je wondertje....xxxx Xxx voor de rest.
Jeeeeeeeeej angelica!!!!!!!!!!! BAM!!! Wat een goed nieuws!!!!!!!!! En nu goed broeden schat!!!!!! Xxxxxx ik ben zooo blij voor je en ga heeel hard duimen. Ik wil graag uitgebreid op jullir reageren maar heb t internet op mn laptop zo goed beveiligd vd wk, dat ik er zelf niet meer opkom en via tel is zo lastig!!! maar kom hipelijk gauw reageren!!! Denk wel aan jullie hor en lees wel mee! Xxxx