zo ff de tijd en rust om te reageren. Sammy, lieverd, wat klote dat je je zo voelt meis. Lief van je vent dat hij je heeft meegenomen naar de dokter!! Maar sorry dat ik het zeg, maar wat een botte trut is dat zeg! Zo makkelijk praten als je niet in deze situatie zit. Denk je dat ik 4 jaar geleden een volmondig JA had gezegd als iemand aan me had gevraagd: Zou je met een naald door je bm-wand je eierstokken aangeprikt willen hebben, zonder algehele verdoving, om kinderen te krijgen??? Dacht het niet. heb ik 1001 grenzen bijgesteld in de afgelopen jaren: JA! Kan me hier echt kwaad om maken. Je zou eens kunnen kijken of ze iemand hebben in het MCK. Oh wacht dat heb je al gedaan. Goed zo meis. Die zijn veel beter op de hoogte van deze situatie en kunnen daar veel beter mee omgaan. Tori/ST, spannend meiden!! Weer een TP, met de nodige voorstress zo te lezen, pfff. Ik duim voor jullie zaterdag!! Wat leuk dat jullie gelijk lopen. Dit moet een tweeling worden, op afstand Zonnetje, goed dat je hebt doorgezet. Het kost nu misschien veel moeite en stress en misschien wel ruzie, maar dat weegt niet op tegen het knagende gevoel wat je anders zou blijven houden: wat als... Geniet lekker van je vakantie meis. Is ook goed, even samen weg en quality-time en dan met frisse moed en een stevige basis beginnen weer. Hi lieve babii! Buik ziet er goed uit wat ik zo af en toe voorbij zie komen op foto's! Hoop dat je je lichamelijk goed voelt. Geestelijk kan ik me voorstellen dat je nog steeds in een onwerkelijke droom zit.... I feel for you....dikke knuf! Angelica, ook even rust en samen met je vent. Heel goed! Dat is je basis waar je hoe dan ook mee verder moet. Na de vakantie misschien eens afspreken, zodat ik je boek kan terug geven en om weer eens bij te beppen! Timon, hoe gaat het met jou lieverd?? Juulz, en met jou? Wie mis ik nog??? Sorry, in elk geval een dikke knuf!! Hier druk druk druk. Laatste week werken voor de vakantie. Superlekker weer buiten en ik zit op kantoor ff doorbijten. Vanavond hebben we al afgesproken lekker op Kijkduin te gaan eten. Kunnen we toch wat zonnestraaltjes meepakken. die mis ik nog al eens even, zonder tuin. Verder druk met opruimen en spullen klaar zetten en dingen afronden op het werk. Manlief moet vandaag voor zijn opzwemtest. Ik hoop dat hij "slaagt" Ben erg benieuwd naar de uitslag. Hij is nu al bijna 5 maanden gestopt met roken en of dat dan ook terug te zien is in de kwaliteit. Zodra we terug zijn van vakantie gaat het weer beginnen. Maken we een afspraak voor alle uitslagen en dan een plan de campagne maken. We gaan de eerste week van oktober nog een weekje weg met vrienden, dus ik hoop niet dat dat voor al te veel problemen gaat zorgen voor de planning. In het slechtste geval kunnen we pas daarna beginnen. Even afwachten nog en eerst genieten van de vakantie!! Ik heb er zo'n zin in!!!
Tori: Super leuk dat we gelijk lopen! Zou idd helemaal leuk zijn als je ook nog rond 12uur aan de beurt bent! Wel gek dat we tegelijk dan op de snelweg zitten jammer dat je niet ook naar amc moet! Anders kon ik je eindelijk eens ontmoeten hihi Succes meid!!! Ik ga voor je duimen!!!! Babii: wat fijn om te lezen dat de kleine boef het zo goed doet! en dat je dr zo lekker voelt ik zag je fotos ook weer moooooie buik meid!!!! Om trots op te zijn. Gek idee he dat je over 10weekjes de kleine meid in je armen kan sluiten! En succes/sterkte met de vermoeidheid. Neem maar lekker je rust daar waar je kan ! Ps: als ze 23/9 komt, zal ik je moeten feliciteren vanuit USA maar ik zal je in de gaten houden hor!! Tat: whahahahah gekke meid, 2ling op afstand hahahah nou, ik ga ervoor hor!! Hier ook op kantoor terwijl t buiten zoooooo lekker is  (dat betekend vies muf warm op kantoor!) Maar, .je hebt bijna vakantie!!! Lekker hor!!!! Geniet er maar van !!! en voor je mannetje,..veel zwem succes hahahah Wordt weer spannend dus na je vakantie!!!!!!!! En na dat weekje beginnen is misschien wel vervelend maar je hebt wel mooie dingen int verschiet Hier: weinig nieuws ! gister lekker na t werk in de tuin genoten van de zon. Vandaag weer lange dag op kantoor! Maar miss nog ff zon pakken na t werk. voel vandaag mn onderbuikje en gok dat het mn eisprong is! voelde net rare krampjes die nu weg zijn go ei!! Ahhaha Morgen komen de meiden en hebben we lekker gezellig dagje! Ga lekker met ze in de tuin/water spelen do werken en vrijdag op de rommelmarkt staan, mits t weer meezit! Voor t weekend heb ik nog geen plannen dus lekker rustig! Uuuuh op de tp na natuurlijk hihi
ST, ik voelde vanmiddag ook m'n onderbuik ; ze zijn volgens mij harder gesprongen dan anders ... door de Ovitrelle denk ik. Echt zo grappig dat we gelijk lopen! Maar goed, jij moet dus naar het AMC... op zich zijn we wel dicht bij elkaar. Jij ook succes!!! Tat, haha ja een tweeling op afstand. Het heeft wel wat! Eet smakelijk en geniet van het zonnetje op Kijkduin! na de vakantie weer verder, daar kijk je vast naar uit. Timon, Sammy, Zonnetje, Angelica, Juulzon, Babii knuffel voor jullie!
Eh St. 23/10 haha, anders is ze veel te vroeg!!!! 22/10 is de uitgerekende datum dus denk dat ze nog wel 13 weken zit, maar met 10 weken mag ze komen.
Wat een toeval!!! En ik was al bang dat t nie helemaal goed was gegaan.door mn.gestunt met de prik haha. nou zaterdag gaan we beide knallen!!! Wie weet zien wel elkaar rijden!!! (ik rij in een zwarte rover met een hele lange man hahaha) Meid we gaan ervor!!!!! ik hoop zooooooooooo dat onze kanjers goed ontdooien!!! Krijg de kriebels!!!! Vind t mega spannend! Normaal heb ik dat niet zo maar vorige keer waren.er 4 nodig!! En de andere 2 deden t gewoon niet goed eigenlijk (namen af bij ontdooien kans dat ze verder deelden was klein natuurlijk) en.heb er nu geen reserve meer. laatst 2 laatste kans!! Pfffff ist al zaterdag?!!?
Wahahahahaha babii...lekker suf van me!! Nou 23/10 ben ik int land hoor!!! Spannend he?!!? Wel gek...mn vriendin was 8/8 uitgerekend en riep ook steeds 31/7 komt ie en ja hor....31/7 braken dr vliezen en kwam de kleine man. Heeeel bizar hoe een mama dat voelt. net als met t geslacht
haha, ja wie weet komen we elkaar tegen st! ik rij ook een zwarte auto (206cc of Touran), maar een hele lange man naast me ; gewoon 186 . Oooh de week kan mij ook niet snel genoeg gaan, denk ook alleen nog maar aan zaterdag, erg he? De cryos die nu ontdooit worden zijn wel de sterkste van de 4 dus dat moet toch goed gaan zou je zeggen. Ik heb maar 2 rietjes in de vriezer dus ik hoop zo dat het goed gaat. Deze moet goed gaan want die laatste kans is me té spannend! Kom maar op april baby!!! I'm soooo ready.
Even een zwaai vanuit normandie. Aan het ijs bij de mac. Heb niet meer bijgelezen op foon. Duim voor de dames hier
Meiden, de duimen draaien hier volop,nu moet t goed komen! Ik heb 2 HEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE lange update's op een ander topic gezet, dus hier bij de link. Pagina 259, en 261 staan ze. Als je er geen behoefte aan heb hoef je niet te klikken.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/317256-mmmamas-259.html#post13203047 Bereid je maar voor op een kwartiertje leesvoer als je er op klikt, haha. Dikke knuffel voor alle lievelingen hier op dit topic. Jullie zijn vaak in mn gedachte, en altijd in mn hart, <3 Kussies!
Tori: komt helemaal goed zaterdag en wij gaan gewoon samen vet knallen over 2 week met super uitslagen !!!!! Zonnetje: heeeeerlijk lief! Geniet er goed van!!!!! Xxx Brabbel: ik ga straks ff lekker op mn gemak je boekverslagen lezen Dikke knuf en bedankt voor het duimen draaien hier weinig nieuws! Ben blij dat het bijna weekend is, want de zenuwen beginnen me op te breken! Hoop zoooo op een tp!!!! Gister heeeerlijke dag gehad met de meisjes en manlief! Nadat ze weg waren zijn wij nog ff over het strand wezen wandelen en hebben ontspannen in de achtertuin gezeten erg fijn!!! Vanavond wordt een cloon van gister avond hahahaha oke op het strand bezoek na heb opt weer gezien dat het droog blijft morgen en zonnig, dus manlief en ik gaan met onze spullekes op de rommelmarkt staan. Hopelijk houd ik er wat leuks aanover! En hebben we leuk centje voor de vakantie extra (of voor de videocamera) mooie afleiding voor het weekend dacht ik zo! Zaterdag beetje uitslapen en om 10uur vertrekken! SPANNEND!!!!! Oooh en de eerste baby van de baby boom is hier geboren! Gister/vannacht is mn nicht bevallen! Van een dochter
ST, mijn duimen draaien voor een tp. Je doet het goed met de afleiding. Jammer dat we niet meer bij elkaar in de buurt wonen, want anders was ik even langs gekomen bij die rommelmarkt. Leuk dat je nicht is bevallen. Babyboom? Heeft ze meegedaan dan? Hier weinig nieuws. Ben aan het uitpuffen van de strijkwas. Zo een appeltaart maken. Dan hoef ik dat morgen niet meer te doen. Al genoeg dingen te doen deze dagen. Oja, nieuws... mijn ongi is bijna voorbij! Ruim 5 weken na de vmk is het dan eindelijk gebeurd.
st en tori heel veel succes duim dat jullie allebei positieve test hebben over 2 weken! de rest knuffel! bedankt voor jullie lieve berichtjes! ik zit nu lekker in et vakantie huisje op curaçao heerlijk had ik echt even nodig! we kome denk k over 2 weken terug! nou zoals jullie zien heb ik door verschillende mensen laten pendelen en zie et resultaat in me handtekening! nu heb ik iets bizars! ben hier naar soort medium geweest en die zei. dus heel veel dingen wat klopte, en toen zei ze is je contract afgelopen in februari? ik zei ja ze zegt die word verlengd en dan ben je ook meteen zwanger! dus ik heb heel veel vertrouwen daarin. misschien raar maar heb wat neer rust nu! knuffel!
ST, ik zit al de hele dag nergens anders aan te denken dan morgen!! DE dag voor ons! Morgen zijn we zwanger . Zeg ik tegen mezelf en tegen iedereen die het wil horen, haha. Voel trouwens nu al vanalles in m'n onderbuik, getrek enzo ... zal wel de zenuwen zijn of dat m'n bm weet wat er morgen gaat gebeuren en zich alvast schrap zet. Dinsdag 7 augustus is dan de bloedtest, daar vanaf morgen naar toe leven (al denk ik dat ik dit keer wel ook zelf ga testen die ochtend, want dat was me de vorige keer te spannend, ook omdat ze later belden dan afgesproken). Timon, een appeltaart bakken? met dit warme weer.. pfff, knap dat je dat kunt! Wel lekker, mmm. En strijken, moet ik ook nog doen, maar als het zo warm is kan ik dat niet hoor. Ga dat morgen denk ik doen, ter ontspanning na de tp , of ervoor tijdens het wachten tot we heen kunnen. Gelukkig is je ongi nu bijna voorbij, heb je dat maar weer gehad. Sammy, lief van je! Heerlijk zeg, curaçao ; dat moet genieten zijn. Nou ben benieuwd welke pendel het gaat worden, als het maar 1 van de drie wordt!! Maar goed, liever eerder natuurlijk.
Wilde het net gaan schrijven spannendetijden . Kwart over 12 gaat het gebeuren Dus om half 12 ongeveer gaan we die kant op. Niet helemaal tegelijk, maar scheelt niet zoveel. Heel veel succes bij de tp en dat het maar lekker makkelijk mag gaan en dan blijven we hopelijk zwanger!
Hoi hoi hier is alles goed gegaan!!! Tp verliep soepel. heb.1 cryo terug ven 7cellen. nu maar goed broeden!!!! ;+) hoest bij jou gegaan tori?!!? Xxxx
Hoi, ook hier is het goed gegaan! Had wel ff weer moeite met die spreider en had toch iets te weinig gedronken (oeps, was het ook een beetje vergeten), maar een hele mooie cryo is terug geplaatst. Hoe die andere van het rietje het heeft gedaan vertelden ze niet, want protocol is toch dat ze maar 1 terug plaatsen. Een blasto cyste was die van mij al dus bijna volledig doorgedeeld. ST, we zijn nu zwanger hoor!! Nu broeden voor een plakker! Zal zo ff een fotootje zetten bij m'n profiel.
onze blasto cyste als avatar Yeah! wat is ie mooi rond he? heel verschil met die 8-cellige die ik terug geplaatst had gekregen na de punctie.
Tori wat goed!!!!!!! Nu goed je best doen als kippie hihi een blasto!!!!!!! Wow!!!! Zal eens kijken of ik ons frummeltje kan plaatsen Ben zooooo blij met de tp. baal alleen kleinbeetje dat t maar 7 cellen waren maargoed...ze plaatsen m nie zomaar Hier ging sprijder eindelijk gevoelloos doordat ik geen bolle heb, ist vrij droog. voelde zelfs de kateter niet!!!
gekke is dat ik meer afscheiding heb gisteren en vandaag... misschien voelde ik de spreider daarom meer?! nouja, nu voel ik er al niets meer van dus heel erg is het ook niet. Ben benieuwd naar jouw frummeltje Spannendetijden! Ik ga m'n best doen als kippie, jij ook he!!