Tori wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga ZEKER meedoen!! iig tot aan mn vakantie en hopelijk nog 4wk erna maar ik wacht ff met bellen tot maandag!! liefst pies ik nu al in de kannen haha heerlijk joh dat je je al " beroerd" voelt hahahaha kan nie wachten tot ik echt lekker beroerd wordt enzo ! jij hebt ook leuke plannen het weekend zeg! geniet ervan!!!!!! (wij hebben de motor trouwens vorige wk verkocht ) werken?!?! wat is dat?!?! hier is het zoooooooo stil!!!!! zomer vakantie he?!!!! blehhhh
brabbel en zeehondje, dank jullie wel zeehondje ik zal het onthouden! merk dat ik zoete dingen niet zo fijn vind! hopelijk blijft dit gevoel!!!!!! ik wil zoooooo graag knallen maandag!!!!!
Zeehondje, ik had maandag ook niet heel goed gemikt, dus er was ook te weinig plas op gekomen om 'm te laten knallen haha. Ja, teveel in een keer eten doe ik sowieso al niet maar nu beter nog maar minder achter elkaar eten (als dat helpt doe ik dat graag!). Brabbel/zeehondje, thanks! ST, haha ja ik wil nu ook al wel in kannen plassen ... zo fijn dat we nu iets terug kunnen doen! (wat jammer zeg, dat jullie de motor hebben verkocht , mijn droom motor komt er nu ook niet, want ik had gezegd een andere te kopen als dit jaar zwanger worden niet zou lukken ... maar heel erg vind ik dat niet, haha). Enne je gaat knallen hoor maandag, no worries!!! Hier ook duidelijk zomervakantie. Nouja, mag ook wel eens. Heb nog wel genoeg dingen te doen, maar zo weinig 'drive'.
De test van st zegt genoeg. En het hcg bij tori ook. Beide gewoon plakkerbeebjes. Goed dat jullie meedoen voor MvM. Helaas duurt het volgens mij alleen vrij lang dat het hcg bruikbaar is als pregnyl, dus voorraad duurt nog even. Maar alle beetjes helpen natuurlijk. En anders is het voor degene die over langere tijd nodig hebben. Hoewel ik totaal geen moeite had met pregnyl verkrijgen en mijn apotheek mijn raar aankeek toen ik het vroeg of het leverbaar was. Die weten niks van moeizame levering. En het is logisch dat jullie helemaal happy zijn. Hier vanmorgen wezen bloed prikken voor hiv en hepatitis. En nu wachten op ongi en dan ga ik er weer voor. Moet zeggen dat jullie positieve testen mij ook weer beetje hoop hebben gegeven (vooral die van st na zoveel tp's die niet gelukt zijn nu gewoon zwanger.) Vertelde dit onderweg tegen mijn man. In de hoop dat hij ook weer beetje hoop krijgt dat het ooit gaat lukken. Moest wel lachen, want probeer dus gewoon alles door te laten gaan en dan zegt manlief ineens dat ik aan mezelf moet denken aankomende tijd. Ps: ben toch weer op zoek naar ander werk, heb vandaag contact opgenomen voor informatie over een vacature. Ben helaas nog niet terug gebeld. Weet niet of het wat is. Werk is hetzelfde alleen bij een andere organisatie, waar alles anders geregeld is. Alleen is de vraag wat het werkgebied wordt. Merk dat ik mijn huidige collega's zat begin te worden. Mijn werk niet. Iedereen loopt elkaar af te kraken en roddelt achter iedereens rug om en in je gezicht doen ze poeslief en aardig. Merk ook dat ik sinds de discussie van vorig jaar over de mmm bijna niks meer over mijn priveleven vertel tegen collega's. Alleen als er iets gevraagd wordt. Dus toch ondanks alles de stoute schoen aangetrokken om te informeren. En de verbouwplannen zijn weer uit de kast gehaald. Weekend staat er een sloopproject in tuin op plan. Vooral voor man. Ik moet deel van het weekend werken. Dus hier ook weer van alles in het vooruitzicht en ben uit mijn dipje gekropen. De verbouwing binnen doen we wel weer bij slechter weer. Gaan nu eerst buiten aan de slag.
Ik ga in Okt pas verder. Reden: vakantie en mijn opa heeft lymfklierkanker.. mijn moeders fam is heel klein dus ik help ook. Gisteren een gesprek gehad met de notaris... ze hebben hun testament aangepast. mijn zus en ik zijn enige erfgenamen.. daarnaast ben ik een aantal spullen op marktplaats aan het zetten van ze en morgen naar een antiek winkel. ze sparen antieke dingen, klokken en schilderijen. Mijn oma heeft haar heup gebroken en is dement aan het wroden dus die komt niet meer thuis al denkt ze van wel. daarnaast fanatiek aan het paaldansen dus ik krijg mijn figuur weer terug..... ik voel me zo onzeker over mezelf en ik compenseer dat om veel te sporten en af te vallen............JAJA ik weet het het is dom maar ik moet ergens controle over hebben
zonnetje: wat lief van je man je moet zeker aan jezelf denken!!!!!! maar wel fijn dat je uit je dipje komt meid!!! en wat heerlijk dat je van mijn eindelijk gelukte poging hoop krijgt!! daar doe ik t voor! (uhhh en natuurlijk voor mezelf ) hihi xxx fijn weekend mop! ik hoop voor je dat het lukt met het vinden van ander werk!!! good luck!!!!!! en idd,...soms kan je niet direct beginnen bij mvm maar ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan bijdragen! angelica: gelijk heb je hor! lekker genieten van vakantie en tijd voor mekaar! als wij nu opnieuw moesten , was het ook pas nov ofzo! en wat erg voor je opa zeg!!! en ook voor je oma! veel sterkte voor je familie in deze moeilijke tijd! paaldansen?!?!?! WOW!!!! heb ik ook nog wel eens aan gedacht! en meid,...weer niet onzeker,..je bent zooo'n mooie vrouw!!!!!! xxx
ST bij mij gaat het om controle hebben. Oh paaldansen is zo leuk..... mijn goal is binnen 2jr mee doen aan het NK Mijn probleem ben niet zo lenig hahahaha
Angelica, coool zeg: paaldansen! Oefening baart kunst, lenig word je er vanzelf van lijkt mij. En je doel is zelfs meedoen aan het NK, wow! You go girl! Niet leuk van je opa en je oma! Sterkte daarmee, want is toch niet niks, ookal zijn ze waarschijnlijk al redelijk op leeftijd. Mijn opa had trouwens hetzelfde als de jouwe, alleen zijn ze daar pas achter gekomen toen hij al was overleden aan een hartstilstand en ook m'n oma was dement toen ... dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. Knuffel! Zonnetje, hopelijk ben jij onze hcg boost dan niet nodig en ben jij eerder zwanger!!! Fijn dat je er nu weer voor kunt gaan meid. Succes met de tuin van't weekend ; jullie hebben er mooi weer bij! En hopelijk krijg je snel bericht van die potentiële nieuwe baan. Met hopelijk leukere collega's! In elk geval een nieuwe start, dat is sowieso al goed.
Tori had ook twee embryo's en st 1, toch? M'n hcg was nog lager destijds en ben toch echt zwanger. Komt goed meiden!
Dat klopt babii. Bij jou heb ik destijds ook gedacht dat het mogelijk was na vele tp's zwanger te worden. Denk het vooral als ik zie dat iemand net zwanger is na veel tp's. Van het is toch mogelijk. Heb me destijds ook de moed gegeven om door te gaan. Alleen nu toch paar maanden pauze gehad. Mijn lichaam en geest waren niet toe aan een punctie. Vooral niet toen ik een verbouwing en 2 huizen aan mijn hoofd had. Nu alleen nog verbouwing, maar kan prima leven in mijn huis. Dat geeft mij ook nog de moed om toch weer door te gaan en hoop te houden. Die was de laatste tijd ver te zoeken namelijk. Moet zeggen dat ik sinds mijn vakantie weer redelijk ben bijgekomen. Ik ben jaloers op angelica. Paaldansen klinkt namelijk heel spectaculair en schijnt heel goed voor je lichaam te zijn. Doe het je niet na. Sporten en lijnen zijn niet mijn sterkste punt. Heb je ook een paal thuis staan om te oefenen? Zie het al helemaal voor me. En het NK is ook niet niks zeg. Helaas voor je opa en oma. Een oma die dementerend is kan soms lastig zijn in dit soort situaties. Heb er zelf mee te maken gehad bij mijn oma, toen mijn opa overleden was. En heb er dagelijks mee te maken in mijn werk. Zowel mensen die kanker hebben als mensen die dement zijn. Blijft altijd vervelend voor familie. Heel veel succes. Helaas niks gehoord over de vacature, bel maandag nog wel een keer. Zoeken daar genoeg mensen. Vacatures genoeg die ik zie, alleen is het zo dat de meeste organisaties aan het reorganiseren zijn en allemaal gaan werken zoals ik nu doe. Werken als er werk is en naar huis als er geen werk is en op een vrije dag extra terug komen. In de zorg moet er tenslotte bezuinigd worden.
Babii, er zaten wel twee emmy's in het buisje maar ze hebben er maar eentje terug geplaatst. Wel hebben we zelf ook 'geklust' voor de eisprong (wist nu precies wanneer ie was natuurlijk met de ovitrelle). Dus er is wél 'n kans op 2 . Al denk ik dat ik 1 wel genoeg vind, zeker voor de eerste keer ... het is al zwaar genoeg zo'n zwangerschap.
Wat hebben ze met de ander gedaan dan??? Toch niet weggegooid hè? Bij mij vroren ze per 1 in... Zonnetje, het komt vast helemaal goed. Het klinkt cliché, maar je hebt maar 1 goede nodig. En probeer er vertrouwen in te hebben, komt vast goed!!
Die hebben ze gewoon weggegooid, ze konden me zelfs niet zeggen of deze goed door deelde na het ontdooien. Ik heb nog een buisje met 2 embryo's ; stel ik wil nog een keer een tp dan wordt er waarschijnlijk weer maar 1 terug geplaatst. Dat is hun protocol bij vrouwen onder de 38. Maar ze hadden ze niet in een buisje gedaan als het beide hele mooie embryo's waren ; die andere was minder goed, maar ze wilden 'm toch niet meteen al weg doen. Ik heb net gegeten en het komt me alweer omhoog... ik ben mega moe en ga nu een dutje doen op de bank ...
Vindt dat zonde, echt waar! Ik mag er ook maa 1 tp krijgen, maar daarom vriezen ze er 1 per rietje in. Ze gooien dus eigenlijk nieuw leven weg. Doodzonde!! Enfin, je bent zwanger, hieeehaaaa! Heb ik jou op fb btw???? Haha, die misselijkheid wordt nog erger. Ik lachte gewoon tijdens het braken.....
Ja, ik vind het ook erg zonde.. Wie weet wat voor mooi gezond kindje het zou worden... Zal het nu nooit weten . Ik heb nog gevraagd of ze niet beide widen terugplaatsen als ze sterk genoeg waren, maar ze wilden dat niet. Liever geen meerling zwangerschappen. Waarom dan niet apart invriezen?! Ja, maar nie meer teveel over nadenken. Ik ben nu zwanger! Van een hele mooie embryo. En voel me mega zwanger (moe, krampjes, tepelsmega gevoelig, en misselijk na het eten). Nee ik heb je niet op fb, dus jij mij ook niet denk ik. Ik zal je hier ff als vriend toevoegen . Ohjee nog erger wordt die misselijkheid? Whaaa help!!
Prima Timon, maar je opmerking komt op mij vrij negatief over. En snap dat jij meerdere vmk's hebt gehad en dus anders dingen ervaart, maar vindt niet dat je andere dan "onzeker" moet maken met je woorden. Heb ik ook nooit gedaan, mits de testen van diegene niet donkerder werden, deed dat zelfs bij m'n eigen testen destijds. Het hcg is gewoon prima, mooi hoog, mooi netjes. Je zal het wel niet zo bedoelen, maar zo kwam het wel op mij over en vandaar m'n opmerking .
Sammy, over het algemeen gaat het beter. Vandaag genoten van het heerlijke weer. Eigenlijk voor het eerst dat ik bewuster van de zon kon genieten. Niet dat het lachen in mij terug is, maar het is een begin. We hebben nu 2 weken vakantie en gaan een paar dagen naar Duitsland. Er even tussenuit. Ik zal voorlopig niet meer schrijven aangezien ik blijkbaar dingen op een verkeerd te lezen manier schrijf. Heb daar geen zin in.