IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Timon: lieverd....maak je nie druk! Ik snap t wel hor!! Ben ook zeker voorzichtig blij!!
    Ookal ist netjes ;) xxx
    babii: snap jou ook en vind t super lief!!!
    Maar ik ben nuchter...zelfs met een hcg van 6000 kan t nog zakken dus....
    we wachten gewoon in spanning tot maandag :)
    ik ga nu lekker slapen!!! Xxxxxx slaaplekker meisjes

en timon: geniet van je vakantie.schat!!!! Fijn om te lezen dat je weer beetje bij beetje genieten kan ;) x

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Oh gelukkig maar timon! snap wat je bedoelt meis.. heb ook zon donkere periode gehad waarin het huilen me nader stond als het lachen. ik heb nu ook hulp en me man helpt me er goed doorheen. ik hoop dat jij er ook wat aan hebt om met iemand te praten!
    en je moet gewoon lekker mee blijven schrijven joh! dingen kunnen inderdaad anders opgevat worden als hoe we het schrijven maar ja dat is geen reden niet meer te schrijven toch?:D

Slaaplekker st!!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zo is het Timon, vandaar dat ik even m'n mening gaf. Mag jij ook doen hoor.

Snap jouw gedachtengang en verdriet enorm. Heb het helaas ook drie keer meegemaakt en daarna nog een enorm verlies. Snap je dus wel, maar het kwam gewoon zo negatief op mij over, alsof de pret bij een ander even gedrukt moest worden.

Maar het is internet, en dan interpreteer je dingen vaker anders, dan dt je iemand face to face ziet....

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Babii, ik snap waarom je er even zo op hebt gereageerd. Ik wil nu namelijk helemaal niet aan een doomscenario denken... Voor nu is het gewoon heel goed en daar wil ik van genieten. Ik hoop dat ik dit gevoel vast kan houden tot de eerste echo en er geen angst terug komt.
    Maar gelukkig maakt het voor mij niet uit wat een ander daarover zegt, zit in mn eigen koppie.
    Wel lief van je, en vind het ook zo fijn dat je zo met ons mee geniet dat wij nu ook eindelijk zwanger zijn!

Timon, voor jou is het nu erg moeilijk, twee emmys verliezen is niet niks. Bovendien zijn de hormonen ook maar zo niet uit je lichaam, dus daardoor ben je denk extra emotioneel en extra voorzichig. Van jou begrijp ik het voorzichtige! Gewoon blijven meeschrijven hoor, want we willen dat je er weer boven op komt en we willen er voor je zijn. En als je hier niet meer schrijft kan dat niet. Geniet van je vakantie, even vrij/weg met je mannetje zal je goed doen. Je bent zo'n sterke vrouw, hopelijk ben snel weer jezelf en kun je verder. Xxx

St, wat zeg je nou?? Kan het nog zakken met 6000?! Neeee bij ons niet hoor. Niet deze keer ;). Na onze eerste echo wil ik n date met je! Dus dat hcg moet lekker in ons lijf blijven tezamen met ons kleine frummeltje.

Ego, wilde langer slapen, maar iets meer dan 7 uur is het niet geworden... Snap er niets van want ben zo moe!!

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tori: ik las gister je reactie over je 2e emmy/cryo ik vind dat echt schandalig!!!!! Waarom vriezen ze , ze dan niet in per 1?!?! Hier krijg ik er altijd 2 terug, als dit mogelijk is! En geloof me,..ben nog lang geen 38 ;) maargoed skat,….zoals je zelf zegt nu: niet telang bij stil staan! Geniet maar lekker van je frummeltje nu :D
    Ps: wat super om te lezen dat je je nu al zo beroerd voelt! Das alleen maar goed ;) en zoals mn chef zei: ik wens je een beroerd en kotsend fijn weekend hahahaha

Babii en Timon: ff dikke groeps knuf ;) blij dat we weer op 1 lijn zitten :D gekke meiden ;) xxxxxxxxx
    En Timon schat: ik zal zelf wat meer op mn enthousiastme letten en rekening houden met de gevoelens van andere ;) xxxxx knuf

TorI: ik bedoelde eigenlijk te zeggen: (beetje lastig uitleggen) dat ik nu moet genieten!! Ik heb een positief HCG en JA het kan maandag gezakt zijn! Maar als het hoger was had t ook kunnen zakken! Zoals velen van ons weten,…kan het altijd nog mis gaan! Dus voor nu moet ik gewoon genieten en erin geloven! Nu op dit moment ben ik hartstikke zwanger hahahahahaaha
    En daten gaan we zeker!!!!!!!! Leuk!!!!! Samen ff shoppen :D hihi laat dat hcg maar flink stijgen!!!!!

Ego: gister ben ik bij mn ouders geweest en heb ik het ze verteld! Ik wou eigenlijk wachten maar mam bleef maar smsn of ik al wat wist! Dus ik in de auto gestapt en heen gereden! Toen ik aankwam moest ik al lachen maar probeerde heel serieus/neutraal te kijken maar omdat ik normaal gewoon sms of bel, had moeders al een vermoeden ! (eigenlijk woe op de bruiloft al! En papa toen ook!)
    Dus ik kwam binnen en ipv hoi mam zei ik hoi oma en opa! En moeders barste in tranen uit!!!! Daarna wel ff uitgelegd hoe de situatie ervoor staat maar zowel mn mama als mn papa denkt dat het helemaal goed komt deze keer! En zijn dol gelukkig!!!!
    Zelf heb ik eigenlijk nergens last van! Gister wat ongi krampjes onder in mn buik (echt laag bij mn scheiding heuvel - onderbuik) mn darmen zijn vrij rustig op het moment en misselijkheid heb ik eigenlijk nauwelijk! Wel zere tepels/borsten! Maar,… nog steeds een goed gevoel :D
    Gelukkig is het alweer zaterdag :D vandaag genoeg te doen! Morgen vroeg weer testje en weinig plannen voor die dag maar gelukkig is het de volgende dag maandag !!!! (normaal kan het weekend me niet lang genoeg duren! En nu wil ik t zo kort mogelijk hihi)

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ST & Tori komt helemaal goed met dat hcg van jullie! hihi niet meer stressen nu! en st ik denk dat je ouders helemaal gelijk hebben en dat het gewoon goed zit nu!

hier besloten om de 3e poging toch nog in mck te doen en als die mislukt betalen we zelf 4e poging in gent.
    ik heb woensdag gebeld maar mijn arts moet alles bepalen en die is op vakantie. nu word ik 22 aug gebeld wanneer ik verder kan. hoop dus begin september meteen. heb geen geduld meer om te wachten! haha.

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, ja dat met die 2 in één rietje snap ik ook niet helemaal. Maar die andere was echt slechter zeggen ze, maar toch dat was ook een 8-cellige dus zo slecht nou ook weer niet. In het resterende buisje zitten volgens mij een 10 en 6 cellige ...
    haha, nee ben je nog lang geen 38? ik kom er steeds dichterbij in de buurt, jaiks. Over nog geen 8 weken al 35 (gelukkig zie ik er nog steeds uit als een jonge bloem van 25 :D).
    Lekkere chef heb jij zeg! haha
    Bij ons gaat het hcg niet meer zakken nu hoor, dat zit wel goed.
    En dan een leuke shopdate, lijkt me helemaal top! We zijn denk ik wel heel andere types, maar dat is juist leuker denk ik :).

Ik heb het iedereen al verteld trouwens... hou ook een blog bij en mijn familie en vrienden houden dat lekker in de gaten. Iedereen leeft mee, dat is ook zo'n fijn gevoel.
    Mocht het mis gaan kan ik dat in het blog ook meteen van me afschrijven ... maar goed, met het hcg van mij gaat dat niet meer gebeuren dus nu alleen nog maar schrijven hoe de zwangerschap verloopt.
    Ja, laat het weekend maar lekker snel gaan en dan de week ook enzenz.

Sammy, yes het komt helemaal goed met ST en mij :). Nog even volhouden tot 22/8 en dan kun je vast snel weer verder. Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten, ik had daar ook heel erg last van toen ik had besloten weer verder te gaan. ICSI 3 is jouw laatste én succesvolle poging!!

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ah dank je wel tori ik hoop het! want ik weet echt niet of ik nog kracht heb voor nog een poging als deze mislukt.
    ik zie weer zooo erg op tegen de punctie pff! hormonen en echos vind k niet zon probleem maar die punctie brrr maar ja heb eu 2 x overleeft dus zal nu ook wel goedkomen haha.
    fijn dat je familie het weet en zo mee leeft met je! en je hoeft inderdaad alleen over het verloop van je zwangerschap te schrijven ;) komt helemaal goed!

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    hallo lieverds, ik ben weer in het land en heb niet helemaal mee/terug gelezen, maar de laatste updates spreken voor zich!!!!
    ST en Tori, (voorzichtig) gefeliciteerd meiden!!!! Wat een goed nieuws en dat geeft weer hoop voor ons "achterblijvers" ;)

Hoe gaat het met de rest?

Vakantie was heerlijk! Lekker bijgekomen, niks gedaan en genoten van het mooie weer en van elkaar. Toch de laatste dagen wat down omdat de realiteit weer dichterbij komt dat we weer terug naar huis moeten en de daar de MMM weer zit te wachten....

We hebben de 27e afspraak en dan worden alle onderzoeken besproken. Zaadjes van Tatman zijn onderzocht en ze hebben geen details gegeven maar het was ruim voldoende voor ICSI. Klinkt positief. Ik ben alleen erg benieuwd naar de details van het onderzoek.
    Ook tatman is gisteren weer een dagje ouder geworden... We worden er niet jonger op.....Het stemt me wel allemaal weer heel erg dubbel. Ik wil vol goede moed weer beginnen, maar ik zie erg op tegen de punctie vanwege eerdere ervaring. Dit ga ik natuurlijk bespreken tijdens onze afspraak. En natuurlijk het werk en hoe zij op alles gaan reageren weer. Wat dat betreft kan jouw bericht mijn bericht zijn Zonnetje....dikke knuf voor jou.

Zoals ik al zei niet terug gelezen nog, dus ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat!!!

xxxx

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ik zie net (toch maar ff goed terug gelezen) dat jullie beide knaltesten en HCG hebben, wiehoeoeoeoe!!! *maakt een vreugdedansje voor jullie allebei* dikke gefeliciteerd! :D

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tat: wat fijn dat jullie zo hebben genoten op vakantie lieverd!!! doen jullie goed!!! kan me voorstellen dat het wel beetje dubbel voelt nu de mmm weer in zicht is! maar je doet er goed aan dat je alles gaat bespreken !! wel fijn dat de zaadjes van tatman voldoende waren voor icsi schat! en ben benieuwd wat er de 27ste uit komt ;) succes schat en een dikke knuf!!! komt helemaal goed!!!!! xxxxx

goede morgen allemaal!! is het bij jullie ook zulk prachtig weer ?!?!?! hier schijnt al ff de zon en heb ik nu al een heeeerlijke dag !! :D
    manlief is met vrienden varen (nu al) en ik heb de oppas op de kleine jongen van mn beste vriendin :D erg gezellig!!!
    straks lekker buiten spelen maar moet me wel goed insmeren! heb gister ontdekt dat ik in 2uur al mega verbrand!!!!!!!!!!!! schoonzus melde me later dat het komt van de hormonen :S
    wist ik dus niet! maargoed,..blijkbaar zit het daar dus goed mee :D hihi
    verder voel ik me helemaal geweldig eigenlijk! beetje zere tepels maar verder merk ik 0,00
    goed nieuws,...voel ook 0,00 van menstruatie en heb ook echt zoiets van : zit goed! :D
    maar ik heb vandaag niet getest (vond ik niet nodig want heb echt zoiets van bewijs komt morgen ! en vond het ook beetje eng hihi ) dus we zullen het morgen pas weten !

nou lieve schatten een hele fijne dag vandaag!!!!!!!!!
    xxxxx

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook al erg warm en helaas moet ik tot 15uur werken.

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Tat, yes je bent er weer!! niet leuk voor jou want dan is je vakantie weer voorbij ... maar toch, haha!
    Goed te horen dat je hebt genoten (maar ik had niet anders verwacht aangezien wij Kroatië al voor je hadden getest).
    En de zaadjes van Tatman uitstekend voor icsi, gaan ze daar de snelste straks uit pakken en daarmee je eitjes bevruchten, dat worden toppers ; net als die van ST en mij!!! Het is ook jou beurt nu Tat (was het al, maar nu helemaal).
    Onze HCG was idd helemaal prima, bij ons zo hoog dat het zelfs twins kunnen zijn maar ik hoop toch gewoon op één want dat is toch minder zwaar en minder kans op complicaties. Voel me alles behalve lekker, hij is goed bezig daar binnen denk ik. Ik heb het er allemaal voor over.
    Thanks voor je felicitaties!!!

ST, have fun met de kleine van je vriendin. Hier schijnt de zon ook, heerlijk! Gisteren heerlijk wezen mountainbiken door duinen van Noordwijk, maar vandaag maar ff relaxdagje want ik was helemaal op gisteravond ; voelde me echt niet lekker. Ik denk dat dat bij jou ook nog wel komt ;). Jij dus verbrand, haha ; vandaag idd maar beter insmeren. Zere tepels is een superteken (ik heb het ook en helaas nog meer maarja zoals ik al zei dat kan nog komen bij jou, al is het wel fijn als dat niet zo is denk ik ... pffff)
    Morgen is het helemaal duidelijk hoe het zit, ik duim voor je dat je hcg torenhoog is nu! Denk het wel :D.

Woensdag de MvM test, daar heb ik zin, laat het na vandaag maar snel woensdag zijn! Ben m'n gegevens trouwens aan het invullen op mamaapps.nl, erg leuk en alles staat erop!

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Oooh bah zonnetje!!! Good luck @work xxx

tori: heeeeeeerlijk!!! Ik voel gewoon je plezier/geluk bij t lezen.
    Geniet lekker schat!!! Xxx

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST, kijk je uit voor een zwangerschapsmasker meid. Dan krijg je rare vlekken. Sommige delen worden dan niet bruin. Vooral op je gezicht en hals letten. Ik heb een rare vlek op m'n voorhoofd (nog steeds :().

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kijk daar inderdaad voor uit St.......

Verder een knuffel voor iedereen!

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Knuffel terug babii ;)

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hier knuffel aan iedereen

zw onder ons niet te veel in de zon he... je verbrand snellen en je zw plekken krijgen.

Ik heb een heerlijke vrijdagavond en zaterdag met mijn nichtje gehad. Zie mijn facebook. a.n.g.e.l.i.c.a J.o.z.i.a.s.s.e

Als je dit typt in facebook (zonder puntjes) vind je mij:D

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Daar gaan we....zit nu int lab!!!! Zenuwen vandaag!!!!!!! 12uur uitslag

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid