Hey Brabbel...ik zou morgen eens 's ochtends testen..die zijn over het algemeen een stuk duidelijker!Meid,joehoe!!
Angelica, wat goed van je man inderdaad dat ie zo heeft doorgevraagd. Ik hoop dat je allemaal positieve antwoorden krijgt op je vragen en dan de punctie doorgaat! Ik duim voor jullie. Brabbel, yoehoe!!!!!! Wat geweldig dit zeg. Je moet wel zwanger zijn ja! Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de volgende testen. Zonnetje, dat hoor je inderdaad wel vaker ja, dat de eerste wat langer op zich laat wachten. Vanmorgen bij de gyn inwendig onderzoek gehad en ze voelde wel dat er al iets gaande was (baarmoedermond was aan het verstrijken en ze heeft me gestript). Dus ben benieuwd...
Alvast even een voorzichtige felicitatie voor Brabbel! Ik lees nog steeds regelmatig mee en hoop dat het meer roze zal brengen voor de rest die hier al een tijdje schrijft.
Angelica, wat goed! Sterkte voor morgen, zal duimen voor je. Brabbel, kom vanavond wel even spieken hier hoor! Hier heeft het strippen nog niet echt iets teweeggebracht. Nu een beetje meer harde buiken en hele korte steken. Verder niks. Maar het strippen hoeft niet altijd de bevalling opgang te brengen, dus.
Succes morgen angelica. Ik snap dat het moeilijk te bevatten is brabbel, maar ziet er wel goed uit op dit moment. zeehondje, zal dan niet al te lang op zich laten wachten denk ik. Maar kan best nog paar dagen duren inderdaad. Succes alvast
Succes morgen Angelica!! Brabbel, ziet eruit als een mooie streep al meis, ben benieuwd naar je volgende test! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Angelica, wat fijn dat het nu toch door kan gaan! Super dat je man toch doorvroeg en niet zich niet heeft laten afschepen! Brabbel, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!! Je bent gewoon zwanger! Nu hopen en duimen dat het goed blijft gaan!
Mooi hoor Brabbel! Mijn testen werden ook donkerder, maar tegelijkertijd had ik net roze verlies en helse buikpijn, wat nu overigens weer rustiger wordt. Denk dus dat het weer hartstikke fout gaat. We zien het wel!
Nee Babii, waarom nou toch elke keer?!! Word er een beetje boos om. Ik kan natuurlijk heel lief en positief hier gaan typen dat bloedverlies niks hoeft te zeggen. Maar jij weet zelf als geen ander wat je voelt en of het hetzelfde voelt als vorige keer. Sterkte in ieder geval (en ik blijf natuurlijk wel duimen, dat snap je).
Lief!!!!! Ik wacht nog maar ff tot maandag met juichen, als het ziekenhuis zeg dat ik zwanger ben, dan ga ik pas genieten.... Mannetje heeft de hele maandag vrij genomen, en maken we er samen een lekker dagje van. De schat.
Gelijk heb je lieverd! Maarreeee dat je in de avond al posi test vind ik al heeel wat! En tis een duidelijke streep! Dus ik zeg Brabbel krijgt een Beebje!