Zeeehondje: daar pas ik wel voor op (al dacht ik dat je dat pas kon krijgen als je zwangerschap verder vorderde!) maar dat je eerder verbrand was dus nieuw voor mij Nu standaard insmeren met factor 30 op lichaam en 50 in gezicht ipv crème en body lotion hahahaha Babii: dikke grouphug terug xxx Oeeee Angelica: ik ga je toevoegen op FB straks !!!! Lieve meiden bedankt voor jullie lieve woordjes en steun de afgelopen dagen en vooral deze morgen!!! Ik ben echt beroerd van de zenuwen maar mn gevoel is nogsteeds goed! Ondanks dat ik me totaal niet zwanger voel ofzo! Manlief, ouders en collega zijn overtuigd dat t goed zit Ik mag om 12uur bellen voor de uitslag !!! zooooooooooo spannend!!!!!! Ik vloei nog niet en das iig goed en ergens geloof ik gewoon dat ik goed nieuws krijg! Als het negatief is, zal ik echt heel erg verbaasd en teleurgesteld zijn! Maar ik weet dat die kans ook aanwezig is!!!! dat vergeet ik niet!! De assistent van de gyn was vanmorgen iig heeel lief en heeft me gerust gesteld. Ze zijn maar mevt. ST u vloeit toch niet?! Uhhh nee!! Maar goed, ik voel ook niets van ongi óf zwangerschap! Waarop zij zei: maar das ook logisch , het is nog zo pril!!! De meeste vrouwen voelen dan nog niets! Ze klonk zoooo positief! Ik voelde gewoon geen twijfel en dat deed me goed !! Nu maar afwachten! Pffff slecht voor mn hart dit hahahaha Oooooh meiden, .voor jullie allemaal een hele mooie prachtige zonnige dag !!!! geniet ervan!!!! Ik zit helaas tot 5 op kantoor ! maar geniet zowiezo
Wat een spannende ochtend ST, maar het komt helemaal goed meid!!! Deze dag (waarop onze kleine meid alweer tien maanden is) zullen jullie nooooooooooit vergeten!!!
Ik duim mee voor ST. Knuffel voor babii en Timon. Ik snap beide jullie reacties. Hoop dat jullie beide hier mee blijven schrijven. Hier het werkweekend weer overleefd. Gelukkig liep zondag als een zonnetje en was ik vroeg klaar (en mag dan ook naar huis, met de kleine kans dat ik terug moet bij problemen). Hier heerlijk 2 dagen de bbq aaangestoken, nog weinig gedaan. En goed smeren ST. Hier zit ik nog te wachten op ongi. Had het ergens donderdag, vrjidag of zaterdag verwacht. Maar helaas heeft lichaam weer kuren en wil ongi niet komen. Gaat mijn globale planning die ik had voor deze poging. 2 maanden geleden ook al zo rare cyclus (5,5 weken) Nu weer. Zucht. Kans op zwangerschap is minimaal. Door de anti-stoffen van manlief al. Maar hebben ook weinig geklust rond ei (nadeel van de krappe bedruimte in camper) Fijne dag voor iedereen. Mag vanavond helaas weer werken. Totaal geen zin in na vorige week al 5,5 dagen gewerkt te hebben. Deze week gelukkig maar weer 3. En ik ga ook eens op zoek naar angelica op fb.
Ik snap dat ST liever veel kwalen heeft, dan heb je tenminste ook het gevoel dat je zwanger bent. Weet bij mijn schoonzus dat het pas bij 8 weken begon. Daarvoor alleen gevoelige (.)(.) en wat emotioneler. Daarna is ze maanden misselijk geweest.
ik moet dit ff kwijt!!!! kom dalijk uitgebreid reageren 830 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is our number!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 27 aug gaan we ons wonder bewonderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is duidelijk genoeg ST. Gefelicteerd en ga er lekker van genieten. Maar denk dat je het eigenlijk al wist dat het goed zou zijn diep in je hart. Hoewel de onzekerheid ook niet zo gek was, gezien je nog een keer moest terug komen.
ST, dat is goed nieuws!!! hcg is goed gestegen dus de afgelopen dagen. En nu mag je ook nog eerder dan mij voor de echo!!! U lucky girl!!! Over 2 weekjes al!! zo, nu kan ik weer ademen
*JeeeeJ* ST! GEFELICITEERD GEFELICITEERD GEFELICITEERD!! helemaal geweldig ik wist wel dat het goed zat !! whoehoeee nu lekker genieten meid!
tranen tranen tranen !!!! ik ben zoooooo blij!!!!! zo overdonderd dat zijn wij hihi vind het reuze spannend en ben jullie zeeeeeeeeeeeeeer dankbaar voor alle lieve woorden en steun de afgelopen dagen !!! en natuurlijk afgelopen weken maanden en jaren!!!!!!
zit ik al tat en ben goed bezig voor alle andere dames want heb me net aangemeld bij mvm en krijg in de loop vd week afspraak
Vandaar je banner met roze ST . En jij nu ook meteen aangemeld bij MvM, echt goed bezig!! Lekker genieten meid, en dan over 2 weekjes ga je jullie kindje zien, yeaaaah.