IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Angelica, ja leuk! was stiekum ff op FB, maar nu weer druk aan het werk ;), ohnee nog even hier, maar zo weer aan het werk.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Yes yes yes St.!!!!!!! Ben zo blij voor je, joehoeeeeee!!!!!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wel leuk dat je nu ook een gezicht zie hahahaha

zoals je ziet zijn mijn 2 nichtjes S.u.m.m.e.r (zus) Z.o.e (vriendin/ partner van mijn neef) en neefje D.e.a.n alles voor me hihihi

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb je inderdaad gevonden op fb angelica. En dan zie je er inderdaad een gezicht bij. Is ook wel leuk inderdaad.

Ik ga zo maar eens op pad naar mijn werk. Ga vandaag wat later, werd namelijk om 14uur gebeld dat ik evt wel later mocht komen. Gezien iedereen weg ging. Was geen werk namelijk.
    Ik heb nog wel werk te doen, maar geen zin. Dus ga gewoon zo pas beginnen. Ben dan alsnog zoet van 15.45uur tot23 uur. Maar ben dan op pad bij de mensen en mijn andere werkzaamheden zijn administratie doen, notulen uitwerken en de personeelsplanning aanpassen. Maar dat doe ik wel woensdag denk ik.

Kan vandaag zp slecht bijhouden, normaal krijg ik een melding via de mail. Maar mijn complete mail ligt eruit vandaag. (is in overleg gebeurd, dus weet er gelukkig van)

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST, ben blij voor je!!!

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tori: 5 wk vandaag!!!! WHOEOE!!!!
    Leuk he FB,…heb je idd gezichten erbij! Al had ik angelica haar album hier al uitgespit hahahaha

Babii:,….je bent een schat!!!!! Vind het zooooo lief hoe je/jullie met me leeft/meeleven! Echt tegek!!!!! Dikke knuf voor jou skat

Angelica: jaaaaaaaaa leuk op FB!!!!!!!! Leuke namen hebben jouw zus en vriendin van neef zeg! ;)
    Hoest verder met jou meid?!?!?!

Zonnetje: lekker gewerkt?!?!?!! Hier is het ook rustig!!! Heb idd ook wel werkjes liggen maar totaal geen zin!! En die werkjes die jij nog had ,…das mijn vaste job :D hihi
    Ooooh mijn man zijn email lag er ook uit vandaag!! En dacht meteen,…oooh dat had zonnetje ook! Das een daggie hahahahah

Zeehondje: thanx meid!!!!!!! Hoest met jou en kleine sophie?!!?

Ego: vannacht mega slecht geslapen! Alle spanning, zenuwen, alles schiet door mn hoofd! Daarbij deed mn linker borst onwijs zeer en was het bloed heet in de kamer! Niet echt een topper dus! Maar goed,…t maakt mij niets uit! Ik ben zooooo gelukkig :D
    Vandaag 5 weekjes en voel me dus top! Mn zus en mam hadden ook alleen vermoeidheid en verder niets tijdens alle zwangerschappen (zus 2 / mam 4.5) dus hoop dat ik me daarbij mag aansluiten ;) al geeft t kotsen enzo wel gevoel van zekerheid hahaha
    Heb vanmorgen mn 2e buikje foto gemaakt! Week 5! Ga straks ff mooi albumpje maken hier en natuurlijk thuis ook 1 op de pc! Die wordt gereserveerd voor alles mbt ons wonder :D hihi
    Oooh vanmorgen had ik wel wat honger gevoel toen ik wakker werd maar eten lukt niet echt  zal t mn eerste teken zijn ?! (buiten de test en mn vermoeidheid om?!)
    Nou meiden,….fijne zonnige mooie dag allemaal!!!!! Ik moet werken nu tot half 4 en ga daarna naar mn ouders! Ik eet gezelllie daar en ga dan mn broertje het grote nieuws vertellen!
    Gister mn zus en haar man verblijd met het nieuws!! Mn zus was helemaal door het dolle en kuste en knuffelde me plat! En mn zwager stond helemaal te glunderen! Zij zijn do 5jr getrouwd dus ik kwam met een kaartje met gefeliciteerd ( want ik kon donderdag zogenaamd niet) alleen met hele andere tekst! Foto staat ook in album :D

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    helemaal blij voor ST en Tori :D

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahahhaha TAT gekke meid!!!!!!! :D xxx
    hoest met jou skat?!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST. Yes, 5 weken :) dus dit is week 6 waarin het hartje gaat kloppen! Ja, zeker leuk op FB, maar heb jou nog niet ... voeg je mij ook toe?
    Ik heb juist goed geslapen vannacht :), voordat ik ging slapen (half 12 ongeveer) had ik wel enorme last maar daarna pas weer toen ik er uit moest vanochtend om 7 uur. Gisteravond wel veel last steeds gehad van enorme rugpijn (zoals je soms kunt hebben als je ogs los moet komen). Ik heb vanochtend ook weer een buikfoto gemaakt. Zal die ook ff in m'n album zetten hier. Veel plezier met het vertellen aan je broertje (ik heb mijn broers al gebeld van't weekend, dat was zó leuk).

Wij kunnen niet inloggen in het systeem dus dat is ff balen ... zo kan ik niet echt wat doen. Als het goed is met een half uurtje wel.

Tat, haha ; lief! hopelijk volg je ons snel want we willen ook graag blij zijn voor jou!!

Ik ga maar es verder met m'n mail doorspitten/opruimen.

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tori wat fijn!!! Een goede nachtrust ;) ik hoop (weet bijna wel zeker) dat ik vannacht lekker slaap!
    Top he het aanbreken van deze week :D hihi
    Ik wil je wel toevoegen maar heb je echte naam nie! PB me anders ff ;)
    Kan je al inloggen :D vet irri is dat!!!

Ik heb mn album ff aangevuld! Fotos van kaartje en buikjes !! heeerlijk om dit te kunnen/mogen doen! En hopelijk mag ik hier nog heeeeel lang mee door gaan :D
    Vanavond komt de mevrouw van MVM al langs!!! Ik mag alleen pas dinsdag beginnen! Maar ze gaat zelf met vakantie en ik kon woe niet en zij rest vd week niet dus ze komt vanavond al !!!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Week 5 is inderdaad een cruciale week. Tegen mij zeiden ze altijd: met 5 weken en 4 dagen begint het hartje t kloppen en met 6 weken en 5 dagen moet het kloppen.

Weet nog zo goed dat wij gingen, we wisten niet wat te verwachten. Gingen ervan uit dat hij niet klopte, want gingen dus met 6 weken en 1 dag, maar jawel een kloppend hartje!

Gun dat jullie ook zoooo enorm en alweer 5 weken, woow!!!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is schandalig, maar ik heb niet mee gedaan.... Wilde me aanmelden na de echo, ook gedaan, week later zou ze komen en toen overleed m'n lief.

Heb er toen heel niet meer aan gedacht, echt schandalig!!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, hopelijk slaap jij vannacht ook aan een stuk door!
    Ik kon om 10 uur weer inloggen dus vanaf dat moment weer lekker bezig geweest.

Babii, :) ja 5 week alweer ... ik probeer nu deze week ook extra goed te letten op wat ik eet, al weet ik niet of het uit maakt. Het kindje moet zelf sterk genoeg zijn denk ik.
    De eerste echo heb ik dus met 7 weken en 2 dagen dus dan moet het hartje zeker kloppen, whaaa spannend!!

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Babii, schandalig maar heel erg begrijpelijk dat je niet mee hebt gedaan aan MvM! Wij doen nu met z'n tweetjes jouw hcg er gewoon bij :). Ga extra veel drinken en plassen vanaf donderdag (als ik dan mag starten, weet ik nu nog niet natuurlijk).

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, momenteel maakt het nog niets uit wat je eet, maar eet vooral geen rauw vlees ed. En let op kazen, moeten gepastauriseerd zijn ofzo.

Je hebt nog geen bloed verband met de baby zeg maat, maar je ervan bewust zijn is niet erg toch, alleen maar goed.

Het kindje haalt alle energie bij jou vandaan om te groeien. Zelfs de stress heeft m'n meisje niks gedaan, ze heeft nooit een dag achter gelopen. Klopt het even af, haha.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar had me wel aangemeld, maar zat het met regelen van een begrafenis, de begrafenis zelf, het verdriet, de verhuizing, man o man, wat was die tijd druk!! En vreselijk!!!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Babii: mooi idee eigenlijk dat die kleine nu zijn/haar hartje begint te krijgen :D
    Je kunt het hele verloop lezen dat vind ik zoooo mooi en heb al e.e.a. opgestoken over de ontwikkeling :D
    En dat je niet mee hebt gedaan,….is toch logisch schat! Alsof je hoofdje erna stond! Nee hor meid,…no bad feelings !!! ;)
    Ik heb nu al gebeld, ipv na de echo omdat ik dan optijd kan beginnen ivm mijn vakantie en omdat ik elke keer 1500 eh moest spuiten en zoveel weggooide, vind ik dat ik wel wat terug moet doen!!! Hihi

5 weken klinkt al ver he?!?! Maargoed,…hoorde t pas met 4.2wk en gister pas echt dus tja,…en tis ook gek dat ze vanaf 14 juli rekenen terwijl mn tp de 28ste was,…dan denk je toch ben sinds de 28ste zwanger! Maar das natuurlijk niet zo! Eerste dag van de cyclus en bij ivf houden ze de “perfecte” 28 dagen aan :D

Tori : ik heb m met 6wk en 6 dagen! Maar ga ervanuit dat de kleine frummel dan nog maar 6.3 is ofzo. Ben ervan overtuigd dat de innesteling later is geweest. dus ik weet niet zeker of wij een harte zullen horen al. Ga ervanuit van niet! Maar horen we hem wel, dan is dat alleen maar fijn! En ik hoop gewoon dat er prachtig zakje is te zien met kleine wonder :D
    (als ik eraan denk,…krijg ik gewoon tranen haha nu al emotioneel !! hahaha)

Denk dat kleine het goed doet hor!! Ben echt onwijs moe!!!!!!! Maargoed, had ook korte nacht!!! En vroeg op! En tis stil op het werk dus alles werkt mee! Maar ogen zitten half dicht! :s heb ook wat krampies vandaag maar dat voelt alleen maar goed! :D

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, weet je wat je ziet? Dit:

Enige verschil is 1 dag met uitgerekende datum, want het systeem telde het schrikkeljaar niet mee, dus was ik 22 okt uitgerekend.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zoooo iniminie!!!!! (tis dat ik geen shock poppetje kan plaatsen hier)
    wel gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop wel dat ze m inzoemen als ik er lig , anders kan ik t niet zien hor! scherm hangt te hoog en been veel te blind daarvoor hahahahahahaha kan niet wachten zeg!!! pffff
    ach tijd vliegt!!! vanavond bij ouders chillen en eten! daarna komt MVM en ga optijd naar bed! morgen vroeg komen de meiden en om 9uur vertrek ik naar kantoor en moet tot 5! donderdag weinig gepland maar beide werken en vrijdag heb ik een ochtendje en ben ik smiddags vrij! en smorgens ga ik mn digitale test doen :D die heb ik nog en wil ik zoooo graag eens kunnen doen! weekend wordt een zware want ben alleen!! en week erop is weer volgepland met werk ;)

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Doen ze altijd, anders zien ze zelf niks haha. Ja ze was hier 4,6 mm en nu 40 cm ongeveer, haha.

Deel Deze Pagina