Echt mini!! oooh, heb steeds meer zin in de echo... En wil eigenlijk nu naar huis, want voel me niet lekker, maarja .. nog maar even volhouden (bij zo'n aanval voel ik me helemaal koortsig ; dus bm en rugpijn en dan supergloeiend hoofd).
whahahaha babii: snap ik met zo'n inimini dingetje wel erg mooi!!!! Tori succes nog ff de laatste uurtjes! ik ga over 15min weg! gelukkig morgen geen 9 maar 7uur werken en de middag in de receptie! das fijn want daar heb ik aanloop
Wij hadden een echo met precies 6 weken. Als je 'm wilt zien kan je in m'n album kijken bij echo's. 4,2 mm (en nu is ze zo'n 76 cm, haha) en iets ingezoomd. En het hartje klopte toen al! Niet gehoord maar wel gezien toen. Vind het zo leuk voor jullie beide! Leef helemaal mee . Zou bijna zelf weer zwanger willen worden, maar wachten nog maar even. En ST (en de rest), met Sophie gaat alles super. Lekker vrolijk meisje. eet, drinkt en slaapt over het algemeen goed. Is nu lekker aan het tijgeren en brabbelen. Ook lekker zwemmen en fietsen doen we veel. Ze heeft wel een helmpje (voorkeurshouding gehad) maar de afplatting is al zo goed als weg na drie maanden dragen en dat is echt super snel. Heel blij dus!
Ik krijg al een echo met 5.2 wk maar dat is om te kijken of het wel op de juiste plek zit. Ik heb al mijn echo's nog...vind het wel moeilijk om er naar te kijken Sophie oh wat geweldig zeg dat brabbelen....ik genoot ook zo bij mijn neefje en nichtje
angelica schat, dat kan ik me heeeel goed voorstellen!!!!! knuf xxx zeehondje: wat heeeeerlijk om te lezen hoe goed het met sopie gaat! en dat ze al brabbelt en tijgert enzo!! erg leuk!!!!! enuh,...ik ben total in shock!!!!!! als alles goed blijft gaan, heb ik een echo met (ongeveer) 6.6 wk en dan pas met 12 a 13 week! maar dat verschil is ZOOOO groot!!! van vage 4mm stip naar complete zichtbare baby!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat als bij de eerste echo alles goed is, ik met 8.4 nog een echo krijg! dat zou ik erg fijn vinden voor de vakantie! maar dan nog, blijft t verschil gewoon bizar groot!! (ik heb die van 10wk niet )
ja joh, jij gaat dan ook al een hartslag zien hoor!! En dat verschil is écht enorm zag ik ook bij Zeehondje net. Maarja... anderhalve maand verder is ook wel even een tijdje he Angelica, heel begrijpelijk dat je het moeilijk vindt om naar je echo's te kijken. Knuffel! Fijn dat ze het bij jou goed in de gaten houden in het begin. Zeehondje, wat een cuty is ze zeg! Volgend jaar misschien weer een poging wagen voor een broertje of zusje?
Ik had ook een plaatsbepalende echo met 4 weken en nog wat dagen, met 5 weken op de eerste hulp omdat ik krom lag van de buik en rugpijn en tja nu..... Hha.... Vruchtzak: Dooierzak met 5 weken en nog wat dagen:
Ik heb van week 4 tot 18 elke week echo's gehad.... En daarna nog een paar zelf betaald, waaronder de 3D.
Babii, kan me voorstellen dat je naar de eerste hulp bent geweest ... het is soms ook best heftig ; ik ervaar dat nu ook. Helaas vandaag op m'n werk ook 2x, ga dan maar ff naar de wc totdat het weer weg trekt. Heb net een buikfoto in een foto album gezet, dus voor wie benieuwd is ... er is nog niet veel aan te zien, maar is toch al wel een beetje bol (vergeleken met normaal).
Ja, je kan de eerste weken behoorlijke obstipatie krijgen, en daar wordt je buik goed bol van.... Dat waren bij mij ook de krampen destijds. Als je nou niet goed naar de wc kan: heb je roosvicee lacta nog wat ofzo. En een speciaal drankje van de gyn.
Tori: we gaan voor een hartje komt helemaal goed!!!!!! Babii: wat zijn die echos toch bijzonder!!!!!!!!! Ben benieuwd hoeveel we er zullen krijgen en ik wil wel graag een 3D maar man vind dat eng! Misschien dat ik dan wel samen met mn moeder en schoonzus ga ofzo Tori: wat ben jij een mooie slanke vrouw zeg!! En je ziet idd al echt een mooi klein bobbeltje GAAAF!!!!!!! Ego: MVM is net geweest wat een super leuke lieve vrouw zeg!!!!!!! Hebben lekker gekletst! En ze hoefde me weinig uit te leggen Heb heeeel leuk een ons wonder kartonnen kaartje gehad, waar straks de eerste echo in kan!!! het boek en de mvm ketting volgende weekend mag ik beginnen En de test, ..die is positief!!! Ze was er een beetje huiverig voor, gezien mn zwangerschap tijd, en de hoogte van mn hcg . want hun testen hebben wat meer nodig en t zou heeeeel naar zijn als ie niet kleurde maar al bij het optrekken van de vloeistof, verscheen t streepje! En t was urine van vanmiddag!!! Nadat ik 3uur niet had geplast! Zoooo blij!!! En zij zei : 830 voor jou termijn, das prachtig!!!!!! Heb de foto in het album gezet Oooh en heb t net mn broertje verteld, hij en zn meissie waren ontzettend blij!!!! En vinden het heeeel leuk!!! Én mn papa en mama hebben zondag een goed gesprek gehad, ik krijg mn kinderwagen van hun !! hihi ze waren het er beide over eens dat ik dat heb verdiend! de schatten!!!!
Wat super lief van ze St.!!! Heb je een foto van je test ??? 3D kan eng zijn, maar vond het zelf niet. Had hem met 26 weken en dan heeft het kindje al vet ed. M'n 3D was enorm mooi.
foto van de test staat er al op zag ik eerder vanavond meteen gespot natuurlijk, haha Echt een duidelijke test!!! hopelijk is die van mij morgen ook zo.
Babii: jaaaa super lief!!!! Test staat in mn album en miss ga ik m idd dan ook wel later doen Tori: tof he?!!? en die van jou gaat dat zeker!!!
Ik snap dat je wat anders aan je hoofd had babii ipv MvM. Heb bij ST en Tori even de buikfoto's gekeken en ben erg jaloers op jullie buikje. Hier door overgewicht al een flink buikje van mezelf helaas (al jaren last van en afvallen lukt zeer slecht. Ook met kleine beetjes eten). Zal graag zo mooi plat buikje willen hebben als jullie. Hier helaas nog geen ongi, als het erg lang duurt ga ik toch ook maar een test doen voor zekerheid. Snap er niks van. Hier gisteravond wel lekker gewerkt, maar is bij ons vrij druk in de avond. Ik ga zo maar eens bedje opzoeken.
Zijn er weer meiden in voor een meeting? Lijkt me leuk om weer ff bij te kletsen. Datum en tijd maakt me niet uit, plaats mag als t aan mij ligt dezelfde zijn als de vorige keer. Babii, ik kan je van t station ophalen, en ook weer wegbrengen als je ook wil komen. Ben benieuwd welk clubje we deze keer hebben, Angelica? Tat? Tori? Sammy? St.? Zonnetje? Timon? Babii? Brabbel, AANWEZIG!
brabbel : ST is aanwezig!! , mits de meeting na 8 oktober is leuk weer!!!! vond het zooooo jammer dat ik er de vorige keer niet was!!! zonnetje: vind je berichtje echt super lief maar weer aub niet beetje jaloers meid! ik ben namelijk zo eens met de stelling: schoonheid zit van binnen!! en meid,...je bent zooooo'n mooie vrouw!!!! xxx en die buik van mij is niet zo plat als ie misschien lijkt hor zoals ik al zei : ben gewoon een maatje 40 dame hor nou meiden de kids zijn er, en ik moet ff wachten tot mn man er ook is! dan ga ik naar mn werk! oooh en ik heb eindelijk heeeeeeeeeeerlijk geslapen
goed idee Brabbel! Vond vorige keer echt bijzonder en leuk om wat gezichten achter alle verhalen te zien. Maar naar gelang onze planning in het zkh voor komende ICSI moet ik even op voorbehoud qua data staan. 27e weet ik meer....zucht, spannend weer.
Ik moet ook even afwachten of ik kan. Hier totaal geen idee over ziekenhuisplanning. Gezien lichaam kuren heeft. Hier een maatje 44, soms 46. Probeer regelmatig op mijn eten te letten. Maar wil ook niet al het lekkers laten staan. Wil ook genieten en niet bij elke hsp denken dat mag niet. En ik kom al aan van bv 2 koekjes extra. Vandaag schijnt het weer warm te worden, had al geen zin om te werken. Maar nu helemaal niet. Is dan erg warm bij iedereen. Gezien niemand airco heeft in huis. Op kantoor vanmiddag wel gelukkig. Fijne dag en ik ga weer eens verder werken. Denk dat apotheek wel open is nu. Moet daar voor mijn werk iets ophalen, maar was 10 min te vroeg.