Ik ben klein en slank.... Bij mij is gewicht een controle drang............ ik focus me op eten als ik ergens anders geen controle over heb. Gelukkig is het niet zo erg als vroeger.
Zonnetje, vervelend is dat ... bij mij is het net andersom ; ik wilde juist wat dikker worden en dat lukte niet. Maar moet ook zeggen dat ik bijna geen koekjes of snoep eet ... hou ik gewoon niet zo van. Maar qua avondeten eet ik als een man, een vol bord. Ben wel iets aangekomen van al die hormonen, maar nu vlak voor de cryo tp was ik weer terug naar wat het was. Nu zal het wel weer anders worden, aangezien ik wel op de hormonen reageer. Maar als je je lekker voelt en qua gezondheid alles oké is zou ik me niet te druk maken, nergens voor nodig! Schoonheid zit zeker van binnen!! Raar dat je ongi dan nog niet is begonnen ... positief testje kom maar bij Zonnetje!!
Ik geloof niet zo in een spontane zwangerschap om eerlijk te zijn. Maar ga denk binnenkort anders maar wel een test doen. 2 maanden geleden ook al langere cyclus. Werd ik op dag 38 ongi. Maar had toen ook het idee laat ei gehad te hebben. Nu geen idee. Voel me ook niet zwanger Let beetje op koekjes en snoep, maar heb een man met lekkere trek en in de familie zit overgewicht, snel aankomen. Controle over gewicht heb ik minimaal. Zelfs met 3x per week zwemmen viel ik amper af. Week minimaal eten ook zonder effect. Vindt dat buikje wel platter mag, maar wil dus niet. Lijk in sommige kleding wel pasr maanden zwanger. Maar ach, wie weet gaat er ooit weer wat vanaf.
Tat: wat spannend weer meid!!!! 27ste is een goeie dag zou leuk zijn als we elkaar gauw weer eens kunnen zien maar ik kan echt pas na 8/10 (zit daarvoor in amerika ) Angelica: vind het wel beetje eng , want test is lichter opgedroogd na gister  mvm zei ff druppie blanke nagellak dus dat heb ik gedaan maar nu is test lichter opgedroogd ! Maar gister was ie wel mooi en zij was erg tevreden met de test! (had t natuurlijk niet verwacht gezien termijn) maargoed, .ik voel me nogsteeds op en top zwanger dus mij maak je niet gek hahahahaha (nou goed , beetje dan) Jij hebt idd mooi slank postuur! Tis knap dat je er controle over hebt! Maar ook wel prettig denk ik dat het niet meer zo erg is als vroeger ! t moet natuurlijk niet te gek worden! Ik heb controle drang over de dingen in huis enzo en over spulletjes  alles moet precies zo liggen en zo staan enzo soms heeeeeeeel irritant! En man en ik heb er regelmatig discussies over gehad, maar inmiddels weet ie dat zijn zin doorzetten geen zin heeft! Gelukkig ook hier veel minder last van dan vroeger! Zonnetje: ik vind jouw maatje nog best netjes hor! En gelijk heb je, geniet!!!!!!! Er zijn altijd al zoveel dingen die we niet kunnen doen in het leven! Dus als je kan genieten van dingen,..moet je het zeker doen! Bij elke hap moeten nadenken is ook niets!!! En het veranderd niets aan je jij. Dus! xxxxx hihi En met die hele mmm heeft lijnen ook weinig zin! Al die hormonen enzo! En bij ons zit aankomen en stevige bouw ook echt in de familie! Van mn moeders kant dan! Wordt idd erg warm vandaag! Ik had vanmorgen beslagen ramen rond het huis! ( was mooie gelegenheid om alles ff af te doen met de trekker niet bling bling maar wel schoner haha) en nu is het dus al bloed heet en zon schijnt volop! Helaas moet ook ik tot 5 binnen zitten op kantoor! En heb dus ook TOTAAL GEEN zin haha good luck today! Oooh en ik hoop dat je ongi snel komt meid! Kan je eindelijk verder of t hoeft niet meer dat zou ff gaaf zijn!!! Ben benieuwd!! Tori: ik was bij mn eerste poging dik aangekomen door de hormonen! Gelukkig is dat bij tweede poging erg meegevallen en was ik inmiddels weer op oude gewicht! Althans het gewicht dat ik heb sinds 3.5 jaar (toen ik voor het eerst stopte met roken en van baan verwisselde) . Ik heb eigenlijk weinig nieuws vandaag! Heb heerlijk geslapen voor de verandering! (maar was ook doooood op) vanmorgen de meisjes opgevangen en toen man thuis kwam hebben we samen ontbeten aan tafel! St aan de appelstroop (bleh) want was gister beetje lichtjes in mn hoofd! Vrouw van mvm vertelde mij dat géén trek dus ook een symptoom kan zijn ! dat wist ik dus niet! Vanmorgen wel ietsjes misselijkheid gespot bij me! En mn conditie is ver te zoeken! Ff naar mn werk fietsen en was helemaal buiten adem hahaha maargoed, t maakt me allemaal niet uit! Nu lekker aant werk !! wel jammer met dit prachtige weer en met het idee dat de meisjes bij ons thuis zijn!
Ja hoor, ik ben ook wel weer in. Zit wel me bekkeninstabiliteit dus heel lang reizen kan ik niet..... Dus Brabbl, graag! Xx
Tori heeft zin in half 6 ... zo toe aan een bevestiging test . Nu nog nuttig bezig (thuis), pfff het is echt wel warm!
tori: komt helemaal goed schat!!! wel showen hier he?!?! (of in je album!) en tis zeker warm !!! ST heeft t spaans benauwd angelica: dankje lief!! xxxxx
Hier naar huis gegaan met knallende hoofdpijn. Dan zijn de flexibele werktijden ineens erg handig. Hoewel de telefoon van werk blijft fgaan. Die moet ik helaas nog wel opnemen. Op werk een hele drukke collega die hard liep te schreeuwen en dat vond mijn hoofdje niet fijn. Over geen ongi, heb al paar ochtenden temp opgenomen, die is net zo hoog als normaal na mijn ei. Vandaar dat ik ook denk dat ik niet zwanger ben. Want dacht dat meestal je temp dan nog een keer stijgt. Temp is smorgens rond de 36,7/36,8. Maar denk dat ik eind deze week anders maar een test ga halen. Nu eerst met een pijnstiller even niks doen.
nog maar anderhalf uur . Ben niet veel buiten, is me ff te warm (en bang voor die pigmentvlekken, haha), hopelijk begint het pas laat te onweren en kunnen we straks nog wel lekker buiten eten. ST, natuurlijk ga ik 'm showen! Zonnetje, he bah van je hoofdpijn. Met dit weer helemaal niet lekker. Wel fijn dat je dan naar huis kunt. Hopelijk wordt het snel beter nu je weg bent van die irritante collega (ik kan daar ook heel erg hoofdpijn van krijgen!). Qua temperatuur klopt het dat het wat hoger moet blijven als je zwanger bent (dat komt door de progesteron). Nog maar even afwachten dus of het komt.
Foto van de MvM test staat in m'n 'test na cryo tp' album, en hij is net zo duidelijk als die van ST. Dus ben helemaal blij! Volgende week vrijdag ga ik beginnen en dan tot 2 november. Best een lange tijd, maar of ik nou in het toilet plas of in een kan maakt me niet uit. De periode komt goed uit want op 2 november ga ik een weekend weg met een vriendin naar Madrid. Nu weer ff enorm last van m'n buik / rug ; dus ik ga nu weer ff liggen.
Wow!!!! Hij is moooooi en zelfs nog denkerder dan de mijne (maar das ook logisch ) Hier ook plat. man haalt eten en ik lig ff. veel.last van rug en buik ook...ongi gevoeltjes maar denk dat de.kleine gewoon lekker ontwikkeld in t nestje
Die gevoelens blijven jullie wel houden tot week 12 . Niet tof, maar hoort erbij. Even een ego hier: Nou..... Vandaag bij de gynaecoloog geweest en ik word ingeleid met 39 weken. Trek ik het daarvoor niet meer, dan leiden ze me eerder in, maar pas vanaf 37 weken. Had de kleine al de hele dag niet gevoeld dus kreeg een echo. We zagen een mooi kloppend hartje, maar voor m'n geruststelling kreeg ik nog een ctg. De ctg was goed, hartje goed, beweging waarneembaar die ik overigens niet voelde, heel apart.... En 5 harde buiken in 30 minuten, dus moest wat rustiger aan doen. Ben per direct door de gynaecoloog overgenomen en heb vanaf nu elke week een echo en controle. Dit omdat hij m'n angst enorm snapt en er dus ook een doodgeboorte in de familie zit met 38 weken zwangerschap. Dus mocht ik het echt niet trekken, dan halen ze haar eerder omdat ze keurig op schema loopt.
Ja, vind je 'm donkerder dan die van jou? ik vond 'm hetzelfde, haha. Nouja maakt ook niet uit ; die van jou én mij zijn gewoon goed! En jij nu dus ook last van je rug en buik, dat komt omdat je bm aan het groeien is. En dus ook de kleine. Deze week gaat het hartje al kloppen he?
Babii, tot week 12??? oh help... zijn we nog niet op de helft van die krampen (gelukkig zijn ze maar af en toe en als ik rustig aan doe zijn ze snel weer weg). Gelukkig was alles goed met de kleine meid. Ben benieuwd of je het tot 39 weken volhoudt, maar als het je te heet wordt onder de voeten ... gewoon met 37 weken ; echt fijn dat dat kan!