Babbii dat is idd.. ik had dat met mijn ma Bij jullie komt het gewoon goed. Tante Angel is er klaar voor
tori: ik heb er ook vertrouwen in dat het goed zit hor! mn gevoel is goed!!! maar omdat ik geen bevestiging heb (doordat je natuurlijk niet in jezelf kan kijken) vind ik het fijn om het te kunnen zien op een test. en ik ga ook echt niet veel testen hor! alleen mn digitale nog die had ik toen der tijd bij positieve test gekocht maar nooit gebruikt. en vind het mooi voor mn foto boek hahahaha das ook wel de laatste die ik ga doen tot de echo hor! WOW echo wat klinkt dat mooi en bijzonder ...ipv tot de bloedtest of tot de follikelmeting hihi hier ook regelmatig ff loopje. ik heb nu receptiedienst en tis hier stil en benauwd int hok dus af en toe loop ik ff naar buiten en ga ik ff daar zitten. dat helpt me beter de dag door en drink veel meer nu, dus plas ook 10x zoveel! dus loop regelmatig naar t toilet! of de watercooler en ik hoop niet dat het begint op vakantie maargoed...ben weg van week 8 tot 12 dus grote kans of het blijft zoals nu daar teken ik voor hihi ik wist ook niet dat het 9mnd duurde maar dat vertelde ze me dus! en ik sluit me helemaal aan bij jou! ,.... pies niet voor de meiden hier,..die zijn dan namelijk allemaal al zwanger xxx
oh, terwijl ik dat laatste schreef begon het gevoel in m'n buik / rug weer ... nu duurt het gewoon al 10 minuten .. pfff HEAVY. Helemaal omdat ik op m'n werk zit, niet prettig. Ben er misselijk van!!! whaaaaa, het begint al ... lekker dan. ST, lekker testen als je die toch nog hebt liggen ... dan zou ik dat ook doen!! Succes bij de receptie, ach de werkdag duurt niet zo lang meer gelukkig.
Tori: wat vervelend!!!!!!! ik heb dat gelukkig niet! hier zijn het echt ongi krampachtige gevoeltjes en rond schaambod/been/heuvel ding en onderin mn buik. net 1x velle steek (maar kwam toen net van toilet af (grote boodschap) en bewoog gewoon beetje te fanatiek denk ik) maar daar heb ik helemaal geen last meer van ofzo. toch gek al die krampies en pijntjes enzo. alles is nieuw. doe je rustig aan meid?!?!?! en strakkies thuis lekker niets doen! lekker douchen beentjes omhoog lekker je buikie insmeren (vind ik altijd gewoon lekker) kruikje erbij en lekker ontspannen ! oooh en vwb de testen,....als ik ze niet had liggen, had ik ze niet gedaan! maar ik hoop al zoooo lang zo'n digitale te mogen doen! dit is mn kans hihi niet omdat ik geen vertrouwen heb maar gewoon omdat het kan!
Tori, neem een paracetamol, uiteraard wel zonder coffeine of cafeïne. Dat mag je gewoon nemen en heb ik de eerste weken alleen maar geslikt wegens de pijn.
Dan gaan we alvast een datum voor Oktober zetten als iedereen t er mee eens is! Kan maar al gepland staan toch?! Volgens mij hebben we deze keer dan een behoorlijke groep als iedereen dan kan. GEZELLIG!!!! Sammy, voor info, pbtje is onderweg. MEETING ZATERDAG 13 OKTOBER Angelica? Tat? Tori? Sammy? St.? Zonnetje? Timon? Babii? Brabbel, AANWEZIG!
Dat gaat mij niet lukken... Is de periode dat ik klaargemaakt wordt voor inleiding en waarschijnlijk dus opname op 13 oktober voor het rijpen van m'n baarmoeder mond....
Lig nu ff op de bank nadat ik een paracetamol heb genomen. Hopelijk helpt ie snel. Dezelfde pijn als anders maar het lijkt nu niet weg te gaan, heb t nu al bijna n uur en kan er niet van slapen. Ben er behoorlijk misselijk van, pfff. Hopelijk lukt t me de paracetamol binnen te houden. Het liefst zou ik nu een echo krijgen... Ff zien dat alles wel ok is.
Brabbel ik zal nog even kijken of ik dan kan! Volgens mij heb ik dan niets bijzonders Xxxx leuk hor weer een meeting ! (Maar t zou wel jammer zijn als babii niet kan komen ! Oktober klinkt nog zover weg! maar alls ik je dan hor over inleiden enzo, lijkt t vreselijk dichtbij! ) Tori: lieverd hoest nu met je?!!?!? Wat vreselijk naar dat je je zo rot voelt meid!! Kan me voorstellen da te dan graag controle zou willen!! Hopelijk voel je je nu wat beter! En maak je niet te druk , alles is goed nog ff volhouden tot de eerste echo!!! Xxx dikke knuf voor vandaag!!!!! Ego: heb weinig nieuws! Heb kort nachtje gehad maar gister lekker middagdutje gedaan zaaalig! Vandaag halve dag werken! Heeerlijk en dan lekker weekend! Heb de test nog niet gedaan! wel mn urine opgevangen maar wil de test met mn mannetje samen gaan doen vanmiddag! Heb vandaag echt een goede spirit! Nog steeds geen symptomen maar ben gewoon lekker positief! T zit gewoon goed! Ik geloof erin! (en mn borsten ook hahaha) Nou meiden, hele fijne dag allemaal!!!!!!!!!!!!
Brabbel, vooralsnog kan ik ook! St, voel me nu rot zeg... Nu dus paniek dat t misschien toch weer mis gaat. Zo zeker als ik was, zo onzeker ben ik nu weer. Wat een rotgevoel zeg. M'n hartje doet pijn der van. Maar goed maak me vast druk om niks want de kleine maakt nu een groeispurt en logisch dat ik dat voel. Maar net onder de douche voelde ik mn tepels niet meer ... Echt, zó niet fijn. De eerste vmk was dat ook zo, opeens was dat weg en toen voelde ik me meteen niet meer zwanger. Maar het geviel is alweer terug dus kan weer normaal ademhalen. Hopelijk hou ik het vol tot de eeste echo, nog 12,5 dagen te gaan. Ga vanmiddag denk ik wel even naar de medische vragenlijn bellen. Fijn dat jij je zo goed voelt! En bedankt voor je opbeurende berichtje .
oooooh mop,...het hoort er echt allemaal bij!!!!! het zit echt wel goed!!! en zoals je zelf zegt : die borsten doen t nog haha kan me je angst/onzekerheid wel goed voorstellen hor!! denk zelf de hele dag niets anders dan : zal t nog?!?! maar gelijk denk ik: natuurlijk ist nog!!! en ik kijk regelmatig in de spiegel naar mn (.) en zolang die gevoelig zijn en er "zwanger" uitzien,...heb ik vertrouwen! hahaha zou zo graag bij mezelf naar binnen willen kijken! maar helaas,...das niet mogelijk! en die echo duurt nog zooo lang!!! maar we gaan ervan genieten!!!! de 27e en 29e gaan we helemaal in ons element zijn en dol gelukkig!!!!!! misschien is het idd goed om te bellen meid! gewoon voor jezelf! als je zelf geruster bent, is je lichaam dat ook!!! komt allemaal goed ! xxx en dat ik me zo goed voel: ik zou wel wat beroerder willen zijn hor! dan weet ik teminste zeker dat het goed gaat. maar mn gevoel zegt toch: ja ST deze keer is het echt!!!!!
Lieverd het zit goed dat geloof ik net als st. Wij hebben besloten om nog niet verder te gaan maar de uitslagen van dd af te wachten. Ga zo bellen voor een afspraak. 13 okt mmmm ik kan ook
O meid, je moet eens weten hoe gigantisch veel pijn ik heb gehad. Krampen in buik, onderrug enz, krampen die niet zakten, alleen plat op bed liggen hielp. Ook ik vertrouwde het toen niet, en toen heb ik een spoed echo gekregen op de seh. Keurig vruchtzakje met dooierzak te zien! Dus gewoon bellen als je zn pijn hebt. Desnoods vraag je een plaats bepalende echo, omdat je bang bent voor en bbz nav je pijn. Gewoon bellen! Oktober is het zo hoor , ik zou nu nog 8 weken en 3 dagen moeten tot de inleiding, mits ze met 37 of 38 weken komt. Dus ja, ik weet niet hoe het met m'n gevoel gaat, je hebt kans dat ik bij 37 weken het niet meer trek, maar ook dat het me wel lukt. Dus gewoon lekker naar de meeting gaan!!
Ik zie dat ST ook zwanger is!! Gezellig dat jullie samen oplopen! Geniet ervan meiden! Op naar 18/4!! Ik heb trouwens maar 1 nacht kei zere borsten gehad en daarna nooit meer, verder alleen maar krampjes, bruin bloedverlies en ongiegevoel. En er ligt nu een flinke kerel in de wandelwagen
Joekie, ooh dus het zegt niets als je je borsten niet meer voelt ... dat is ook wel weer een geruststelling. Babii, ja die pijn mij was ook best wel heftig ; en als dat dan zo lang aanhoudt dan is je eerste gevoel ook ; ik wil naar het zh voor een echo ; ff kijken of het wel goed zit. Ik ga vanmiddag gewoon bellen met het informatienummer en wacht af wat ze dan zeggen. Ja, oktober is het inderdaad zo. Ik kijk er naar uit; krijg een heel mooi kado van m'n vriendje voor de babykamer op m'n verjaardag . Angelica, lief, dankjewel. En lijkt me een goede beslissing om eerst de uitslagen af te wachten. ST, ja het zal er ook allemaal bij horen ... toch hoop ik dat ik het vannacht niet weer zo erg heb. Of vandaag overdag. Heb nog maar 1x een beetje last gehad op het werk, dus dat gaat goed. Ben wel mega moe!!! Maar ja, dat is logisch.
babii: gezellig!!!!! als je wel komt,..loop je echt op je eind! WOW!!! joekie: idd voor zover we weten komt er een kleine uk fijn om te lezen dat je ook weinig tot niets voelde! dat stelt me enorm gerust! tori: gewoon bellen idd!!! hopelijk valt vandaag alles mee meid!!! vind het echt vervelend voor je en leef met je mee! ben ook best moe. al valt het op het moment erg mee! heb wel WEER ongi gevoeltjes maar die heb ik al zooo lang dat ik die niet erg vind! die horen erbij!!! en ben beeeetje licht int hoofdje! temp was iig nog netjes vanmorgen!
ST, hier nu gelukkig ook gewoon ongi gevoeltjes ; en die zijn prima te doen. We hebben net een sausijzenbroodje gehad, die komt me weer omhoog hihi. Licht in het hoofdje heb ik ook, heb dat vooral als ik dat ongi achtige heb. Pfew, heb ik het toch ook nog een beetje zoals jou . Op naar de echo over anderhalve week!