Hier nog steeds geen ongi. Snap niks van mijn lijf. Als ik pech heb gaat deze maand de poging niet door, ivm uitloop op de planning. Wacht nog maar even af. wel ongi-krampen Succes dames met de zwangerschapskwalen. Ik kan denk ik ook wel 13 okt, maar weet het nog niet zeker.
Ja, maar denk dat ik niet kom tegen die tijd. Heb ook bekkeninstabiliteit en tegen die tijd ben ik echt hoog zwanger. Ja tori, m'n borsten kwamen en gingen... Echt niet tof hoor! De ene dag voel je niks en de andere dag voel je van alles! Maar gewoon bellen meis, en doordrammen haha.
haha, ST dat is mooi!!! Fotootjee!! Konden ze hier maar een bedje neer zetten, kon ik even liggen ... Zonnetje, wat raar zeg dat je ongi uit blijft. Hopelijk komt het nu toch zodat deze poging toch door gaat.
Tori hij staat in mm album.!!! Gewoon deur dicht en op de grond.liggen ;+) Zonnetje wat vreemd skat!! Hopelijk komt t echt gauw en kan je er nog voor gaan deze ronde!!!
Net gebeld en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, alleen als de pijn echt ondraaglijk word en ik helderrood bloedverlies heb. In het beginstadium rekken de banden al op dus dat is het gevoel, zei ze. Dus ben nu weer gerust gesteld (voel m'n borsten trouwens ook weer meer, dus dat zit goed!!!). Nog 12 dagen en 1 uur volhouden en dan echo time!
Bandenpijn is pas vanaf 12 weken, dus dat klopt niet. Wat wel zo is, is dat alles verplaatst en niet z'n beetj ook. Je darmen worden omhoog gedrukt en dat doet zeer.... Mijn vpk zei dat toen ook tegen me en de arts zei; dat kan niet. Je voelt je organen opzij schuiven, plaatsmaken enz. Geloof me, ik had echt pijn dat ik op de seh zat, dus het zit wel goed lieverd!!! 18 april!!!
Ik zei ook tegen haar 'zo vroeg al' ... tja dat kon zei ze. Zelf denk ik dat het ook wel kan komen omdat mijn bm dubbel ligt ... dat die in vorm probeert te komen ofzo. Nouja, maakt ook niet uit wat het is ; als het er maar 'bij hoort'. haha, ja 18 april Kom maar op!!
Joh, het zit gewoon goed meid!!!! Kijk, ik heb een mooie app op m'n iPad. Die laat de groei van je kindje zien, maar ook je kindje op ware grootte... Jullie uk nu: Jullie uk op ware grootte:
Dat is sweet Babii! Het kindje is ook heeeel erg klein nog he? Ik las wel dat ie in deze week een groeispurt maakt ... misschien is het daarom ook wat heftiger dat aan de kant gedruk van andere ingewanden.
Oh ik ben echt zó klaar met die harteloze collega's hier!!! Ziet eentje dat ik last heb zegt ie 'wat doe je?'. Zeg ik dat ik last heb. Zegt hij dan wordt het een meisje want alle vrouwen die zeuren die krijgen meisjes. Dát zeg je toch niet!!! Wat een LUL zeg.
Tori: wat fijn schat!!!! Altijd fijn als iemand met kennis/ervaring je gerust kan stellen en nu niet meer zorgen maken hor!! Idd nog 12dagen!!! En bedankt voor je reactie op mn foto Oooh en heffie steken bij opstaan enzo: dat zijn je buikspieren!! Die worden door je hormonen en de verandering van je lichaam zo snel mogelijk slap gemaakt! Als je dan opstaat en een steek voelt, dan is het je buikspier! Whahahah babii: vet gaaf die app!!!!! Tis nu een alienkikkervisje!! Hihi maar hou van hem/haar! Nu al !! Ook die ware grootte app!!! GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!! (ik wil die app ook ) Nou ja tori: wat een *** dat zeg je toch niet!! Zou hem eens een baarmoeder geven!!!!!!!!!! Hier weinig nieuws meiden! Mn mannetje is sinds vanmiddag 3uur vertrokken naar Praag! Lekker weg met de mannen! En mn schoonzus en kids zijn net de deur uit! Die hebben bij mij gegeten en heb HEEERLIJK baby talk met haar gehad! I love it!!!!! als ze er maar niet gek van wordt! Had wel gezegd dat ik blij was ff met haar erover te kletsen want heb geen andere vrouw live om me heen! En manlief praat er nog niet zo over! En ze vond het zelf ook leuk dus das mooi Ben zooo blij met mn digitale test! Doet me goed!!! En ben echt aan het genieten! Vanavond lekker niets meer doen en morgen ook weinig. Ff boodschapje en naar mn zus. En zondag ga ik oppad met schoonzus. Hebben we net besloten
Ja mooi hè St.??? Is de app van Hallo Baby van pampers! Alleen op je iPad te krijgen volgens mij . Als je ziet hoe groot m'n baby nu is, dan denk je woow, dat het zo klein is geweest!!! Btw, we kunnen ook de meeting houden als ik ben bevallen. Kunnen m'n lieve meisjes hier op bezoek komen . Nee, kan me voorstellen dat het voor sommigen te confronterend is. Is er overigens 1 van jullie die een geboortekaartje wil tzt? Kan me voorstellen van wel, aangezien ik met sommige echt veel contact heb ! Dan moeten jullie maar even een pb sturen, haha. Xx
ooooh wat jammer! die/dat heb ik niet! maar ik vraag jou gewoon af en toe ff de link te plaatsen ahahaha jaaa zo bijzonder hoe klein t eerst was! zie gister nog tegen mn schoonzus: eerst was t een cryo die je niet eens kon zien met blote oog! nu is het al 4mm!! ongeveer! ik zelf heb er geen problemen mee om de meeting bij jou te houden hor! maar zoals je zegt: andere misschien wel. maar goed,..miss neem jij je meisje wel mee. en met massel (als alles goed gaat) heb ik al een iniminibuikje! dat lijkt mij dan ook confronterend. maargoed,...we kletsen er met zn alle wel over! hier weinig nieuws vandaag. beetje met mezelf in de knoop want voel vandaag helemaal niets! niet eens mn boobs. (wel als ik er echt op dauw! en ze zijn nog wel zwaar maargoed) heb t wel spaans benauwd! en ben heel kort/zwaar admenend , maar wat wil je ook met deze temp. volgens mn buiten meter is het 30.2 buiten en 25.3 binnen! maargoed,..zoals jullie ook al tegen tori zeiden,..en zoals ik al 100x heb gelezen ,..symptomen komen en gaan! en ik weet zeker dat ik zwanger ben!! hahahaha of mn testen liegen! nou meiden genoeg geklaagd van mij! ik MOET oppad! maar wil er niet uit! veel te heet! gelukkig woon ik aan de kust en hebben wij hier nog een heeeeel inimini briesje! fijne dag allemaal!!! love you al!
ST, hihi. grappig te horen dat jij nu ook aan het stressen bent omdat je te weinig voelt. Maar kan je zeggen: bij mij zijn de boobs weer helemaal terug en voel ze weer behoorlijk. Dus no worries!!! Ja, wat is het warm he? Ik zat ook lekker buiten en met een windje is het wel lekker maar soms is ie er niet en dan zit ik gewoon al te puffen (dat hoeft pas over 240 dagen ofzo haha). Geniet van de zee en zon (enneh vergeet de sunblock niet he??). van mij ook allemaal een hele fijne dag en liefs!
Hoi meiden, st niet stresse je bent gewoon hartstikke zwanger! hihi babii wat een leuk idee. ik vind het wel een goed idee en st ook misschien wil de rest het ook wel... pff t is echt warm he!! ben naar het strand geweest heerlijk pff haha zit nu te bbqe met een hele bende en vanavond even de stad in wat drinken love dit beestje hihi behalve dan als et weer maandag is en ik weer moet werken in deze hitte haha walgelijk!
Die klachten komen en gaan lieve St. Maar ik snap je onzekerheid heel goed! Zie mezelf zo schrijven een x aantal weken terug. Zit goed moppie. Xx