*breekt in* lieve brabbel...GEFELICITEERD meid! ik ben zoooooo blij voor jullie! enne...ik denk ook twin *breekt uit*
Brabbel, kan niet meer missen hoor - je bent zwanger! Vind het echt zo geweldig, zo fantastisch voor jullie. Wat zal de tijd langzaam gaan tot maandag zeg...
Ik ben ook een inbreker..... Brabbel..........dit zijn geen twijfeltesten, je bent...zwanger! Geweldig zeg! VAN HARTE GEFELICITEERD!
Nu ik hier toch ben....Zeehondje, nog niet bevallen? Spannende tijden voor jou! Babii...ik duim ook voor je dat alles toch nog goed zit ondanks bloedverlies....Ik wil je geen valse hoop geven, maar Mariska die ik ken van het Noordelingentopic (Zwangerschapstopic) die had erg veel bloedverlies aan het begin van haar zwangerschap (ICSI in eigen cyclus). Ze dacht dat het game over was...maar bij een echo een anderhalve week later bleek ze nog steeds zwanger te zijn. Haar dochtertje is in juli geboren. Dus ik duim duim duim duim duim duim voor je dat het bij jou net zo goed mag aflopen als bij haar!
Brabbel@ mooi testje ik zeg ook zwanger meis gefeliciteerd! Babi@ ik sluit me aan bij behappy en duim duim ook door voor je. Zeehondje@ Spannend nog 3 dagen , zet hem op meis je kunt het . Hier gaat het wel weer even gister paniek! Knuf voor iedereen. en geef niet op meiden .
@brabbel: ziet er goed uit die testen, maar ik snap ook je onzekerheid. Succes nog even en ik ga ervan uit dat je maandag gewoon een feestje kan gaan vieren. @babii; ik blijf voor je hopen en duimen dat het toch goed zit. Maar zoals je zelf vaak zegt, zegt je gevoel al vaak genoeg. We wachten het geduldig af wat het wordt.
Waarschijnlijk ga ik ondanks alles volgende ronde toch weer voor een tp. Wil eigenlijk toch niet te lang wachten ondanks dat we willen verhuizen. Hoop dat ik aan de 2 cryo's genoeg heb, weet ook niet of ik manlief kan overhalen evt weer voor punctie te gaan. (hoop het wel als het nodig is). Geeft toch wel weer een fijn gevoel merk ik zelf.
Angelica wát een mooi resultaat! Fijn zeg. Babii ben nog voor je aan het duimen hoor ! Zonnetje beter zeg wanneer verwacht je je ongi ? En laat je er 1 of 2 terug plaatsen? Waarom wil je man niet een volgende punctie als dat nodig zou zijn ?
Angelica, mooi aantal zeg! Nu op voor hele mooie bevruchtingen en delingen!!! Zonnetje, lijkt me inderdaad lastig om te beslissen om een tijdje te stoppen of toch een tp te doen. Maar als je nu aan het twijfelen bent denk ik dat je er voor moet gaan!
Heb afgelopen 2,5 weken erg getwijfeld, maar door een opmerking van mijn moeder heb ik besloten om toch verder te gaan. De opmerking was dat als ik elke keer paar maanden oversloeg een jaar zo voorbij was en dan bv maar 3 pogingen per jaar deed. Weet niet of het vanuit financieel oogpunt een handige keus is als die poging lukt, maar voor mijn gevoel in iedergeval wel. @sammy: je hebt pb. Ik verwacht ergens tussen 1,5 weken en 2,5 weken mijn ongi. Denk dat ei al geweest is begin van de week. Maar weet het niet helemaal zeker. Cyclus is hier tussen de 29 en 35 dagen. Laatste half jaar is hij van slag. Denk dit keer weer een korte cyclus. Is meestal om en om lijkt het. Zo, ik ga zo naar mijn werk toe, zal hier denk pas vanavond laat of morgenavond te vinden te zijn. Heb vanavond namelijk iemand mee tijdens mijn werk, dus geen tijd om hier te kijken. En morgen ook weer hele dag werken, incl cursus.
GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws!! Geniet ervan meid!! Babii ik duim voor je meid!!! Dikke knuf!!
Zonnetje misschien zijn wij dan wel tegelijk. Ik denk ook dat ik ongeveer over 2 weken ongesteld word. Hihi
Thanks meiden ik hoop op veel goede bevruchtingen We zijn gisteravond naar Gent gereden en we hebben hotel dichtbij genomen. Helaas was het bed van de eerste kamer ontzettend vies, zat bloed op het bed. We kregen een andere kamer en die rook heel apart. Gelukkig had ik mijn eigen kussen meegenomen dus ik kon mijn neus daarin drukken. Vanmorgen ging de wekker om 6 uur. Ik snel aankleden, ik mocht geen make-up, sieraden en nagellak op, dus ik was binnen een kwartier klaar. Even mijn man succes gewenst en ben ik naar beneden gegaan om ontbijt voor mijn man klaar te maken. Hij kwam om kwart voor 7 naar beneden. Snel gegeten en naar het zkh. Eerst ons melden bij het onthaal, stelde die doos toch een stomme vraag," deze aanvraag is voor Aug en niet voor Okt. Mijn man zo weet je wel hoe het werkt... de eerste poging ging niet door:x oh oh. Daarna potje ingeleverd en dan op naar de OK. Ik werd om 8 uur geroepen en ik moest operatiekleding aantrekken en mijn man ook. Ik ging gelijk aan het infuus en in belgie prikken ze ook bloed (wettelijk verplicht op hiv, hep b etc) Ik mocht het ok in en ze ging me een roesje geven en alles uitleggen. Ze stelde allerlei vragen over mijn geschiedenis en of ik de afgelopen week pijn medicatie had genomen. Toen kwam de arts, oh wat een geweldige man. Hij ging me klaar maken voor de punctie. Terwijl hij me ging ontsmetten vertelde hij dat ik moest denken aan het strand met cocktail etc, nou dan heb ik het wel goed gedaan er zit nu wel een dokter aan mijn benen. Hij lachen. Toen ging hij uitleggen wat hij ging doen en hij bleef maar druk en grappig (was heel fijn) Toen zei hij, zo de spuiten zitten er ook in. Ik heb niets gevoeld. Toen mocht mijn man komen, helaas mocht hij niet bij me zitten. de assistent gaf me weer iets in mijn infuus en ik werd binnen 20 heel dizzy en moe. Hij ging beginnen en ik heb echt niets gevoeld. 1 kreeg hij niet gedaan, ineens riep hij hou je schap en hij gaf die naald een duw en ik voelde niets. Daarna kreeg ik iets anders dan mijn gewone infuus (tegen overstimulatie) en we kregen wat te eten en drinken. OOk iets voor de pijn. De arts had al tegen mijn man gezegd dat het heel goed ging en hij verwachte iets tussen de 15 en 20. Na mij kwam een andere mevrouw en daar praatte hij niet zoveel tegen opeens kwam hij terug en zei heel zachtjes 16 en stak zijn duim op. Mijn infuus was op en de arts kwam en vertelde mijn man dat hij goed voor mij moest zorgen en me moest verwennen. Op een gegeven moment zei hij je mag niet auto, fiets, brommer of je man bereiden. Nou ik moest lachen om die man. Daarna keek hij mijn man aan en vertelde dat we vrijdag wel weer mogen vrijen hahahaha. Vanmiddag wilde ik slapen ben best brak van de medicatie, alleen mijn katten wilde aandacht dus vanavond vroeg slapen. Ik heb morgen om 2 uur bloedtransfusie en zaterdag waarschijnlijk de tp. Ik hoop zo dat het kwalitiet van mijn embryo's goed zijn.
Brabbel gefeliciteerd!!! Oh wauw, misschien wel een tweeling! Was er een speciale reden dat je er 2 terug hebt gekregen of mag dat bij jou ziekenhuis gewoon? Zou wel heerlijk zijn na alle ellende, meteen dubbel raak! Ik duim voor je voor maandag meis! Angelica, wat heerlijk dat de punctie geweest is en wat fijn dat het niet zo'n pijn deed. Hopelijk heb je erna ook niet teveel last. En wat een super opbrengst, ik duim voor goede embryo's! Wanneer hoor je daar wat over? Zonnetje, het lijkt me heel lastig als je een man hebt die niet voor 100% achter de mmm staat en die je dus als het ware moet overhalen om nog een punctie te ondergaan. Ik denk dat hij het doet om jou te beschermen, maar als jij het echt graag wilt dan hoop ik toch dat hij jouw keuze respecteert. Ik weet wel een beetje hoe het is... Toen mijn vriend geopereerd moest worden wilde hij dat ook in eerste instantie niet. We hebben echt knallende ruzie's gehad, ook omdat we van tevoren hadden gezegd er alles aan te doen om toch een kindje van ons samen te mogen krijgen. Als hij zich niet had laten opereren had ik dat hem waarschijnlijk gaan verwijten en uiteindelijk begreep hij dat ook wel, maar hij had zo'n angst... Soms raak je elkaar echt even kwijt in de mmm, maar als je een sterke relatie hebt, vind je elkaar gelukkig wel weer en kom je er nog sterker uit!
Angelica, wat een goeie ervaring zeg de punctie bij jou. Fijn dat het met zoveel humor gepaard ging! Ik duim mee voor mooie bevruchtingen-delingen-tp-innesteling-groeien-bevallen!!!