IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O en St. Heb je allang gesproken! Nogmaals toppppppppp!!!!! Xx

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ST: IK ZEI HET TOCH! VOELDE GEWOON DAT ET GOED ZAT WHOEHOEE ben blij voor je!

Hooow kimmie meen je niet!!!:( pff wat vind jij dit erg voor je zeg! heel veel sterkte meiss!

timon hoe is het? enig idee wanneer jij verder gaat?

zonnetje, fijn dat je ongi is doorgebroken! ik heb vandaag me recept al opgestuurd gekregen . dus jij begint over een week of 4? ik over een week of 6. spannend he. Jammer dat je man er niet over wilt praten. mijn man is helemaal enthousiastdat we weer beginnen en wil er graag 2 teruggeplaatst.
    hmm het is ook wel raar voor een man natuurlijk je wil zwanger worden en gaat aan de pil. die mannen snappen dat toch niet. maar er zijn toch heel veel meiden die eerst aan de pil moeten.. dus et zal heus geen kwaad kunnen. hoop dat deze poging je veel geluk brengt meid. en denk na over die 2. dit is je laatste vergoedde poging. succes!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, fijn dat jullie weer gaan beginnen.

Hier gaat het een stuk beter. Ben er nog niet, hoor.
    We zijn een paar dagen weg geweest en dat was erg fijn. Nu nog vakantie en niet veel doen. Ongi is net (keurig op tijd) geweest.
    Geen idee wanneer we weer de mmm ingaan. Is totaal niet aan de orde.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    timon wat fijn om van je te horen!! ongi weer voorbij! ook lekker!! en fijn om te lezen dat t steeds beter met je gaat! neem de tijd lief. en die nieuwe poging komt wanneer de tijd rijp is! wanneer jullie er klaar voor zijn ;) xxx

kom straks ff op de rest reageren

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ego, pfff ben blij dat deze week er bijna op zit zeg! Zit nu nog even op m'n werk ; net weer een enorme 'ik voel me niet lekker' aanval. Gelukkig is het net wel gelukt een broodje naar binnen te werken, zometeen nog eentje.

Timon, fijn dat je je wel weer een beetje beter voelt. Met kleine stapjes kom je er ook wel weer bovenop. Nu nog even genieten van dat je vakantie hebt.

ST, hoe is het met de symptomen ... zijn ze al versterkt nu je weet dat het gewoon goed zit ;)?

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ohja, had trouwens vanmorgen gedroomd dat ik een drieling kreeg, whaaaa ; dat lijkt me echt too much!!!

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    jij nog een paar daagjes Tori en dan je eerste echo!!!

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ja timon, voor mij word het weer tijd! ik wil nu 2 verse terug laten plaatsen dan misschien nog een 4e poging in turkije en dan ben ik
    r klaar mee. dus wil zo snel mogelijk verder zodat ik weet waar ik aan toe ben. ik word nu namelijk een depressief persoon haha. dus oktober wees verder.

ja ik begrijp wel dat jij daar nu nog geen zin in heb. lekker rustig aan doen.

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Whahahha Tori: een 3 ling! Meid,..daar ga je het druk mee hebben! nee hor, houd het maar op 2 ;) hihi
    Nog ff meid,..dan ga je kijken naar je wonder(s) !! spannend hor!!!! En zoooo gaaf!!!!!
    Al zenuwen?! Ik had t de di woe nog niet zo erg maar donderdag ochtend dacht ik dat ik gek werd ! wel goed voor mvm van plaste 10x in een uur! Hahaha

Sammy: voor je het weet ga je weer een nieuwe poging in meid!! Komt helemaal goed!!! Xxx knuf

All: wat is het hier stil meiden!!!
    Ik heb t zelf ook mega druk gehad met de visite het weekend! Maargoed,..weekend ging daardoor wel lekker snel! Ben alleen beetje snotterig nu , want we zouden vliegeren (met hun kids) op het strand en toen we er bijna waren ( 10min lopen vanaf auto) kwam er een mega hoosbui! We waren allemaal tot ons ondergoed doorweekt! Maar was wel lachen!
    Deze wk druk met werk en woe heb ik de oppas! Dan is manlief werken! Hoe moet nog 3 diensten tot de vakantie!! Ik nog 7 dagen!!! :D heeeeerlijk! Ergens vind ik het wel eng want ben bang dat het vliegen slecht is voor de uk maar heb net ff uitgebreid google uitgepluisd en volgens mij kan het geen kwaad! Als ik maar genoeg drink en beweeg!
    Nou schatjes,..fijne week allemaal!!!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    tori have fun

ST knuffel druk op werk vandaag

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    klinkt als een nat weekend ST :)

Hier net terug van Voorburg. Ik kan vanmiddag bellen voor uitgangsecho en afspraak voor planning ICSI 2....pfff, heb nog steeds de zenuwen, gek he? Vanmiddag dus meer info, maar het gaat wel weer beginnen....

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    idd spannend ik wacht nog steeds op mijn uitslag

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oeeeee meiden spannend!!!!! ik ga strakkies zooo met jullie mee duimen!!! leef helemaal met jullie mee !! :D

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook druk gehad afgelopen dagen met open huis bij nicht, jaarmarkt, dagje extra werken, huishouden en slopen in en rond ons huisje.

@tori; nog een paar dagen en een 3-ling lijkt me heel knap uit 1 emmy. Nog even geduld en je weet meer

@st: ik snap je angst voor het vliegen maar kan volgens mij geen kwaad. En lekker bijna vakantie.

@: babii: ik heb je pb gelezen, gereageerd en toegevoegd. Succes nog even voor jou.

@tat; voor jou ook weer bijna beginnen. En is logisch dat je zenuwachtig bent. Welk ziekenhuis zat je hiervoor eigenlijk?

@sammy; tijd gaat snel genoeg voorbij. Voor mij is het pas 2e poging, heb daarvoor ook iui gehad. En helaas is mijn man een binnenvetter. Ook in andere dingen hoor. Maar tegen die tijd begin ik er weer over. Weet dat manlief bij de iui ook niet altijd stond te springen als ik 2 eitjes had en er dus meer kans op een tweeling was. En gezien ik soms heb laten vallen dat een 2-ling meer risico's geeft is hij ook niet zo enthousiast.

@angelcia; wanneer hoor jij meer?

@timon: gelukkig dat het wat beter met je gaat. Alweer aan het werk of niet? En nog druk aan het zoeken naar wat anders?

@wie ik vergeet sorry.

@ego: hier de pil vrijdag gehaald en toen meteen begonnen. Man is vaak nog later thuis. Nadeel is dat ik eerst op de post moet wachten voor recept en daarna nog heen en weer moest. En apotheek ligt niet meer om de hoek.
    Is wel wennen de pil, maar weet nu wel wanneer ik ongi wordt.

Heb me ondertussen neergelegd dat poging dus verschoven is en alles weer anders loopt. Soms denk ik dan maar van misschien is het beter dat het even wordt opgeschoven en heeft het een rede dat het zo loopt.

Straks ga ik maar weer werken. Ga nu even eten koken.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Interpretatie: bloedbeeld zonder signifcant pathologische bevindingen, de verhouding oplosbare transferrinreceptor / log ferritine (0,7) geeft een voldoende resvere ijzer (referentiewaarden: <1,54), vitamine-D in het refererence bereik, maar onder de geadviseerde bereik van > 54 mg / l, in de specifieke cellulaire immuunsysteem geen tekenen voor een immunodeficiëntie, een defect of een significant overactivering, geen tekenen van een acute T-cellactivation; regulatoire T-cellen als T-cellsubset, die verantwoordelijk is voor de essentiële inductie van tolerantie in de richting van de bevruchte eicel als een transplantatie voor de vrouwelijke immuunsysteem, in plaats van in een goed bereik, als prognostische goed teken voor een voldoende capaciteit voor het induceren van tolerantie; ontbrekende resultaten zullen volgen

Voorlopige samenvatting: De werkelijke bloed analyse blijken geen duidelijke afwijkingen in de specifieke cellulaire immuunsysteem, de capabilzty voor het induceren van tolerantie lijkt wuiet goed, wordt de vitamine-D levvel moeten worden verhoogd

Voorafgaande adviseren: Vanwege de meerdere immunologische effecten van vitamine-D, met name door vermindering van het aantal receptoren op antigeen presenterende cellen (APC), en deze triggeren een TH2-directed antwoord naar de bevruchte eicel als allotransplant een suppletie 2 x 1000 IE Vitamine D / dag om de suboptimale verhogen wordt aanbevolen; ook Ter modulatie van specifieke cellulaire immuunsysteem zodanig, dat het potentieel voor tolerantie inducition vergroot door regeling van de specifieke cellulaire afweersysteem een &#8203;&#8203;voedingssuppletie met 500 mg omega-3-vetzuren (EPA en DHA) wordt aanbevolen, om een &#8203;&#8203;afzonderlijke antiinflammatoric ewffect rond de eerste contact met de volgende nieuwe bevruchte eicel, een lipide infusie (hoge dosis produceren Omega-3- vetzuren) wordt 3 dagen vóór en 3 dagen na overdracht / ovulatie ook aanbevolen; over de geschiedenis van IVF-tretament, een extra ondersteuning van het immuunsysteem door het voorkomen afwijzing door inname van 5 mg Prednisolon / dag, vanaf 10 dagen vóór overdracht / ovulatie (intake altijd in de ochtend) tot de 12e week van de zwangerschap, wordt ook geadviseerd.

Bloed controles: Door de de compromitterende effect van Prednisolon, een bloed controleren alvorens 3 dagen en 3 dagen na de overdracht alleen maar om het bewijs, dat er geen significante infecties treedt op bij het gebruik van Prednisolon, wordt aanbevolen, 6 - 7 dagen na het testen van positief voor de zwangerschap, een controle van de regulatoire T-cellen en de T-cellsubset, teneinde na te gaan, of je nu de inductie van tolerantie in werking is, wordt ook aanbevolen; follow-up controles afhankelijk van de vorige lab resultaten.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dit is van google translator: ze kunnen niets vinden dus

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zonnetje, haha ; nee een drieling is het ook zeker niet ; ik denk toch dat het er gewoon eentje is ... wel zo prettig! En als 't een tweeling is, dan kan het ook komen omdat we zelf geklust hebben he ... dus eentje uit de tp en eentje met de eisprong die ik had.

Aan m'n lichaam te voelen is m'n hcg wel mega hoog. Vanochtend kon ik weer es geen brood smeren voor mee, van de geur moet ik kokhalsen! Ben er nu eentje aan het opeten, hopelijk gaat het goed, echt lekker smaakt 't me niet.

ST, nee joh vliegen kan geen kwaad! Ik ga begin november, dan ben ik 16 weken, ook nog vliegen.

Tat, lekker dat het weer gaat beginnen! Logisch dat je toch weer zenuwen hebt ; je weet nu wel hoe het gaat, maar dat blijft nog steeds niet echt een prettig idee.

Angelica, jij vandaag ook uitslag? Ik duim mee!!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Angelica, hmm bij jou dus ook niets gevonden bij de onderzoeken. Aan de ene kan fijn want dan moet het lukken dat zwanger worden maar aan de andere kant zou je graag willen weten waar het aan ligt zodat je er iets aan kunt doen.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zonnetje: wat spannend weer! Zo aan de pil is toch weer begin van nieuwe poging meid!!! Ik ga hard voor je duimen ;)

Angelica: wat vind je zelf van de uitslag liefie?!?!
    Ik kan me voorstellen dat je op uitkomst had gehoopt maar kan me ook weer goed indenken dat je blij bent dat er niets afwijkends is gevonden!

Tori: ik zou er geruster onder zijn als we met 16 weken zouden vliegen! Tussen de 4e en 7e maand schijnt het beste te zijn! Minste kans op miskramen en vroeggeboorte . maar ik heb de verloskundige een mail gestuurd en hoop op tijdig antwoord. En anders zal ik het nog eens navragen bij de gyn maandag. Maar ikzelf denk niet dat het kwaad kan. Op sommige sites vind ik juist dat een vakantie int begin juist goed is, want dan ontspan je lekker en ben je met je vakantie bezig!
    Hoest met je broodje gegaan ;) echt naar dat je zo’n last hebt meid! Good luck!!!! Hopelijk verdwijnen de verwelende kwaaltjes snel en heb je alleen nog hele leuke over ;)

Ik ben zooooo slecht geweest!!!! heb een zwangerschaps broek gekocht via mp. Alvast voor de vakantie! Ik vind nu (vooral savonds) mn broeken niet zo lekker zitten! En zit straks 90% in de auto!! en weet ik veel hoelang int vliegtuig! Dus wou graag een broek die lekker zat! Ik heb wel joggingbroek maar om nou de hele vakantie mn zwarte warme joggingbroek te dragen….das beetje gek! Dus heb een dunne katoenen broek 3/4 broek gekocht! Beetje vroeg maargoed! Zal vast prettig zitten ;)

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    we balen een beetje je hoopt op iets wat op te lossen is en nu zit we nog in onzekerheid.

Mijn man wil niet nog een x 225 betalen terwijl onze behandeling niet verandert als er tcellen actief zijn

Deel Deze Pagina