lekker dat je gewoon op de fiets kan!!! heeerlijk ff zo voor je echo! en lekker sportief. ik heb eigenlijk geen idee of je blaas vol/leeg moet zijn. mijna was eel leeg maar plaste ook vd zenuwen heel veel haha over plas en flessen gesproken...ik ga straks eerste kratje wegbrengen
Ik ben ook zo benieuwd! Je bent het vast aan het vieren en de echofoto's aan iedereen aan het laten zien!
ik denk dat we nog ff moeten wachten volgens mij was ze rond 4e aan de beurt. en moet nog terug fietsen (gok min of 20) zoooo spsnnend
hihi wat hebben jullie lekker in spanning gezeten zeg. Wij hebben er extra lang over gedaan de terugweg. Echt heeeerlijk op de fiets! Maar ik kan jullie uit de spanning halen! Alles zag er goed uit, het hartje klopt met 147 slagen per minuut en het is nu 10,4 mm en dat komt dan op 7 weken dus dat is ook prima. Ben helemaal happy . Zoals je al had voorspeld ST, was het een heel bijzonder moment. Over 2,5 week weer een echo in het IVF-centrum en daarna naar de vk. Ik ga ze alvast bellen . Nu even weer in de nageniet modus en zo m'n blog maar even bijwerken.
Dankjewel meiden, jullie zijn zo SUPERLIEF!!! Ik ga nu ook volop genieten . Nu toeleven naar de volgende echo ... Voor wie het leuk vindt om te lezen, heb ook weer iets geschreven op m'n blog (zie m'n profiel voor 't adres).