Tori: ik zal straks ff je blog lezen! Leuk! Al nieuwe echo ingepland ?! hihi gaaf he?!?! En strakkies misschien lekker gewoon naar de verloskundige! ook fijn!! Ik moet vandaag naar de verloskundige! Ik loop nog wel int zh maar dan kon ik alvast voor de intake en vragen stellen . en als ik dan vrij wordt gegeven van t ziekenhuis , kan ik naar hun en maandag mag ik weer voor echo bij de gyn! Jeeej! Tat: hoest met jou schat!? Morgen naar de efteling!!! LEUK!!!!!!!! Ben wel stiekem beetje jaloers op je hor! Ben ooit geweest toen mijn broertje 1,5 was,..die is nu 17,5 hihi Zouden vorig jaar toen we vlakbij op de camping stonden met familie maar toen was het zulk vreselijk noodweer, dat we niet zijn gegaan. Hopelijk naar winter efteling! Of volgend jaar met schoonzus zwager en kids! Geniet er iig van!!!!!!!!!!!!!! Ps: ik kreeg in amc diazepam! En morfine in mn bil TEGEKKE COMBI!!!! Haha van die diazepam was ik helemaal suf en dizzy net of ik fles wijn leeg had (of 3) en in combi met de morfine was het super! ik ben wel bij geweest (voor zover dat kon, leek wel stoned) maar kan me er niets meer van herinneren ! alleen nog het leuke deel waarop ze zeiden dat ik het zo goed deed hihi heb zelfs de 2 a 3 uur erna niet meer meegekregen! Alleen maar geslapen! En was rest van de dag nog licht sufjes ! Angelica: heb je al antw op je mail?!?! Ego: ik heb eigenlijk weinig nieuws! Gister de meiden gehad om op te passen! Wel gezellig maar ERG vermoeiend! Heb samen met hun tussen de middag geslapen en savonds geen bal meer gedaan! en lag half 10 in coma Verder voel ik me opzicht qua zwangerschap erg goed! Zere borsten (groeien als kool en als ik over een hobbel fiets doet t al zeer) en moe! En kort lontje! Maar verder gaat t top! Maar ben stront verkouden en ben dat echt wel zat! Hopen dat het gauw over is en iig voor mn vakantie!! Nou dat was t wel weer hihi
Haha! Ik had ook de punctie in het AMC en voelde me heerlijk Wat een lekkere combi qua medicijnen krijg je daar! Zou zo weer gaan voor dat gevoel
Het is inderdaad net of je stoned bent Mijn ogen kon ik niet openhouden en mijn hoofd zo zwaar! Echt heerlijk! Die punctie ging half langs me heen. Was niets erg
ST, ja meteen ook een nieuwe echo ingepland ; de 14e mag ik weer . Nu al zin in, haha. En heb vanochtend ook meteen gebeld met de verloskundige, daar nu ook twee afspraken staan. De 19e intake en dan de 24e de twaalf weken echo (dan ben ik dat nog net niet, maar dat geeft natuurlijk niets ). De intake gaat niet lang duren aangezien ik daar al eens eerder ben geweest. Ben benieuwd hoe groot jouw kleintje maandag alweer is. Die van mij is dan denk ik ongeveer net zoiets . Tat, leuk dat je m'n blog hebt gelezen. Yes, op naar de tweede echo . Ben aan het werk, maar heb totaal geen zin ... we zitten ook maar met z'n drieën. Laat het maar snel 5 uur zijn, kan ik weer naar huis.
angelica: jaaa had nooit verwacht dat het "zo" zou gaan! maar heb wel wat irritante krampjes vandaag! maar eerlijk gezegd, heb ik dat steeds na bijna dag gewerkt te hebben. misschien is het de zit houding ofzo. tori: de 14 !! nice! plaats dan ff foto kan ik kijken hoe onze uk er ongeveer uit ziet (of moet zien!) haha ik zit dan alweer paar daagjes in de states! en zie hem maandag voor het laatst en dan pas oktober ergens weer. ik hoooop 4 of 5 oktober, dan ben ik net een dag terug. en 12 wk! dat zou ik ERG fijn vinden dus geef dat maandag wel aan! ik zit ook op mn werk en heb totaal geen zin!!!! zat vanmorgen hele morgen alleen boven op kantoor en zit nu saai in de receptie! bleh! tis stil en heb mn puzzels uit de krant al gedaan hihi. en mn verslag uitgewerkt! dus nu niets meer tot 15;15! en dan wordt ik afgelost en ga ik op de fiets richting huis! en daarna (eerst ff bakkie en opfrissen) richting verloskundige.
ST, ooh lekker dat je op tijd naar huis kan! Bleh, receptie dat lijkt mij nu ook niks aan ; hier is het ook niet erg druk met telefoon of bezoek (ivm vakantietijd). Jeetje maandag de laatste keer eerst dat je de kleine ziet... dus die 12 weken echo is dan ook iets later dan 12 weken denk ik?! Ik ga zeker de foto plaatsen en laat het je dan weten, kan je 'm meteen checken!!
Tori: ik was heeeel bliij dat ik optijd naar huis kon. Voelde me niet echt top gister. Had vreselijk hoofdpijn en had totaal geen werk zin! Helaas vandaag weer tot 5  maar daarna lekker weekend! Ik ben met de echo na vakantie denk precies 12 wk. Of 12 wk en 1 a 2 dagen ofzo. Hoest nu met jou?!?! Gaat t eten nu al beter enzo?!?! En hoe gaat het met flessen vullen!?!? Ik doe mn best maar drink gewoon nog niet genoeg! Oh oh oh wat ik nog wou zeggen, toen we onze bloed waardes kregen, zeiden we toch dat mijn uk misschien wel 2 dagen later was ingenesteld , gezien t waarde verschil en omdat jouwe morula was en mijne 7 cellig !??! nou, gister echo gehad en was volgens de verloskundige gister 7wk dus idd, 2 dagen later hihi maargoed, nog ff zien wat gyn maandag zegt! Meiden,..wat is het stil hier! Zelf heb ik ook weinig nieuws hor! Gister bij verloskundige geweest en ze heeft me super goed geholpen met al onze vragen en ik ga met een gerust hart op reis! Én we hebben de kleine ook nog even bewonderd! kreeg een echo !!! niet verwacht maar zooo fijn om de uk weer ff te zien! Tis nu al 1 cm ! en t hartje klopte prachtig met 130 bpm !!! ook het zakje waar de voeding momenteel inzit was prachtig van vorm en formaat!! Helemaal gelukkig en goedgekeurd! En we waren precies 7 wk! (nouja 1cm is 7wk) maar maandag krijgen we de officiële termijn echo! Heb maar een apart foto album gemaakt met echo fotos want ik heb het idee dat er nog heel veel gaan verschijnen! Fijn weekend alvast!!!!!!
ST. Ja, idd, na de vakantie ben je dan 12 weken ; ik ook . Zat ff verkeerd te rekenen. Ik krijg de 24e een echo en ben dan 11 weken, jij de week daarop dus dat is dan 12. Maar goed, nu eerst over 2 weken in het zh nog weer een echo . Zo'n zin in!! Met mij gaat het nu wel goed, die buik/rugpijn is weg. En eten gaat ook beter. Nog wel misselijk, maar niet zo erg dat ik het niet naar binnen krijg. Ik heb vanmorgen 2 kratten buiten gezet en als het goed is halen ze die vandaag op en krijg ik weer lege! Maar ik moet ook wel meer drinken om de flessen wat meer vol te krijgen, 3 zitten er maar half vol volgens mij. Op zich drink ik op m'n werk wel veel, maarja daar ga ik geen flessen vullen! De mijne was woensdag 10,4 mm dus er zit niet eens 2 dagen verschil in. Maar goed ; ze zei wel dat het bij de echo op de 14e wel weer anders kan zijn, omdat het nu nog zo klein was is het toch lastig meten. Nu is de uitgerekende datum in elk geval gezet op 15/4/13 (en hij stond bij haar op 13/4/13).
Hier heel druk met andere dingen. Vooral weer met werken helaas. En verder weinig te melden. Lees vaak even snel op telefoon als ik even tijd heb in pauze. Maar fijn dat tori en St beide mooie echo hebben. angelica: jammer dat ze niks gevonden hebben, maar ik dacht je anti-stoffen maakt. Hebben ze dat wel gezien. volgens mij is het beleid van DD bij iedereen ongeveer veel omega 3 en vitamine D. Ik probeer het ook te gebruiken, maar krijg last van mijn maag van visolie of last van vieze vissmaak die ik loop op te boeren. Ik ga maar weer eens verder met wat ik moet doen. Beetje last van futloosheid vandaag na paar megadrukke dagen. Is hier ook stormachtig.
aaargh, schreef ik net nog dat ik geen last meer heb van buik/rugpijn ; heb ik het nu gewoon wel weer!! Bleh, voel me niet lekker. Heb een sauzijce broodje gehad misschien heb ik daar nu last van. Voel me nu niet lekker en wil naar huis, maarja dat kan niet (als het erger wordt wel hoor).
Haha St., je bedoeld de dooierzak, haha. Fijn dat alles goed gaat meis! Lekker gaan genieten! Ik heb dormicum en morfine via infuus gehad, maar verging van de pijn. Stoned was ik wel, maar heb wel veel pijn gehad, zelfs na 2 shots morfine, had de laatste keer dan wel 56 follikels ongeveer, auw.
Tori: 15/4 ?! ik zit 3 dagen verder! 18/4 haha toch apart! En dat met 0,4mm! Fijn dat het eten nu beter gaat en je je beter voelt! Ik heb gister nog eens nagevraagd bij de verloskundige naar die menstruatie pijn. Das HEEL normaal zegt ze! Das alleen maar goed teken! De kleine groeit en alles daaromheen ook en reageert daarop dus vandaar die trekkende pijntjes dij wij ervaren als mensturatiekramp. Succes met werken mop!! En idd gewoon gaan als het niet meer gaat!!! Xxx Zonnetje: druk druk druk dus. Pas je wel goed op jezelf Xxx Hier ook zon irritante futloze dag! Maargoed,..nog 4 uurtjes tot t weekend! Babii: jaaaaaa die!!!!!!! Hahahahaha ben nog een leek op dit gebied maar die dooierzak idd zag er prachtig uit! Ik citeer : hij ziet eruit zoals een verloskundige wil zien dat ie eruit ziet prachtig! En niets mis mee ik ben zeer tevreden ! Nou , ikkuh/wij nu dus ook hihi 56!!!!!!!!! Mijn hemel meid!!!!!!!!!!!! Ik vond 28 al veel!!!!! Pffffffffff kan me voorstellen dat het dan niet gevoelloos is verlopen! Maar wel erg vervelend! Maar tis voor een prachtig doel geweest schat! Jullie mooie meisje xxx
Brabbel, ik dacht dat ik nog een berichtje zou krijgen over de meeting,.. hihi... ben je me vergeten???
Ja zo is het St. Probleem hier was dat ik 2 dagen ervoor nog 18 follikels had, 2 dagen later waren er 10 rijpe van 20 mm bijgegroeid, erg apart. Ze hebben toen bijna afgebroken, bloedprikken etc, wilde perse dat ze de punctie deden! Bij de punctie, dus na de pregynyl injectie hebben ze er 56 aangeprikt. Dacht dat er geen einde aankwam! Had toen in totaal 18 eitjes waarvan er 10 bevrucht waren, 9 goed genoeg. 1 verse, 8 cryos. 1 cryo niet goed ontdooid, de andere wel die zit nu in m'n buik. En nog 6 cryos in de vriezer. Vergeet ook nooit m'n man meer, die werd helemaal ontoepasselijk van m'n pijn, van ellende had hij koffie over z'n witte tshirt laten vallen. Ik heb nog een leuke foto van m'n uk en dooierzak. Want kwam toen voor de laatste echo in umcu. Moest toen de arts vertellen dat mm man was overleden. Na een huilbui en veel emoties presteerde de kleine Iers grappigs. Ze ging doodleuk van de dooierzak eten, haha. Let maar op: Toen moesten we ook wel enorm lachen, haha.
jeetje meid!! wat heffie!!!! maar je hebt t allemaal achter de rug!! en een prachtige mooie meid onderweg helemaal top!!! arme man,...ik kan me voorstellen dat het voor een (onze) partner ook echt niet tof is om je wederhelft zoveel pijn te zien hebben! en wat een super echo!!!! vet gaaf!!! bijzonder om te zien! maar das idd dat zakkie hahaha hoever was je toen?! xxx
Komt er aan! Ik zal iedereen een pbtje sturen als ze akkoord hebben gegeven voor de datum. Dus kan iedereen deze lijst kopiëren, en mij een pbtje sturen als ze mee gaan? Zo kan ik t ook terug lezen, en hebben we een makkelijk overzicht! 13 oktober was de planning hè dames? Brabbel aanwezig! St. Tori Tat Sammy Angelica Babii AFWEZIG Zonnetje? Timon?
zaterdag 13 oktober Brabbel aanwezig! St. Tori aanwezig! Tat Sammy Angelica Babii AFWEZIG Zonnetje? Timon?