IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Sorry dames, de 13e kom ik terug van vakantie, dus dat ga ik niet redden jammer genoeg

Efteling is trouwens niet door gegaan vandaag :( te koud en te nat. Echt heel jammer.

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ooh tat, jammer zeg ; het had zo leuk geweest. Misschien op een mooie dag die nog gaat komen dit jaar.
    En jammer dat je de 13e niet kunt ... misschien moeten we het een weekend later doen?

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier is het ook de vraag of ik dat weekend kan. Ivm volgende poging.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als de rest t er mee eens is, dan mag t ook een weekje later, de 20 ste oktober dan?!

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    20ste komt mij eerlijk gezegd beter uit!! en ik ga mee ! moet iemand me alleen even op lijstje zette zit op mobiel kan nie kopiëren haha!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ook dan kan ik niet ;). Is precies m'n periode waarin er wordt bevallen of kraamtijd.

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: voor zover ik nu kan zeggen, ben ik erbij :D ik ben dan net weekje terug van vakantie en moet ff kijken hoe het gaat en hoe alles ervoor staat enzo maar denk dat ik wel kan :D !! eindelijk
    Hooo zie net dat jullie het over de 20ste hebben,….dat moet ik ff checken!!!! ;)

Tat: wat jammer meid dat je er niet bij kan zijn! Maar wle lekker dat je dan net vakantie hebt gehad :D mooi vooruitzicht!
    En wat jammer dat de efteling niet door ging! Maar het was idd vreselijk slecht weer! Hier ook hor!! Regen hoooop regen, wind en idd koud! Niets aan!!! Leek verdorie wel herfst.
    Hopelijk kunnen jullie het dit jaar nog in halen!

Babii: maar wist je dat dan nog niet,…we komen met zn alle naar jou!!!! ;) hahahahhahaha nee hor schatje!! Logisch dat je niet kan mop! Volgende keer beter! MET kleine meid!!!!! :D

Ego: hier weinig nieuws eigenlijk. Gister was er weer het jaarlijks feest hier. Georganiseerd door de gemeente en heel de stad/dorp is daar :D hahaha wel leuk maar helaas wat modder hier en daar dus mn voeten zagen er niet uit!!! En ik was smorgen met manlief naar de stad geweest boodschapjes doen nog voor de vakantie (en mn eerste nieuwe meegroei bh hahahaha wat zijn die dingen anti sexy zeg! Maar zitten zoooo fijn)
    Na 2 uur in de stad gelopen te hebben en 4uur op dat feest was ik gebroken! Ontzettend last van rug en buik en wou alleen nog maar naar huis. Dus manlief is daar gebleven met mn maatje en ik ben heeeerlijk op de bank gaan liggen en knapte daar goed van op!!
    Vandaag verjaardag van mn beste vriendin dus ook gezellie en morgen weer gluren naar de beeb :D
    Zooooo’n zin in!!! Ben wederom gewoon super benieuwd!!! Ik dacht dat alleen de eerste spannend zou zijn, maar nee hor!!! Vind t weer doodeng! Hihi ben benieuwd of ie alweer iets gegroeid is. Hoe het hartje klopt nu. En of we het duidelijker kunnen zien en hoever we volgens gyn precies zijn!
    Nou meiden….fijne dag!!!!!!!

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    spannend morgen st! fijn dat je je kleine uk weer gaat zien!

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    sammy: zeker spannend en fijn!!!! heb weer mega de zenuwen hahahaha

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    St, ja dat blijft spannend volgens mij ... totdat we het gaan voelen :). Veel plezier morgen, ben benieuwd hoe groot ie nu is!

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hihi dat zei mn moeder ook tori!!! wacht maar tot je t voelt dan gaan die zenuwen wel over! maar dan krijg je andere zenuwen! (uuuuh ...thanx mam! )
    het idee ook gewoon dat ik de kleine na morgen 4 wk niet kan zien!!!! pffffff
    en ik ben ook zooo benieuwd! naar alles!!! de grootte de hartslag alles!!! oooh en natuurlijk gewoon of t goed gaat ;)

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Spannend St.!!!

Ik heb zelfs nu ik haar duidelijk voel, nog geregeld onzekerheid hoor. Vooral als madame weer ligt te slapen en ik niks voel.

Je kan net als bij m'n man een bom laten ontploffen, maar wakker worden ho maar....

Ik voelde m'n kleine al met 13 weken, kriebels, erg bizar want ze wad erg klein. Placenta ligt wel achter dat scheelt qua voelen! Vanaf 17 weken voelde ik tikjes, plopjes en vanaf 20 weken duidelijke schoppen. Erg bijzonder hoor.

En nu s het schoppen veranderd in bewegen, want ze krijgen steeds minder ruimte. Voel haar dus geregeld woelen....

En langskomen op kraam, het mag allemaal hoor. Dat weten julli ;).

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    babii: wat ben je ook een geweldige vrouw he?!!!!!!!! ;)
    die gevoeltjes lijken me idd allemaal heeeeel bijzonder en kan niet wachten tot ik dingetjes ga voelen!

vandaag dus weer echo en heb ECHT zenuwen,..blijkt uit mn nacht! ik heb zooooo freaky en bizar gedroomd over de echo!
    eerst zagen ze neits meer en was het over maar naar ff beter zoeken kwam er mooi kleintje tevoorschijn en het beeld was zo super scherp (onmogelijk scherp) dat ik echt een zeepaartjeachtig ukkie zag hahahaha
    ook droomde ik dat ik toch onzeker was en bij de verloskundige nog een echo wou maken en daar stond een echoscopist (weet niet of het bestaat maar was een echo deskundige) de verloskundige en nog iemand (andere verloskundige) die gingen eerst bellen en toen hoorde ik de gyn aan de tel zeggen dat ze maar een echo moesten maken als mij dat gerust stelde! en die was SUPER!!!! mooi klein ukkie alles erop en eraan en mooi op schema zelfs dag verder gezet als vorige keer! heeeeeeeeeeel vreemd allemaal!!!!!
    ergens kan ik het wel vertalen:
    ik heb de zenuwen voor vandaag en ben gewoon bang dat het mis is. niet dat het voelt alsof het mis is! want ik weet zeker dat het goed is. maar het is gewoon angst voor iets wat mogelijk is. en daarom het eerste gedeelte ...bang maar alles blijkt prachtig in orde!
    tweede deel is denk ik omdat ik erover nadenk of ik bij de verloskundige vrijdag voor vakantie vertrek nog een echo zou laten maken. nog net ff zekerheid voor we weggaan!
    maargoed,....genoeg gezeurd weer ;) zit nu op mn werk en t zonnetje schijnt al op kantoor :D moet helaas wel de hele dag!! maar goed,..tussen half 10 en 11 dus ff afwezig! :D want dan gaan we ukkie kijken ;)
    nog 3 dagen werken tot mn vakantie!!! moet toch nog wel hoop doen maar loopt allemaal volgens plan!

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Lieve ST! Het zit alllemaaal wel goed meid.. jij hebt dalijk een prachtige echooo!!!! Werkse tut en veel plezier straks met naar je ukkie loeren hihi:D

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Whahahahhaha sammy: thanx :D
    ik weet ook wel dat je ongetwijfeld gelijk hebt! maar toch,....tis zoooo spannend om de uk weer te zien!!!! :D hoop op een mooie foto! :D
    kom op ukkie! show jezelf aan je mama ;) hihi

oooh wat ik nog ff wou meedelen,...ik heb zoooooooooo'n lief broertje!!!!!!!
    (ik krijg kippen vel en tranen als ik dit typ hihi)
    gister was ik bij mn ouders koffie lurken (moet wat meer bewegen dus ben op de fiets met een omweg en de honden naar hun gefietst)
    zit ik lekker onderuit aan mn bakkie, komt dat monster binnen lopen :
    HOI roept ie in de gang naar mn ouders! ooooh wacht ff hor ik m zeggen,..
    loopt ie naar mn toe krijg ik een kus op mn wang! hoi zus. met een big smile , daarna legt ie zn hand op mn buik, hai lief neefje of nichtje!
    zoooooo lief!!!!!!!!!!!!!
    krijg ik gister avond een sms van hem,...hey zus, zal je voorzichtig doen met mn neefje of nichtje, in de states?!?!
    om te smelten toch?!?!?!?!
    heb besloten hem straks een keer mee te nemen naar de echo! vind ie vast heeeeeel erg leuk!!!!!!

16. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes ST, komt allemaal goed.
    En wat een lieve broer.

Ik denk dat ik de 20ste wel kan. Moet ik even nakijken.

Hier weekend een gezellig feestje gehad. Lag zaterdag pas om 02.30uur in mijn bedje. Ben ik totaal niet meer gewend, dus zal het wel een paar dagen moeten ontgelden.

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sorry dat ik zo dit topic binnen val maar,
    Wij gaan vandaag beginnen met het IVF traject.
    De reden dat het niet lukt is bekend, vragen formulier is al ingevuld en laprescopie is ook al gedaan (operatie bbz).
    Ik verwacht een dezer dagen mijn menstruatie, wat kan ik verwachten van vandaag?

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat is per ziekenhuis verschillend. Afhankelijk van kort of lang protocol.
    Welk ziekenhuis zit je?

Ik moet als ik ongi wordt beginnen met de deca te spuiten en in overleg na paar dagen puregon.
    Op dag 6 of 9 (weet het niet meer zo goed) met puregon een echo en dan kijken ze hoe de eitjes groeien.

Maar dat is in het mck. En ik moet wel ingepland staan, anders mag ik niet beginnen. Succes.

En vragen mag altijd hier, hebben allemaal ervaring genoeg helaas

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, ik ben benieuwd ... hoe was het ??? Heb je de echo foto al gepost?

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Succes ST! Ben benieuwd!!

hoi Jane, welkom! je hebt ook al aardig wat achter de rug, zo te lezen.
    Ligt idd aan je ziekenhuis en welk protocol je volgt. Ik krijg de 18e alle informatie over mijn 2e ICSI.
    Schrijf lekker mee, zo kunnen we elkaar ondersteunen en informeren :)
    Succes vandaag meis.

Deel Deze Pagina