Het was gisteren lichtelijk roze, en daar is het bij gebleven. Was ook weer weg, maar heb wel nog steeds beste krampen, en dat zegt voor mij niks goeds. Hoe goed iemand het ook bedoeld/ ja, het kan erbij horen Babii, ik geloof daar niet meer zo in. Had het de vorige keren ook, en zie het resultaat. Het streepje is er nog steeds, nog even donker, maar helaas wordt het ook niet donkerder. Moest maandag al stoppen met de Utro, ben tot gisteren doorgegaan, nu wacht ik het af. Maar dikke kans dat het weer fout gaat, ik snap het ook niet meer hoor...... Blijf zeggen; liever niet raak, dan raak en weer fout. Ik zei al tegen mijn man; wtf doe ik verkeerd, mag ik geen moeder zijn ofzo? Weer bewijst het lichaam het..... Maar goed, we wachten gewoon af, zal vast wel weer chromosoomdeling zijn die fout gaat. @ Angelica, wat geweldig 16 follikels!! Op naar prachtige emmy's! @ Brabbel, jij tenminste wel zwanger, heerlijk meid! Lekker genieten hoor . Zo, nu ben ik weer weg, want ben niet erg gezellig. Wil gewoon dat het eens goed gaat! Denk dat ik zelf ook wat rust inplan rondom de cryo's. Mijn contract is niet verlengd, mijn man verliest zijn ziektewet uitkering en komt niet in aanmerking voor een WW. Dus we gaan giga achteruit qua inkomen. Nu zegt hij heel nonchalant, ja maar voordat de baby er is, en het is raak. Heel leuk, maar stel ik vind geen werk,. zwanger kan ik niet solliciteren . Dus het is even een dilemma wat we doen, hierna is er toch de verplichte maand rust, dus wellicht heb ik dan al iets gevonden. We wachten af....
Brabbel, een voorzichtige gefeliciteerd! Wil er nog iemand mee zaterdag? Anders zullen Brabbel en ik de enigen zijn... ook gezellig. Babii, dikke knuffel met deze lastige tijd. Angelica, mooie score en wat fijn dat de punctie zo goed is verlopen. Zaterdag de tp... spannend! Zeehondje, hopelijk ga je snel bevallen. Succes. Verder zwaaien naar iedereen.
Vanmorgen is Sophie Jasmijn geboren. Alles is heel snel gegaan, zo'n 6 uurtjes. Ik heb maar een klein scheurtje en hoefde niet gehecht te worden!
Zeehondje: GEFELICITEERD met de geboorte van je dochtertje. Mooie namen heeft ze! Babii: jij kent je lichaam het beste. Toch blijf ik voor je doorduimen hoor! Ik hoop dat het geluk toch eens aan jouw zijde staat. Temeer omdat het qua inkomen ook al tegenzit Dikke knuffel van mij!
Zeehondje @ Mooi naam gefeliciteerd met je dochter meis geniet er van. heel veel geluk. Babii@ duimen rollen hier ook nog steeds.
Zeehondje, gefeliciteerd met je kleine meid!!!! Leuke namen. Angelica, je heb 4 bevruchtingen. Zie het toch als nog steeds meer kans op zwangerschap. Snap je gevoel zeker, dikke dikke knuffel! Zoals het er nu naar uitziet zal de meeting komen te vervallen. Erg jammer en hopelijk zal het alsnog eens gebeuren. Brabbel, knuffel!
Angelica, wat rot.. Snap dat je je klote voelt maar 4 is toch 4 kansen mop. Babii ik duim ook nog steeds voor je!
Angelica, begrijp je teleurstelling zo goed... Maaaaar, wie weet - wil graag positief denken voor je zit jullie kleintje er wel bij...!!! Hoeveel worden er teruggeplaatst? En wanneer weer je of er ook cryootjes zullen zijn? Wat zeggen ze er in Gent van? Ik duim door hoor!!! Babii, logisch dat je onzeker bent met jouw verleden meis... Geloof dat we allemaal duimen voor je, dus op naar een plakker!!! Zeehondje!!!!Wow meis, dat klinkt echt geweldig! Goed gedaan joh!!! En wat een leuke namen!!! Nu lekker genieten met zijn drietjes lieverd! @ego: Even in vogelvlucht, want zit er eerlijk gezegd een beetje doorheel voor wat betreft tegenvallers... Denk je dat alles wel zo'n beetje gehad hebt, krijg je... - te horen dat de ziektekostenverzekering de endodontoloog niet betaald (kost rond de 1000,-) - vriendlief een implantaat moet, eigen groten deels eigen kosten, want maar tot 750,- tandarts verkocht en implantaat is zo duuuuuuur! -de huurders per december uit mijn huis gaan, dus weer dubblele kosten... En last but not least: Gentheeft vandaag gebeld en de uitslag van het chromosomenonderzoek is nog niet binnen... We mogen morgen wel komen, dan is nog niet iedere uitlslag er. Na lang wikken em wegen besloten toch nog te gaan. Wat mij betreft bespreken we alles door. Met het risico dat het zinloos was als het DNA niet goed blijkt. Mar dat mogen ze at mijn betreft tegen die tijdtel. opnemen... xxxx
Juulzon wat een klote dingen allemaal zeg. Sterkte met alles en wou je even een dikke knuffel geven! X
@Angelica: bedankt voor je verhaal. Wel fijn te horen dat het ook best te doen is! Dat geeft me weer meer hoop, voor als we er straks ook aan moeten geloven. Toch hoop ik nog steeds op een wonder en dat het ons nu zelf lukt, afgelopen 5 avonden lekker gesekst met m'n mannetje ; hoop dat deze nieuwe aanpak werkt!! Eisprong was gisteren of vandaag, ben er niet helemaal zeker van. @Zeehondje: gefeliciteerd! @Babbii: sterkte met je gevoelens en het wachten op duidelijkheid.
He meiden, Jullie hebben gelijk ik heb er nog wel 4. Als ik vandaag niet gebeld wordt gaat de tp van 1 emmy door. Ik heb nog wel last van mijn opgezette buik, ik ga vanavond mijn mannetje verwennen de komende 10 mnd heeft hij gewoon pech Al de 16 eitjes waren perfect en rijp. kan het zo zijn dat de schil te hard is? Ik ga wel de volgende keer om icsi vragen
Even kort; ben afgelopen dagen veel aan het werk geweest en het nu flink zat. Helaas moet ik morgen ook weer 3uurtjes werken, gezien er geen personeel is. @zeehondje: gefeliciteerd, is zeker snel gegaan bij je. Geniet ervan. @juulzon: hoe was je gesprek vandaag? En bij jou zit het ook al allemaal tegen. En hopelijk mag je blijven werken. Fijn al die bezuinigingen, maar niet heus. @angelica; snap je teleurstelling dat er maar 4 eitjes zijn bevrucht van de 16. Maar zijn inderdaad wel 4 kansen als het meezit. Hoop dat 1 gewoon genoeg is. En anders inderdaad vragen of icsi een optie is. Kan best zijn dat het schilletjes te hard is voor de zaadjes. Succes met de tp. @babii: hoe is het bij jou? Al meer duidelijkheid? En dan ook nog geen verlenging van je contract. Balen voor je. Komt dat omdat je de laatste keer ziek bent geweest of niet? Vind het dan wel raar dat ze je elke keer die cursussen lieten doen. Heb je misschien nu wel profijt van hoor. @brabbel: hoe is het bij jou met de testen? Denk dat jij gewoon zwanger bent hoor. @all; dikke knuffel en zwaai voor alle andere. Rest is niet blijven hangen, lees heel vaak even snel tussendoor op telefoon namelijk. @ego; Denk je dat het weer even loopt op je werkt, begint er weer 1 moeilijk te doen over mijn afwezigheid. Heb gezegd dat er een gesprek staat en dat we dan verder kijken. Maar die collega vond dat het eerder allemaal op papier moet staan. Dat gaat niet, gezien het niet duidelijk is. Dus weer discussie gehad. Zucht Ze verwachten dus schijnbaar dat ik 6 dagen in de week beschikbaar ben voor mijn werk. Zit toch echt te denken aan ander werk, gezien ik eigenlijk geen zin heb om met 27uur per week 6 dagen in de week te moeten werken.
@ Angelica, ik snap dat het rot voelt, maar net als wat er eerder wordt geschreven: het zijn toch 4 prachtige kansen!!! Maar daar heb je natuurlijk niks aan. Nee, het is echt een kwestie van mazzel hebben. Ik had ook 17 rijpe eitjes, maar toch 10 bevruchtingen, waarvan 9 goed genoeg. De helft is dus ook afgevallen..... Toch heb je er maar 1 nodig.... Dus die overige 3 heb je niet nodig . @ Zeehondje, wat een prachtige naam, van harte gefeliciteerd! Die tweede naam is vooral heeelllll mooi (zo heet mijn nichtje ook) . Ga lekker genieten! @ Juulz, grrrrr wat een *** nieuws heb jij weer, hier ook alleen maar! Ben benieuwd naar je gesprek! @ All, Stop maar met duimen! De testen worden positiever, maar de krampen steeds heftiger en het bloeden ook, helderrood..... Ach, het is ook t emooi om waar te zijn. Voortaan test ik dus pas een week nadat ik overtijd ben, ben dit echt zat.... Begin altijd in de 4e week te bloeden, dus als ik 5 weken ben en dus een week overtijd zal ik testen. Voor nu heb ik rust, wel logisch na die overstimulatie en dan op naar onze wondertjes..... Eerst even alles rust geven! Morgen ga ik helaas niet mee, veel buikpijn en familie crisis, dus heb hier bezoek. Wellicht de volgende keer!
Balen voor je babii. En succes met de crisis. Hebben ze bij jou al eens onderzocht waarom je steeds een mk krijgt? Of is het gewoon pech hebben? Dikke knuffel voor jou
Dat heb ik nu al heel vaak gezegd en geschreven; gewoon pech hebben, een hele simpele reden; chromosoomdeling die niet goed, 1 foutje en het is exit. Alles is normaal bij mij, qua bloedwaarden, lichaam, alles. Het is overigens ook geen miskraam, een miskraam is het pas als het hartje heeft geklopt. Dit noemen ze een vroege miskraam, en mag eigenlijk niet eens de naam "miskraam" hebben. Ze hebben er een aparte naam voor, maar kom er even niet op.... Dit is simpelweg de deling die niet doorzet. En als jij weet hoe ze dat willen gaan onderzoeken tell me, maar een embryo dat al weg is in je lijf.... Dat valt helaas niet meer te onderzoeken, en als verder alles goed is bij ons, dan is het gewoon pech hebben. Het is dus echt simpelweg de chromosoomdeling, 1 foutje en het stoot af. Daarom weten normale vrouwen ook niet dat ze zwanger zijn, 9 van de 10 vrouwen wordt bevrucht, nestelt in, maar gaat fout. Als je er niet zo mee bezig bent als wij, dan weet je dit niet eens. Dit is wat er nu ook gebeurd, alleen wist ik dat ik bevrucht was, dus ging ik testen. Wat ik nu voortaan ook laat . Ik lig er in ieder geval niet wakker van, het is verdrietig (heel verdrietig, want je wens is groot), maar heb liever dat het nu gebeurd, dan bij een goede echo, of dat ons kindje iets mankeert. Ben blij dat mijn embryo en mijn lichaam dit zelf doet, al ben ik liever natuurlijk zwanger, en goed zwanger. Het valt moeilijk te omschrijven wat ik met dit bedoel. Zal zelf voorlopig niet in vruchtbaarheidsbehandelingen meeschrijven, want ik onderga even niks . Jullie allemaal enorm veel succes! En Brabbel GENIETEN!!!