Hier gisteren weer fm gehad. En ondertussen zijn follikels wakker geworden. Had 8 follikels, maar de kleinste was pas 11mm en de grootste al 22mm. De rest is nog erg klein. Was dezelfde verpleegkundige als vrijdag en ze moest voor de zekerheid nog overleggen met de gyn. Maar het voorstel was om toch nog even door te spuiten en moet woensdag voor nog een fm. En dan hopen ze dat de kleintjes ook meedoen. En waarschijnlijk vrijdag of zaterdag punctie. Hele planning met vrije dagen wat niet klopt, maar dat zie ik daarna wel weer. Was weer beetje opgelucht dat er misschien toch meer bruikbaar is. Zo ga weer eens wat nuttigs doen, heb nog genoeg te doen vandaag.
Breek even in... Tat: lees ik nu dat jij Menopur gaat spuiten en dit van Voorburg moet verdelen over twee keer per dag..?? Hoeveel? Ben benieuwd! Babii, spannend!!! xxx
Zonnetje, daar zit nog best een verschil in tussen de grote en kleine. Kan dat kwaad eigenlijk? Hoe gaan ze ervoor zorgen dat die grote dan niet voortijdig springt? Succes vandaag met je fm! Hou ons op de hoogte! Hoe is het met Tori?! Alweer echo gehad? Groeit je buikje gestaag? Angelica, al weer helemaal opgeknapt? Timon, hoe gaat het met jou meis? Lang niet gezien? Ben je al klaar voor een cryo tp? Brabbel, zwaai!! Hoe is het met je kleine boefje?? Babii, even een knuffel voor jou! Zoveel respect voor je. Wat moet jij toch in een dubbele tijd zitten, wachtend op iets prachtigs, maar zonder je lief... knuf!! Juulz, klopt, goed gelezen Omdat ik bij mijn eerste punctie zo heftig reageerde met groeiende eicellen (met ik meen 150 of 200eh puregon) willen ze me nu 2x per dag laten prikken met menopur. Check thuis even hoeveel eh, want ik heb zo'n stapel met dozen meegekregen gevuld met naalden, spuiten, doekjes, ampullen, tabletten en bolletjes dat ik het ff niet meer weet. Ik laat het je nog weten! Hoe gaat verder met je nu? Ben echt onder de indruk van je prachtige gedichten....! Hier alles zn gangetje verder. Zaterdag heerlijk een weekje naar de zon op Ibiza met vrienden! Even opladen voor de komende periode
Hier is de normale starthoeveelheid 100eh puregon. Alleen omdat ik bij de iui al vrij hoog zat begin in met 150eh. Menopur moet je zelf nog mengen, vandaar die grote hoeveelheid dozen. Hier goed nieuws, vanavond om 24uur (uur bedenken ze het) de pregnyl spuiten. En vrijdag om 11uur de punctie. Zie er erg tegenop. Schijnt heel druk te zijn met puncties, waren er 6 die dag. Score van vanmorgen. Stuk of 10 follikels die ze kunnen aanprikken. En springen doen ze niet tat, daarvoor gebruik je de deca. Dat legt je complete eigen cyclus plat als het goed is. En de pregnyl moet er voor zorgen dat eitjes wel bruikbaar zijn, die worden voordat ze springen door de pregnyl aangeprikt. Vandaar dat rare tijdstip van vanavond. Maar ze verschillen nog van grote, dus dat blijft. Maar kan geen kwaad zei de gyn vanmorgen (had nu een arts ipv verpleegkundige) Gelukkig geloofde ze me op mijn werk dat ik naar de tandarts moet. Terwijl ik op fm was. Mocht daarna naar huis om straks nog terug te moeten om te werken (had ik anders ook gemoten zonder fm hoor) En de sfeer is hier op dit moment nog goed. Nog geen ruzie gehad, terwijl ik toch flink last heb van stemmingswissellingen en huilbuien. Zelfs het weekend een luchtje van hem gekregen. (moesten een cadeautje halen voor schoonzus en kreeg ik ook een cadeautje). Verbaas me zelf ook over de sfeer, maar bevalt wel. Weekend op verjaardag gezeten waar het veel over zwangere schoonzus ging. En verplicht babykamer gekeken, gezien iedereen dat ging doen werd het ook van mij verwacht. Heel fijn als je zelf totaal even overhoop ligt met je eigen gevoelens. Schoonfamilie weet niet dat we weer bezig zijn en manlief is het volgens mij ook niet van plan om het ze te vertellen. Ben benieuwd wat hij gaat verzinnen, gezien schoonouders net dit weekend weer op visite wilde komen na 3 maanden niet geweest te zijn. Maar manlief is dus erg lief voor me en heeft alle aandacht voor me. Zie wel heel erg tegen punctie op, maar heb al wat boeken op voorraad liggen en een leuke puzzel die ik kan maken. En ik hoop dat deze punctie niet zo pijnlijk is als de 1ste. Maar ben superblij met de score van nu Veel plezier in de zon tat en stuur hier ook beetje zon heen.
Aaaah zonnetje, wat fijn zeg 10!! Hoop zooo voor je dat je punctie meevalt en dat het deze keer raak is!.. Gelukkig dat het tussen jou en manlief goed gaat..Dat is ook wel is fijn toch!! Tat veel plezierrr op je vakantie lekker met ze tweetjes... Hopelijk volgend jaar met ze drietjes Juultje hoe is het met jou meiss?? rest van de meiden knuffellllllllllll
Zonnetje wat fijn!! Dat is goed nieuws zeg! Ik hoop voor je dat de punctie meegaat vallen en dat er een mooie opbrengst is. Fijn dat het tussen je man en jou nog zo goed gaat! Hier ook toen veel stress tijdens de behandeling aan vriend zijn kant. Is ook allemaal niet niks!
Zonnetje, dat klinkt allemaal goed zeg! Ben zo blij voor je . Gelukkig zegt de vorige punctie niets over deze, misschien gaat het deze keer wel stukken makkelijker. Niet teveel zorgen over maken, je kan het! Des te meer ontspannen je bent des te makkelijker zal het gaan. Na de punctie lekker lezen en puzzelen en dan vooruit kijken naar de tp. Ik duim voor je!! Tat, ik heb nog niet zo lang geleden een foto geplaatst check m'n album maar eens . Hij begint nu wel te groeien in elk geval! Nog 3,5 week en dan een geslachtsbepalende echo . En daarvoor eerst nog 1x naar de vk, normale controle (hartje luisteren, bloeddruk opmeten), dat is over 2 weken. oooh lekker vooruitzicht zeg, een weekje naar de zon! Succes met inpakken en alvast veel plezier (altijd goed om voor de mmm weer begint ff weg te gaan). ST, ben je weer terug? Morgen echo he? dat wordt vast 'n hele mooie met al echt duidelijk een kindje op de foto's! Ik ben zó benieuwd, ik hou ZP morgen in de gaten . Hoe was je vakantie???
Helaas is de goede bui van man sinds vandaag omgeslagen in slechte bui kwam ik bij thuiskomst achter. Zucht, wat een gedoe de mmm en al die mislukte pogingen. Was er al bang voor, gezien het potje vrijdag weer gevuld moet worden. Ben er wel beetje boos over, maar helpt zo weinig. Duik maar weer mijn emohoekje in.
Oooh Zonnetje, wat . Hopelijk is het alleen vandaag en is de bui morgen weer oké. Hij hoeft alleen maar het potje te vullen, jij moet zoveel meer ... zo jammer dat hij daar zo'n moeite mee heeft. Maar goed, hij gaat het potje vullen en dan zijn er mooie embryo's waarvan er eentje terug geplaatst wordt en dan ben je zwanger!!
Het is waarschijnlijk het potje vullen, mij pijn zien hebben bij punctie en zich schuldig voelen dat zaad niet goed is. Bui is iets bijgedraaid, maar dit blijft tot minimaal vrijdagmiddag. Helaas al vaker meegemaakt. Maar man heeft toch ondanks alles geholpen met pregnyl klaarmaken om middernacht. Moeten morgen beide weer om 7 uur opstaan. En man houdt niet van dokters en tandartsen. Fm's doe ik daarom al alleen en bel manlief daarna op
Zonnetje, hopelijk kan hij op een dag toch blij zijn met het zh... Als jullie straks zwanger zijn. Succes met de punctie. Prettig is het niet, maar deze keer gaat het makkelijker. Ik duim er voor! Big hug!
Hier alleen nog hoesten en snotteren voor de rest goed. Alleen mijn man heeft nu gordelroos bah. zonnetje mega knuffel Tat spannend weer
Let op angelica, gordelroos kan besmettelijk zijn. Vooral de open blaasjes. Is zeer vervelend en pijnlijk wat ik altijd hoor. Hoop dat het weer snel weg is. En helaas blijft het altijd in het lichaam sluimeren. Kan altijd weer de kop op steken Wat heb je lekker veel echo's tori, maar wel fijn lijkt me. En mocht ik zwanger zijn is het alle moeite van de mmm inderdaad waard geweest. Ik ga maar weer eens verder werken.
Het is net of ik mijn verhaal zit te lezen.. Mijn vriend vind het potje ook zo vreselijk Veel erger dan dat ik al het andere vind. Ik hoop van harte dat we het met onze 2 cryo's kunnen redden deze keer... Sterkte Zonnetje! Ik hoop dat het deze keer met een fantastisch resultaat mag aflopen!
ff snel rwactie reageer van.t weekend weer uitgebreid zonnetje: knuf voor nu meid. hier: jetleg maar met ons verder alles super!!!! check mn foto album maar xxxxx
ST, meteen ff gekeken . Mooi mini-mensje!!! Sterkte met de jetlag en fijn dat je weer in het koude kikkerlandje bent! Angelica, hè bah zeg... dat je man last van gordelroos heeft. Hopelijk gaat het snel weer over. Beterschap voor hem! Zonnetje, ja was zeker fijn al die echo's. Nu is het wel weer afkicken ... omdat ik nog niets voel in m'n buik heb ik ook geen bevestiging dat het goed is. Probeer er niet teveel over na te denken en wacht 17 oktober (dan gaat de vk het hartje luisteren) af, dan hopelijk weer gerust gesteld. Hopelijk heb je nog lekker kunnen werken vanmiddag. Joekie, ja zou mooi zijn als jullie kinderwens voor de 2e met de cryo's uit mag komen. Duurt niet lang meer nu toch, voordat je een tp krijgt?