Ik ga het morgen zeker navragen. Had het er voordat ik weg ging nog over gehad wat ze gingen doen. Heb eigen arts helaas ook weinig gesproken deze ronde. Vorige keer vonden ze de kwaliteit niet goed genoeg voor ivf, dus toen is het icsi geworden. Nu geen idee wat het aantal zaad was. Maar schijnbaar genoeg voor ivf. Alleen kwamen ze eitje niet in. Vestig mijn hoop maar op deze.
Grrr Zonnetje, wat irritant dat ze het met IVF hebben geprobeerd... waarom niet gewoon icsi?! Echt stom!! Maar goed, je hebt er maar eentje nodig en dit moet 'm dan zijn! Je hoop idd vestigen op deze. Is de tp morgen? Sterkte met deze domper op de goede score van de eitjes en succes morgen en dan lekker broeden!!! Ik duim voor je, twee weken lang en dan een posi test!
BABii GEFELICITEERD!!! Zonnetje, Meen je niet! Wat vind ik dit erg voor je!! Ik hoop zo erg voor je dat deze blijft plakken meid! Duim voor je knuffel!
Babbii gefeliciteerd zonnetje echt vaag.....ik snap er geen ruk van bah bah hier de medicijnen slaan aan bij mijn man dus die plekken trekken nu al bijna weg zo blij ermee........... ik mag hem weer aanraken Ik heb afgelopen vrijdag magic mike gekeken.......film was saai maar de rest niet
Even snel een reactie: Bedankt voor de felicitaties! Bevalling was onwijs snel, maar erg heftig. Al met al duurde de inleiding wel lang (verweken baarmoedermond, 2 cm ontsluiting moeten krijgen voor het breken van de vliezen). Al met al duurde dat 4 dagen. Vrijdag zijn m'n vliezen gebroken en binnen 7 uur was ze er. Rest volgt wel, maar het is niet leuk om te lezen/ervaren, dus twijfel nog of ik dat ga schrijven.... Succes iedereen!
Zonnetje, wat balen dat er maar zo weinig bevruchtingen waren. Maar deze ene is het gewoon!!!! succes/
Nog een keer gefeliciteerd babii. Ga er lekker van genieten. Alleen jammer dat het zo heftige bevalling was voor je. Klinkt alsof de kleine dame nog niet eruit wilde. Is je droom trouwens nog uitgekomen van paar dagen geleden? Fijn dat het beter gaat Angelica. Is toch niet fijn gordelroos voor Sammy succes met de medicijnen. Hier ook hoofdpijn, futloos en geen energie over. Hier heb ik mijn mooie emmy in buikje zitten. Was vandaag 9-cellig. Dus mooi op schema. Nog even gevraagd waarom er dit keer ivf is toegepast. Rede is duidelijk voor ons: zaad was na bewerking ruim 6 miljoen en van prima kwaliteit. Dus vandaar dat ze voor ivf hebben gekozen. Vorige keer was het zaad ruim 1 miljoen voor 12 eitjes en van matige kwaliteit. Dus is toen icsi geworden. Deze score hebben we nog nooit gehad. Bij de iui was het wel een keer 3,7 miljoen. Dus was wel blij dat het zaad nu dus wel beter is. En waarom er zo weinig bevruchtingen zijn wisten ze beide niet. Zowel de heer van het lab als de arts die de tp deed niet. Mag als ik wil contact opnemen met eigen arts voor overleg en heb over 5 weken hoe dan ook een evaluatie met haar. Waren er nog wel 2 later bevrucht, maar die liepen heel erg achter op schema en waren niet geschikt voor tp. Dus ergens gaat er toch iets niet helemaal goed bij ivf. Advies van hun was ook hoe dan ook icsi bij volgende poging mocht die nodig zijn. Maar ik ga gewoon deze lekker vertroetelen en positieve energie geven dat hij blijft zitten. En hoop heel erg dit deze eindelijk het goede emmy is voor ons wondertje. Maar bij deze is het dus gewoon pech hebben dat er zo weinig emmy's zijn ontstaan en ik kan nu ook hun keus voor ivf begrijpen en kan er vrede mee hebben dat het zo gelopen is. Ga eens lekker een kopje thee zetten voor mezelf, gezien manlief weer werken is. Moet mezelf maar weer vertroetelen tot vanavond. Manlief is gelukkig weer bijgetrokken na bui van vorige week en is erg lief voor me.
Zonnetje, je bent nu dus zwanger! Hopelijk van een plakbeeb!! Lekker warm houden en even rustig aan doen! Ik hoop héél erg voor je dat dit kindje 9 maanden blijft zitten!!
9 cellig, toe maar! Hoppa, gelukkig goed nieuws. Fijn dat je mannetje weer bij is getrokken, scheelt een hoop frustraties.
Zonnetje, lekker in die positieve flow blijven meid. Klinkt goed allemaal! Veel zaadcellen, mooie tp van een 9-cellig wondertje en manlief die lief voor je is. Wat wil je nog meer!
Lekker hor vakantie, .moet een heleboel terug lezen, maar zal t beetje inperken! (is anders niet te doen) Zonnetje: wat fijn dat je man is bijgedraaid! En zeker heel erg fijn dat hij zijn ei nu ook ergens kwijt kan! Dat is echt wel een pretig iets hor! (mijn man had dat met collega na een tijdje ook en ik merkte dat hij het fijn vond!) Productie: dat gaat bij ons in het ziekenhuis ook in een apart hokje. Het kan niet thuis, gezien de afstand. Moet binnen een uur worden behandeld, en dat redden we niet. Het hokje in het oude gedeelte was apart en niemand had t door. Ruimte bij ons streek ziekenhuis was ook apart en echt beetje afgelegen. In het nieuwe deel van het zh zou ik het niet weten. Ben er nooit geweest en heb t toen wel aan man gevraagd maar kan het me door de medicatie van toen niet herinneren haha Joekie: 17 oktober best spannend dus hopelijk mag je 1 nov beginnen meid!!! Whahahahah tori: ik zit je reactie te lezen van 6/10 9:14 en tis net of ik mezelf hoor!! Niezen allergie snot! Ik had laatste 4 dagen amerika vette verkoudheid, zat helemaal vol en voelde me echt grieperig. Dat was gelukkig dag voor vertrek over. Kom ik in nl, word ik volgende ochtend niezen wakker en het stopte maar niet. Ik liep de hele dag met loop neus en te snuiten. Kriebel aan mn neus en jeuk aan mn ogen en ik zei meteen: NEE mn allergie voor honden en stof en katten is terug!!!!!! (was vroeger allergisch) dus hele huis gesopt (mocht ook wel na maand vakantie) en toen werd het minder! Nu gaat het best goed met af en toe een flinke nies bui! Maar, door de zwangerschap kan je hier (weer) gevoellig voor zijn. Schijnt ook dat je je hele zwangerschap verkouden kan zijn. Niet van t weer ofzo maar door de hormonen !!! soort zwangerschapskwaal !! haha GOOD LUCK! Hoest verder met je mop?! Leuk dat je me zo hebt gevolgd de afgelopen mnd! Ps: leuk bedrijfsuitje zeg!!!! (wij gaan de 25ste maar ik kan alleen sap drinken en mag niet meedoen!  ) Babii: ik had je natuurlijk ALLANG gefeliciteerd , maar bij deze nogmaals, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! Geniet van alle geluk en liefde die jullie elkaar gaan geven meid!!!! En wat is ze mooi!!!!!! En haar naam ook, prachtig!!!! Xxxx Zonnetje: wat balen dat maar 1 eitje was bevrucht schat!!!! Snap je teleurstelling heel goed! Maar meid,..je hebt 1 plakker nodig! En ik ga voor deze kanjer!!!!! En duim heeeeeeeeel erg hard voor je!!!!!!!! Xxxxxx (ik snap trouwens niet waarom ze niet meteen zijn overgaan tot icsi!! Volgens mij passen ze dat niet alleen toe bij verminderd aantal maar ook als t zaadje wat hulp kan gebruiken!?) - Lees net je antw van ziekenhuis, eigenlijk best logische keus dus! Al was het niet de beste achteraf! Maar schat, .dit wordt een plakker!!! En anders idd icsi! Gelukkig zijn ze het met jullie daarover eens ! xxx Meiden: bedankt voor de lieve reacties op mn album/echo. Ik heb EINDELIJK ff fut en tijd om te reageren!!!! De vakantie was echt SUPER!!!!!! we hebben maximaal genoten en heeeeel veel gezien! We hebben wel alles rustig aan gedaan natuurlijk maar t maakte de vakantie er niet minder om! Ik ben wel vaak ongerust geweest of alles wel goed zou gaan met de uk enzo maar de echo van afgelopen donderdag is daar het bewijs van! De 12 weken echo was TOP! Niertjes zijn aanwezig, blaas was te zien. Hartje deed het super en op maat, armen beentjes vingertjes en tentjes alles erop en eraan!!! Echt een mensje met mondje neusje alles!!! De nekplooi was ook goed (max 1.9) en ik krijg donderdag de uitslag van het bloed. (ik weet niet wat ze allemaal hebben onderzocht, was 4 buisjes armer!!!!) dus beeb is echt goed gekeurt! Tis ZOOOO gaaf!!!!! ZOOOO mooi!!!!!! We hebben het nu de meeste mensen om ons heen verteld en iedereen is super blij voor ons! En doordat we nu het goede nieuws bekend aan het maken zijn, én dat de echo zo goed was, komt het besef pas echt! En dat ben ik nu beetje plek aan het geven ondanks dat we al zo lang bezig zijn en het zo graag willen en het al 12wk weten .is het toch ff wennen! Maar dat schijnt iedere mama te hebben Enuh, .volgens iedereen die wij kennen , op 1 persoon na!, krijgen we een knul hahahah we gaan het zien in april! Verder ben ik dus weer aan het werk sinds gister! Pas zaterdag zondag voelde we ons weer op aarde, door de jetlag enzo . en gister dus begonnen .best ff zwaar! En tijdens mn vakantie is het rooster aangepast op het werk (ik zou kantoor hebben en heb nu receptie) en de openingstijden zijn veranderd dus ik werk nu tot half 6/6uur (uur later klaar) dus loop mn middagslaapje mis en vanmorgen moest ik openen om 6.30 en ben nu ERG moe! Dus optijd naar huis vandaag! Moet nog ff wat regelen met mn chef voor mn uren! 9uur naar mn beeldscherm staren per dag is gewoon te lang! Nou meiden ik houd ermee op, want ben ondertussen een boekwerk verder! Ik lees wel regelmatig ff mee, maar ben wat trager met reageren! Sorry !
ST Heerlijk..........ben gewoon jaloers zonnetje deze blijft plakken ga voor je duimen vandaag naar de longarts geweest en helaas weer een infectie..heb antibiotica gekregen ze wilde ook prednison geven maar omdat ik volgende maand een tp heb doen we het niet bah bah bah
Baby wilde er al weken uit, vandaar de bedrust en opname. Probleem was alleen dat m'n weeën in m'n billen zaten, ik op eigen kracht moest persen zinder pers weeën, en ze uiteindelijk met een vacuüm is gehaald. Daarbij heb ik een knip gehad en n totaal ruptuur waarbij m'n endeldarm zo zichtbaar was, dat ik direct naar de ok moest om gehecht te worden. Nu zit ik dus vol met hechtingen, kan amper poepen en nog veel meer ellende. Tijdens de bevalling waren er ook nog dingen dus ben blij dat ze er is.
@babii: dat klinkt inderdaad helemaal niet fijn allemaal. Jammer dat je zo vreselijke bevalling hebt gehad. Hele dikke knuffel en ik hoop dat je heel snel weer hersteld. @Angelica; jij ook beterschap. Hoop dat je snel weer opknapt. @ST: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En ga nu lekker genieten van je zwangerschap. En 9uur is inderdaad wel een lange dag. Hoop dat je het anders kan indelen. @ego: hier doe ik rustig aan en vertroetel mezelf heerlijk. Hoop dat al het duimen succes gaat hebben. Nog wel gevoelige buik, maar stuk minder last als vorig jaar na punctie/tp. Kan tegenwoordig al veel eerder wat doen. Maar doe nog lekker rustig aan. Morgen nog een dagje vrij gelukkig.
babii; klinkt vresrlijk idd maar....je hebt nu wel je dochter in je armen ;+) dat zal de pijn wel verzachten! xxxxx (je hebt tgehad meid) zonnetje: doe je goed!!! lekker rustig aan en lekker broeden :+) fijn dat t deze keer zo goed gaat (qua pijn) ego: vandaag intake verloskundige. en oppasdag!! erg leuk allemsal ben helaas weer max aant niezen :-s word er gek van
Babii auwie Klinkt allemaal heftig! Gelukkig heb je je princesje in je armen! Geniet ervan meis! Zonnetje: Goed bezig meid! Lekker rustig aan doen en warm houden! 't Wordt vast een plakkerd! 9 cellen is super mooi! Nog last van de punctie of helemaal niets meer?
Ach, het is nogsteeds gevoelig in buikje. Maar bij de iui, punctie en tp's was ik een jaar geleden 2 weken uitgeschakeld en kon ik zeer weinig. En dat gaat sinds ik vorig jaar bij een osteopaat ben geweest stuk beter. Ben er ondertussen wel mee gestopt, gezien ik daar heen ging voor vastzittende schouders. Maar dan moet ik elke week langs om dat blijvend op te lossen en ben dan 80 per week eraan kwijt. Zie wel tegen werken morgen op. Is toch hele ochtend bukken, lopen, draaien enz. Als het goed is geen tilwerk. En smiddags een overleg. Maar voor mijn maatstaven dus weinig last. In eigen cyclus vaak ook veel last van buik en rug, is dus hoe dan ook gevoelig punt bij mij. Gebruik thuis geen pijnstillers. Morgen wel als ik ga werken. Heb deel van mijn werkdagen verschoven, voordeel van veel open gaten in rooster door vakantie. En of ik nou dienst a of bij moet opvullen maakt dan niet uit. Heb vorig jaar veel problemen over de mmm gehad en het afwezig zijn. Nu dus niks verteld, alleen dat ik geschoven had. Maar heb dat al maand geregeld. Dus werk deze 2 weken stuk minder en eind vd maand wat meer. Veel plezier st vandaag bij de verloskundige