IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat je met werkdagen hebt kunnen schuiven en dat ze er op je werk niets van weten! Hoef je ook niet steeds uit te leggen of het wel of niet gelukt is.. Heb wel een goed gevoel bij jou deze ronde!!
    Laten we hopen dat mijn gevoel deze keer goed is!

Gevoelig buikje had ik ook nog even hoor.. Ze hebben ook zo lopen prikken daar...

Nou nog effe jezelf verwennen vandaag! :)

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat vroegen de meeste toch niet of het wel of niet gelukt was.
    Vorig jaar zoveel discussie gehad dat ik heb overwogen om mijn baan op te zeggen. Maar in die tijd kwamen we een heel leuk huis tegen.
    Dit toen gekocht en omdat we dus tijdelijk met 2 huizen zaten en flinke verbouwingskosten dus toch maar daar blijven werken. Maar ben wel om me heen aan het kijken of ik wat anders zie.
    Enige nadeel is dat ik nu maar 1x per maand een weekend werk en soms extra weekenden. En de meeste vacatures zijn weer 2x per maand een weekend. Vond ik voorheen niet erg, maar sinds ik een camper heb wil ik daar ook mee weg kunnen als ik klaar ben met verbouwing.
    Tegenwoordig is sfeer op werk iets beter. Toen ze niet meer over mij konden klagen begonnen ze over een ander. Wordt erg veel geroddeld achter je rug om. Dus mocht ik ooit wat leuks zien, dan ga ik het overwegen. Werk nu als verpleegkundige in de thuiszorg.

Hoop dat je gevoel goed is joekie. Op dit moment is mijn gevoel ook goed, maar heb dat vaker gehad en werd helaas toch ongi.
    Hoewel ik tijd geleden het gevoel had dat poging 2 positief zou zijn. Over 1,5 week weet ik het.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja ik weet het nog idd dat je zo'n gezeur op het werk had..

Avonddiensten zijn in de thuiszorg denk ik het lichtste?
    Maar die willen vaak mensen niet draaien omdat je dan je partner weer bijna nooit ziet..

Ik werk nu als zzper in de nachtdienst. Verdiend ideaal en heb geen oppas nodig. Misschien iets voor jou? (en geen zware werkzaamheden)

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Je hoeft geen weekenden of feestdagen, Je bepaald zelf wanneer en waar. Ik doe 2 tot 3 nachtdiensten per week (niet meed=rdere achter elkaar want dan trek ik het niet. Overdag heb ik geen oppas dus kan nauwelijks slapen.)

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Lief dat je meedenkt joekie, maar ben geen nachtmens. Maar wie weet als er kinderen zijn. Dan is de situatie weer anders. Ik werk nu 1 avond, 2 hele dagen en dan dat weekend. En als ik uren tekort kom dus extra. Want als er geen werk is moet ik naar huis en op een vrije dag terug komen. En als het heel druk is moet je 6 dagen komen werken. Gemiddeld kom ik 4 dagen per maand op een vrije dag terug. En ben ik 4 avonden telefonisch bereikbaar voor collega. Niet ideaal dus. Ben dinds dit concept is ingevoerd veel vrije dagen kwijt geraakt. Ook al moet je soms maar 2uur werken, je bent toch niet vrij. Hetzelfde met telefonisch bereikbaar zijn, kan zijn dat ik in geval van nood op pad moet. Alleen de uren dat je telefonisch bereikbaar bent worden niet betaald. Is eigen tijd. Maar bv even zwemmen kan niet.

Op dit moment is de avond bij ons drukker. Werk dan vaak 7uur zonder pauze in de wijk. Op de dag is zorg wel wat zwaarder, maar ben ik vaak max 4 of 5 uur op pad en doe verder nog administratie

6. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Maar boe kom je als zzp-er aan je werk? Sta je ergens ingeschreven? En zijn bv je pensioen, ww, ziektekosten enz geregeld?
    Zal me er toch eens in gaan verdiepen.

Is er wel voldoende werk te krijgen?

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja ik heb meerdere bureaus waar ik diensten van door krijg. Pensioen, ziektekosten en aansprakelijkheidsverzekering moet je wel zelf regelen.
    Maar dat lijkt lastiger dan het is..

Ik heb wel altijd werk.

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    joekie: handig hoor zzp'er heeft mn man ook tijdje overna gedacht!

zonnetje: hoe voel je je nu schat?!?

andere dames: wat is het stilletjes!!!

hier gister intake verloskundige bij de gynaecoloog gehad! we zijn goed gekeurd :D hadden een leuke lange echo want er was een verloskundige bij die echo opleiding deed! kleine was SUPER bewegelijk en wou niet echt lekker voor t beeld komen liggen! hihi zat de springen, schoppen, draaien, maar doet het super goed!!! tis nu van kop tot stuit 6.74cm hartje slaat zo'n 160bpm en kiddo is helemaal compleet met alles erop en eraan ;) heeeerlijk om weer ff te gluren! kan dat wel dagelijks !!
    nu mogen we met 16 week weer! gister waren de meiden mee (we hadden de oudste uitgelegd dat tante auw buikje had en dat de dokter ff moest kijken ...anders snapt ze t niet!) en mn moeder was mee. dus volle bak! we moesten volgende keer weer op woe, maar das toch ff te druk met de meiden! we kunnen niet echt op de echo letten dus heb m verzet vandaag naar dinsdag 30 okt! :D lekker dagje eerder! (man werkt do en vr zaten ze vol!)
    verder weinig te melden meiden! zit op mn werk maar heb weinig zin!! ben nog zooo moe!!! en ga lekker optijd naar huis! moet echt maar eens gaan regelen dat ik uurtje minder werk op een dag! 9 is gewoon TE lang! :(

nou lieverds,...fijne dag!!!!!!
    ps: voor wie het leuk vind,..in 3 albums heb ik nieuwe fotos gezet!
    van de echo van gister, van mn buikje en 1 van de cake voor het werk en mn cadeautje van collega ;)

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gisteren ging werken vrij goed. Alleen laatste uurtje viel tegen bij overleg. Van 8-17uur gewerkt, dus lange dag gehad. Nu een slechtere dag. Last van opgezette, gevoelige buik. Dus vanmiddag lekker in bedje gelegen. Verder veel bijwerkingen van utro en pregnyl. Last van erge moeheid, soms misselijk en gevoelige borsten. Morgen hoef ik gelukkig maar 3,5 uur te werken. Dit weekend wat rustiger, volgende week weer veel nieuwe clienten, dus weer wat drukker.
    Kruip weer op de bank.
    Gevoel of het wel of niet raak is nu even blanco. Nog 1,5 week te gaan. Als het gelukt is moet emmy nu ongeveer ingenesteld zijn volgens mij.

Knuffel voor de dames hier en ik ga weer even luieren. Ben soms bang dat ik tegen overstimulatie aanzit. Dus zorg even voor mijn rust

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Klinkt toch wel goed hoor zonnetje!
    Ik dacht toen ook aan overstimulatie ;)
    Was gewoon zwanger!

Ik duim verder!

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier ook zo.
    Ik had volgens mij lichte overstimulatie, en ik was ook zwanger.
    Had een opgezette, en gevoelige buik, drukkend gevoel van onder, en vanaf de innesteling ben ik 5 dagen DOODZIEK geweest.
    En ook ik....... zwanger.

Hoop t voor je lieverd!
    Duimen draaien door, en ik denk regelmatig aan jullie.
    Knuffel! :)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Meiden mijn gebruikersnaam is veranderd maar ik ben nog steeds dezelfde hoor ;)
    De naam was te herkenbaar helaas..

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahaha ik moest helemaal denken,...wie is dat?!?! hihi
    ik ben zelfs met mijn naam ontmaskerd!!!! :-s

hoest hier meiden?!?!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik moet mijn naam ook aanpassen... ik weet alleen nog niet wat

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wat een gedoe hhahahaha denk je lekker int sneaky hier te kletsen,...wordt je ontmaskerd hihi.
    maargoed, ...al pas ik nu mn naam aan, ze herkennen het toch wel ;)

hoest verder hier?!?!?!
    ben druk met uitzoeken hoe ik het straks moet gaan doen met mn werk en mn uren enzo. wil minder werken maar het moet wel haalbaar zijn qua loon. en we zijn lekker bezig met ideetjes opdoen voor de babykamer. dat maakt het wel realistisch hor! manlief belde net, hij is bezig kamertje al beetje leeghalen :D (tis nu ons rommelhol) zoooo lief!!
    net uitslag nekplooi gehad,...alles tip top in orde!! ook fijn !!
    zo dat was de babypraat!
    vandaag op visite bij mn ouders en naar het graf van mn broer! vandaag is zijn sterfdag , dus gaan even bezoekje brengen! ben gelukkig over kwartiertje klaar!! (dat was nog wat want er was vet gedoe op het werk over de dienst van vandaag!)

nou schatten ,..fijne dag allemaal! xxxx

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ps: zijn er nog date plannen?!?!?!?!?

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja we hebben toch een datum staan

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    hier weer terug van vakantie! Het was heerlijk!! Echt ff tot rust gekomen en nergens aan hoeven denken.
    Nu helaas weer aan het werk en het gezeik begint weer van voren af aan, zo jammer weer! Hoop alleen maar dat dat niet gebeurd wanneer de behandelingen weer beginnen, want dan word ik echt gek. Stelletje mutsen...

zo dat lucht op :D

Verder moet ik nog ff bijlezen dames!

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST, wat fijn dat de nekplooimeting er goed uit zag! En je man al bezig met de kinderkamer uitruimen, wow! Bij ons is het gelukkig geen rommelhok, maar alles moet wel verplaatst worden naar zolder, het is nu de werkkamer (maar werken er eigenlijk nooit, haha).
    Wij gaan binnenkort ook beginnen met op zolder dingen opruimen zodat het spul uit die kamer daar heen kan. De tijd gaat toch best wel snel en in de kerstvakantie willen we toch beginnen met de babykamer.
    Gelukkig kon je vandaag eerder naar huis zodat je met je ouders naar het graf kon. Dit moet een zware dag blijven ... wat een gemis, sterkte!

Angelica, haha ja jij hebt gewoon je eigen naam gedaan he?! Bedenk maar iets leuks :), ben benieuwd!
    Wanneer stond die dat nog maar? Ik ben het helemaal kwijt!

Tat, welkom terug!! wat fijn dat je zo hebt genoten op je vakantie. Heerlijk te zien die foto's van het strand/zwembad ; ik was wel jaloers hoor! Jammer dat het op je werk meteen weer gezeik is, daar is niks aan. Nouja de dag is weer voorbij, hopelijk is het morgen beter. Niet meer zo lang en dan gaat de behandeling weer verder toch?

Mamainlove (schrijf het lekker aan elkaar hoor), ik herkende je niet aan die andere naam hoor, haha. Na een tijdje kent niemand je anders meer hier, hihi.
    Over twee dagen is het start gesprek al zie in je banner :), dat komt al mooi dichtbij! Ohja ik heb op die dag controle bij de vk, ook fijn dat dat nu dichtbij komt.

Ego, helaas last van een kleine koortslip (heb het nooit erg hoor) en het is veroorzaakt door een kleine pukkel op m'n lip, heeeel irritant.
    Hopelijk gaat het snel weg, ben flink aan het smeren met koortslipcrème. Net m'n buik vol gegeten dus ik ga nu lekker op de bank (met de iPad).

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    U vraagt, wij draaien! ;)

Deel Deze Pagina