IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Uuuuuh shit zeg....das me helemaal ontgaan!!! :( :( :(
    Ik zit de 20ste in assen! :(

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Neeeeeeeee, dat meen je niet! :(

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik kan het weekend ook niet, maar had me ook niet definitief aangemeld dacht ik.
    Hier nemen de klachten beetje af. Alleen nog af en toe last van buikje als ik veel doe, moe en misselijk. Maar kan ook utro zijn.
    Verder geen enkel positief of negatief gevoel.

Hier nog niet ontmaskerd, maar zeg ook tegen niemand dat ik hier schrijf.

Ik herken je gevoel tat, hier ook vaak problemen op werk. Hoop dat het bij de poging bij je rustig is.

4. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Tori en st dus al druk met kamers uitzoeken en opruimen. Hier vandaag ook stiekem babymeubels zitten kijken.
    Hier moeten we de kamer eerst opknappen mocht het raak zijn. Is nu een lege kamer met kale muren die we nog verder behangvrij moeten maken en nog niks op de vloer. Waren nog niet zover in huis.

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    St: vreselijk dat je al zo jong je broer hebt verloren. Blijft een moeilijke dag lijkt mij.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik ga mijn naam in butterfly-kisses veranderen hoe kan ik dat doen?

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    brabbel: jaaaaa ik meen het!!!!! ik heb dit weekend afgesproken om met mn ouders naar assen te gaan. We gaan een kinderwagen ophalen en op familie bezoek :D oom is jarig!

zonnetje: Spannend hor!!!!!! mn duimen blijven draaien voor je!!!!! en lekker jezelf nogsteeds laten verwennen ;) en lekker goed op jezelf passen! maar zo te zien gaat het allemaal goed!
    wanneer mag je officieel testen?!!?

gister heeft manlief de kamer leeg gehaald :D nu kan het opknappen beginnen. het kozijn hebben we vorig jaar helemaal opgeknapt dus het is alleen de muren glad stuccen (rot woord) en nieuw randje lang het plafond! (die liet los door lekkage toen der tijd) manlief wil extra stopcontact dus die moet ie ook ff regelen en daarna kan kunnen we de muren behangen en schilderen! We zijn alvast beeeeetje begonnen omdat we nog redelijk wat willen doen in huis voor de uk strakjes komt! keuken is namelijk ook nog niet af! Er moet nog een muur opgetrokken worden en dat heeft heeeel wat voet in de aarde.

en mn broer,...die is overleden toen ik 12 was. hij was toen 18. helaas door een tragisch ongeval ! de lieve schat!!! hij had dit zooo niet verdiend!!!
    gister was wel mooie dag! helaas WEER regen (net als de reden waardoor hij het ongeval kreeg) maar ik was lekker ff fijn bij mn ouders en heb ze een mooie bos met witte bloemen gegeven! (mn broer hield van witte rozen maar ik koop altijd wt mooi is in wit haha) ze waren ZO mooi! ik moest eerst kijken of ze wel echt waren haha. en daarna ben ik met mn man naar de urnmuur geweest. had een mooie zware stenen schaal gekocht met buiten/herfst planten en een olielamp erin. hier kan ie veel langer mee doen dan bloemen! vooral met dit weer! en we hebben ff slap staan kletsen. over van alles en nog wat :D hihi
    altijd fijne momenten!!! xxx

angelica: uuuh ik heb geen flauw idee eigenlijk! hhahaha

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St wat erg. Het is zo vreselijk om dit mee te maken. Ook nog zo jong

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Oh wat leuk....eindelijk mag je DE kamer:D gaan opknappen

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Het is inderdaad veel te jong om te overlijden op die leeftijd. Vind het altijd zo oneerlijk als mensen zo jong omkomen of overlijden. Vooral als het buiten hun eigen schuld is.
    Maar wel fijn dat jullie elkaar zo goed steunen hierin.

Dat is leuk om de kinderwagen op te halen.
    En zo te lezen hebben julllie ook nog veel werk in huis. Hier ook nog een hoop te doen. Gelukig hoeven we de muren alleen maar op te vullen en niet helemaal te stuccen. Dat moeten we nog in de keuken. En we zijn er allebei niet zo heel goed in. Is altijd een rotklus. Net als de randjes van het plafond, die moeten wij nog door het hele huis doen volgens mij.

Ik weet niet hoe je een naam kan veranderen, volgens mij moet je het bij de beheerder aanvragen.

Ik mag aankomende zondag testen, maar het wordt maandag. Manlief heeft spontaan een weekend weg geboekt via vakantieveiling (ging hij even uitproberen hoe het werkt).
    Op zich wel leuk, is namelijk de camping waar mijn ouders waarschijnlijk vrijdagavond en zaterdag ook nog zijn.
    Moet dus alleen nog even ruilen met collega, want ik zou deze week vrijdagavond 2uurtjes gaan werken. Maar dat komt wel goed denk ik.
    Zie alleen beetje tegen de rit op, is 2uur rijden namelijk. En gezien ik soms toch snel last van buik en rug heb is dat niet zo comfortabel.
    En verder zullen we het weekend niet heel actief op pad gaan. Want manlief is toch nog erg zuinig op mij. En merk dat als ik veel doe en geen pijnstillers gebruik ik toch snel krampjes heb. (ook als ik weinig doe soms hoor).

Had me daarom al niet opgegeven voor de date, zag het niet zo zitten om een groot deel van de dag op pad te gaan en zelf te rijden. Door alle hormonen heb ik weinig energie over lijkt het wel. En ben ik zo warhoofd als maar kan.

We hebben er voor gekozen om een dag later te testen, zodat ik bij een negatieve test toch een leuk weekend heb gehad. Die ene dag maakt me dit keer ook weinig uit.
    Maar hoop toch op een positieve test hoor.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat lekker zonnetje! Geniet ervan!
    Ik hoop enorm dat je een mooie positieve test in handen hebt maandag!

Naam veranderen idd via berichtje naar beheer!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zoals je ziet is mijn naam aangepast:D

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Meiden, ff snel.....
    Ik kan zaterdag ook niet naar de meeting,:(
    Ben nu ten eerste snot verkouden, en we krijgen zaterdag nog kraamvisite,:cool:
    Was de meeting helemaal vergeten toen ik de kraamvisite aan de lijn had.

Willen jullie t door laten gaan, of een weekje schuiven?

Sorry sorry sorry......:)

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Butterfly stars, dat klinkt mooi ondanks de achterliggende gedachte; je lieve sterretjes.

Zonnetje, lekker zeg ; zomaar even een weekendje weg! Hopelijk valt de autorit je mee en dan genieten! En op naar een positieve test maandag.

Ik kan zaterdag ook niet, was het ook helemaal vergeten ... te druk in m'n hoofd met zwanger zijn ben ik bang. En de 2 weekenden daarop kan ik ook niet want ergens midden op de dag volgende week zaterdag een echo en het weekend erop ben ik met een vriendin in Madrid.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nieuwe date??????

Dankje zonnetje

16. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier aankomende weekenden ook niet zoveel tijd. Moet regelmatig een weekend of deel van weekend werken. Dus plan maar en dan kijk ik wel of ik vrij ben.

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ik sluit me bij Zonnetje aan dames. Volgend weekend waarschijnlijk naar mn zus en nichtjes in Londen en daarna zou evt. kunnen.

Hoe voel je je eigenlijk Zonnetje??

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Veel last van mijn maag, hele dag misselijk. En vaak krampjes in buik en darmen. Erg vervelend, koffie smaakte gisteren ook vies. Eet nu vaker kleine beetjes, drinkt regelmatig kamillethee en eet soms bolletje gember. Dan gaat het redelijk.
    Maar heb verder geen idee of het wel of niet gelukt is. Weet dat alle kwalen die ik heb ook bijwerkingen van de utro zijn. Pregnyl is wel uitgewerkt. Borsten zijn nog wel wat gespannen, maar niet zoals hiervoor.
    Door gebruik van utro durf ik nergens vanuit te gaan. Ben ook bang voor de teleurstelling bij negatieve test.
    Hoop dat gevoel van noekie goed is. Die had een goed gevoel bij mij zei ze.

Hoe is het met sammy en timon?
    Sammy was ook weer aan het spuiten toch?

Zo, weer even verder werken. Gelukkig niet druk. Dus kan rustig aan doen. Er is nu te weinig werk voor het aantal medewerkers in de ochtend. Dus wordt weer extra dagen terug komen helaas.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo ik heb weer ff tijd om te reageren (al zit ik wel op mn werk ;) ) dinsdag had ik t druk met van alles en nog wat in huis en lag vroeg in mn wiegje en gister hadden we de meiden en had daarna nog weinig computer zin! (die 2 putten me uit!! Hahahahaha)

Zonnetje: meid wat is het toch spannend!!!!! Mn duimen blijven volop draaien!!!!! En die “tekentjes” t kan utro zijn, maar,..het KAN ook zwangerschap zijn! :D ik ga ervoor meid!!! Sluit je maar bij ons aan!!! Xxx
    Ps: heeeeeel veel plezier met jullie weekendje!! Wat lief van je mannetje!! Geniet er samen van!
    (wij zitten nog met Boedapest,..gaan we ook via vak.veiling heen. We weten alleen niet wanneer, het kost best veel en we hebben nu ZOVEEL uitgaven!)

Mama in love: ( he , ik moet wel wennen aan al die nieuwe namen hor ;) ) hoe ging het gesprek?!!?!!?!?

Butterfly stars: check!!! Mooie naam schat! X

Brabbel: wat jammer dat je niet kan! (maar vele van ons kunnen volgens mij niet) en wat nog vervelender dat je zo verkouden bent!! Beterschap!!!!!

Tori: valsspeler!! Jij krijgt me veel te vaak controles ;) hahhaha dus jij mag de 27ste weer?!?! Ik moet helaas nog 3 nachtjes langer slapen! En heb geen controle tussendoor bij vk gehad! Ja de intake met 12.5wk :D maar ik heb mazzel,..ik krijg elke controle een kleine echo! Ik blijf namelijk bij de gynaecoloog lopen :D de vk was alleen omdat het “moet” maar ik zie haar verder weinig denk ik! Ja als uk eruit moet! ;)
    Dus jij hebt ook al zo’n warrig hoofd ;) haha heeeel herkenbaar!
    Zag trouwens ( laatste al) in je banner dat je geen 2 maar 4 dagen voor mij loopt! Ben je vooruit gezet?!?!?! Je zat toch eerst op 16/4?!?!?! Of zit ik er nou helemaal naast?!?!?!

Ego: miss is het idd een idee om de date te verschuiven! Tis natuurlijk veel leuker als zoveel mogelijk dames WEL kunnen! :D
    Hier eigenlijk weinig nieuws! Vandaag 14wk :D dus weer foto tijd ! hahaha
    Gister lekker op de meiden gepast! En lekker met ze naar het bos geweest! hele bevalling in ons kleine koekblik! Gelukkig hebben we maandag als het goed is onze nieuwe GROTE auto!! Volgende week is man werken als ze er zijn dus moet ik het (weer) alleen doen! Ben benieuwd of zo beetje lief voor me zijn ;) vast wel!! :D de schatten!! Zo leuk om op te passen!
    Zaterdag ga ik met mn ouders naar familie! Oom is jarig! En gaan we de kinderwagen kopen :D had m gevonden via mp. En hooooop dat het 100% meevalt!
    Nou dat was het wel! Zit “lekker” op mn werk en moet tot 6 en vanavond om 7uur zwemmen! Ben benieuwd! Denk dat mn bandjes dat wel fijn vinden! :D

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST, haha jaaa ik ben vooruit gezet door de vk :). Ben benieuwd wat ze zeggen bij de echo volgende week zaterdag, of de zwangerschapsduur dan nog steeds klopt.
    Yep, ik mag de 27e dus weer. En als ik weet wat het is dan geef ik dat door aan m'n vriendin en die maakt een taart met de juiste kleur aan de binnenkant en levert die af bij mijn ouders. Als m'n broers enzo er dan ook zijn mogen ze 'm aansnijden (en moeten ze me bellen op Facetime zodat ik er ook bij kan zijn). Voor m'n vriend z'n familie ga ik zelf cupcakes maken met de juiste kleur aan de binnenkant zo kunnen we hen ook mooi verassen.
    Jij dus elke controle een kleine echo, da's ook wel fijn zeg! Maar goed ik heb er ook genoeg in het verschiet: 27/10 en dan de 20 weken echo in november en dan 9/1 een 3D/4D echo! :D
    Fijn dat jullie een grotere auto hebben straks :), goed voorbereid op de kleine ook dan! Aah en lekker zwemmen vanavond. Ik wil ook gaan zwemmen, heb echt beweging nodig!! Ga dat ook maar es ff regelen.

Zonnetje, ja Noekie's gevoel moet gewoon goed zijn! Sterkte met afwachten.

Deel Deze Pagina