IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hello dames, zo te zien gaat et allemaal goed hier..

ST & Tori fijn dat het zo super met jullie gaat en jullie buikjes mooi groeien :D

Zonnetje, hoop dat jij maandag ook een positieve test in handen hebt eindelijk!!!!! hmm altijd lastig he.. al die bijwerkingen.. pff irritante wachtweken.. Maar ja nog ff en het zit erop!! met goed resultaat hopelijk!!

Ik ben gister begonnen met spuite.. vanaf morgen puregon erbij.. dus ben benieuwdd... heb pas overr 15 dagen echo.. vanwege de lange cyclussen elke keer..

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy spannend!!
    Hopelijk je laatste behandeling voor een dikke buik :)

Ik mag de volgende cyclus 2 cryo's terug laten plaatsen.
    We wilden eigelijk 1 maar dit is protocol van het ziekenhuis dus oké..

Spannend weer :)
    Waarschijnelijk 1-11 ongesteld en 2-11 starten met medicatie en 14-11 echo en hopelijk gelijk de tp inplannen.

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tori : wat een leuk idee van die taart!!! Ik zal nog even moeten wachten,…tot de bevalling en show het dan met het geboorte nieuws! ;) hihi
    Ook nog leuke echo’s int vooruitzicht dus! Wij de 30ste weer voor 16wk echo en dan idd in nov de 20wk echo (ik gok de 27ste of 30ste want de andere 2 dagen kunnen we niet!)
    En in januari ook een 3D4D echo :D dat zijn voor ons toch wel de belangrijkste! En bij de 3d gaat moeders weer meer. En over 2wk gaat mn broertje voor het eerst van zn leven een echo zien :D
    Het zwemmen lijkt me erg lekker !! ik merk namelijk dat ik naar een bad verlang. Maar die heb ik niet. Dus ik vermoed dat het zwemmen erg fijn zal zijn! Heb ook zo’n last van mn onderbuik (al zakt het nu wat af!) dat het wel moet verlichten !

Sammy: spannend weer hor!!!!! Hoe gaat het met prikken?!?! Valt t mee?!?!
    Xxx good luck girl!

m-i-l: spannend weer!!!!!!!! Hopelijk verloopt alles volgens planning!!!! En 2 terug strakkies,…ook spannend!! Is eerste keer zeker!?!?! Hopelijk meteen goeie plakkers ! :D

ego: weinig nieuws! zit nogsteeds saai op mn werk en mn ogen zakken langzaam dicht! hihi maargoed,..heb wat irritante steekjes in mn buik die me wel wakker houden ;)

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST, jij ook al steekjes in je buik vandaag... ik ook!!! haha
    Wat leuk dat je broertje mee gaat met de echo, ik zou het ook leuk vinden als mijn moeder ofzo een keer mee kon maar die woont helaas niet naast de deur dus dat zal niet gaan. Heb haar wel gevraagd om 9 januari te komen, maar dan is ze jarig dus dan kreeg ze visite zei ze. Nouja misschien bedenkt ze zich nog! Vond het juist wel een mooi verjaardagskado voor haar.
    Ik had ook gezwommen 2 weken geleden in Brussel, heerlijk was dat! Al kon je er niet echt baantjes zwemmen dus in een gewoon zwembad wel leuker dan in zo'n wellness center. Veel plezier straks!

MIL, vreemd zeg dat het protocol is dat ze twee terug plaatsen. Bij het IVF centrum in A'dam zeiden ze me zelfs dat het straks niet meer mag voor vrouwen die 38 of jonger zijn.
    Over een maandje ben jij gewoon weer zwanger!!

Sammy, jij dus weer begonnen met spuiten. Hopelijk heb je er minder last van dan de vorige keer! En dan jij ook in november zwanger hoor!

Nu ff koken en dan straks naar Amsterdam voor een Amsterdam Dance Event concert in Paradiso!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ST: Leuk dat je broertje mee gaat! Toen ik 16 weken was ging mijn moeder een keertje mee. Erg leuk :)

Tori: Veel plezier in Amsterdam! Waar zit dat IVF centrum dan? Ik zit namelijk in het AMC in Amsterdam...
    Vond het ook vreemd om te horen hoor! Waarom zitten ze dan apart ingevroren? Snap er niets van!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    MIL, dat zit vlakbij het VU in Zuid en is daar ook onderdeel van.
    Bij mij zaten ze met twee ingevroren maar er zou sowieso maar 1 terug geplaatst worden! Die andere hebben ze weg gegooid om het maar even cru te zeggen. Vind het ook raar dat je zelf dan niet mag kiezen om 1 terug te plaatsen.
    Dankje, ik ben nu nog moe maar dat gaat daar wel weg denk ik!

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Jeetje Sammy, voor jou ook alweer begonnen. Ik heb eerlijk gezegd best de zenuwen voor de aanstaande behandeling....

Tori, lekker gedanst?? Gaaf hoor SMD, ook eens gezien op LL.
    Ik word er echt ontzettend verdrietig als ik dat soort dingen hoor, over vernietigen van cryo's....bah! bah! Bah!!
    M-i-l, ik mocht na de eerste paar "mislukkingen" ook 2 terug geplaatst krijgen. Nu blijkt alleen dat ze dat in Voorburg absoluut niet zullen doen, vanwege een te kleine baarmoeder en alle risico's daarmee.
    ST, leuk van je broertje, toch bijzonder om zoiets te delen lijkt me. Ik hoop dat jouw mamsje zich dat ook bedenkt en alsnog met je meegaat Tori!

B-K, mooie naam!

Timon, hoe gaat het met jou dan? Al zo lang niets gehoord van je!

Hier weinig nieuws onder de zon. Ontzettend energievretende week achter de rug door gezeik met collega's, bah! Lastig hoor 2 ontzettend onzekere mensen die zich alleen maar beter kunnen voelen door anderen naar beneden te halen....jammer ;)
    Gelukkig bijna weekend!! Ga naar verjaardag van vriendinnetje die helaas laatst weer een mk heeft gehad, na een bbz. Zo ontzettend sneu!
    En dan zondag klussen in huis.

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tori: apart he dat je zoveel dingen aan elkaar herkend! Tis denk idd fases in een periode ofzo. Gelukkig valt het voor vandaag weer mee! En moet zeggen dat het na het zwemmen van gister een stuk beter gaat! Voelde meteen ontspanning in mn buik enzo. Heeeeeerlijk!!! Kan niet wachten tot over 2 week (volgende wk geen les ivm vakantie) tis banen zwemmen en oefeningen doen en daarna nog ontspanningsoefeningen in een warm bad. :D
    Vind het ook leuk om mn broertje mee te nemen! We hebben een HELE hechte band! En hij heeft zoiets nog nooit meegemaakt en ik hoop dat hij een goeie band krijgt met de kleine en ik wil hem daarom bij veel dingen betrekken! En hij is zelf ook zoooo zenuwachtig voor alles! Hij leeft zoooo met ons mee!! De schat!!
    Wel jammer dat jou fam zover bij je vandaan woont dan. Kan me voorstellen dat het je leuk lijkt om je moeder mee te nemen! Helemaal naar zo’n speciale echo! Maar wie weet,…gaat ze mee ;)
    Zag dat je dance concert leuk was!! Mooi!!! Lekker genieten!!! :D

Mil: ik liep ook in het AMC. (lieve mensen daar zeg!!) en ik heb bij de eerste ivf alleen bij de verse tp 1 emmy gehad omdat ze niet wisten hoe mn lichaam zou reageren. Tp 2 , 3 , 4 waren met 2 cryo’s. Ze waren dan ook allemaal los ingevroren en zo konden ze altijd ontdooien tot ze er 2 hadden!
    Bij de 2e poging had ik meteen 2 verse. Daarna hebben die sukkels ze per 2 ingevroren dus elke keer bij de tp was het afhankelijk van de ontdooiing hoeveel ik er terug kreeg. Als ze beide goed ontdooide kreeg ik ze beide. Was er 1 niet goed, dan kreeg ik er maar 1. ze gaan dan niet nog een buisje aanbreken want als die WEL beide goed ontdooien heb je er 3 en dan zouden ze inderdaad 1 moeten vernietigen. En dat wil je natuurlijk niet! En bij ons werd dus niet gekeken naar leeftijd. Wij zijn beide onder de 30 (uh waren onder de 30 haha) en de kwaliteit was ook allemaal top. Maar dit was gewoon een afspraak die we bij ons streek ziekenhuis hadden gemaakt met de gynaecoloog. Wij kregen gewoon de keus. En hebben toen voor 2 per keer gekozen. (tenzij anders bij ontdooiing, zoals de laatste poging :D hihi)
    Hoop dat je hier wat duidelijkheid uit haalt ;) xxx

Tat: wat ontzettend verdrietig voor je vriendin. (volgens mij had je dat wel verteld , of niet?! ) veel plezier van haar en geef dr een dikke knuffel! Heeeeerlijk hor die quality time met vriendinnen!!! Ik was gister int zwembad en mn beste vriendin (die dus ook net zwanger is) werkt daar en had haar door beide vakanties 6wk niet gezien! We hebben echt uur zitten kletsen!! Heeeerlijk!! Kan niet wachten om weer ff avondje met dr af te spreken :D
    (afhankelijk van wat onze mannen afspreken voor vandaag, zien we elkaar vanavond)
    En verder veel klus plezier in jullie paleisje :D
    Trouwens,..wat een gedoe op je werk zeg! idd zeeer vermoeiden zulke mensen/dingen. Lekker boven gaan staan hor! ;) xxx

Ego: hier weinig nieuws. Gister HEERLIJK gezwommen! Tis echt lekker!! En ik voelde na t zwemmen meteen ontspanning in mn lichaam ( en darmen) heeeerlijk!!!! Echt genoten! We hadden een heel klein groepje maar wel gezellig! En leuke badjuf! Vandaag moet ik helaas weer de godsganzedag werken! Ben rond 6uur thuis  en dat op vrijdag!! Dan is het zoooooo stil!! Vanavond óf naar mn vriendin , óf lekker met manlief voor de buis hangen! Gaan we the voice kijken en lekker theetjes drinken :D hihi en morgen vroeg op. Manlief moet uur eerder beginnen op zn werk en stapt om ff over half 7 de deur uit! Ik doe dan nog ff rustig aan ontbijten, maar moet rond 8uur bij mn ouders zijn! Dan nog ff snel bakkie en op naar t prachtige noorden!!! Ben zoooo benieuwd naar de kinderwagen! En vind het leuk om mn familie te zien! :D zondag ochtend om 8uur is manlief weer thuis en gaan we lekker chilldag houden !
    ps: voor wie het leuk vind,..heb nieuwe buikfotos in mn album gezet!

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    even ego: hier heel onzeker. Die vreselijk misselijkheid is sinds gisteren weg. Dagen lang hele dag misselijk en nu ineens zo goed als niks meer.
    Wel vreselijke last van rug. Zelfs als ik zit.
    Helaas nog even geduld hebben tot maandag, maar onzekerheid en zenuwen spelen hier flink op.
    Maar heb manlief beloofd pas maandag te testen, zodat we ik ook nog beetje gezellig ben tijdens het weekendje weg.
    Want stel dat de test negatief is dan ben ik paar dagen toch sip.

Ik vind het trouwens erg om te lezen dat er emmy's weggegooid worden. Zie het vaker, maar is zo oneerlijk en zonde als het geode emmy's zijn.
    En je kan altijd kiezen voor maar 1 Emmy terug te laten plaatsen lijkt me. Ze mogen er volgens mij geen 2 verplichten als je niet wilt.

Vanaf 2013 mag er trouwens maar 1 Emmy teruggeplaatst worden onder de 38 jaar. Dat is de nieuwe bezuiniging ipv maar 1 ivf vergoeden.

Waar wonen jou ouders Tori? Klinkt inderdaad als vrij ver weg. Lijkt me niet leuk om je ouders zover weg te hebben.

Zo ga maar weer even verder met spullen bij elkaar zoeken wat mee moet. Kijk er lekker naar uit en manlief heeft al bedacht dat het een heerlijk luierweekendje gaat worden voor ons. En genieten van het mooie weer.

Voor iedereen veel plezier. Ik heb het hier even snel bijgelezen. Was het gisteren na een dag werken namelijk goed zat. Had om 12 uur al last van mijn rug, maar kon helaas pas om 16uur naar huis.

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zonnetje, ooh niet te onzeker zijn hoor ; op zich is het wel een goed teken dat je last van je rug hebt ... Ik had daar vanaf anderhalve week na de tp ook behoorlijk last van. Lekker weg gaan dit weekend, zonder zenuwen, en dan maandag testen.
    En ze hebben dus niet tegen me gelogen m.b.t. het terugplaatsen van een embryo, in het IVF-centrum A'dam. Daar doen ze het trouwens niet om deze reden, maar ze willen gewoon de kans op een meerling zwangerschap zo klein mogelijk houden.
    M'n ouders wonen in noordoost groningen. Tot 6 jaar terug heb ik daar m'n hele leven ook gewoond. Maar ze komen wel een paar keer per jaar langs hoor en blijven dan ook een paar nachtjes slapen. En wij gaan daar ook bijna wel elke maand heen. Maar ff savonds op de thee gaat niet, en dat is wel heel erg jammer. Ben benieuwd hoe het straks gaat als we een kindje hebben. Fijn weekend weg lieve Zonnetje!

Tat, jaaa SMD was erg dansbaar. Had daarna wel wat last van m'n buikspieren haha. Stonden ze op LL ook met de rug naar je toe? Vond het wel grappig, want je kon goed zien wat ze allemaal aan het doen waren.
    Jij van't weekend dus je vriendin gezelschap houden op haar verjaardag, dat kan ze goed gebruiken! En bijna weekend voor je, dat kan jij goed gebruiken. Jammer dat het nog steeds niet beter was deze week. Succes met klussen!

ST, bij mij gaat het vandaag ook wel weer goed, ondanks dat ik gisteravond erg veel heb gedanst :). Fijn dat het zwemmen je goed beviel, ik ga dat ook echt doen. Ff uitzoeken waar en hoe enzo. Jij bent bij zo'n zwangerschapsclubje?
    Wij gaan ook de Voice kijken :). Veel plezier dit weekend, ook met het zien van de kinderwagen!! Kijk vanavond ff naar je buikfoto's, moet nu weer aan het werk! Ohja en werkse nog 'even' tot laat vandaag.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zonnetje, niet te onzeker worden hoor! Heb vertrouwen in je lijf!

Ik had ook soms helemaal niets geen klachten en soms alleen wat steekjes of ongie gevoel. Dan weer een tijdje helemaal niets.

Het zegt allemaal niet zoveel! Goede moed houden! Ik duim erg hard voor je!!

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zonnetje: lieverd, niet zo onzeker! In was absoluut niet misselijk. En ook niet geweest! ja 2 dagen voor nod. Ik had echt ongi gevoel en last van mn rug. Wist zeker dat het eraan zat te komen maar tot nu toe,..nogsteeds overtijd ;) xxxx veel ontspan plezier en geniet ervan! En van je moment samen met je man!!! Is verdiend!!!

Tori: fijn dat het ook bij jou is gezakt! Hihi
    Jij ook nog saaaai aant werk dus!? Tis hier mega stil en de tijd kruipt voorbij!! Maargoed,…bijna weekend! Ik doe wel echt aan zwangerschapszwemmen ja. Hier in het zwembad heb je dat op donderdag avond. Eerste half uur aan de banen en oefeningen en daarna ontsnappingsoefeningen. Het mooie is,..er is dan ook diploma zwemmen voor vrouwen! Het is dus echt een uurtje met ALLEEN dames in bad! En ik moet zeggen,…dat het echt zwangerschapszwemmen is, is wel fijn hor. Je krijgt echt tips en bewegingen en oefeningen voor jou en je buik en kindje. En er wordt echt rekening met je zwangerschap gehouden. En je deelt ervaring met de dames om je heen. Ook leuk!! Het clubje van gister was heeeeel klein (3dames) maar,meestal zijn het er meer. Ik ben iig blij dat ik ben gegaan!!

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoop dat jullie gelijk hebben, alles is ingepakt. Nu even lekker bijkomen en na het eten op pad.
    Ga proberen heerlijk nog even te genieten. En wie weet neem ik daar wel een duik in het zwembad ter ontspanning. Sauna sla ik wel over.

Wil als ik zwanger ben ook geen zwangerschapszwemmen denk ik. Lijkt me erg lekker en past beter bij mij dan zwangerschapsgym.

@tori: dacht eerst dat je ouders nog verder weg wonen, maar gelukkig nog wel in Nederland. Maar inderdaad niet naast de deur.
    Hier woont schoonfamilie op iets meer dan een uur rijden. Gaan we ook niet zomaar even op de koffie. Maar dat is anders net te doen op een avond. Jij bent denk ik al snel 2,5 uur of langer onderweg.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kom even heel hard duimen voor Zonnetje!!!
    *duimduimduim*
    xxx

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zonnetje geniet nog even van je weekend!
    Morgen een spannende dag! ;)

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zonnetje, succes met testen morgen ik duim voor je!!
    xxx

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik geniet van mijn weekendje weg hoor. Doen alleen lekker rustig aan.
    Gisteren waren mijn ouders hier ook nog, dus was nog wel even gezellig.
    En om eerlijk te zijn zie ik heel erg op tegen het testen. Bang voor de teleurstelling. Mijn gevoelens springen van zwanger naar niet zwanger.
    Gaan vandaag nog heerlijk even wandelen, maar merk toch dat buikje soms gevoelig is. Dus manlief is ook voorzichtig dat ik niet teveel doe. We gaan eind vd middag weer naar huis.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik denk aan je zonnetje!
    Duimen zijn al blauw van t duimen.

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zonnetje, hoop echt voor je dat et deze x zo is meis!!

hier ondertussen de puregon erbij en volgende week zaterdag een echo pff

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy voor jou ook spannend!
    Laten we voor een groen einde van het jaar gaan meiden!

Deel Deze Pagina