Zonnetje, ik denk aan je en duim voor n posi test! Sammy, gaat het nog n beetje met al die hormonen? Hopelijk niet te lang meer! MiL, dus geen sneeuw met kerst?
Ik duim voor Zonnetje!!! Gaat ook snel weer Sammy. Bijna echo, hoop dat er genoeg eitjes te zien zijn! Verder weinig nieuws onder de zon hier!
Hier een klein beetje blij zonnetje maar ook heel erg onzeker. Vanmorgen samen met manlief een test gedaan tot onze verbazing hadden we na 5 minuten een lichte 2e streep. Ik heb ze in mijn album gezet zichtbaar voor degene met wie ik vrienden ben. Kwaliteit is niet heel goed, zijn genomen met mijn telefoon. Degene zonder datum is na 5 minuten en degene met datum 20 min na testen. Voorgevoel van mama in love was dus goed. Bedankt voor het duimen van alle dames. Maar nu ben ik dus bang dat het toch niet helemaal goed zit, ivm de lichte test. Bloedprikken doet het mck niet. Heb nog wel 90 stuks utro extra door foutje van apotheek, dus heb voor mezelf besloten dat ik die 2x2 blijf gebruiken tot ze op zijn. Ondanks dat ik veel bijwerkingen ervan heb. Of heeft dat geen zin. Jij ook succes Sammy, hoop dat het geluk nu ook een keer bij jou langs komt. Hier dus nog even helemaal van slag door alles en kan het nog niet bevatten. Manlief ook niet, die ik helemaal twijfelachtig door de test. En hier vanmorgen al tranen gelaten van spanning en emoties. Ga nog even alles op een rijtje zetten. En ik wil voor de witte kerst gaan hoor, maar wel voor een goed met veel roze en blauw uiteinde
WOW Zonnetje, ik vind het een superduidelijke test hoor!! Ik snap je onzekerheid, maar dit is echt een mooie test!
Sammy: jeeej,..weer een stappie dichterbij ik vond elke aanvulling een stapje dichterbij ! nu heb je medicatie nr 2, volgende stap is echo, enz enz. spannend hor!!!! Hoe voel je je?!?!!? Tori: lieverd hoest met jou!!??!? Ooooh zonnetje: wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik blijf doorduimen hor!!!!!!!! Gaan jullie over aantal dagen weer testen ?! of moet je wachten op controle ?! of wat is nu je stap?! Ooooh wat spannend!! Ik leef helemaal met jullie mee!!!! Uuuuh lieverd,..ik snap je onzekerheid!! Maar, ..ik heb net je fotos bekeken,..hoezo onduidelijk?!?! Mijn eerste testen (en de 2e en 3e ) waren net zo!!! Pas later werden ze donkerder! Ik ben super positief voor jullie ! die testen zijn gewoon positief! Neem lekker samen de tijd en geniet van dit moment!! Jullie hebben er zoveel voor moeten doorstaan en er zo voor geknokt! DIT moment,..neemt niemand af, en moet je samen koesteren! Xxxx dikke knuf! Ego: ik heb weinig nieuws eigenlijk. Eergister de kinderwagen opgehaald en ben er super blij mij!!!! Manlief moet er nog even aan wennen denk ik. Die vindt m wat groot en is nog niet 100% dol op de wagen, maar dat komt vast vanzelf! Ik kijk naar mooi en stoer en handig en hij kijkt naar praktisch en technisch haha maar ik ben verliefd!!! En denk dat ik een goede koop heb gedaan! zal de fotos in mn album zetten! ik heb zaterdag van mn tantes ook cadeautjes gehad voor de kleine VET LIEF!! Terwijl mn oom jarig was, voelde ik me ook beetje jarig. Had van de ene tante een nijntje boekje gekregen en van de ander 2 dezelfde pakjes (1 int roze en 1int blauw hihi) en ik had van mn ouders ook nog een rompertje met mutsje gehad!! Ben dus super verwend!! En heb zelf een pakketje rompertjes gekocht! Eens moet de eerste keer zijn hihi zal de rest ook wel ff in mn album plaatsen, heb er fotos van gemaakt! Nou verder weinig te melden eigenlijk. Zit weer op mn werk en moet nog tot 5. en zit alleen dus is mega saai!!!! Deze week weinig plannen eigenlijk en volgende week eindelijk weer naar ukkie kijken!! Kan niet wachten!! Ooh voor degene die t was opgevallen, ik heb wat meiden van t forum uit mn fb verwijderd. Ik chat toch liever hier met jullie en kan eerlijk gezegd niet van iedereen uit elkaar houden wie wie is :S (sorry!!!) dus vandaar! Nou schatten,..hele fijne dag vandaag!!!! Xxxx (ik zit in mn happy zone , dankzij zonnetje )
Zonnetje wat een goed nieuws!!!! Ik kan je foto niet zien maar lees van anderen dat ie dus best duidelijk is!! Van harte gefeliciteerd meid!! ST: Leuk hé dat shoppen! Hier mocht ik zwanger raken helaas nauwelijks iets nodig haha! Echt jammer eigelijk
Zonnetje; wat spannend meid! Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ben namelijk wel benieuwd hoe duidelijk je test is. Volgens de anderen hoef je je helemaal geen zorgen te maken! Gefeliciteerd dus! ST, leuk hè al die cadeautjes en lekker shoppen?! Geniet ervan.
Ik heb alle vriendschapverzoeken geaccepteerd. En fijn om te horen dat jullie hem wel goed zichtbaar vinden. Geeft me weer beetje vertrouwen. Maar blijf toch beetje bang en onzeker tot ik de eerste echo heb gehad. Duurde vanmorgen ook best lang voor de streep zichtbaar was. Ik denk dat ik eind van de week nog een test doe en blijf dus de utro gebruiken denk ik. Heb dinsdag 13 nov helaas pas een echo staan. Dus moet nog 3 weken wachten. Kan het nog niet geloven en manlief ook nog niet. Heb bij ST zitten kijken wat je geshopt had, maar zag nog geen foto's. Ik ga nog maar eens wat voor mijn werk doen, maar ben wel gelukkig weer thuis
Ik zie hem! Super duidelijk hoor! Wat jammer dat je 3 weken moet wachten voor een echo! Maar gewoon af en toe een testje laat ook zien dat je echt zwanger bent!!
zonnetje alvast gefeliciteerd! super leuk voor je zeg! Ik wil natuurlijk de foto zien hihi! geniet voorlopig even lekker tot je eerste echo. doe lekker rustig aan en probeer je niet te druk te maken! hier alles oké hoor dames, totaal nog geen last van de hormonen, maakt me ook wel beetje onzeker want de vorige x dat ik niks voelde groeide er ook niets. nou ja zaterdag een echo dus dan zullen we het wel zien!
Zonnetje, dat is een duidelijke tweede streep hoor! En niet eens een tuurstreepje dus genieten nu meid. Snap dat dat heel moeilijk is, maar dit nemen ze je in ieder geval niet meer af! En de utro lekker blijven gebruiken ja. Heb wel vaker gelezen dat het soms het hele eerste trimester gebruikt moet worden. Dus schadelijk kan het zeker niet zijn. Misschien juist beter. Hoeveel weken ben je als je de eerste echo krijgt? En Sammy, hoop dat je voorgevoel geen gelijk heeft en er al van alles aan het groeien is!
Ben bij de eerste echo dan ruim 7 weken. Is 5 weken na tp dat ik een echo krijg. @sammy: hier was op eerste echo ook niks te zien, is toen opgehoogd. Maar toen voelde ik juist van alles en juist toen het wel groeide voelde ik heel weinig. En anders vragen om op te hogen. Ik heb uiteindelijk vanaf de 2e echo 200eh gespoten.
Een lichte streep?! Meen je dat nou? Meid, hij is super duidelijk!!! Ik wil je alvast feliciteren, ik vind dat dat wel mag met zo een test! JJJJJJEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!! Oh wat ben ik blij, niet te geloven!!! Yes,yes,yes!!!!!
O MY GOD zonnetje! Wat een fucking duidelijke test gekkie!! ben super blij voor je je bent zo fucking zwanger meid WHOEEHOOOEEE GEFELICITEERD!
Haha! Jij staat te springen achter je computer geloof ik haha! Maar zonnetje: het is je ook wel zo enorm gegund! Heb vertrouwen in je lichaam meid! Het wordt vanzelf een dikke knaltest! En dan snel plassen voor MvM hé!!
MIL: jaaa t shoppen is wel leuk! Vind t nog beetje eng , en het feit dat ik echt moet en mag nu, moet nogsteeds ff wennen en tot ons doordringen denk ik! Haha ik dacht ook dat ik niet veel nodig zou hebben,..maar eigenlijk moet ik nog heel veel hihi misschien binnenkort maar eens met manlief dagje babydump ofzo Zeehondje: dat doe ik zeker ik geniet er eindelijk van nu! Hoest bij jou schat?!?! Zonnetje: pas over 3wk ?! pfffff das vervelend! (weet er alles van! Die weken zijn slopend!) maar idd eind vd week nog ff testje en lekker doorgaan met urto t komt (is) allemaal goed mop!!! Maar kan me voorstellen dat jullie het gewoon niet geloven nog! Lekker genieten van het idee meid! En lekker ontspannen en rustigaan doen! (ik mag hier na 14wk nogsteeds niet tillen en zware dingen doen hahahaha) En nu staan er wel fotos in mn album! Had gister storing op mobiel dus kon mn fotos niet versturen! Er zijn er een aantal nogsteeds niet verstuurd :-s ellendig internet op mobiel! Sammy: de bijwerkingen zeggen niets skat! Dat weetje toch ik weet nog wel dat ik vet last had en dacht : dit is een mega productie! Maar toen was t nog minimaal (5dagen later zat ik vol maargoed,..) en bij 2e poging voelde ik ook amper wat en merkte ik weinig van de medicatie en had ik top productie! Ik denk ook dat het komt , omdat je went aan de medicatie. Succes iig! Ik duim voor een top opbrengst Whahah Brabbel: ben het helemaal met je eens vwb de test van zonnetje ! hahaha Ego: Hier gaat t wel lekker! Ben momenteel beetje moe (zal wel door t weekend zijn gekomen) en dat zit me tegen. Heb ook volle opgezette buik en dus ook drukkend gevoel als ik loop enzo. Maar das vast morgen weer over Verder geen nieuwtjes eigenlijk! Ben aant aftellen tot dinsdag! Mogen we eindelijk weer ff gluren!
Zonnetje, dan ga je ook al een hartje zien . Ik heb een beetje een off day vandaag, voel me niet topfit. Voelt alsof ik blaasontsteking krijg (heb het nog niet, want m'n urine is nog mooi helder), maar denk dat het komt van die kleine die daar beneden tegen aan drukt ofzo ... Voelt niet echt lekker, kan nog wat worden zeg. En was vanochtend wat duizelig, maar nu gaat het wel weer gelukkig. Nog tot kwart over 5 vandaag en dan lekker naar huis. Morgen m'n vrije dag (al moet ik wel thuis werken een beetje). Vanavond gaan we de commode halen die ik op marktplaats heb gekocht! Echt een mooi meubel, zal een fotootje maken en in een album zetten. Ga ik nu ff de foto's kijken bij ST (nog maar een weekje en dan mag je alweer gluren, yeaaah. Ik over 3,5 dag )
Fijn dat jullie er goed vertrouwen in hebben. Ik ben zelf heel erg onzeker namelijk. Doe van de week nog een keer een test, maar ben heel bang dat hij negatief is. (ben ook stom geweest, had gelezen dat een ovulatietest ook positief moest zijn als je zwanger bent. Dacht ga dat even uittesten of het klopt, gezien ik er nog 10 heb liggen. Natuurlijk zo negatief als maar kon. Aan de ander kant weet ik dat die dingen ook voor ovulatie op te sporen is en niet voor zwangerschap, maar naar aanleiding van de verhalen was ik nieuwsgierig). Heb wel mck gebeld, mag doorgaan met utro als ik wil, maar heeft geen toegevoegde waarde volgens hun. En als er wat is mag ik altijd bellen. Als de 2e test ook positief is gaan we het weekend aan beide ouders vertellen. Heel lastig vandaag een moeder die zit te vissen wanneer ik nou eindelijk wat weet. Zo weer even een ego, want merk dat ik zo onzeker ben als maar kan. Zeker gezien de test pas na 4 minuten zichtbaar was (foto 2 die wat minder scherp is) Had gehoopt bij een zwangerschap op een roze wolk te kruipen, maar dus nog even niet. Vond het vanmorgen wel heel lief dat man zijn hand op mijn buik legde tijdens het wakker worden.