hey lieverds,....ik ben weer terug!!!!!! brabbel,....WOW!!!!!!!!!!!! zeehondje: bijna bevallen!!!!! meid,...wat gaat het snel!!!! ik kan me je traject nog zooo goed herinneren, en je positest enzo. en nu komt de kleine al bijna!!! hoe gaat het met je?!?!?! angelica: GOEIE SCORE!!!! en wat een heeeerlijke punctie! hopen dat ik je strakkies na ga doen! en dit gaat gewoon goede productie worden dit wordt een plakker meid!!!! xxx all: t was ff snelle reactie maar wou ff laten weten dat ik er weer ben , maar gezien we net terug zijn ben ik nog erg druk maar,..HEB JULLIE GEMIST!!!! xxx kus
jeetje zit ik net te posten,...lees ik zoveel updates!!!! ZEEHONDJE: GEFELICITEERD!!!!!!! wat een prachtige naam en wat fijn dat alles goed is gegaan lief!!! geniet van jullie mooie dochter enuh,.....kom maar gauw met een foto van jullie wondertje! angelica: ik vind 4 nogsteeds erg moooi hor lieverd! wel done!! juulz: voor jou een hele hele dikke knuffel, t zit je echt nie mee he schat?!?! kus Timon: hebben jullie morgen de "meeting" dag met de meiden?!?!!? heb ik helemaal gemist door mn vakantie wat is de planning?!?!!? en hoest met je?!?! be happy: wat een mooie afbeelding heb je!! wat een knapperd! alweer ruim 3mnd! wat gaat t toch hard! sammy: jij je cp half nov zie ik?!?! ik heb als alles goed gaat mn verse tp in nov begin maandag weer met prikken van deca jeeeej
@Babii wat balen!!! Vind het echt heel K voor je, ik zelf heb ook diverse keren zo'n vroege 'miskraam' gehad ... het zegt ook niets meer als je dan een x een positieve test hebt (verder is bij mij ook alles oke, en het is gewoon niet te onderzoeken waarom 't zo gaat zoals het gaat, puur pech zoals je al schreef). Knuffel voor jou!
@babii: dat heb ik inderdaad al eerder gehoord dat er veel bevruchtingen niet leiden tot zwangerschap. Maar wist niet dat het zo vaak mis kon gaan Ik snap je verhaal en sorry dat ik ernaar vroeg. Was goed bedoelt. En ja, er is dan inderdaad weinig te onderzoeken als er niks is. Succes met alles. @ spannende tijden: fijne vakantie gehad? Meeting gaat volgens mij niet door. Alleen timon en brabbel konden nog.
Babii rot voor je dikke knuffel en rustig aan meis! Spannende tijden yeah als me lichaam mee werkt wel ja haha het is zo verschillend bij mij dus hoop half november en ik denk dat ik dan zwanger ben heb zulke goede hoop hihi. Meiden succes allemaal! Dikke kus
sammy: die goede hoop is altijd goed ik had begin het jaar echt een super goed voorgevoel voor april en toen was ik idd zwanger! positieve energie heeft positieve werking vind ik hihi en we kunnen dan weer lekker samen in de zenuwen gaan zitten! ik gok op mn ongi de 25ste dus 28ste echo en hopelijk 29ste starten deca rond 18-11 punctie en tp en dan hopelijk de 5e van dec een dik mooi sinterklaas kadeau
BABii ben je even blijven volgen...wat shit meis. Sterkte met alles. JIj bedoelt een chemische zwangerschap denk ik. Nogmaals heel veel sterkte.
ST: yeah hihi denk het echt! Ja ik hoop ik dan ook ongeveer me ongi. Vandaag 9jaar samen met me schat.. Lekker uit eten geweest heerlijk en een mooie ketting gehad en een sexy lingerie set haha omdat ik lekker slankie ben geworden haha dus kan ik hem lekker verleiden straks haha. Fijne avond allemaal meiden!
Ten 1ste; @ Zeehondje: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER MEIS, en geniet van de kleine meid/wonder . @ Brabbel: Joehoeeeeee meissie, SUPERRR!!!!.....het is zeker 2 roze strepen, en wil je bij deze feliciteren....dikke digi knuff meis @ All: succes/sterkte met alles nog meiden, toi toi toi....ik blijf voor jullie duimen ook Off topic (update): voor degene die mij een beetje volgen, en die mn verhaal kennen....De donor heeft een korte geding aangespannen tegen Undercover in NL, want hij wil voorkomen dat dit uitgezonden wordt. Uiterlijk a.s. dinsdag 18 oktober is er een uitspraak van de rechtbank.... En mocht het toch uitgezonden worden, dan komt dit zondag 23 oktober om half 10 s'avonds op tv op sbs6.
Babii, wat naar dat dit jullie weer moet overkomen. Sterkte. Duivinnetje, ik had het al op tv gehoord ja! Hoop toch dat het uitgezonden mag worden. Vind het nog steeds zo belachelijk. Hier gaat alles goed, maar vind het erg lastig om hier te schrijven. Weet nog zo goed hoe dat voelde en het lijkt nog zo dichtbij dat ook ik in hetzelfde schuitje zat. Maar het is ook al weer lang geleden. Gewoon allemaal een knuffel van mij dus!
hoi meiden, wil jullie even laten weten dat ik 4 oktober ben bevallen van onze dochter Lilly. 3920 gr en ter wereld gekomen via keizersnee. Alles gaat heel goed met haar ze doet het geweldig. Moeders moet nog even goed herstellen van het hele avontuur. Maar het is het allemaal waard, alle pijn en moeite. Lees dat vele van jullie nog steeds vechten voor jullie grote droom. Geef niet op en hou hoop. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.
HAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!! Dames, hoe is t hier??? We hebben elke dag een test gedaan, en hij wordt alleen maar donkerder. Ik begin er echt in te geloven. Morgen naar het ziekenhuis voor de officiele test, en daarna meld ik me aan bij MVM! Gisteren was de officiele testdatum, en toen was ie heel duidelijk,kan er niet omheen!! Ik laat morgen wel weten hoe het in het ziekenhuis was! Iedereen een dikke knuffel, en tot morgen!
*breekt in* yeeeeeeeeeeeeeeeeeh brabbel en brabbelman! ik ben zooooooooooo blij voor jullie! het cadeautje ligt al klaar! *breekt uit*
Hahaha, jij bent snel!!! Ik ga t maandag ook meteen vertellen op t werk, dus daarna mag je me feliciteren als je op mn werk ben, haha! Spreek je vd week nog wel fftjes,dikke kus voor Angelina.
mooie test hoor brabbel. Onwijs gefeliciteerd!!!! Geniet ervan je hebt het verdient. hele dikke knuffel....
jeeeeeeeeeeeej brabbel!!!!!!!!!!! gefeliciteerd hor lieverd!!!!! en natuurlijk ook voor brabbelman!!! en nu maar lekker genieten ! en succes morgen int ziekenhuis! je zal wel zenuwen hebben, maar ik geloof erin hor meid! je ben hartstikke zwanger
*breekt opnieuw ff in * Jaaaaaaaaa brabbel eindelijk!!! En eindelijk elke dag mooie testen ben benieuwd naar morgen!!