Sorry dames dat ik het hele weekend niks van me heb laten horen. Maar dit blije zonnetje is op visite geweest bij ouders en schoonouders om te vertellen dat ik 5 weken zwanger ben.. Heb een CB test gedaan met indicator en die gaf binnen een minuut zwanger aan en als indicatie 3+. Dat klopt ook wel, was vrijdag namelijk 3 weken na punctie. Dus het vertrouwen is weer een beetje terug, ondanks de vele krampjes in buik en veel last van rug en haast geen misselijkheid meer. We willen het verder nog geheim houden voor de omgeving, dus hoop niet dat hier mensen meeleven die me persoonlijk kennen (zover ik weet niet, maar wil graag mijn forumvriendinnetjes op de hoogte houden). Manlief begint het ook te geloven nu de 2e test zo snel positief was. Merk wel dat we nog erg onzeker zijn en het besef er pas half is. En dat we dus aankomende maanden hard aan de slag moeten in ons huisje, gezien dit nog lang niet af was. Mag ook van manlief niet teveel doen en merk zelf ook wel dat ik toch nog erg voorzichtig ben. @sammy: Ik denk dat er nog wel wat eitjes mee gaan doen hoor. En het voordeel is dat ze toch niet spontaan springen, waardoor ze dus soms iets langer wachten. @ST: voor jullie dus echt pas bij de geboorte het moment van wat je krijgt. Hoor je tegenwoordig niet zo heel vaak meer volgens mij. Maar wel leuk. En bijna weer kijken. Foto's van testen heb ik nog niet in album kunnen plaatsen. En buikfoto's waag ik me niet aan. Gezien ik van mezelf al een flink buikje heb zie je er nog helemaal niks van. (ben 1,69 en weeg helaas 90kg en afvallen gaan we nu natuurlijk niet doen)
Sammy en St heel erg veel succes morgen!!! Ik denk aan jullie!! Angelica hoe is t met jou? Kom eens vertellen!!!! Zonnetje, wat ben ik enorm blij voor je zeg!! Ik kan t je niet vertellen hoe geweldig ik t vind! Hoe reageerde de fam?? Meiden, gaan we nog ff een nieuwe datum plannen? Wanneer kunnen jullie?? Ik ben ZEER flexibel, dus laat t aan jullie over! Dikke knuffel, Brabbel en Beer.
Brabbel, We zijn nu bezig met onze allerlaatste cryo. Ik heb volgende week maandag een echo dan zit ik op cyclus dag 12 ik verwacht die woensdag of donderdag de tp. Ik ga dan lekker vrij nemen.
Ouders en schoonouders waren dolblij. Bij mijn broertjes was het besef er volgens mijn nog niet (degene die er waren zitten in de puberleeftijd). Ik heb aankomende weekenden weinig tijd ben ik bang, moet zeer regelmatig werken. Had vorige keer al aangegeven dat er maar een datum gepland moet worden en ik dan wel kijk of ik kan. Weet ook niet hoe het verder met me gaat aankomende tijd. Merk namelijk wel dat ik snel moe ben.
even gluren hier en het blijkt dat ik Zonnetje nu echt mag feliciteren, wat een goed nieuws meis! rest een knuffel. Succes met prikken, echo's en aanstaande puncties... Ik kruip mn holletje weer in. Mijn papa heeft afgelopen woensdag een hartinfarct gehad en ligt nog in het ziekenhuis te herstellen van 4 bypasses. Weekendje Londen is natuurlijk dus ook niet doorgegaan, zus is op stel en sprong naar NL gekomen en ik ben naast werken nu ook druk bezig met mn moeder om alles te regelen, ook voor zijn thuiskomst. Bah bah bah!
Tat sterkte! iedereen dank je wel hoop ook dat ze groeien haha Zonnetje leuk zeg dat je et verteld heb en dat iedereen blij voor je is! vind ook super leuk voor je!
whoehoe!!!!! told you so hahahah zonnetje ik ben ZOOOOOOOOO ontzettend blij!!!!! doe een dansje voor jullie!!!
Tat, niet tof zeg van je vader. 4 bypassen is niet niks zeg, hopelijk is het een sterke man en is ie toch snel weer op de been. Sterkte! Zonnetje, wat fijn nieuws . Ben zo blij voor je!!! Het blijft natuurlijk nog spannend maar de symtomen die je hebt klinken goed! De echo komt ook alweer dichterbij. Sammy, groei follies groei!! Succes morgen bij de FM. ST, jij veel plezier morgen bij de echo.
Zonnetje waar blijft je zwanger banner Je moet gaan genieten meid!! Gefeliciteerd met de overduidelijke testen!!!
De ticket duurt nog even. Had een leuke, maar die krijg ik er helaas niet onder. En nu moet ik werken. Morgen ook hele dag op pad.
Tat, heel veel sterkte meid! Vreselijk zeg . Zonnetje, rond die periode zat ik op de seh met gruwelijke rug en buikpijn. Hoort er helaas bij! Misselijk was ik maar even toen tot ik de 7 weken bereikte! Toen was de wc m'n beste vriend!!! Brabbel, ik ben ook flexibel, al zit ik nog met een totaal ruptuur en heb veel pijn, plus het feit dat ik ga verhuizen.... Hmmmm, toch niet heel flexibel haha. Maar idd snel een datum plannen!!! Voor hè het weet is m'n meisje weer groot en zien jullie een baby van 1 jaar!
Wat een goed nieuws Zonnetje. Nu dus een echte felicitatie van mij!!! Super. Tat, heel veel sterkte meid. Sammy, ik duim ook mee voor meer eitjes! Hier alles goed. We gaan nog niet echt voor een tweede. Ik slik geen pil en gebruik geen condooms. Maar precies eisprong uitrekenen enzo doen we ook niet. En zou dus wel kunnen.