Ik ben erg gek op banners met extra info voor mezelf. Ondertussen ook alle broers en zussen ingelicht. Ik denk dat de krampjes inderdaad goede krampjes zijn, voelen niet aan als ongikrampjes namelijk. Maar meer als stekende krampjes. En ook wel flink last van opstandige darmen af en toe. Maar hoort er allemaal bij. Hier morgen een probleem, is een collega pas geleden getrouwd en die heeft dus champagne op kantoor gezet om gezellig samen te proosten op haar. Alleen hoe ga ik onder de champagne uitkomen. Wil het eigenlijk niet drinken, maar valt vast ook op als ik het niet neem. Zijn namelijk maar met een klein groepje (10 personen). Er is 1 collega die weet dat ik weer een poging gedaan heb, de rest niet en dat wil ik eigenlijk ook even zo houden dat ze niks weten.
@zeehondje: het kan dan inderdaad altijd dat het spontaan lukt. Bij jullie was er toch geen oorzaak waarom het niet lukte? @babii: nog niet helamaal genezen bij jou helaas. Hoop dat het snel over is. En een eigen huisje is denk ook wel fijn voor jullie
Zonnetje, zeg je toch gewoon tegen die ene collega: 'stel het is nu gelukt, wat ik nog niet weet, dan wil ik nu ff geen alcohol'. Staat wel heel mooi die banner!!! Ik ga ook even naar babytijd.com ... ziet er zo leuk uit met die sterren en het beertje.
ben je niet toevallig met de auto?!!? of ..je voelt je nie zo lekker of.. je hebt net asprine geslikt of .. je proost mee, doet net of je slok neemt en dump de rest of idd wat tori zei
Het is meer dat we dan met 10 vrouw om de tafel zitten. En ja, ik ben met de auto. Net als de rest. Had ondertussen al een tip gevonden dat ik een antibioticakuurtje heb of inderdaad de asperine. Die ene collega zal het wel snappen, maar is meer de rest. Ze hebben op die site een hele hoop keus in achtergrond en beestjes. Was even zoeken naar die site, maar wist dat er 1 was met info eronder. Zo ga weer verder werken. Mag naar de volgende toe
Ik had hetzelfde. Heb een glas genomen, deed net of ik nipte, en heb het daarna nonchalant weg gezet en weggelopen. Maar we zaten niet om een tafel..
ik zeg gewoon dat ik niet meer drink, omdat ik er niet meer tegen kan. Toevallig is de baas van mijn vader dronken achter het stuur gestapt en heeft iemand aangereden dat gebruik ik nu ook. Ik vind het prettiger dat ik niet drink als ik moet rijden
hoi meiden, er zitten 10 eitjes van 19mm. vanavond de pregnyl spuiten donderdag de punctie, en zondag de tp. ben echt super zenuwachtig weer!
Sammy, dat klinkt goed zeg! niet te zenuwachtig zijn, het komt goed. Succes met het spuiten van de pregnyl vanavond en dan morgen ff rust.
Klinkt goed sammy. Succes donderdag en hopelijk heb je een aardige arts bij punctie. Zijn mooi gelijkmatig gegroeid bij je.
Aaah dank jullie! Ohhh butterflyy spannendd succes!!! Ja zonnetje... er zaten er 4 van 19,1 en 19,2 en een paar tussen de 19,5 en 19,9 dus mooi ook een boel kleintjes tussen de 12 en 15 maar die doen niet meer mee.. hoop dat ze er lekker veel weghalen... pffff raar he dat k weer zo zenuwachtig ben.... maar het is alweer meer dan een jaar geleden hahaha en toen had k 2 puncties achter elkaar...
sammy!!! wat goed!!!!!!!! spannend weer hor! dat je zenuwachtig bent is helemaal nie gek!!! xxx ik ga duimen!!!! ego: vandaag weer echo gehad!! alles goed!!! uk ligt mooi op schema! en ik doe t ook goed. bloeddruk was netjes, urine schoon, en was iets afgevallen . bloeduitslagen waren goed! 27/11 de 20wk echo van vandaag staat in mn album maar is nie echt mooi/duidelijk
ST, alles dus goed dat is fijn nieuws! ookal is het niet duidelijk, ga ik toch even spieken in je album hoor .
ooog bitterfly: sorry lief,..vergeet je helemaal ! jij ook heeeeel veel succes natuurlijk! ga heeel hard duimen!!!!! tori en zeehondje thanx!!! ben zeker blij dat alles weer goed is! ben soms zooo onzeker! volgens mij blijft dat :S tori, ik heb andere echo foto geplaatst hor! stond idd op zn kop hihi zelf zie ik het niet echt allemaal (vind m onduidelijk) , maar t blijft mooi hihi
Sammy, Zo veel mooie eitjes....wat geweldig! Heel veel succes donderdag! Zonnetje, Wat fijn dat je nu zekerder voelt! Geniet ervan! Mooie banner Je had mij trouwens tips gegeven over de injecties, maar die kan ik niet meer terug vinden. Wil je ze nogmaals geven? Butterfly, Veel succes met de TP! duimen duimen.... Spannendetijden, Wat geweldig dat jullie zwanger zijn na zo'n lange weg. Geniet ervan! Tat, Veel sterkte! Ik hoop dat het goed gaat! Ik was tot afgelopen maandag erg blij dat het allemaal mee viel met de bijwerkingen van decapeptyl, maar gisteren was ik opeens heeeeeel erg moe. Zo moe dat ik eerder naar huis ben gegaan. Gyn had me al voor gewaarschuwd, had alleen niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Ik hoop dat het verbeterd en anders hoop ik dat het hebben van klachten beloond wordt met een bebe (beetje onderhandelen met daar Boven)
Zover ik weet heb ik je geen tips voor spuiten gegeven. Maar wat zijn je vragen? Wie weet kan ik ze wel beantwoorden. Hier weken heel moe geweest door deca en daarna de utrobollen. Ik werd ook vergeetachtig. Heb nog geen foto van st bekeken, maar fijn dat alles goed is. Voor butterfly is het nog even geduld hebben voor tp. Ik hoop dat dit topic binnenkort gewoon alleen maar zwangeren heeft. Hier vooral last van moeheid en veel plassen. En met veel bukken een opstandige maag. En helaas moet ik vaak bukken tijdens mijn werk. Vanmorgen een slechte ochtend met maag. Gelukkig kan ik vanaf 12 uur op kantoor werkzaamheden doen en kan ik rechtop blijven zitten. Vannacht ook slecht geslapen.