tuurlijk mag ze mee nina heel goed van je zonnetje knuf Hier heel vaag bloedwaardes gaven aan dat er wel iets zat maar nog geen eisprong. Woensdag weer terug. Mijn man heeft opgenomen dus ga zo effe zelf bellen
Zo! Omdat ik het toch heb gehad op mn werk voor vandaag, neem ik lekker ff de tijd om te reageren Nina: fijn dat het prikken beter gaat meid! Die blauwe plekker is niets!! Die bijwerkingen zijn idd heel vervelend , maar zakken af zodra je weer stopt met prikken! Enuh,..maak je niet druk over je buien tijdens de zwangerschap,..die zijn gewenst en zelfs door de man verdraaglijk ben zeker blij dat we hebben doorgezet! En ik raad het ook iedereen aan !!! geef nooit op! (kijk maar naar ons, en zonnetje zonnetje: hoest meid?!?!?!?!?! Das idd wel even puzzelen nu he?!?! Wij hebben dat ook hor. Kamers zat maar de boel moet wel ff handig worden ingedeeld en worden omgegooid ! wel lief dat je mannetje zo bezig is!!! zo kan het ook schat Hier is man ook druk met dit moet zo dit moet daar enz. en langzaam denken we na over de indeling en kleuren enzo. Ook hier hadden we plan voor woonkamer maar waarop ik zei: ja dag, dan moet ik elke dag de babyhoek aanpassen hahahaha altijd leuk Die onzekerheid ken ik maar al te goed , en zelfs na mn echo had ik het nog! En ook de kwaaltjes ,..die komen en gaan en werken idd niet echt mee aan je gevoelens maar het zit goed skatje!!! En maak je over morgen niet druk ! go with the flow! En idd, voor je gat ff dutje doen! Doe ik ook (nog steeds) BS: he bah meid! Wat een tegenslag/teleurstelling!! En nu?!?!?! Xxxxx Nina2: nou je lap tekst geeft niets hor,..heb ik dagelijks hihi Maar wat een akelige vrouw zeg!!! je bent een persoon hor! En hebt ook nog eens een heel traject te begaan en hoop hormonen!! Daar mag ze best rekening mee houden! Ik heb dat hier nog nooit gehad , dat ik niet in de planning paste. Ja keer omdat het ziekenhuis werd verbouwd maar ze passen zich aan op de patient! En soms als ik klaar was , was t volgepland met andere dames voor punctie op tp, dan werd het met medicatie 1dag verlengt bijvoorbeeld. Hier doen ze normaliter geen tp in het weekend, maar ik heb een natuurlijke cyclus en kom ALTIJD uit op zat of zondag haha, maar wordt dan gewoon ingepland ! de dames hier in het zh leven zo met ons mee!!! Zijn echt schatten, en daarom heb ik er ook voor gekozen bij de gyn te blijven lopen tot geboorte! Voel me mezelf bij hun en ze kennen me door en door! Tis goed dat je er wat van zei hor! En wat een domper dan ook nog eens dat je geen eitjes hebt gezien!! Dikke knuf meid!!! Babii: lijkt me super om jou en je kleine meid te zien !!! lekker meenemen hor!!!! Tenminste , zo denk ik erover! Maar ik spreek in deze voor mezelf natuurlijk! Al zitten we vast met zn alle op 1 lijn! Strakkies zitten we hopelijk allemaal met dikke buik of ukkie dat zou pas een toffe meeting zijn ! Ego: hier weinig nieuw eigenlijk. Irriteer me momenteel beetje opt werk. Maar zullen de hormonen ook wel zijn! En het futloze weer! Bah! Daarbij denk ik over van alles na (wat te regelen en wat we allemaal moeten enzo) en heb ik helemaal geen werk zin! Maargoed, loopt vanzelf weer los Nog uurtje dan ben ik weer thuis zit het er weer op! Helaas is manlief werken en zie ik hem morgen avond pas weer! Die heeft momenteel ff druk werkschema. Maar als het meezit gaan we het weekend lekker weg!! en in jan gaan we naar Boedapest! (eindelijk datum besproken ) heb verder eigenlijk geen nieuws. Gaat met mij en ukkie goed en ben lekker zo nu en dan aant spullen neuzen en koop soms wat kleins. (mag wel een turf lijstje maken want heb straks 20 rompers in 1 maat hahaha) Manlief is druk int kamertje bezig en over 2,5wk komt de stukadoor ! daarna kan mama aan de gang behangen en schilderen en inrichten, onee,..alleen behangen en inrichten want schilderen vind manlief niet geschikt hahaha Nou schatjes ,..fijne avond allemaal xxxx
Hier bezig met kamer, gezien we daar toevallig al bezig waren. Had al in mei klaar moeten zijn voor we zouden verhuizen, alleen kwamen we toen tijd tekort. Vandaar dat we evt al verf hebben, maar weet niet of het die kleur nu wordt. Hebben wel in het hele huis 1 basiskleur. En dan hier en daar een kleurtje erbij. Als ik nog in mijn oude huis had gewoond was het ook anders geweest. Daar was alles op orde. Mis nu wel mijn grote zolder waar je ook 1 of 2 kamers kon maken. Nu 3 slaapkamers en bergzolder. Dus op zich ruimte genoeg. Maar ook spullen genoeg. Voor de meeting: ik heb weinig weekenden over op dit moment. Dus plan maar en ik zie wel of ik kan. Maar kans is klein. Moet veel weekenden werken en hier en daar nog andere afspraken. En je mag je meisje meenemen hoor babii. En brabbel haar beer. Hoop dat je toch nog een eisprong krijgt butterfly. Succes Lekker weg ST, heerlijk en geniet ervan Ik ga ook maar weer werken. Pauze is om. Hier ook een hoop gezeik op het werk over alles en iedereen. Iedereen loopt te klagen en mopperen op elkaar. En door hormonen kan ik hier slecht tegen
Nina wat irritant zeg!!!! pffff klote ziekenhuisss!!!! Zonnetje, maak je niet zo druk over je werk... heel irritant zulke collega's maar jij hebt lekker een mini mensje in je buikje hihi.. dus niet teveeel stressen tut!!!! ST, Lekker zeggg op vakantie in januari ga er maar lekker van genieten.. en wat leuk dat jullie zo druk met het kamertje bezig zijn zeg! wat voor kleuren behang??? Babii.. Hoe gaat et met jou en je meisje?? Doet ze et goed allemaal ? Drinkt ze goed, slaapt ze goed? Tori.. Als ik me niet vergis had jij toch vorige week al een echo of het jongen of meisje werrd??? Ik heb geprobeerd beetje terug te lezen maar kon niets vinden .. of hou je het geheim??? Tat hoe gaat het nu met jou en ben je alweer begonnen??? BS, O my god hoe irritant is dat zeg!!! Hoop dat je morgen gewoon goed nieuws krijgt en verder kan meid!!!! Knuffel voor brabbel en timon..... Hoe gaat het met jullie??
Sammy, ik hou het niet geheim hoor... maar weet niet of ik het geschreven heb in dit topic ... al dacht ik van wel hmm. Maar de kleine in mijn buik is een meisje! Dus van't weekend leuke meisjeskleren geshopt in Madrid. Jij lekker broeden op je emmys . Nu helaas weer op het werk en ik zou wel een middagdutje kunnen doen. Nog even volhouden tot 5 uur en dan fijn weer naar huis! ST, haha jij dus ook al geen zin op het werk... hier is het ook minimaal. Wil het liefst lekker bezig zijn voor de baby, haha. Hoe komen we die laatste 5 maanden door?! Wij gaan nu ook al snel bezig met het kamertje: helemaal leegmaken en dan ook laten stucadoren. Of we het dan gaan behangen of verven weten we nog niet. Ik heb nu 2 rompertjes in de kleinste maat, dus kan nog even vooruit zonder bij te houden wat ik nog moet hihi. @meeting ik heb al eentje staan voor de 18e met meiden uit een ander groepje. We gaan een high tea doen . Komend weekend kan ik in elk geval niet. @Babii, 1 maand is ze alweer! @Zonnetje, kan me helemaal voorstellen dat het een onzekere tijd is voor je nu ; dat hebben we allemaal hier in de mmm in het begin heel erg. Op naar de 12 weken en hopelijk is de onzekerheid dan nihil! @Nina, echt vervelend hoe je bent behanded in het zh!! Niet fijn, hopelijk zijn ze niet allemaal zoals zij. Ik ben voor je aan het duimen dat je al mag beginnen met spuiten en toch eerder kunt starten dan hun 'planning'. @Butterfly, oooh nooo geen follikels?! Echt niet leuk ... dus nu moet je weer een cyclus wachten . Knuffel!
Zonnetje: moeilijk he kleuren kiezen?!?! Als ik erover na denk,..hebben wij overal wel wat anders haha maar woonkamer en onze slaapkamer zijn wel redelijk gelijk. En gang/overloop ook, en past er goed bij! Maar we hebben een ouderwets huis maar wouden dat niet terug laten komen in de meubels en kleur dus de gang is oorsprongkelijkestaat maar de rest is modern met wit en grijs. Eigenlijk is alles wel basis wit. En onze kamer heeft er olijfgroen en grijs bij en de woonkamer grijs. Overloop is wit en de vakken in de deuren (ouderwetse panneeldeuren) zijn bruin. Maar voor de kleine willen we t niet zo saai ooooh en mijn oude studiekamer (is nu logeerkamertje van de meiden) is barrok: rode vloer en lamp, witte muren en 1 met zwart barrokmotief behang. hihi maar die doen we nog wel eens over in neutrale stijl net als onze oude slaapkamer. - Jaaaa lekker weg! dit weekend gaan we dus naar vrienden. En in jan gaan we met andere vrienden weekendje Boedapest. Met spa arrangement. whoeha En dat geklaag, weet er alles van!!! Same here!!! Ellende!! Maar chef kwam net bij me. Als we in de loop van de week beide ff gaatje hebben, gaan we ff om de tafel zitten. Sammy: in jan is maar 2 nachten hor ff naar een spa arrangement en rondje Boedapest! En idd erg leuk dat manlief zo druk is met t kamertje de trotse papa in spe hihi Maar we hebben nog niet echt een idee voor het behang. Is erg moeilijk! Maar heb wel iets heeeel leuks gezien! Dus moet dat maar eens aan man showen! Tori: your back!!!! Dacht dat je langer ging joh! Lekker geshopt voor de kleine meid dus leuk !!!!!! Wij gaan voor 1muur behang (das een koude muur dus laagje behang is wel fijn ) en de rest wordt verf. Ik heb volgens mij al 9 rompers  (shock) maar, zeker 3 zijn groter als de rest. Hahaha En jaaa ik heb totaal geen zin! Maar het is ook zooo stil hier en iedereen loopt beetje te mokken ivm reorganisatie enzo. Niks an dus eigenlijk. En mn collegas zeiken over mn uren. Nou dat wordt nog wat als ik vd week mn rooster voor volgend jaar (na de zwangerschap) ga bespreken!!! Houd mn hart vast!!! Maargoed, we gaan het zien! Zooooo dus jij gaat daten met een andere groep?!?!?!? Mooi is dat!!! Hahahahahah nee hor mop, LEUK!! Meeting: ik kan pas 1 dec. Denk ik. Ego: vandaag weinig te melden eigenlijk. Ben onwijs moe, maar slaap ook slecht. Nouja, ik kom makkelijk in slaap en kan wel een marathon door snurken, maar droom veel en er spookt van alles door het koppie dus ben snachts gewoon onrustig en druk met dromen haha. Maargoed, gaat wel weer over hoor. Ken mezelf (mama worden is niet zomaar iets blijkbaar ) Van de wk dus gesprek met chef. Gaan we meteen rooster 2013 na verlof doornemen hoop ik. Dan kan ik namelijk wat dingen gaan regelen/aanvragen enz. verder niets te melden ladys
Ik ben nu bezig met de progynova 2x daags. De 15e heb ik een echo en hopelijk daarna een goede ontdooiing en 4 dagen later een terugplaatsing van 2 emmy's. Hoop zo dat ze beide van goede kwaliteit blijven!
Spannend M-i-L! Ik ben nog aan het wachten op mijn lijf, Sammy. Nog geen ongi te bespuren Had al zo het vermoeden dat mn lijf me deze maand in de steek zou laten en me een lange cyclus kado zou geven, grrrr Jij al meer duidelijkheid BS?
Dit zijn de enige en laatste cryo's uit de poging van mijn zoontje. Hopelijk hebben we geen nieuwe ICSI nodig maar daar ga ik nog maar niet vanuit
Hallo dames, Sorry voor de late reactie! Allereerst bedankt voor al jullie lieve woorden!!!! Heeft me zeker goed gedaan Ik mocht gelukkig beginnen met spuiten. Erg blij natuurlijk! Maar tegelijkertijd wordt het niet makkelijker. De doseringen zijn gebaseerd op wat grotere dames. Ik ben 1,58 m en weeg 54 kg, zodoende komen al die hormonen nogal hard aan. Maandag en gisteren met veel moeite gewerkt en daarna meteen naar bed gegaan. Dinsdag 13/11 eerste FM. Hopen nu dat het goed resultaat gaat opleveren! Spannendetijden, weet je al hoe jullie babykamer eruit moet gaan zien? Kleuren, meubels enz... Tori, wat geweldig een meisje! Veel plezier met shoppen! Wat vermoeidheid betreft kan ik mee praten en nou nog ZW.. Mama-in-love, we gaan duimen dat het 2 mooi ontdooide plakkerds worden Tat76, wat irritant, hoop dat ongi snel komt, zodat je kunt starten! Duimen...duimen... Zonnetje, wat irritant dat soort gedoe op het werk. Wat fijn dat jij gewoon kunt denken....."ik en mijn bebe hebben hier geen zin in..." Sammy, Hoe is het met jou? Butterfly, succes vandaag! Babii, alleenstaande moeder zijn lijkt me best zwaar! Af en toe vraag ik me af hoe ik het samen met man ga redden wanneer we hopelijk een bebe krijgen..... Hele fijne dag dames!
Ohh oke M-I-L, dus je was de 1e poging meteen zwanger??? Neeee ik hoop ook dat je et niet nodig hebt en meteen zwanger bentttt Nina met mij gaaat het goed hoor!!!!!! Wil testen hahha maar dat heeft natuurlijk nog lang geen zin .. Irritant dat je zo heftig op de hormonen reageert zeg!!! Hoop dat dat snel over is en je lekker zwanger bent!!!!
MIL: ik hoop dat je heeeeeeel gauw je cryos mag ontvangen skat! En dan maar lekker broeden!! Komt vast en zeker helemaal goed worden weer plakkers!!! Tat: wat vervelend meid!!! Ik doe de ongi dans voor je!! xxx Nanid: schandalig! Kan je nou niet netjes optijd reageren?!! Haahhahahaah nee hor mop! Wat vervelend dat je zon last heb van de bijwerkingen! Hopelijk heb je gauw resultaat!!! Heb je t beetje los gelaten van die muts van maandag?!?! Je loopt als het meezit bijna gelijk op met mil! Das wel leuk hor!!! Je hebt altijd zoveel steun aan elkaar hier!!! Love the girls! Ons kamertje, we hebben geen flauw idee! Hahaha basis van meubels is wit. (we zijn beide verliefd op de Bopita Silas maar die wil man deels zelf maken) Vloer wordt laminaat en we vinden beide beetje grijs whitewash wel mooi van kleur. En ik DENK dat we iets met groen gaan doen! Haha Sammy: lieverd,..wanneer moet je officieel?!!?!?! Spannend meid!!!! Ik hoop t zo voor jullie! Mn duimen maken over uren! Ego: weinig te melden! Wel weer wat te klagen heb vannacht als een wokkel in elkaar gelegen en nu last van spierpijn op/bij mn borst en vind dat heeeel vervelend! Kan daar zooo panisch van worden! Vind dat altijd zo eng! Maargoed, weet dat het spier is want tis niet de eerste keer hihi Voelde me ook beetje raar vandaag maar ben gewoon erg moe! Was half 6 uit bed en gister had ik sluit tot 6 daarna nog koken en manlief lag optijd in bed, dus ik liep om 10uur/half11 nog buiten met de hondjes,..niet slim!!! Maargoed,..over 10min mag ik naar huis (dus zit als een gek te typen want moet mn zooi ook nog opruimen ) en dan ben ik lekker vrij!!! De meisjes zijn bij ons en vind dat natuurlijk erg leuk! wel zijn ze snot verkouden en lag de oudste al om 11uur in bed zei man net! Dus denk dat ze zo wel weer wakker is! maar houd lekker chill middag en ga lekker knutselen ofzo. Nog 1,5dag na vandaag,..dan ist weekend whoeha
Poging nummer 2! 24 November Meeting?! Wie kan er ? Brabbel aanwezig (met Beer als er geen bezwaar is) Babii? Zonnetje? Butterfly? ST? Tori? Tat? M-I-L? Sammy? Nina? Kopieren, en Ja- of Nee erachter zetten! Lees met jullie mee hoor lieverds! Iemand enig idee hoe t met Timon is? Lang niet gezien........ xxxxxxxx
St officieel mag ik 17 november teste maar als het mislukt word ik 9 dagen late rongi dus ik test op dag 10. als ik et zo lang kan vol houden haha misschien test ik wel elke dag! Ik wist niet of je van ovitrelle ook een positieve test had dus had net een test gedaan maar die was negatief dus ik denk et niet of misschien word et snel afgebroken is natuurlijk alweer een week geleden dat ik dat gebruikt heb.