Wat leuk zo'n meeting! Ik had nog niet gereageert aangezien ik dacht dat het voor de al langer bestaande club meiden bedoeld was. Het lijk me erg gezellig, alleen 24 nov. kan ik helaas niet. Volgende keer of andere datum ga ik zeker mee! Brabbel aanwezig (met Beer als er geen bezwaar is) Babii? Zonnetje? Butterfly? ST? Tori? Tat? M-I-L? Nina Nee
Ik zou heel graag mee willen gaan..alleen ik heb een mama dochterdag. ik ga voor haar verjaardag allerlei dingen regelen en we eindingen in een restaurant
Babii en Zonnetje, Jullie hebben mij gisterenavond geholpen zonder het te weten. Bij de puregon spuiten kwamen er 3-4 druppels uit de naald nadat ik de naald eruit had gehaald. Ik wist niet wat ik ermee moest....mijn was ook niet thuis, dan maar even " geGoogle-d" en kwam jullie berichtjes van sept 2011 tegen, waarin Babii precies ook dit beschrijft en Zonnetje zegt dat het niet erg is... Ik heb uiteindelijk ook maar wat meer bij gespoten voor de zekerheid. Maar mijn man vertelde dat de gyn gezegd had dat die druppels niet erg zijn omdat de hoeveelheid die uit de spuit komt eigenlijk meer is dan de dosis die je nodig hebt. Fabrikant heeft er rekening mee gehouden.......
ninad hahaha herkenbaar Ik heb maandag tp ik heb afgelopen dinsdag een eisprong gehad zonder hulp van pregnyl
NinaD Ja dat is heel vaak.. ik heb dat ook bijna altijd hoor!! maakt helemaal niets uit meiss!!! BS: Wat goed zeg!!!!! Spannend duim voor je!!! Kwam vanochtend aan op werk en collega was er niet... Ik belde waarom ze er niet is. Ze word geopereerd aan een bbz.... ik was een beetje Ze heeft een kindje van 1 .. met een jongen die ze net een maand kende en toen raakte ze dus zwanger... Helee hoop ellende gehad met hem.. Maand geleden bij hem weggegaan want ze was verliefd op een ander... 2 weken later toch weer terug bij hem... Ze wilde absoluut geen kinderen meer.. Want deze was natuurlijk ook 'door de pil heen' gekomen... Dus ik zei : Oh, wist je dat je zwanger was?? Ze zegt: Neee ik slikte natuurlijk antibiotica en tjaa dus weer zwanger door de pil heeeen.. Het enige wat ik kon uitbrengen was: Oh, en wie zou de vader zijn ? Ze zei: Ja dat weet ik niet dus GELUKKIG dat het een BBZ is want anders had ik daar natuurlijk problemen mee gekregen.. Ik zei: Nou sterkte doei... En heb zo de hoorn erop gegooid... !! IK dacht GELUKKIGGGGGG dat het een BBZ IS!!!!!!!!!??????? is ZE GEK GEWORDEN!!!! Grrrrrrrrrrrr kan het zooooo niet uitstaaaaaan dat die mensen gewoon niet voorzichtig zijn enz.. en dat je zulke onzin uit kan kramen.... maar goed... ik moet weer verder werken.. Fijne dag allemaal... Sorry voor dit verhaal maar moest het even kwijt... werd er woesttttttttttttt om:x
Jee sammy, wat hebben mensen soms toch niet in de gaten hoe een wonder het is om een kindje te mogen dragen en krijgen! En dan ook nog eens niet weten wie de vader is dat is wel heel erg zeg!
Butterfly, Leuk nieuws!!!! Wij gaan duimen.... Sammy, Ik begrijp je heel goed! Sommige mensen denken dat het allemaal zo makkelijk gaat Mijn schoonzus heeft al een dochter van 3 en had begin dit jaar een bbz en meteen daarna werd ze zwanger van een 2-ling. Dus wij waren erg blij voor ze en dachten dat zij het ook geweldig vonden. Hou je vast ..... zij hebben de 2-ling weg laten halen, aangezien ze 2 kinderen willen en geen 3. Ik was ook woedend!
O my god wat een verhalen word er gewoon boos om! Hmm weet nie goed hoe ik me moet voelen. ik heb hele dag zo een gevoel dat ik ongesteld ga worden kan denk ik nog niet maar het is een irritant gevoel word er onzeker van. heb koppijn en steken en krampjes in me buik pff maar ja moet nog 9 dagen wachten of 5 als ik normale tijd ongi word..
ik word een beetje misselijk van deze nare verhalen..... Date kom ik ik zsm op terug. ZOu leuk zijn om meer meiden te ontmoeten uit dit clubje namelijk! update: nog geen ongi te bekennen....zucht CD33 and counting!
Ik begrijp zulke reacties/acties soms echt niet. Een 2 ling is een zegen! Helemaal als het zo makkelijk gaat! Waar 2 kunnen eten, eten er ook 3! Ookal denk je ik wil er 2 dan nog,..tis toch geweldig als je zon wonder als een tweeling krijgt?!?! Onze vrienden roepen ook altijd, wij willen er maar 2 (en eigenlijk heb je niets te willen natuurlijk ,want t giet zoals t giet!) maar ik weet ook, als er ineens een 2ling zou komen, zouden ze het zeker geweldig vinden!!! Doet me verdriet om zulke verhalen te horen. Maar ze zijn er nou eenmaal!! En Sammy, ik had ook de hoorn erop gegooid denk ik! Wat een vreemde situatie zeg! heel apart! En ik vind mezelf niet gauw gemeen en gun niemand verdriet maar in deze moet ik wel toegeven, ik ben blij voor het kindje dat het bb was. Sorry. Nou genoeg verdrietige, boze, vooroordelig getyp Sammy: ff doorbijten meid, die laatste dagen! En je gevoelens zeggen niets!!! Kijk naar mij!!! Dik zwanger en ik was 100% zeker van ongi toi toi toi en ik duim hard door lieverd!!! Tat: ik had toch echt een ongi dans voor je gedaan! potverdrie! Hopelijk komt het gauw lieverd! Knuf Date: ik moet de 24ste ff bekijken. Manlief is vrij, en hij is de 21ste jarig dus miss viert hij die dag zijn verjaardag. Daarbij komt ook de stucador de dag ervoor en wouden we dat weekend aan de babykamer! (we hebben namelijk weinig andere beschikbare weekenden tot half januari ) Maar jullie horen het zo snel mogelijk van mij ! heb er zin in!!! Ego: weinig nieuws meiden. Nouja eigenlijk heel veel maar dan wordt het echt een boek werk. Zal het ff kort houden: mn beste vriendin die nu ook zwanger is, heeft gister te horen gekregen dat het hartje van het vruchtje 2week geleden is gestopt! Erg verdrietige dag gister gehad dus voor haar. En vind het zooooo erg voor dr!!! merk ook meteen de invloed op mezelf want droomde vannacht meteen dat er wat met uk was enzo, maar heb zeker 20min met angel sound naar ons kanjertje liggen luisteren en hoorde t zelfs bewegen en er is niets loos maar trek het me wel aan! Hou ook zoveel van haar en vind dit zooo erg voor dr! Én ik zit zwaaaaar in dubio. We zijn uitgenodigd voor een condolenace, nou ken ik de overledene niet, maar zijn stiefdochter is de verloofde van mijn man zijn beste vriend. Haar zie ik niet zo heel vaak maargoed. Nou heeft man aangegeven dat we erbij zullen zijn, maar eigenlijk wil ik niet. Ik trek me dat verdriet zo aan, en wil die verdriet (van andere) en negatieve invloeden gewoon niet aan mn lichaam/geest nu. Dat klinkt misschien heeeel bot hor, zo bedoel ik het niet, maar misschien dat jullie het wel begrijpen. En nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen. (daarbij irriteert het me waarschijnlijk ook gewoon (hormonen) omdat ik vrijdag (weer) vrij had genomen voor ons weekendje weg, en nu gaan we daardoor zaterdag pas weg, terwijl we al hadden besproken samen om niet te gaan.) Nou goed dames,..uitgezeurd!!! zit lekker op mn werk en moet tot half6! Vandaag 17 weekjes whoehoe!! heb weer ff foto gemaakt van mn bolleke en zal die straks even in mn album plaatsen gister dus heeeerlijk liggen luisteren met de angelsound en heb zooo genoten! Tis dat ik dat ding vast moet houden, anders viel ik ermee in slaap manlief luisterde gezellig met me mee en dat gaf helemaal fijn gevoel! Nou fijne avond kanjers!!!! Xxxx dikke knuf
lady's is het mogelijk om je volgorde van fotos te veranderen in je album?! of moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen!?!?!
GOeiemiddag, hoe gaat het hier met jullie allemaal???? Ik zit nu 7 dagen na tp en ik heb vanmorgen getest.. ik zie zelf een licht streepje.. Maar in et echt beter dan hier... wat dneken jullie??
Sammy, tjee wat n verhaal zeg. Hoe kan iemand dat zeggen 'gelukkig dat het een bbz is' en waarom gaat ze zonder condoom vrijen, wat onverstandig... Zo ga je toch niet om met nieuw leven. Echt ziek! Maareh op da laatste testje zie ik ook zeker een tweede streepje, nog wel heel licht, maarja dat kan ook niet anders want je hebt erg vroeg getest! Ooooh ikduim voor je, let it be so!! St, volgens mij kan je die niet wijzigen, ik wilde dat ook doen, maar kon t toen ook niet vinden. Enige wat ik kan bedenken is dat je van degene die je vooraan wilt hebben de naam wijzigt en dat ie daardoor dan vooraan komt. Wat voor je vriendin zeg! Hopelijk heeft ze veel steun aan je. Gelukkig heb jij een Angelsound en kon je jezelf na de droom gerust stellen! Ik voel mijn kleine meid nu steeds beter, zonet had ik zelfs het idee 'dit is een trappelende voet'! Ze is ook wel een druktemaker volgens mij. Gisteravond bij de uitvoering van de popgroep waar m'm mams in zingt was ze ook heel onrustig (kan me voorstellen, whaaa zo'n grote 'grijze' groep die van die brrrr popliedjes zingen), hihi Tat, grr nog geen ongi... Raar he dat als je er op zit te wachten dan komt t niet, ik had dat afgelopen keer op vakantie ... Zo irritant! Ook meteen weer hoop da t spontaan was gelukt, maarja als je dat dan een paar dagen heb mogen denken komt t alsnog :x. Hoe is t verder met je? Ego, a.s. Dinsdag weer controle bij vk, ben benieuwd hoe hoog mn bm als is, vlgs mij al bijna tot aan mn navel!
Ja ik hoop het ook zo!! st inderdaad k*t voor je vriendin zeg! altijd verdrietig zulke dingen! tori ben ook benieuwd! Succes bij de vk morgen!