IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    WOOW ziet er goed uit Brabbel!!!! :D;):):D;):):$:$:$

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel @ Ziet er top uit meis gefeliciteerd!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dancer, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Geniet van haar.

Brabbel, zo overduidelijk zwanger. Gefeliciteerd!!! Morgen officieel.
    Waarom ga je het direct op het werk vertellen? Ben gewoon nieuwsgierig.;)

Babii, gaat het een beetje?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dancer oeps sorry vergeet je helemaal gefeliciteerd

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Marnat, hoe kan je Dancer nu vergeten? :p

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dancer, ook een dochter!!! Gefeliciteerd meis, geniet ervan! Eindelijk met zijn drietjes (en de honden!!!). Mooie naam, zo heet ons petekindje ook ;) !

Zeehondje, hoest op de roze wolk :) En hoe voelt de kersverse mama zich?

Brabbel, op naar een mooie bloeduitslag en een goede echo over een paar weekjes. Hoe voel je je verder? Wat zijn je kwaaltjes en wanneer begonnen ze?

Babii, dikke knuffel meid. Zit me wel te bedenken dat dit toch haast geen pech meer kan zijn. Iedere keer gaat het in zo'n vroeg stadium al mis. Weet dat je bloedonderzoek hebt gehad, maar is ook je immunologie en bloedstolling bepaald? En je schildklier? Vind het gewoon zo frappant dat je telkens wel positief test en dat het dan weer misgaat... Ik zou aanvullend onderzoek willen als ik jouw was... Maar goed, ongetwijfeld heb je alles ook zelf bedacht, want we kennen je ene beetje ;). Leef - ondanks dat je het zelf al een plekje hebt gegeven - wel met jou en Babii-man mee.... Knuffie voor jou!

Angelica, hoest nu met jou?
    En Timon??? Hoest met de pauze...? Lukt dat nog een beetje?
    Zonnetje, denk aan je!
    Sammy en ST: twee oude, lieve bekenden :). Denk aan jullie en gezellig dat jullie hier meekletsen. Hopelijk gauw op een nieuw ander topic over dikke buiken... *wishfull thinking*
    Marnat, trouwe meelezer en meelever hier ;). Hoest nu met jou? Krijgt alles al een beetje een plekje bij jullie? Denk aan jou!
    @iedereen die ik vergeten ben: knuffel!!!!

Ego: mijn updeet van Gent in mijn IVF-blogje-topic.

xxxxxxxxxxxx

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Juulzon, je bent er weer! Las net je topic... heftig nieuws, maar ook hoopgevend. Nu de laatste uitslag nog en dan door.:)

Het is fijn om niet in de mmm te zitten. Soms neigingen als er zwangeren in mijn omgeving zich enorm zielig vinden of op hun 41e nog even een kindje willen en met de 1e IVF zwanger zijn. Even in een chaotische tijd gezeten qua omgeving energie. Gelukkig daar uitgekomen en weer in mijn eigen energie. ;)
    Manlief verleid ivm mijn ei en nu afwachten of het raak mag zijn. Intussen door met klusjes in en om het huis, werken en leuke dingen doen.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He brabbel wat mooi nu een mooie bloedtest

Dancer gefeliciteerd.

zeehondje jij ook (volgens mij al gedaan)

Marnat hoe is het met jou?

Timon zo herkenbaar wat je schrijft

Babbii ik sluit me bij juulz aan MEGA KNUF VOOR JOU

Dit is onze toppertje.
    Het ging zo anders dan in het L.UMC. Ik kreeg een echo op mijn buik en ze brachten die naald naar binnen en je ziet gewoon die naalt, zo mooi om te zien. Nou ze spoot het in mijn baarmoeder, ik moest blijven liggen want de naald werd nog nagekeken en weer een echo, ze waren op zoek naar een witte stip in mijn baarmoeder en ja hoor ik zag de luchtbel met de embryo (onze mini P.)

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    He juulz: jaaaaa ben er weer!! Na 3mnd rust en tijd voor onszelf gaan we weer beginnen. en net als toen (vmk april) heb ik een super goed voorgevoel over de eerste tp in nov. hopelijk heb ik (weer) gelijk. ik ben er iig weer helemaal klaar voor!
    En voor jou...dikke knuf! Enuh...moest ff kwijt dat ik je een top vrouw vind ;)

Brabbel: succes vandaag!!! Gaat een mooie uitslag worden hoor!!

Angelica: wat super om dat zo mee te maken zeg!!! Nu maar lekker ontspannen en de frummel lekker laten plakken ;) ik duim voor je! Word tijd voor hoop dubbele strepen zo int laatste kwartaal van t jaar! Hihi

All: this ff kort bericht want gaat erg lastig zo mobiel maar wou jullie allemaal ff dikke knuffel geven. en ben blij met t warme onthaal zo na mn vakantie en afwezigheids periode!! Thanx!!!
    Ff update int kort: vandaag cd23 dus vanavond weer eerste deca prik!!! Spannend weer hor!! Wel weer beetje eng. (herinnering poging 1komt langzaam weer boven) maar....we zijn tijdens onze vakantie lichamelijk en geestelijk weer flink aangesterkt en er helemaal klaar voor!! En ik heb een super goes gevoel over deze poging!! Dus...kom maar op :-D

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Angelica, bij ons gingen de tp's ook zo. Constante echo, je zag de eendebek en daarna de catheter zitten. Ook tijdens het inspuiten zag je het vocht met embryo in m'n baarmoeder terechtkomen!
    Ik ben aan het duimen hoor! En wat een mooie embryo, mooi gedeeld!

ST: wat fijn dat je je zo goed voelt en positief!
    Spannend om weer te gaan prikken ja, heel begrijpelijk.

Brabbel, ben benieuwd naar je HCG waarde.

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @brabbel: het is overduidelijk dat je zwanger bent hoor. Hopelijk is dit het begin is van een roze golf hier. Hoe was de bloedtest?

@st: succes en hoop dat je voorgevoel goed is. En fijn dat je er weer bent. Dus lekker uitgerust.

@angelica: klinkt als een fijne tp. Nu goed broeden en hopelijk is dit een plakemmy.

@dancer en zeehondje: gefeliciteerd en geniet van de kleine meid.

@timon: fijn dat je weer in je eigen energie zit. Toevallig nog tips hoe je dat doet?
    En enig idee wanneer je verder gaat of nog niet? Geniet je gewoon even van alles om je heen.

@all: voor wie ik vergeet, dikke knuffel.

@ego: hier ook druk met van alles. Merk het ook wel dat ik moe ben.

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Oke, hier snap ik dus helemaal niks van... een week geleden had ik een eisprong (dat zag de gyn) en ben nu al ongesteld..
    heb even gebeld en word zo terug gebeld.
    Heb vorige week wel heel veel last gehad van mijn buik kon bijna niet meer naar de wc zoveel pijn deed het.

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Héy hanneke, je ging beginnen met icsi toch? Heb je de medicijnen al? En wat nu? Weet je al iets?

14. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Wij beginnen als goed is in janu met icsi.. heb op dit moment nog geen medicijnen.
    Ik werd net terug gebeld en deze vrouw zei dat je wel na een week van je eisprong ongesteld word.
    Trouwens mijn baarmoederslijmvlies was 0,5 mm rond de eisprong is dit wel goed of niet

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @hanneke: ik zie in je rijtje dat je wel vaker last hebt gehad van een korte cyclus. Het is volgens mij wel heel snel hoor na een week. Maar je hebt het ook weer niet elke ronde. Lastige vraag dus.
    Geen idee hoe dik je bms moet zijn eigenlijk rond je eisprong. Maar 0,5 mm is wel heel erg dun. Dacht dat namelijk 5mm het minimale is.
    (zelf zit ik altijd rond de 9-12 mm volgens mij)

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @zonnetje.. ik vind het zelf ook erg kort na de eisprong,
    het heeft al een paar dagen nodig om naar de baarmoeder te komen.
    Maar goed volgende week moet ik toch weer naar de fertiliteitsarts en dan hebben we een heel gesprek.
    En ze zei al tegen mij dat ik straks toch heel veel hormomen krijg die straks al het werk doet.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik begin t steeds een beetje meer te geloven, dat t ECHT zo is.

Timon: Mijn werk weet alles al vanaf t begin van de MMM, en vragen allemaal steeds hoe t gaat met behandelingen/ontwikkelingen/ en hoe ik me voel....
    Veel interesse, en veel steun.
    En och, stel dat t mis zou gaan, dan moeten ze t ook weten, want dan vragen ze ook niet elke keer wanneer ik weer naar het ziekenhuis moet.
    Kan dr niet zo moeilijk over doen….
    Juulzon, geen bloeduitslag, maar alleen urine :cool: vinden ze bij ons meer dan genoeg.
    Krijg ook geen HCG te horen, alleen maar om google-ende meisjes niet ongerust te maken.
    Hoe ik me voel? Zie ego hier beneden…
    Angelica, YYEEAAHH! Hij zit er in!!!
    Ik kon dat toen ook op t scherm zien, en wij hebben ook een afdrukje van de echo met luchtbel meegekregen. Toch leuk…
    Spannende tijden, welkom terug!
    Bedankt voor je pbtje!
    Succes vanavond met de Deca.
    ======================================
    Vanochtend urine ingeleverd, en op t vp spreekuur geweest.
    Heel duidelijk,dat ik dus idd zwanger ben, en volgens de berekeningen morgen 5 weken. :$
    Ze tellen bij ons de punctiedag als 2 weken zwanger, en vanaf daar tellen ze verder.
    En ik had mijn punctie op dag 12 vd cyclus, dus dat is ook alweer 2 dagen extra erbij!
    Ik kreeg geen HCG waarde te horen, omdat ze vinden dat je dan continu je HCG moet laten testen om eerlijke, en goede resultaten te kunnen verkrijgen.
    Eenmalig HCG getal kan nogal voor onrust zorgen, en daarom geven ze die niet.
    De eerste echo krijg ik de 31ste, dan ben ik 6w,6d.
    Dan zien we meteen of er hartactiviteit is, en of t er misschien 2 zijn.
    Afgelopen week ben ik van maandag tm vrijdag enorm ziek geweest.
    Diaree, enorme pijn in mn maag en darmen, 6 keer per nacht uit bed, huilend van de pijn in mijn buik, en niks kunnen eten.
    (BV 1 banaan met yoghurt, en 2 glazen drinken op 1 dag ;) )
    Leek wel een fikse griep, alleen hoefde ik niet te spugen en was ik ook niet misselijk.
    Sinds vrijdag voel ik me een stuk beter, kan wat meer eten, alleen de pijn in mn maag blijft.
    Volgens de assistente komt t omdat alles aan t verplaatsen is in mn buik.
    Het kon in ieder geval geen kwaad, dus ik hoefde me geen zorgen te maken.
    Dat is t belangrijkste, en daar zat ik behoorlijk over in!

Iedereen een dikke knuffel, ik hoop dat jullie me snel zullen volgen allemaal!!!!!
    Ik blijf nog wel even hangen hier, ik laat jullie niet alleen ;) ik zal wel minder reageren…..
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    oooooh brabbel: ik ben zooooooooooooooooooo blij voor je!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!! en lekker gaan genieten nu! ;)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    YEAAAAAHHHHHHHHHHH gefeliciteerd

20. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010