Ik hoop als het mis is dat het bloeden vanavond doorzet... dan weet ik tenminste iets....IK hoop natuurlijk veel liever dat dat rot bloed lekker weg blijft.. maargoed... ik ga er niet van uit.. ik hou jullie op de hoogte
och lieverd toch Sammy, wat een onzekerheid In je banner staat 17-11 testen pas toch? Is dat dan je bloedtest? Ik duim zo hard voor je dat er toch een plakkert tussen zit! Ik stuur je wat positieve lijmvibes M-i-L hoe gaat het met jou?? Zonnetje wat een ontzettend goed nieuws!! een hartje, wow! Wat moet dat onwerkelijk zijn zeg. Het Grote Genieten mag zo ondertussen gaan beginnen voor jou! BS, goed broeden jij! ook wat lijmvibes voor jou Ego, het ziekenhuis heeft net gebeld, ik mag vanavond gaan starten met spuiten!!!!! Uitgangsecho zag er goed uit. Aan beide eierstokken waren al een hoop kleine follikels te zien (beide kanten 10-15). Weet iemand of dit ook een garantie is voor veel eitjes na stimulatie?? Gezonde spanning is in elk geval weer aanwezig want het gaat beginnen.
Sammy, wat belabberd! Ik heb vaker op het forum gelezen dat er een lichte bloeding was en toch zwanger. HCG kan trouwens in het begin ook schommelen. Ik snap heel goed dat elk druppel bloed je een slecht gevoel kan geven. Maar er is ook nog ruimte voor hoop! Sterkte met wachten! Wij duimen door....duimen...duimen.... Zonnetje, Wat geweldig, het genieten kan beginnen!!! Erg blij voor je dat je eindelijk zekerheid hebt. Het is je van harte gegund. Ik probeer zelf positief te blijven en gewoon te kijken hoe de echo van vrijdag uitpakt. Het is erg prettig om te horen dat er meer mensen zijn die bij de eerste FM niet zo veel follikels hadden. Die van mij waren trouwens 10-11 mm. Door die hormonen ben ik echt een emotionele stresskip geworden (Zonnetje hand schudden ). Normaal kan ik echt wat rustiger zijn. Moeheid helpt trouwens ook niet.
Nee tat bij ons ziekenhuis doen ze niet aan bloedtesten. 17 november is het 17 dagen na punctie dus mag ik een zwangerschapste doen. Wat fijn dat je magi beginnen. ik hoop dat de eitjes lekker groeien meis! succes
Sammy ik lees je berichtje in tranen...ik duim voor je tat ohhhhhhhh hier onzeker was vandaag vrij aan het broeden heb wel krampjes vandaag maakt ne onzeker. Ik ben de tp gaan plassen nu ben ik bang haha...de arts ging me uitlachen haha
@tat: jij succes met spuiten. En geen idee of hoeveelheid die te zien is wat zegt over hoeveel er gaat groeien. Hoeveel hormonen ga je spuiten? Maar hoop dat het een mooi aantal worden. @BS: ik heb ook ooit gevraagd of ik na de tp mocht plassen hoor. Had erg hoge nood en ik moet maar max 30min naar huis rijden. En jij 2,5uur ofzo. Alleen reactie van arts vind ik vreemd dat ze je uitlachen. Ik krijg netjes uitleg dat mijn Emmy veilig in bm zat. Dat je het kan zien als hagelslagje tussen 2 boterhammen met flink boter. En hier heb ik altijd krampjes na tp. Ze zijn toch bij je aan het rommelen geweest. En kan ook nog innesteling zijn, gezien je Emmy al ver was. Wil dus niks zeggen. @Sammy: hoop dat je bloed weg blijft of dat het juist doorzet en je zekerheid hebt. Maar kleur streep kan inderdaad schommelen door concentratie in urine. Als je net meer gedronken hebt dan gisteren is er al verschil. Succes met deze onzekerheid. (dit is bij mij altijd de rede geweest dat ik niet te vroeg ging testen). @nina: als je follikels nu pas 10/11mm zijn kan er best nog wat mee gaan groeien hoor. Bij mij waren er sommige al 13/14mm toen de rest ook maar eens bedacht mee te gaan doen. Hier heb ik meestal 3 of 4 fm's voor punctie. En hier zijn we lekker aan het genieten, moest wel lachen. bij thuiskomst wreef manlief meteen over mijn buikje heen. We gaan het nu aan familie/ vrienden en collega's vertellen. Enige is dat iedereen meteen met van alles aangesleept komt voor ons kindje. Terwijl wij nog net aan het verwerken zijn dat het echt zo is. Op zich wel goed bedoelt, maar hebben op dit moment nog even geen behoefte aan alle spullen al in ons huis te hebben. Terwijl we druk bezig zijn met verbouwen. Hebben tussen nu en 2 weken ook weer een kraambezoek staan, schoonzus kan elk moment gaan bevallen. merk wel dat ik blij ben ondertussen zelf zwanger te zijn, want zag wel beetje tegen kraambezoek op. Hun waren 2x binnen hele korte tijd zwanger.
Aaaah BS lief!!! Maar ik weet nog niks... afwachten maar.... Ja Zonnetje I know... ik hoop et ook zo... ik haat mezelf nu ook dat k te vroeg getest heb hooor.. pfff maar ja vorige x had k ook te vroeg getest en op et moment dat k mocht testen was die nog positief en ging et ook miss.. maar ja BS: krampjes is heel normaal hoor.. hahahha ik moet ook altijd na de tp plassen echt een gewoonte hahaha vind et ook eng en keek altijd meteen in de wc of er nikss lag hahahha.. Zonnetje: Ik snap wel dat je nog geen spulletjes enz in huis wil omdat et nog zo pril is.. maar ik denk dat k me nie zou kunnen inhouden... ik wil nu al allerlei dingen kopen en bestellen.. raar he? ik ben er zoooo aan toe om moeder te worden pff..
Als ik het zelf koop vind ik het weer anders denk ik. Heb dat een periode ook wel gehad. Maar we kregen nu een bedje aangeboden wat 4,5 jaar geleden ook al gevraagd was en ik toen al niet mooi vond. En stoeltjes voor de auto. Is dus ook afhankelijk wat het is. Jaren geleden ook een babykamer gezien waar ik verliefd op was. Alleen op advies van man niet overgekocht. Dat was 4 jaar geleden, toen had ik ook de buien dat ik van alles wilde kopen. Stel dat die ene kamer weer wordt aangeboden zou ik wel ja zeggen, want was er toen echt verliefd op. En om eerlijk te zijn hebben we op dit moment echt geen ruimte om van alles op te slaan. Gezien we nog een deel kasten moeten maken/ kopen.
Sammy, wat balen van de afscheiding met rood ... hopelijk komt het gewoon van de extra doorbloeding... en tja het zou ook kunnen komen doordat het met 1 vruchtje niet goed is gegaan. Ik blijf voor je duimen hoor!!! Nu maar ff niet meer testen, je maakt jezelf er helemaal gek mee. Zonnetje, nu nog niets aannemen dan ; eerst verbouwen! Kan je straks ook goed bekijken wat je nodig hebt en wat je wilt. Vind het echt zo super dat het hartje klopt en alles dus goed is! Tat, sterkte met spuiten ... je zit er nu weer midden in! Lijkt me dat je een goede opbrengst qua eitjes krijgt ... maar goed ik heb er geen verstand van dusss. NinaD, het lijkt niet veel maar wie weet zijn het 3 toppers!!! De hoop nog niet opgeven hoor. Heb ook vaak gelezen hier dat er opeens toch nog 2 of 3 meer tevoorschijn zijn gekomen en ook aangeprikt konden worden. Sterkte in deze spannende tijd. BS, haha neeee plassen maakt echt niet uit na de TP. Die embryo's worden zo goed geplaatst, in je bm kan daar qua plassen niets mee gebeuren. Ik blijf voor je duimen. Ego, morgen weer naar de verloskundige voor een controle. Nu weer een beetje verkouden en last van m'n keel, hopelijk is het morgen weer weg!
Ja snap et zonnetje.. wel leuk nu je weet dt et goed zit dat je lekker kan gaan baby shoppe en misschien naar de 9 maanden beurs in februari..
Lieve Sammy, Hoe is het meis? Naast het pierken over mezelf, moest ik ook steeds aan jou denken. Ik hoop heel graag voor jou dat het alleen maar innestelbloeding is.
nou meiden geen spoortje bloed hoor en kwam er dus achter dat k een wondje van binnen had door die fijne huls van de utro bollen ik raak er altijd zo geïrriteerd van dus hield een stukje wc papier ertegenaan en ja hoor bloed! het was dus van dat wondje! dus gisteren avond een test gedaan en hij was een stuk donkerder! en een ovu test gedaan vet positief! even gesext haha en geen bloed! dus ben wel weer een beetje happy nu whaha raar misschien maar ja.. heb de HA gebeld.. morgen mag ik bloed komen prikken voor hcg duimen jullie met me mee??
Lieve Nina.. Niet zoveel piekeren meis !! Alles komt goed!! Het zijn allemaal klote beslissingen... we moeten al allemaal de mmm in.. en dan gaat het allemaal ook nog zo moeizaam... Irritant is dat .. Ik duim heel hard voor je dat er nog een paar eitjes mee zijn gaan groeien!!!
heeel ff snel....spannend sammy!!!!!!!!!!! zit vast en.zekr goed schat!! t zijn vruchtbare maanden voor ons hier :+) xxx zonnetje Jeeeeeeej Gefeliciteerd!!!!! nu genieten meid!!!! snap de onwerkelijkheid heel goed hor..maar tis echt waar!!! jullie krijgen een wondertje!!!! xxx
gisteravond last gehad van plopjes en krampjes en steken nu alleen nog een zeurend gevoel in mijn onderrug...vooral moe maar dat komt door de bollen
dank jullie lieve meiden.. BS: dat heb k ook al vanaf de tp.. en nu nog... zo soorrt ongesteldheids gevoel maar toch net iets anders... Hooop zoooo dat jij ook positief test