IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon neem de tijd hoor!!!
    Knuffel van mij

Ik ga testen vanavond! Al geloof ik het niet meer. Ik was zo hoopvol

Ik heb nu alleen lage rugpijn voor de rest voel ik me prima dus geen kwaaltjes

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Timon, als er maar verbetering in zit. Rustig aan blijven doen en uiteindelijk kom je er weer boven op en dan hopelijk sterk genoeg om weer verder te gaan. Sterkte en vooral ook succes!

Bs, zegt niets dat je alleen lage rugpijn hebt, kan ook betekenen dat t goed zit. Nog even volhouden. Ik blijf voor je duimen!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    #3683 Tori3, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    Oh, zie ne dat ik mn ticker gisteren heb aangepast, maar de verkeerde!! 18,4 klopt niet... 19,1 is t. Nouja vanavond maar even aanpassen.
    Nog niet topfit, maar ga wel naar t werk. Hopelijk gaat dat een beetje.

Zeehondje, kan me voorstellen dat t weer begint te kriebelen. Ken je historie niet, maar heb je nog cryo's?

Brabbel, date gaat voor mij dit jaar niet meer lukken, we moeten elk weekend nu flink aan de slag met de babykamer. Volgend jaar tijdens mn verlof wel genoeg tijd denk ik ;), maar ja weet niet hoe ik me dan voel.
    Maar ergens in januari vlgd jaar moet ook wel lukken.

Gisteren trouwens wel op date geweest met meiden van een klein topic, was erg gezellig (high tea gedaan).

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    BS spannend meid!!! Ik hoop het voor je!
    Je hoeft niet altijd duidelijke klachten te hebben hoor!! Dat had ik ook niet!

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Timon! Blij weer even van je te horen schat! Rustig aan it is voor jou! Neem je tijd en dan hoop ik dat je gauw weer klaar bent voor een nieuwe poging. Knuf voor jou!

BS, spannend vanavond testen!! Hoeveel dagen na tp zit je dan? Redelijk vroeg toch of vergis ik me?

Ik mag zometeen weer op controle. Ben kotsmisselijk, maar misschien omdat ik gisteren 3 x een dosis heb gehad. Hoop dat er wat te zien is en misschien dat ik Orgalutran moet spuiten. Ik hoor het straks.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    heb ook nog een koortslip gekregen GRRRRRRRRRR.

Ik weet niet hoe ik moet tellen vorige week maandag de tp gehad. Volgens Gent donderdag bloedtest of zaterdag urine test

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Timon knuffel!!! Doe rustig aan schat.. hoop dat et snel weer wat beter met je gaat!!!

Tori leuk dat je meiden van het forum hebt ontmoet:D.. Fijn dat et gezellig was!!!

BS dan zit je 7 dagen na TP. best vroeg maar ik had met dipstick 6 dagen na TP licht streepje... kv 2voor5 was toen nog negatief... Dus als er nog geen streepje gaat betekent het niet dat je niet zwanger bent hooor.!!!! En lage rugpijn heb ik nu nog steeds... en ben zwanger:D

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bij ons is er geen oorzaak gevonden.
    4x o.i. en 6x iui gehad.
    Daarna IVF met twee keer cryo-tp. Laatste tp was raak alleen werd vmk met 5 weken.
    Toen tweede IVF. Twee maanden later. Weinig eitjes dus escape-iui en daaruit is onze dochter 'ontstaan'.
    Ik heb zelf het idee dat na die vmk mijn lichaam wist hoe het moest zeg maar en we daardoor zwanger zijn geraakt.
    Nu is het dus weer afwachten.

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Jeetje: zie dat ik al ff niet heb geantwoord !! schandalig ;)

Sammy: wat een prachtige digitale test!!! WOW!!!!
    Enuh,…t zit zeker goed mop!!!

Zonnetje: voel je je alweer wat beter?!?! Jij ook over week weer echo dus?! Leuk!!! spannend!!! ;)

Brabbel en zeehondje: tis jullie geraden!! Lekker hier blijven hor!!! ;) :D hihi

Timon: wat fijn om te lezen dat het stapje voor stapje beter met je gaat schat!!! Pas goed op jezelf en lekker rustig aan doen hor!!!! Xxx knuf

Hey tori: je hebt je banner veranderd ! wat een leukie ! :D
    Hoest met jullie?!?!?!
    Hier ook flink aant plannen om straks de weekenden met de babykamer aan de slag te gaan. Man werkt regelmatig in het weekend en met de feestdagen int vooruitzicht wordt t ff proppen! En drukke tijd!!

Tat: kan best hor dat je misselijkheid daar weg komt! Succes straks!!!!! Xx

BS: spannend!!!!!! Mn duimen draaien!!!!!

Ego: hier weinig nieuws eigenlijk! Voel me weer redelijk goed! Iig goed genoeg om de dag door te komen en te genieten ;) blijkbaar ff dipweekje gehad!
    Zaterdag lekker met moeders wezen shoppen! Was erg leuk!! en ben goed geslaagd! Nieuwe mallot gekocht en trui/jurk, lekker warme ribbroek (vel groen) en ondergoed (voedingsbh, vond mn meegroei zooo niet sexy! En hier heb ik tenminste wat aan straks! En bijpassende short en nog 2 shorts van glad stoffie) alles alla mama :D hihi
    En we zijn nog naar babyland geweest! ik moest ff nieuw onderdeel halen voor de kinderstoel, mijn deeltje was stuk. En toen heb ik les van moeders gehad! Over wat er allemaal in het bedje en wiegje komt aan linnengoed!! Jeeetje,..ik ben nog een leek!!!!! Hahaha maargoed,..dat gaan we dus wel ff aanschaffen :D heb van mama lakentje voor wiegje gehad én het onderstel!! :D :D :D als verjaardagscadeau van man en mij (hij is woe jarig, ik over 3wk) zoooooooo lief!!! Ding is belachelijk duur!!! Was al opzoek op marktplaats maar mama vond dit de beste oplossing ! daarna ff bakkie gedaan in centrum en weer retour naar huis! T was natuurlijk intocht en we hadden geen zin in die drukte in de stad! Bij ouders thuis lekker zitten koffieleuten en daarna ff 2uurtjes geslapen! :D was goed bijgetrokken en ben daarna dus met hele vriendenclub naar film geweest!! we hadden 1 hele rij voor onszelf :D haha erg leuk en de film,…GE WEL DIG!!!!! Echt een topper!!! Zooo onverwachte wending!
    Daarna optijd mn bedje ingekropen en gister schoonmaak dag gehouden met manlief! Hij de schuur (was gewoon een hindernis naar de wasmachine toe) en ik de woonkamer en keuken! En nu is t weer spik en span! En zondag is boven aan de beurt ! en nu zit ik weer saaaai op mn werk! Moet 4 dagen deze week :s bleh! Maar vrijdag komen ze de babykamer stuccen en kijk daar natuurlijk erg naar uit!!! En dan volgende wk de 20wk echo!! Eindelijk!!! ben zoooo benieuwd naar de kleine boef!! Hopelijk doet hij/zij het goed!!! Ik blijf onzeker nu ik het nog niet voel! En ik groei momenteel ook niet echt. Heb nog heel klein buikje vind ik! Maargoed,…hoor hem/haar wel met angelsound! Nou fijne dag dames!!! Ik sluit mn boekverslag weer ;)

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sammy thanks ik dacht 8dg telde de maandag ook mee

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ST Spannend zegg!!!!!! Maar je wilt niet weten wat het word toch??? hihih... Liefff van je mama dat je dat van haar heb gekregen!!!:D !! Fijn dat je je weer wat beter voelt en irritant dat je 4 dagen moet werken:(.. haha ik ben zooooooooooooooooo moe.. Pfff.. en ik moet om de 5 min plassen HOe irritant is dat!!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy ik was ook zo moe de eerste weken van de zwangerschap!!! Als ik uit bed kwam dacht ik na 5 minuten al dat ik de dag er wel weer op had zitten en dat het nodig bedtijd was :D

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    BS bij ons zeggen ze dat de dag van TP dag 0 is.. Weet niet of ze dat overal doen... Maar de vorige keer testte ik pas dag 9 na tp positief met een heel licht streepje.. Dus het kan nog alle kanten op meis... Ik weeeet echt hoe je je voelt.. maar opzeker word je sip als je een negatieve test in handen heb... En dat is niet leuk!!!! En je kan beter sochtends testen toch.. Waarom bewaar je em nie tot morgen ochtend?? dan zit je alweer 8 dagen na TP :D En op deze termijn denk ik dat je echt alleen positief test met ochtend urine.. :D Maar ik weet et wachten is moeilijk hahah... Hoop dat je lekker een positieve test in handen hebt:D

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    BS, ik sluit me bij Sammy aan. Volgens mij is het nog erg vroeg, beter morgenochtend met ochtendurine. Ik duim lieverd!

Net terug van FM, links en rechts rond de 5 eitjes en een héleboel kleintjes, maar rechts is de grootste rond de 15-16mm en links maar 11mm. Misschien dat ik dus morgen, afhankelijk van de bloeduitslag vanmiddag, Orgalutran krijg om de LH tegen te gaan.
    Vrijdag dan misschien de punctie....brrrrrrr....
    (in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst Tat! Ontspan!!!) ;) :D

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    samy: zeker spannend! ben erg benieuwd hoe de uk het doet!!! en nee,...als het niet spontaan te zien is (lees: kind ligt met de benen wijd en camera staat erop!) dan willen we het idd niet weten!! pas bij de geboorte! al heb ik af en toe mn momentjes dat ik denk...wil t weten!!! hahaha
    vervelend he die vermoeidheid?! ik had het int begin ook heeeel erg! en heb t helaas nog steeds zo nu en dan! (en zo ook NU)

BS: ik zou ook morgen vroeg met ochtendplasje testen skat! en dan ben je nog krapjes met de dagen maar je weet t maar nooit!!! ;) spannend hor!!!

Tat: kom op,...uit die stress zone!! hihi idd int verleden behaalde resultaten zeggen niets voor nu! wel spannend weer zeg!!! eind vd week miss punctie!!! whoeha!!! en toch mooi aantal eitjes :D

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Timon, veel sterkte en beterschap!

Zeehondje, kan me goed voorstellen dat het begint te kriebelen!:p Wie weet lukt het dit keer zonder mmm....

ST, zo te horen heb je een leuk weekend gehad! :)
    Het lijkt me heel moeilijk om niet te vragen naar het geslacht.....ga je het het volhouden tot de bevalling? :p

Sammy, al het plassen is straks wel in voordeel van MvM .....:D
    Hoop dat jouw moeheid snel beter wordt!

BS, heb je al getest? Of lukt het nog even vol te houden? :p
    Kan me goed voorstellen dat je snel meer wilt weten.....

Tori,
    Wat fijn dat het beter gaat!

Tat, ruilen? :D :D
    wat goed dat jouw eitjes zo mooi groeien! In ieder geval met goed gevoel naar de punctie! Nieuwe ronde, Nieuwe kansen! :)
    Of maak je zorgen ook over de punctie zelf?

Vandaag was voor mij laatste FM. Mijn 3 TOP follikels :D groeien gelukkig goed! Ik krijg vanmiddag te horen hoe laat ik vanavond Pregnyl moet spuiten en woensdag punctie. Ik vind het allemaal spannend en weet niet wat me precies te wachten staat. Wij gaan ervoor!

Willen jullie voor ons duimen? :)

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    even kort:
    Hier namelijk ook flink last van moeheid, zo erg dat ik gek ben op dutjes midden op de dag doen.
    En ook veel plassen, maar vaak zijn het dan maar kleine beetjes.
    Vanmorgen zijn ze van MvM geweest, kan donderdag beginnen. Had eigenlijk wel sneller reactie verwacht. Had dinsdag aangemeld, werd vrijdag terug gebeld nadat ik ze zelf had gebeld en dan pas donderdag de eerste flessen. Maar ach, heb dan nog 7 weken wat ik kan vullen. (las van de week dat als je langer dan 9 weken een extra cadeautje krijgt).

Hier moet ik vanavond werken van 15uur-23uur, dus moet vandaag nog wel even helaas. Ik ga het donderdag op mijn werk vertellen, maar zie er wel tegenop. Bang dat ik veel commentaar krijg dat het midden in de zomer is. (mogen bij ons max 2 tegelijk afwezig zijn), maar dan regelen ze maar iemand anders voor die 3 maanden.

Succes voor Tat en Nina, hoop dat punctie meevalt.
    Voor Tat: de 1ste punctie was bij mij echt niet fijn, maar 2e viel heel erg mee. Dus het zegt helemaal niks. Ik zag er ook als een berg tegenop en had zelfs al extra morfine gevraagd bij voorbaat.

@timon; fijn om weer wat van je te horen. Denk vooral even aan jezelf op dit moment. En hoop dat je uiteindelijk weer goed opknapt.

@all: hier veel weg geweest het weekend en tussendoor even dutjes gedaan, dus ben hier weinig aanwezig geweest.
    En moet zo ook weer op pad voor mijn werk

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ninad: wat spannend!!!!!!! Je eerste keer!!! Hahahaha komt helemaal goed meid!!!! En als de zenuwen je toeslaan , of je zit met vragen over de punctie ofzo,..dan weet je ons te vinden! ;)
    Ik duim iig voor je dat dit de enige en laatste poging is ! xxx
    En mn weekend was zeker geslaagd ! en of ik het volhoud tot de bevalling,…geen idee!!! Maar ga mn best doen! Want man wil het absoluut niet weten en als ik t weet,..dan hij ook in no time ;) hihi

Zonnetje: als je behoefte voelt aan die dutjes,..moet je ze gewoon DOEN!!!! Doe ik hier ook! En heb ik van begin af aan gedaan!! je hebt t gewoon nodig skat!!! Je lichaam vraagt er niet voor niets om!
    Ik zei altijd: “ik ga ff liggen, mn hormonen zijn moe en willen slapen” hahaha
    Werkze!!!!!!!

Ego: zit ik net trots te vertellen dat ik grote schoonmaak heb gehouden gister, krijg ik net foto van mn man,..hij heeft de muur in de kamer afgebroken!!! Mega stof nu dus!!! (dit was wel de bedoeling maar ik had t niet zo rap verwacht!!! Haha)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ST hahahahahaha

Nina oh spannend maak je niet druk komt goed

Tat jeetje wat snel. duim ook voor jou

Thanks meiden.......er is een logische reden waarom ik altijd 's avonds test..........als ik in de ochtend ga testen dan slaap ik niet. Ik word zo onrustig. Mijn testen vallen altijd donkerder uit 's avonds.
    Ik weet wel dat ik vroeg ben maar ik lees zoveel verhalen over blasto's

Hier alleen last van lage rugpijn (obistipatie) geen krampen meer en dan die mega lip GRRRRRRR

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat & Nina Spannnend!!!!!!!!!!!!!

Dalijk is heel dit topic zwanger hahahaha..

Ow Zonnetje dat duurt ook lang zeg!!! Ik heb me zaterdag aangemeld voor MvM.. En werd net gebeld ze komt vanavond al langs... Ben super zenuwachtiggggggg natuurlijk,.. Dat me test dalijk negatief is ... Maar ja ik laat et jullie wel weten;)

BS mijn testen vielen savonds ook donkerder uit en ik ben hetzelfde hahahah dan zat ik snachts om 5 uur op de wc om een test te doen... en jaa je had inderdaad een blasto dus misschien test je al eerder positief.. Succes:D:D Laat je et wel even wetennn ik ben nieuwsgierigg..

Deel Deze Pagina