IVF/ICSI deel 4!

Discussion in 'MMM clubs' started by brabbel1988, Sep 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh ik hoop het zo.

IK laat jullie het gelijk weten en ik weet als het negatief is zegt dat ook niets

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

De punctie zelf vindt wel spannend, maar maak me geen zorgen erover, aangezien jullie allemaal het doorstaan hebben :) Ik zit meer met de uitslag....;) , heel lastig om gewoon vertrouwen te hebben!
    Vanavond 21:00 pregnyl.

Hebben jullie adviezen tav voorbereiding op de punctie?

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Nina makkelijk gezegd van mij vooral omdat ik et zelf nooit doe haha maar als je je ontspant is het voor hun 10x makkelijker en voel je veel minder! ik zou lekker vroeg naar bed gaan en me niet zoveel zorgen maken. De arts zei tegen mij wanneer ze ging prikken dan moest ik een diepe hap lucht nemen en en als ik uit geademt had was et klaar. ik voelde echt heel weinig! Ik hoop dat et allemaal goed gaat en de pregnyl kan je et beste heeeel langzaam inspuiten bij mij prikt ie altijd! en we duimen voor een mooi aantal bevruchtingen!:D hoop dat je er wat aan heb. Succes!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ik vond de punctie erg meevallen maar dat ligt ook aan de medicatie die je krijgt. Ik werd helemaal stoned gemaakt met valium en morfine :D
    Veel succes meid! Hoop dat het voor jou ook mee valt!

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    MvM is net geweest. Ik was zo zenuwachtig maar ze was zo enthousiast over hoe positief me test was op deze termijn ze zei dat ze dat nog nooit gezien heeft en ik mag woensdag beginnen met plassen.

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dan zijn ze bij jou in de regio sneller dan bij mij sammy. Ben meer dan een week verder nadat ik me aangemeld had. Moet er wel bij zeggen dat ik alleen in de avond op bereikbaar had gezet, gezien ze op mijn werk nog niks weten.
    En mijn clienten/ collega's erg goede oortjes hebben als ze iets niet mogen weten.
    Of je maakt veel hcg aan of je hebt er gewoon 2 die het aanmaken.

Hier neem ik ook mijn rust hoor en geeft toe aan de dutjes. Helaas heb ik op maandag nooit de rust om even te gaan liggen tussen de middag. Dus is dan vaak een langere dag gezien ik moet werken. Gelukkig is het daar nu vrij rustig en kan ik dus alle tijd nemen om af en toe even bij te komen. Gezien ik toch niet eerder naar huis kan. Nu even pauze en moet zo weer verder

7. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    succes nina met punctie. En de een heeft wel last en de ander niet. Hier de eerste keer zelfs pijn door de morfine en verdoving heen gehad en 2e keer zo goed als niks gevoeld.
    Maar ik ben wel iemand die zeer gevoelig is aan de onderkant. Heb meestal erg lang last van een punctie/tp. Dus ik ben geen goed voorbeeld.

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sammy, ik weet nog dat ik zo uit keek naar de test van MvM :), fijn dat het bij jou ook zo is gegaan als bij mij!! superpositief dus dat is SUPER!

Zonnetje, gelukkig heb je soms wel wat rustmomenten, want je lichaam is nu druk bezig! Niet veel last van misselijkheid?

Nina, succes met de punctie. tips... tja niet teveel aan denken ; dat kan op het moment nog genoeg. En dan zo goed mogelijk proberen te ontspannen. Het verschilt per persoon hoe het gaat.
    Ik vond het achteraf meevallen. Tuurlijk was het niet prettig, maar ook niet ondragelijk. Ik had een verdoving gehad in m'n bil en een half slaaptabletje, dat heeft mij dus goed geholpen.

BS, spannend!!! Let it be positive, ik hoop dat zó voor je!

Tat, jij ook lekker bezig :).

haha jaaa straks iedereen hier zwanger; dat zou echt super zijn!!

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zal ik dan maar het hek sluiten? Aangezien wij nog niet zover zijn.;)

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Aaah Timon, nee ... maar dat gaat wel weer komen!!! En dan ben jij straks ook fijn zwanger hoor. Als je lichaam straks weer helemaal is zoals ie hoort te zijn is je bm klaar voor een mooie cryo. xxx

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Yesss Timon!!!! Inderdaad moet jij het hek sluiten.. Hoop dat iedereen hier zwanger word hihi... Hmmm nou ikvind me test nou niet zooo super ..Snap niet dat zij er zoooooo enthousiast over is.. wnt k heb wel meer van deze testen voorbij zien komen..

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sammy die waren dan ws meer dan 5 of 6 weken zwanger.. ;)

13. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Voor jou week is hij vast goed genoeg. Ik had 2 gelijke strepen, maar ben wel 4 weken verder. Zit bij mij dus ook nog goed.
    Maar je bent zeker zwanger. Mijn test was rond die tijd lichter volgens mij. Zie album. Was wel een kruidvattest

Soms wel misselijk. Gisteravond nog na de soep en binnen een half uur wat drinken. Maar niet overgeven. Vooral maagzuur en misselijk gevoel. Vanavond ook last van rug. En vaak zere tepels.
    Broeken beginnen ook strak te zitten, net als getailleerde winterjas.
    Heb vanavond crackers gegeten, gaat beter dan brood. En thee en koffie laat ik maar staan. Vooral limo, cola en 7-up of warme melk als drinken.

@ timon: we blijven hier plakken tot jij ook zover bent. Zullen je niet in de steek laten.

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dat zou fijn zijn, Zonnetje.

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

#3715 NinaD, Nov 19, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 19, 2012
    Ontspannen??? ;):D .......krijg gelukkig een pil om rustig te worden en ook pijnstilling. Goed om te horen dat het ook best mee kan vallen. Ik zit veel meer met de uitslag in mijn maag, daardoor focus nu nog niet op de punctie zelf.......morgenavond waarschijnlijk wel! ;)

Zonnetje, zorg goed voor jezelf!
    Ennn...op jouw werk moeten ze nu gewoon juigen en blij zijn voor je. Voor jouw vervanging krijgt jouw werkgever gewooon een vergoeding.

Sammy, nu al zo donker!!! Zou zomaar 2 kunnen zijn....:D

Timon, ja met een mooie test zoals Sammy in jouw handen hek sluiten is een goed plan! :)

Tori,
    Voel je beter? Ging het met werken?

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ze zeggen 3x scheepsrecht. Nou, kom maar op met die 3e positieve test!;)

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Nina, met mij gaat het wel weer wat beter. Helaas nog niet topfit. Vooral ook last van m'n oren en krijg m'n neus niet goed leeg (maar is niet meer helemaal vol dus dat scheelt wel). Vandaag aan het werk geweest en dat ging op zich wel. Mijn armen en benen zijn nu wel moe.
    Lief dat je het vraagt!

Sammy, voor 4 weken en 4 dagen is het een superduidelijke test hoor! Zeker die van MvM, aangezien die behoorlijk wat hcg moet hebben om goed uit te slaan. Ik was 5,5 week en de strepen waren bij mij toen even duidelijk ; bij jou zou dit ook zijn als je over een week test :).

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ahhh Timon lieve schat... ik zat nog ff terug te lezen en me reactie leek een beetje bot... maar ik bedoelde met et hek sluiten dat jij ons mooi zou volgen met een mooie positieve test hoor :D..
    Oke fijn Tori en Zonnetje:D dat stelt me wel weer gerust...

19. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik snap dat werkgever betaald krijgt voor vervanger van mij. Probleem is meer iemand voor 3 maanden zoeken die wil vervangen. Wij werken kleinschalig(team van max 12 collega's) en ik ben er juist niet in juni, juli, aug. Als iedereen dus vakantie wil.
    Hebben genoeg sollicitanten, maar allemaal voor vast contract.
    Maar dat mag de rest uitzoeken.
    Maar hier al veel commentaar gehad op afwezigheid tijdens de mmm. Ze hadden geen zin om mijn afwezigheid op te vangen, want ik koos zelf voor de mmm. Ben toen heel boos geweest.
    Gelukkig zie ik collega's weinig en werk ik bij de mensen thuis.

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik ben benieuwd......;)

Tik,tak,tik,tak.......

Gaat weer onderin hangen.....

Share This Page