IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Officieel gefeliciteerd brabbel. Op naar een mooie echo.
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ah brabbel wat super cool voor je zeg ! Vind het zo leuk voor je!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica, wat een supermooi embryo!!! Wow! Geen enkele fragmentatie als ik het zo zie! Is het nu 6 of 8 cellig? Ben nog een beetje bleu... Is dit trouwens hoe het in Gent gaat?
    Ben zo benieuwd... Duim dat dit een plakkertje is!!!

Rest: Knufffffel!!!

xxxx

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Juulz deze topper is 6 cellig en een topper zeiden ze.
    Ja zo is het in gent gegaan. ik heb ook om assisted hatching gevraagd

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Angelica, wat super goed zeg! K duim voor je. Maar is het nou zo dat je meer kans heb na assisted hatching?

6. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes met broeden angelica.

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hé zonnetje, hoe is het met jou?:D

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hetzelfde als vorige week. Nog onrustig op het werk. (begin nov pas gesprek met coach), druk bezig in huis, omdat we dus nog een kamer moesten opknappen.
    Heb me wel voorgenomen als collega morgen weer moeilijk gaat doet ik er wat van ga zeggen. En ga het zeker ook aangeven bij het gesprek in nov dat deze manier van begeleiden me meer energie kost dan dat het nut heeft.

Huis van nieuwe huis is zo goed als definitief. Kan er tenminste niet zomaar onderuit. Dus heb iets om me op te richten.
    En ik verwacht volgende week ergens mijn ongi, dan ga ik me aanmelden voor de volgende tp.

Ik zag in een ander topic dat jou was geadviseerd om af te vallen sammy. Hier hebben ze het daar nooit over gehad, terwijl ik toch ook te zwaar ben. Helaas gaat het er ook moeilijk vanaf.

Dus ben op dit moment ook druk bezig met hele andere dingen dan de mmm. Maar de beslissing om in nov een tp te gaan doen vond ik ook wel rustgevend. Vond volgend jaar toch te lang wachten.

Dus heb een hoop dingen door elkaar lopen, wat veel energie kost. Probeer in ieder geval mezelf weer even op te peppen, heb afgelopen weken een flinke dip gehad.
    Heb in ieder geval weer dingen om naar uit te kijken.

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hallo lieverds

even een kort (ego) berichtje van mij :D
    gister weer prik nr 1 gehad! was de afgelopen maanden vergeten hoe de vorige prik periode was maar na mate de tijd voor het prikken nabij kwam, kreeg ik de zenuwen en kwamen de herinneringen weer terug! :s
    en ja,....het voelt nogsteeds het zelfde! was net of ik vorige week mn vorige sessie had! moet zeggen dat ik t eigenlijk best pijnlijk vond, maar misschien kwam dat omdat ik zo gespannen was! maar t voelt weer als een nieuwe start! en ik zweer t : deze kans gaat lukken! ik ben iig positief en geloof erin! nu mn frummels en lichaam nog ;)
    kan niet wachten op mn ongi!!! dan gaat t pas echt beginnen!!

heb gister trouwens ook meteen mn baas weer ingelicht! gelukkig (sorry voor de dames waar t niet zo makkelijk gaat/is) vatten te het hier op t werk super op! en krijg ik alle steun en hulp die ik nodig heb! mn directe collega's steunen me door dik en dun en nemen mn werk altijd over daar waar het moet en zijn nog zenuwachtiger dan mij!! :$ vorige keer mocht ik zelf dag niet naar mn werk komen, maar vonden ze dat ik thuis plat moest liggen en verwend moest worden :D de schatten.
    mn directe chef (is nieuw) wist nog niet zo goed hoe het in elkaar zat, vorig jaar zat ik bij hem in een overleg, toen was ie nog geen chef, en toen gaf ik aan dat ik af en toe afwezig zou zijn wegens ziekenhuis bezoek. dus ik kon nu terugvallen op toen en heb m nu (nu hij chef is) ff uitgelegd wat er allemaal kan gebeuren en wat er op de planning staat, als alles volgens t boekje verloopt (nu ene prikken dan ongi echo's nog meer prikken , incl mn buien hihi, dan punctie en terugplaatsing dus afwezigheid) en hij vond het allemaal heel indrukwekkend en wenste me succes en had maximaal begrip voor de situatie en wou ook geen verdere uitleg als ik afwezig was. tenzij ik daar zelf behoefte aan heb. (hij is echt een toffe vent, met alles) en mn baas (zit 1stap boven mn chef) die kent mn hele proces al en wenste me weer heeeel veel succes en vind het spannend voor me! erg fijn dat ze zo meeleven!
    ik kan me dus voorstellen hoe kl*te t voor sommige meiden hier is, als t werk zo moeilijk doet!!! t is zo fijn om te weten dat je alle hulp en steun krijgt! das zo'n zorg minder in deze periode vol stress en zorgen!
    dus meiden,... ik leef met jullie mee!! en vind het knap dat jullie je zo goed staande houden. mijn respect voor jullie!

nou verder wou ik alleen nog ff zeggen dat ik morgen ons kleine nichtje weer de hele dag heb :D we passen (zoals ik al had verteld voor mn vakantie) nu elke woensdag op! en kijk ernaar uit!!! erg leuk zo'n dag! vorige week (in de regen) wezen fietsen en op visite geweest bij mn zus! zo gezellie! en van het weekend komen de barrels van mn zus logeren 6&7 zijn ze! gaan we koekjes bakken en voor de buis hangen :D hihi

angelica: ik kon gister op mn tel de foto niet zien :s maar wat een prachtige kanjer zeg!!!! hebben ze de assisted hatching ook toegepast?!?!?! las dat je erom had gevraagd maar kon niet opmaken of ze t ook hebben toegepast. hier in amc doen ze dat volgens mij niet. helaas! maar ik heb mezelf voorgenomen dat als de behandeling in nl deze poging weer niet succesvol is, we misschien naar belgie gaan. als dat mogelijk is.

zonnetje: spannend hor een nieuwe woning!!!!!!! geniet maar lekker van je vooruitzichten ;) en ik kan me voorstellen dat je besluit van tp in nov je goed gevoel geeft! we gaan ervoor meid!!! ;)

juulz: jij gaat ook naar het gent he?!?!? zag je onderschrift! spannend hor!!! ik hoop dat dit jullie uitkomst gaat brengen ;)
    dikke knuffel terug!

brabbel: hoest met je?!?!?!!??!

sammy : zie deze link Assisted Hatching

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @spannendetijden: Ach, je went eraan hoor dat er zo wordt gereageerd. Je mag bij ons gewoon niet te vaak ziek zijn. Als je te vaak afwezig bent komt er commentaar. Wat de oorzaak ook is. Is erger geworden sinds we zijn overgenomen, want zit nu een druk achter hoeveel productieve uren we moeten maken. En door ziekte gaat dat omlaag. Is ook zo dat als er niks te doen is je naar huis moet en op een vrije dag je maar terug komt als er open gaten in het rooster zijn.
    Maar fijn dat er zoveel begrip is en je tijd krijgt om weg te gaan.

En ja, vind dat wij allen brabbel gewoon gaan volgen in nov.
    Met zijn alle op die roze/ blauwe wolk gaan zitten.

En ja, spuiten is niet zo fijn inderdaad. Denk dat die gevoelens dan snel weer bovendrijven.

Succes in ieder geval.

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx zonnetje : je bent een skat!!!

en t komt vast goed op je werk! er komt hier van de werkvloer ook wel commentaar maar mn directe collega's steunen me en die zijn belangrijker! ;)

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He st oh wat fijn dat ze zo reageren.

Aan het einde van de tp krijg je een formulier mee en daar stond het op.

Zonnetje wij gaan gewoon brabbel volgen

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Bij mij zijn het dus een deel directe collega's die moeilijk doen. Als het goed is komt er uit het gesprek in nov wel dat ik me ziek kan melden. Alleen voordat het zover is moet ik dus nog 3 weken de strijd aangaan met 1 of 2 collega's. En helaas kan ik die betreffende collega's ook niet helemaal vermijden.
    Zal het denk wel deels proberen en anders denk ik dat er een flinke discussie gaat volgen. Deze collega denkt altijd alles beter te weten. Begreep dat ze zelfs bij een advocaat navraag heeft gedaan over de regelgeving mbt de mmm.

Hier ga ik niet meer van mijn voorgevoelens uit. Maar hoop eigenlijk dat ik meteen de kinderkamer moet gaan maken als ik de sleutels krijg van het andere huis. Heb er wel zin in, alleen moet ook daar nog een hoop verbouwen/ opknappen. Dus heb nog wat werk in het vooruit zicht. En weet nu al dat mocht ik zwanger zijn dat manlief me liever op een stoel zet dan dat ik teveel doe. Maar zal vast wel behang mogen scheuren.

Heb toen we bezig waren met de beslissing om het huis te kopen wel gedroomd dat ik het huis zou kopen en daar een kindje zou krijgen. Verhuis naar een andere plaats en in die droom ging ik ook daar naar de verloskundige. Voelde erg goed. Dus ben benieuwd of de droom uit gaat komen of niet.

14. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
  15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoorde het net ook op de radio. Alberto was in de uitzending bij Q-music. Vertelde daar ook waarom ze gelijk hadden gekregen.

Op zich ook wel terecht eigenlijk dat zo iemand niet vrijuit kan gaan.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Oeee ik ga kijken!

Ladys: hebben jullie goeie (deca) priktips?!!? Lig nu op de bank via mn tel t forum te bezoeken. Ff bijkomen vd prik. t was nr 2 nogmaar . maaar t lijkt veel gevoeliger dan mn vorige poging. toen deed t ook wel zeer maar pas na 20 prikken ofzo :(

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meiden, hier geen goed nieuws, check blogje :(
    ST, Deca 10 minuutjes van tevoren uit de koelkast halen, huid vooraf evt wat kouder maken (zak doperwtjes ofzo) en ik deed 'm maar in mijn bovenbeen-vetje, omdat dat minder pijnlijk was. Als een dartpijl erin!
    Succes!

(kruip nu weer in mijn holletje, duimend voor jullie, dat wel hoor)

xxx

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lieverds, de eerste plas van MVM zit al in de kannen voor jullie hoor!
    Ik ga hoofdleverancier worden, dat beloof ik jullie! ;)

Het is nog steeds niet te bevatten dat ik zwanger ben, zo raar.
    Ik denk dat de 31ste het besef pas zal komen, als we t hartje hebben gehoord/ en beebje hebben gezien.

Iedereen een knuffel, en veel liefs! :)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    :DBrabbel. Ben trots op je :D

Vraagje Mijn buik is opgezet en hard ik heb geen pijn alleen steken in mijn lies

Alleen na het avondeten beetje misselijk
    mijn zus is bang voor overstumulatie wat denken jullie

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Brabbel: goedzo...!! Goed bezig jij! En dat hartje(S!) klopt(PEN) gewoon!!! Dat moet gewoon!
    Zonnetje: focus je maar lekker op dat waar je energie van krijgt: je huis en die mooie positieve gedachten erbij! Zo zal het zijn!! Op naar een beebkamer daar!!!
    Angelica: oei... veel drinken! Maar, misschien ook een innestelling? Zou anders even dr de S mailen of bellen... Geen risico nemen, heb zelf geen ervaring met overstimulatie... Maar hoop dat die topper van jou zich supergoed deelt en dat het daardoor komt (dat denk ik namelijk gewoon ;) !)
    Duivinnetje, in de Viva van vorige week stond oo een heel artikel over zaaddonor zoeken enzo. Niet echt nieuwe dingen ofzo, alles wat je al wist... Ga zeker kijken zondag... Vind je een stoere en sterke vrouw!

Ga nu mijn holletje (bed!) weer in...

xxxx

Deel Deze Pagina