Nina, wat een goed nieuws!! Rustig aan doen, echt! Veel drinken en rust pakken en op naar een mooie tp zaterdag! ST, wat een bijzonder gevoel moet dat toch zijn....wow....Daar ga ik ook voor, voor die ervaring Ik heb helaas vanaf half 4 wakker gelegen, werd huilend wakker. Ik droomde over mn punctie dat ik niets voelde, maar schrok wakker omdat ze gisteren hebben gezegd dat ik Dormicum krijg. Ik realiseerde me dat ik heb gelezen dat het je enkel slaperig maakt, maar niets tegen de pijn doet Misschien dat ik het zkh straks nog even bel daarover voor mijn eigen geruststelling! Vorige ervaring zit echt diep nog, ook omdat er toen een arts was die zei (na de punctie toen ze twijfelde of ze moesten opnemen of niet) dat ik geen pijn kon hebben omdat ik pijnstillers had op basis van morfine. En dat terwijl hij enkel in mn dossier keek en mij die 2 minuten dat hij bij ons was mij niet 1 keer heeft aangekeken! Goed, neem vanmiddag vrij en ga dan rusten, ontspannen, wat lezen en proberen iets te slapen!
BS, Hoe is het met je? Fijn om te horen dat je het geklets hier niet erg vindt Wat heb je toch een lieve man! Wellicht dat hij een pauze nodig heeft van de mmm, maar niet definitief wil stoppen met de mmm. Voor ons mannen is het best moeilijk om hun vrouwen alles zien ondergaan, terwijl zij er niets aan kunnen doen. Kunnen wij iets voor je doen om jou te helpen? Tat, Blij voor je dat het goed gaat met jouw vader. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen om hem maken! Ontspannen op naar TP! Hoe ging pregnyl spuiten? Hopelijk soepeler dan bij mij! Een pijnlijke ervaring vergeet je niet.... Wat erg dat je nachtmerries erover hebt. Bespreek van tevoren wat jouw angst is en wat je zelf wilt! Goed idee om ze vandaag te bellen, zodat je toch een beetje kunt ontspannen. Gyn sprak gisteren met mij af dat ik mijn hand moest opsteken op moment dat het niet meer ging, aangezien praten met morfine niet altijd gaat. Misschien is zo'n afspraak ook handig voor jou. Ik hoop dat jouw punctie net zo snel en pijnloos gaat als bij mij! Wij gaan voor tweeling op afstand! Heel veel succes alvast en een **dikke knuffel** ST, Wat gaaf! Echt bijzonder! Het lijkt me geweldig voor je om jouw bebe nu ook te voelen Wat handig dat je kleren kon uitzoeken....nieuwe kleren altijd leuk! Hoe is het met jouw klachten? Is huiduitslag al wel weg? Handige links, ga ik ook kijken. Succes met de babykamer! Zonnetje, Ik wist inderdaad niet van vorig jr. Wat vervelend voor je! Waarom mag je niet praten over mmm? Zij klinken als hele vreemde mensen De mmm is al pittig zat, dan zit je niet te wachten op gedoe op je werk. Gelukkig heb je als zwangere dame rechten! ST heeft goede links. Een afspraak bij jouw bedrijfsarts is ook handig! Bedrijfsarts kan jou steunen, zodat je niet alleen staat tegenover jouw collega's. Op ons kun je in ieder geval rekenen! Succes met de verbouwing! Sammy, Hoe is het met je? Krampen al afgenomen? Ja, zaterdag TP .....here I come! Ik kan in ieder geval al mee praten over de Utro tabl.....heel vies! M-in-L, Wat fijn dat tp zo goed is gegaan! Jouw uitspraak vind ik een goede... Wij gaan heel hard duimen....duimen..duimen... Tori, Wat jammer dat jouw schoonvader overleden is, voordat hij jullie bebe kon ontmoeten. Jullie bebe heeft in ieder geval al een bescherm Engel Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
he bah schat wat vervelend!!!!! miss kunnen ze je idd gerust stellen!! zelf had ik diazepam tablet (weet niet meer of t 1of2 was), 1 paracetamol vooraf en 1 achteraf, en morfinespuit in bil. ik heb echt amper wat meegemaakt van de punctie! de diazepam is ook alleen slaapmiddel maar ik was echt zooo suf, dat de hele punctie me is ontgaan. hopelijk kun je je wat ontspannen nog vandaag en morgen voorafgaand aan de punctie!! dat zal ook een hoop schelen mop! xxxx
ninad: thanx dat je erna vraagt. ik ben nog wel moe en wil wel extra slapen zeg maar. maar t slapen snachts gaat stukken beter!!! en ben stuk rustiger in mn koppie! ik heb nogsteeds last van onder mn oksel en t trekt heeel irritant pijnlijk door naar mn borst, ribben, zij ik heb net de huisarts gebeld en het uitgelegd maar mn arts is er maandag pas weer!! dus ik kon kiezen, of wachten tot na het weekend of naar een invaller. dus ik heb maar besloten te wachten en bespreek het dinsdag wel met de gyn/verloskundige! (gezien wat ik nu voel, weet ik niet of dit de juiste keus is) mn uitslag is ook nog niet weg. maar ik denk dat dat blijft tot na de bevalling!! en wellicht gaat t niet meer over!! t zijn echt huid vlekjes. zal eens kijken of ik er een foto van kan maken! hoest met jou vandaag?!?!?!?
Tat, Heb je ze al kunnen bellen? ST, Gelukkig dat je beter slaapt, dat helpt altijd! Wat vervelend dat al die klachten aanhouden. Wanneer je niet wilt wachten tot dinsdag, is misschien mogelijk met de VK te overleggen? Met mij gaat het best oke. Paracetamol helpt, buik is niet meer zo gespannen, maar nog wel heel onrustig, waarschijnlijk mede door Utro. Hoewel ik me nog niet lekker voel, vind ik best lastig om op de bank te blijven.....
Tat, spannend!!! maar tjeee dat je er zelfs een nachtmerrie over had ... Niet leuk!!! Deze keer gaat het zeker beter dan de vorige keer, anders bel je ze vandaag op en geef je aan hoe het de vorige keer ging en dat je dat echt anders wilt. Verdoving naast het slaapmiddel is écht een must! Je hebt ook een behoorlijk aantal eitjes. Gewoon doen hoor. Enneh: you can do it die punctie!! Nina, yeah super dat het mee viel. Nu op naar zaterdag een mooie embryo TP en hopelijk kunnen de andere in de vriezer. Zeker jammer dat m'n schoonvader er niet meer is ... maar het is niet anders! In gedachten blijft ie altijd bij ons. Als het een jongetje was geweest hadden we 'm wel een klein beetje vernoemt (zelfde beginletter ofzo). ST, ja het is echt speciaal he dat je het nu voelt. Die van mij heeft vlgs mij hele lange benen en mag graag flink trappelen en dan vooral onderin, jaiks. Voel haar nu ook, meestal rond de middag op het werk. En 's avonds als ik lekker tv zit te kijken ook. Kijk ook erg uit naar vlgd week, de 20 weken echo . Balen dat je zo'n last hebt onder je oksel! Wat heb je voor uitslag? Ik heb dat gemist ... ja, maak maar een foto; kunnen we zien wat je bedoelt.
Ik had ook diazepam (valium) met morfinespuit. Heerlijk! Diazepam is geen slaapmiddel maar het werkt rustgevend, spierontspannend en vermindert angstgevoelens. De combinatie met morfine maakt je helemaal crocky Veel succes meid! Ik hoop dat het je mee gaat vallen!
MIL: heeerlijk he?!?!?!?! goeie shit!! hahahaha (bedoel eigenlijk dat de diazepam ook voor ontspanning ed is en niet als pijnstiller werkt) hier in de wacht aan tel HA . toch maar weer gebeld! voel die irritante pijn alweer opkomen onder mn arm/oksel!! als ik hiermee door meot tot dinsdag wordt ik gek! pijnstillers neem ik nu ook niet!
wat lief van jullie ik hoop ook gewoon dat het mee gaat vallen. Schrok er ook van hoor vannacht! Vanavond mag ik al een diazepam nemen, dus zal ik ook beter slapen hoop ik. Ze zijn om 14.45 weer bereikbaar en dan bel ik ff. Vanmorgen werkoverleg gehad. Ga er bijna wel van uit dat ik ook nog iets van een verdovend middel krijg. Goeie tip Nina, over hand opsteken. Ik zal straks met ze praten. Rustig aan doen hoor jij. Ik ken het, dat niet op de bank kunnen blijven liggen. Ik heb ook geen rust in mn kont Jij de HA al kunnen bereiken ST? Wat een rare pijn is dat? Hoop dat ze wat voor je kan doen. Pijn is ook niks! bs, hoe is het met je meis? Nog eens getest of ben je ongi geworden? Ik hoop van niet! Tori, wat leuk, lange kriebelbenen jouw meisje!! rest een dikke knuf!!
Sammy, wat is er? Hoe weet je zeker dat het over is? Echt belabberd! Veel sterkte! **Hele dikke knuffel**
Ja meiden heb heel erg krampen en echt klodders bloed ik weet zeker dat et over is. dit was me laatste poging ik weet ff niet neer wat ik moet doen
Sammy had het al gezegd maar hier ook: Héél veel sterkte meis!!! Wat een ellende!! Tat krijg je morgen ook een diazepam? Zo niet zou ik em bewaren voor morgenochtend Dat is ERG fijn bij een punctie!
Sammy, Ik vind het vreselijk voor je Kan het geen innestelbloeding meer zijn? We denken aan je, sterkte! Tat, Succes en sterkte morgen!
Dikke knuffel voor sammy. Had het je zo gegund en het zag er zo goed uit. Als ik jou was zou ik mck even bellen of ze niet eerder een echo kunnen maken. Wil je geen valse hoop geven, maar stel dat er 2 zaten kan het zijn dat er 1 is losgelaten. Succes. Voor tat: hopelijk slaap je goed vannacht en succes morgen Nina lekker rustig aan doen hoor. Buikje heeft nu rust nodig Op rest reageer ik morgen weer denk ik. Of straks als ik zin heb.
Sammy lieverd neeeee wat zonnetje zegt, kan het niet zo zijn dat er 1 heeft losgelaten? Morgen gewoon even bellen. Ik hou hoop voor je! Knuf! Hier gebeld met zkh en krijg ook fortral als pijnstilling. Stelt me wel wat geruster. Vanavond 1 diazepam en morgenochtend nog 1. Wat zijn jullie allemaal toch lief en meelevend, thanks!!